"Pankki vai luotto"? "Kiitos!"

Kiitos hei!

PANKKIKORTILLA MAKSAMINEN:
Palvelen aina asiakkaitani kysymällä" pankki vai luotto "ja pyydän vain
"tunnusluvun ja vihreää".
Kun asiakas on näppäillyt tunnuksen käännän masiinan taas itseäni päin ja
odotan kuitit ja annan ne pankkikortin kera asiakkaalle.

Hyvää palvelua,ei tarvitse asiakkaan itse miettiä mistä painetaan luotolle ja
mistä pankille ja kun kaikki laitteet vielä erilaisia...

MUTTA joskus tulee mieleen että olisiko parempi että asiakas saisi "rauhassa"
valita maksaako pankilta vai luotolta.
Harva maksaa luotolla...
Voiko joku jättää maksamatta luoton puolelta sen takia ettei kehtaa sanoa...?


l

7

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gargiaoign

      Mitä väliä sillä sinulle on? Tärkeintä on että saat rahasi.

      V1ttu mikä kysymys.

      • Kiitos hei!

        Vittu mikä vastaus!!;)

        Tollanen "tärkeintä että saat rahasi"-tyyppi ei voi ymmärtää että
        sitä haluaa palvella asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla.

        Hyvä palvelu ja tyytyväinen asiakas on pienelle yrittäjälle paras mainos.


      • entinen asiakas
        Kiitos hei! kirjoitti:

        Vittu mikä vastaus!!;)

        Tollanen "tärkeintä että saat rahasi"-tyyppi ei voi ymmärtää että
        sitä haluaa palvella asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla.

        Hyvä palvelu ja tyytyväinen asiakas on pienelle yrittäjälle paras mainos.

        Tosiaan jos haluaa korostaa sitä pienyrittäjyyttään. Asiakkaat ei ole tyhmiä.


    • ökölklkl

      Itse toimin myös aloittajan mallin mukaan, toisin kysyn "kummalle puolelle laitetaan?" Ei luottoa yleensäkään niin paljoa käytetä, kun "pankki" puolta.

    • Customer

      Tätä on tullut itsekkin pohdittua. Nuorena kaverina osaan itse valita pankin tai luoton. Silloin kun pitäisi luotolle maksaa niin ei kyllä kehtaa. Toisaalta kauhean ristiriitaista kun loppupeleissä varmaan kuitenkin se kassatäti näkee kortilta, että kummalle puolelle se meni. Eli aika sama loppupeleissä :)

      Mukavaa kun on ihmisiä jotka ottaa tuon palveluammatin niin sydämmeensä. Jatkakaa samaan malliin, teitä on harvassa ja teitä tarvitaan!

    • Matkaaja

      Ööö, miksi joku ei "kehtaisi" ostaa luotolle? Eikös tuollainen asenne ole aika viime vuosituhannen juttuja? Suurin osa tuntemistani luoton puoelle maksavista käyttävät korttia maksuaikakorttina, eli maksavat kaiken kerralla laskun tullessa ilman korkoa pois. Itsekin kerään tällä keinolla Finnairin pisteitä MasterCardillani. Parit Euroopan lennot olen jo tienannut parissa vuodessa :-)

    • Laabans mamma

      Osaan kyllä itse valita debit tai kredit, ei sitä tarvi siinä kassalla kuuluttaa.

      Eikä ne sitäpaitsi ole enää "pankki tai luotto". Osaan myös laittaa kortin siihen vehkeeseen ja ottaa pois. Mä en tykkää kun myyjä tuppaa liikaa, kas kun ei laita asiakkaan puolesta pin-koodiakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe