Lukkoon naisten seurassa!

Ujo Ulittaja

Mä oon 24 vuotias mies ja mulla on ongelma. Meen ihan lukkoon aina ku puhun naisten kanssa ja punastun helposti. Mä en jännitä kavereitten seurassa mut sit ku on vähänki tuntemattomampi nainen ni sanaakaan ei tule suusta. Ja itseasiassa tämä koskee myös miehiin, ja ei, en ole homo vaan jännitän tuntemattomien seurassa. Aina kaveriporukassa jos siinä on mukana joku kaverin kaveri niin oon sillon ihan tuppisuu. Tää ominaisuus hävettää mua sillä ulkoisesti olen enemmänki pubin ovimiehen näköinen kuin ruusunkasvattaja. Tosin nykyään olen ehkä liian lihava sen näköseksi mutta kaverit aina vitsailee että olen jonku julman jengiläisen näkönen. Miten tämmösestä voi päästä eroon?! Alkaa tympii ku ei täs ikinä löydä kumppania itelleen koska on niin ujo. Olen seurustellut kaksi kertaa mutta kummatkin kerrat on kariutunu siihen että mä oon jännittäny niin paljon näitten naisten seurassa että en oo pystyny loppujen lopuks olee heidän kanssaan. Vaikka välitin ja olin ihastunut heihin kumpaakin. Nyt on sit menny 5 vuotta ilman seurustelusuhdetta. Auttakkee! Onko jollain hyviä vinkkejä miten päästä tämmösistä? Kiitos!

2

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskallanko koskaan

      oon saman ikäinen mies ja sama ongelma.
      ikänä en ole seurustellu,yhtä naista muutaman kerran tapailin ja molemmat jännitettiin,jotenkin se kun huomas toisenkin jännitävän niin helpotti omaa jännitystä,oisin kyllä halunnu/pystyny sen kanssa jatkaan ja tuntu että jännitys olis pikkuhiljaa vähentyny mutta se loppu sitten muista syistä.
      oletan että jännitys ja ujous vieraillekkin puhuessa vähentyis jos löytäis sen yhden ihmisen kehen tutustuis 100 prosenttisesti ja jonka läheisyyteen tottuis ja vois keskustella kaikesta mahollisesta.

      nyt jouduin työpaikkaan jossa miltei kaikki työkaverit naisia.ne hölöttää koko ajan jotain ja itse ei vaan uskalla kommentoida mitään eikä keksi mitään sanottavaa kun aivot jännityksestä jäässä,kysyttäessä jotain asiaa saan lyhyesti jännittäen vastattua.olis "mahtava" tilaisuus opetella puhumaan naisille edes "niitä näitä" jos vaan osais olla jännittämättä niin perkleesti....
      noh,olen mää pikku riikkisen "edistynyt" heidän kanssa juttelussa,kun olen jonkun kans kahdestaan niin olen lyhyesti sanonut jotain tyhjän päivästä siitä mitä juuri touhutaan :)

    • Vähän sama vika. Tosin olen lähes 10 vuotta vanhempi. Enkä ole koskaan seurustellut, en ole edes treffeille päässyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe