Mä oon 24 vuotias mies ja mulla on ongelma. Meen ihan lukkoon aina ku puhun naisten kanssa ja punastun helposti. Mä en jännitä kavereitten seurassa mut sit ku on vähänki tuntemattomampi nainen ni sanaakaan ei tule suusta. Ja itseasiassa tämä koskee myös miehiin, ja ei, en ole homo vaan jännitän tuntemattomien seurassa. Aina kaveriporukassa jos siinä on mukana joku kaverin kaveri niin oon sillon ihan tuppisuu. Tää ominaisuus hävettää mua sillä ulkoisesti olen enemmänki pubin ovimiehen näköinen kuin ruusunkasvattaja. Tosin nykyään olen ehkä liian lihava sen näköseksi mutta kaverit aina vitsailee että olen jonku julman jengiläisen näkönen. Miten tämmösestä voi päästä eroon?! Alkaa tympii ku ei täs ikinä löydä kumppania itelleen koska on niin ujo. Olen seurustellut kaksi kertaa mutta kummatkin kerrat on kariutunu siihen että mä oon jännittäny niin paljon näitten naisten seurassa että en oo pystyny loppujen lopuks olee heidän kanssaan. Vaikka välitin ja olin ihastunut heihin kumpaakin. Nyt on sit menny 5 vuotta ilman seurustelusuhdetta. Auttakkee! Onko jollain hyviä vinkkejä miten päästä tämmösistä? Kiitos!
Lukkoon naisten seurassa!
2
662
Vastaukset
- uskallanko koskaan
oon saman ikäinen mies ja sama ongelma.
ikänä en ole seurustellu,yhtä naista muutaman kerran tapailin ja molemmat jännitettiin,jotenkin se kun huomas toisenkin jännitävän niin helpotti omaa jännitystä,oisin kyllä halunnu/pystyny sen kanssa jatkaan ja tuntu että jännitys olis pikkuhiljaa vähentyny mutta se loppu sitten muista syistä.
oletan että jännitys ja ujous vieraillekkin puhuessa vähentyis jos löytäis sen yhden ihmisen kehen tutustuis 100 prosenttisesti ja jonka läheisyyteen tottuis ja vois keskustella kaikesta mahollisesta.
nyt jouduin työpaikkaan jossa miltei kaikki työkaverit naisia.ne hölöttää koko ajan jotain ja itse ei vaan uskalla kommentoida mitään eikä keksi mitään sanottavaa kun aivot jännityksestä jäässä,kysyttäessä jotain asiaa saan lyhyesti jännittäen vastattua.olis "mahtava" tilaisuus opetella puhumaan naisille edes "niitä näitä" jos vaan osais olla jännittämättä niin perkleesti....
noh,olen mää pikku riikkisen "edistynyt" heidän kanssa juttelussa,kun olen jonkun kans kahdestaan niin olen lyhyesti sanonut jotain tyhjän päivästä siitä mitä juuri touhutaan :) Vähän sama vika. Tosin olen lähes 10 vuotta vanhempi. Enkä ole koskaan seurustellut, en ole edes treffeille päässyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473