PANKKIKORTILLA MAKSAMINEN:
Palvelen aina asiakkaitani kysymällä" pankki vai luotto "ja pyydän vain
"tunnusluvun ja vihreää".
Kun asiakas on näppäillyt tunnuksen käännän masiinan taas itseäni päin ja
odotan kuitit ja annan ne pankkikortin kera asiakkaalle.
Hyvää palvelua,ei tarvitse asiakkaan itse miettiä mistä painetaan luotolle ja
mistä pankille ja kun kaikki laitteet vielä erilaisia...
MUTTA joskus tulee mieleen että olisiko parempi että asiakas saisi "rauhassa"
valita maksaako pankilta vai luotolta.
Harva maksaa luotolla...
Voiko joku jättää maksamatta luoton puolelta sen takia ettei kehtaa sanoa...?
l
"Pankki vai luotto"? "Kiitos!"
7
372
Vastaukset
- gargiaoign
Mitä väliä sillä sinulle on? Tärkeintä on että saat rahasi.
V1ttu mikä kysymys.- Kiitos hei!
Vittu mikä vastaus!!;)
Tollanen "tärkeintä että saat rahasi"-tyyppi ei voi ymmärtää että
sitä haluaa palvella asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla.
Hyvä palvelu ja tyytyväinen asiakas on pienelle yrittäjälle paras mainos. - entinen asiakas
Kiitos hei! kirjoitti:
Vittu mikä vastaus!!;)
Tollanen "tärkeintä että saat rahasi"-tyyppi ei voi ymmärtää että
sitä haluaa palvella asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla.
Hyvä palvelu ja tyytyväinen asiakas on pienelle yrittäjälle paras mainos.Tosiaan jos haluaa korostaa sitä pienyrittäjyyttään. Asiakkaat ei ole tyhmiä.
- ökölklkl
Itse toimin myös aloittajan mallin mukaan, toisin kysyn "kummalle puolelle laitetaan?" Ei luottoa yleensäkään niin paljoa käytetä, kun "pankki" puolta.
- Customer
Tätä on tullut itsekkin pohdittua. Nuorena kaverina osaan itse valita pankin tai luoton. Silloin kun pitäisi luotolle maksaa niin ei kyllä kehtaa. Toisaalta kauhean ristiriitaista kun loppupeleissä varmaan kuitenkin se kassatäti näkee kortilta, että kummalle puolelle se meni. Eli aika sama loppupeleissä :)
Mukavaa kun on ihmisiä jotka ottaa tuon palveluammatin niin sydämmeensä. Jatkakaa samaan malliin, teitä on harvassa ja teitä tarvitaan! - Matkaaja
Ööö, miksi joku ei "kehtaisi" ostaa luotolle? Eikös tuollainen asenne ole aika viime vuosituhannen juttuja? Suurin osa tuntemistani luoton puoelle maksavista käyttävät korttia maksuaikakorttina, eli maksavat kaiken kerralla laskun tullessa ilman korkoa pois. Itsekin kerään tällä keinolla Finnairin pisteitä MasterCardillani. Parit Euroopan lennot olen jo tienannut parissa vuodessa :-)
- Laabans mamma
Osaan kyllä itse valita debit tai kredit, ei sitä tarvi siinä kassalla kuuluttaa.
Eikä ne sitäpaitsi ole enää "pankki tai luotto". Osaan myös laittaa kortin siihen vehkeeseen ja ottaa pois. Mä en tykkää kun myyjä tuppaa liikaa, kas kun ei laita asiakkaan puolesta pin-koodiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483