Lasten ohjelmien katselu?

Afterlife78

Kysyn vaan onko kellään muulla tullut vastaan tällaista? Tunsin yhden psykopaatin,voi olla myös lisäksi narsisti,kovin megalomaaninen ja rakastunut itseensä on ja aina kun ei ollut puuhaamassa jotain kieroa, katseli lasten ohjelmia, vain lastenohjelmia,vaikka oli yli 30-vuotias. Jaksoi vaahdota tosissaan,että Teletapit on huono ohjelma:) (niin, se ei ollutkaan lapsille,vaan vauvoille). Lapsen tasoinen on monella tapaa,mutta onko muilla tullut vastaavaa vastaan?

14

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumma tyyppi. Ei Teletapeissa mitään vikaa ole, vaikka Muumit onkin kyllä parempia. "paapapapaapa... "

• Afterlife78

Ostin sille vitsillä Teletapit rubiikin kuution, kun oli leuhkinut osaavansa aina avata ne,joka oli vale, niinkuin suurin osa sen jutuista, niin se murjotti itkuisen oloisena:) ,tyyppi on muuten itse pahuus,osaa vain hyväksi käyttää ja tehdä hulluksi, yritti ajaa kerran mut itsemurhaan ja levittää huhuja tyypeistä,joista ei pidä ,että se on pedofiili, teki ton monelle.

• Afterlife78 kirjoitti:

Ostin sille vitsillä Teletapit rubiikin kuution, kun oli leuhkinut osaavansa aina avata ne,joka oli vale, niinkuin suurin osa sen jutuista, niin se murjotti itkuisen oloisena:) ,tyyppi on muuten itse pahuus,osaa vain hyväksi käyttää ja tehdä hulluksi, yritti ajaa kerran mut itsemurhaan ja levittää huhuja tyypeistä,joista ei pidä ,että se on pedofiili, teki ton monelle.

" Ostin sille vitsillä Teletapit rubiikin kuution, kun oli leuhkinut osaavansa aina avata ne,joka oli vale, niinkuin suurin osa sen jutuista, niin se murjotti itkuisen oloisena:) "

Ilkeä temppu. :(

• Hohhoijjaa taas nämä

Afterlife78: Oletko kovin tosissasi näillä kaikilla kuvitelluilla asiayhteyksilläsi?

Olet ajatellut kaikenlaisen johtuvan tai olevan kytköksissä narsismiin, jolla ei ole YHTÄÄN MITÄÄN tekemistä minkään kanssa. Seuraavaksi varmasti esität kysymyksen "Juovatko narsistit maitoa?"

Höhlää spämmäämistä

• Afterlife78

Et sä mitään tiedä,etkä päätä kuka kirjoittaa tälle palstalle ja mitä. Voit haistaa paskat!

• salli_mun_nauraa

Haha. Emmä kestä teitä. :D Tää palsta on niin paras. Saa nauraa kaikenlaisia idiootteja.

• Afterlife78

Sinä se idiootti olet. Salli mun nauraa. Loukkailet ihmisiä jonkun nimimerkin takaa narsismi palstalla. Jos me nyt yhdessä hetki sitä ajatellaan, niin se on aika vitun säälittävää!

• salli_mun_nauraa
        Afterlife78 kirjoitti:

Sinä se idiootti olet. Salli mun nauraa. Loukkailet ihmisiä jonkun nimimerkin takaa narsismi palstalla. Jos me nyt yhdessä hetki sitä ajatellaan, niin se on aika vitun säälittävää!

Onko sinulla jotenkin huono itsetunto ja huumorintaju kateissa, kenties? Mistä muuten olit varma, että tarkoitin juuri sinua? :D Mieti hetken sitä. Taidat pitää itse itseäsi idioottina. Se koira älähtää... Mutta jatka toki tutkimuksiasi siitä, miten psykopaatit tykkäävät lastenohjelmista.

Itse olen kyllä sitä mieltä, että ennen vanhaan osattiin sentään tehdä lastenohjelmia. Nykyiset ovat aikamoista sontaa.

• Afterlife78
        salli_mun_nauraa kirjoitti:

Onko sinulla jotenkin huono itsetunto ja huumorintaju kateissa, kenties? Mistä muuten olit varma, että tarkoitin juuri sinua? :D Mieti hetken sitä. Taidat pitää itse itseäsi idioottina. Se koira älähtää... Mutta jatka toki tutkimuksiasi siitä, miten psykopaatit tykkäävät lastenohjelmista.

Itse olen kyllä sitä mieltä, että ennen vanhaan osattiin sentään tehdä lastenohjelmia. Nykyiset ovat aikamoista sontaa.

Niin. Itsekin vittuilit ilmeisesti nimimerkin takaa vittuilijalle. Se on ihan hc typerää. Kun olen kännykällä liikkeellä, niin ei oikein näy mikä vastaus on kenellekin. Mielestäni on kiinnostavaa,kun pahuus ja lapsellisuus yhdistyy, siksi kyselen.

• LK

No, mikä se lopputulos nyt oli, onko lastenohjelmien katsominen psykopaatin merkki?

Kävin miettimään tätä niin about kaikki aikuiset tuttuni tuntuvat ainakin joistain lastenohjelmista pitävän :).

Mutta teletapeista ei kyllä tykkää kukaan.

• Harmillista kyllä, että tähän aloitukseen tuli niin vähän vastauksia...

Minun tuntemat antisosiaaliset yksilöt eivät kyllä katsoneet juuri muuta, kuin rikosleffoja, rikosdokumentteja ja sen sellaista...Hyllyt niillä oli täynnä kaikenlaisia väkivaltaelokuvia ( esim. natural born killers, basic instinct, american history x ... )
        Jos jollain olikin joku muumipeikko ja pyrstötähti dvd:llä, niin ei sitä ainakaan kirjahyllyyn ollut pistetty näytille. :)

• pilipalitiltappi

No vittu niihän ne telepatit onkin :D Ihan totta puhuuu!!!!! Torella ärsyttäviä..

• filgigjh

vankiloissa kuulemma suosituin tv ohjelma on pikkukakkosen röllipeikko,mutta eihän kovien jätkien nyt tarvi esittää olevansa kovia jätkiä.

• pilipalitiltappi

Tossa ei ollu mitää järkeä. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe