Narsisti tuomittiin. Nyt lakia osattiin käyttää hyvä niin

Markku Ahdeoja

10

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.ilkikurimus

      Narsisti??

      Huijaristahan tuossa oli kyse.

      Ihan tiedoksesi vain; kaikki huijarit eivät ole narsisteja!

      • Markku Ahdeoja

        Narsistihan on huijari.

        Tässä tapauksessa naiset oli huijattu kerta toisensa jälkeen. Tavallinen ihminen ei siihen kykene. Ei edes tavallinen huijari vaan kyse on jälleen niin tutusta narsistista.

        Mies pakotti naiset antamaan itselleen rahaa. Normaalis huijarilla on omatunto, jolloin on jotain kontrollia. Tässä tapauksessa huijari on ollut äärimmäisen törkeä.
        Hyvin itsekäs eli narsisti.

        Täällä puhutaan vain yleensä parisuhdeongelmista, mutta naristi on paljon muutakin. Narsistit ovat taitavia rikollisia, koska osaavat manipuloida, He saavat todella paljon vahinkoa aikaiseksi ennekuin jäävät kiinni, jos jäävät.


      • Markku Ahdeoja kirjoitti:

        Narsistihan on huijari.

        Tässä tapauksessa naiset oli huijattu kerta toisensa jälkeen. Tavallinen ihminen ei siihen kykene. Ei edes tavallinen huijari vaan kyse on jälleen niin tutusta narsistista.

        Mies pakotti naiset antamaan itselleen rahaa. Normaalis huijarilla on omatunto, jolloin on jotain kontrollia. Tässä tapauksessa huijari on ollut äärimmäisen törkeä.
        Hyvin itsekäs eli narsisti.

        Täällä puhutaan vain yleensä parisuhdeongelmista, mutta naristi on paljon muutakin. Narsistit ovat taitavia rikollisia, koska osaavat manipuloida, He saavat todella paljon vahinkoa aikaiseksi ennekuin jäävät kiinni, jos jäävät.

        "Narsistit ovat taitavia rikollisia, koska osaavat manipuloida, He saavat todella paljon vahinkoa aikaiseksi ennekuin jäävät kiinni, jos jäävät. "


        Eiköhän noille tapakriminaaleille olisi vähän parempikin nimitys, kuin narsisti...


      • xcch
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

        Narsistihan on huijari.

        Tässä tapauksessa naiset oli huijattu kerta toisensa jälkeen. Tavallinen ihminen ei siihen kykene. Ei edes tavallinen huijari vaan kyse on jälleen niin tutusta narsistista.

        Mies pakotti naiset antamaan itselleen rahaa. Normaalis huijarilla on omatunto, jolloin on jotain kontrollia. Tässä tapauksessa huijari on ollut äärimmäisen törkeä.
        Hyvin itsekäs eli narsisti.

        Täällä puhutaan vain yleensä parisuhdeongelmista, mutta naristi on paljon muutakin. Narsistit ovat taitavia rikollisia, koska osaavat manipuloida, He saavat todella paljon vahinkoa aikaiseksi ennekuin jäävät kiinni, jos jäävät.

        "Mies pakotti naiset antamaan itselleen rahaa. Normaalis huijarilla on omatunto, jolloin on jotain kontrollia. Tässä tapauksessa huijari on ollut äärimmäisen törkeä.
        Hyvin itsekäs eli narsisti."

        Aivan varmasti, selvä tapaus. Nasse tai psyko ilman empatian tunteita. Kyllä normaalilla ihmisellä omatunto estäisi moiset teot.


      • xcch
        dizel kirjoitti:

        "Narsistit ovat taitavia rikollisia, koska osaavat manipuloida, He saavat todella paljon vahinkoa aikaiseksi ennekuin jäävät kiinni, jos jäävät. "


        Eiköhän noille tapakriminaaleille olisi vähän parempikin nimitys, kuin narsisti...

        "Eiköhän noille tapakriminaaleille olisi vähän parempikin nimitys, kuin narsisti..."

        Juu on, mutta tässä olikin luonteen kuvauksesta kyse ja siinä käyttävät myös viranomaiset erillaisia diagnooseja kun käyttävät henkilöitä kallokutistajalla. Mutta henkilöitä ei perinteisesti testata vaikka havaitaan selvästi että kyseessä on nasse tai psyko, jos kyseessä on "vain" omaisuus rikoksista.


      • LK

        Varmaan voisi enemmänkin pitää epäsosiaalisena persoonallisuutena. Noin diagnostisesti. Jos pitää joku persoonallisuushäiriö antaa ihmiselle juuri mitään hänestä tietämättä.


    • Juppalepponsa

      Sorry vaan teille ikuisille epäilijöille.... ihan tyypillinen narsu kyseessä. Melkein voisin sanoa asuneeni tämänkaltaisen kanssa...... Sairas, mikä sairas.

      • Ei ole annettu

        Tiedät varmasti kun olet aiheesta narsismi lukenut että diagnoosi äärimmäisen vaikea antaa ammattilaiselle pitkänkin terapian jälkeen. Sinä et tiedä henkilöstä mitään muuta kuin tuomion ja TIEDÄT jo...

        vikaa on sinun päässäsi, ymmärrät sen varmasti ihan maalaisjärjellä.


      • Markku Ahdeoja
        Ei ole annettu kirjoitti:

        Tiedät varmasti kun olet aiheesta narsismi lukenut että diagnoosi äärimmäisen vaikea antaa ammattilaiselle pitkänkin terapian jälkeen. Sinä et tiedä henkilöstä mitään muuta kuin tuomion ja TIEDÄT jo...

        vikaa on sinun päässäsi, ymmärrät sen varmasti ihan maalaisjärjellä.

        Narsismissa on kyse suuresta itsekkyydestä. Kyvyttömyydestä ottaa toinen ihminen huomioon.

        Tekijä halusi rahaa ja valtaa. Hän käytti häikäilemättä hyväkseen naisia.

        Normaali ihminen ei toimi näin. Omatunto estää automaattisesti tämänkaltaisen toiminnan.

        Narsistilla on riittävät kyvyt eikä omatunto rajoittamssa ahneutta. Kyllä tapaus kertoo vahvasta itsekkyydestä ilman kontrollia.


    • vaikeita kysymyksiä

      Onko narsismi rangaistava teko? Kuka on diagnosoinut kyseisen miehen narsistiksi? Aihepiiristä narisevien pitäisi joskus katsoa rehellisesti peiliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe