http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030615288113_uu.shtml
Tässä hyvä esimerkki kuinka narsisti lopulta jäi kiinni ja tuomittiin. Vapaaksi päästyään mies jatkaa puuhiaan varmasti.
Huijaaminen jatkuu mutta sitten taa tuomitaan uudestaan :)
Narsisti tuomittiin. Nyt lakia osattiin käyttää hyvä niin
10
232
Vastaukset
- ent.ilkikurimus
Narsisti??
Huijaristahan tuossa oli kyse.
Ihan tiedoksesi vain; kaikki huijarit eivät ole narsisteja!- Markku Ahdeoja
Narsistihan on huijari.
Tässä tapauksessa naiset oli huijattu kerta toisensa jälkeen. Tavallinen ihminen ei siihen kykene. Ei edes tavallinen huijari vaan kyse on jälleen niin tutusta narsistista.
Mies pakotti naiset antamaan itselleen rahaa. Normaalis huijarilla on omatunto, jolloin on jotain kontrollia. Tässä tapauksessa huijari on ollut äärimmäisen törkeä.
Hyvin itsekäs eli narsisti.
Täällä puhutaan vain yleensä parisuhdeongelmista, mutta naristi on paljon muutakin. Narsistit ovat taitavia rikollisia, koska osaavat manipuloida, He saavat todella paljon vahinkoa aikaiseksi ennekuin jäävät kiinni, jos jäävät. Markku Ahdeoja kirjoitti:
Narsistihan on huijari.
Tässä tapauksessa naiset oli huijattu kerta toisensa jälkeen. Tavallinen ihminen ei siihen kykene. Ei edes tavallinen huijari vaan kyse on jälleen niin tutusta narsistista.
Mies pakotti naiset antamaan itselleen rahaa. Normaalis huijarilla on omatunto, jolloin on jotain kontrollia. Tässä tapauksessa huijari on ollut äärimmäisen törkeä.
Hyvin itsekäs eli narsisti.
Täällä puhutaan vain yleensä parisuhdeongelmista, mutta naristi on paljon muutakin. Narsistit ovat taitavia rikollisia, koska osaavat manipuloida, He saavat todella paljon vahinkoa aikaiseksi ennekuin jäävät kiinni, jos jäävät."Narsistit ovat taitavia rikollisia, koska osaavat manipuloida, He saavat todella paljon vahinkoa aikaiseksi ennekuin jäävät kiinni, jos jäävät. "
Eiköhän noille tapakriminaaleille olisi vähän parempikin nimitys, kuin narsisti...- xcch
Markku Ahdeoja kirjoitti:
Narsistihan on huijari.
Tässä tapauksessa naiset oli huijattu kerta toisensa jälkeen. Tavallinen ihminen ei siihen kykene. Ei edes tavallinen huijari vaan kyse on jälleen niin tutusta narsistista.
Mies pakotti naiset antamaan itselleen rahaa. Normaalis huijarilla on omatunto, jolloin on jotain kontrollia. Tässä tapauksessa huijari on ollut äärimmäisen törkeä.
Hyvin itsekäs eli narsisti.
Täällä puhutaan vain yleensä parisuhdeongelmista, mutta naristi on paljon muutakin. Narsistit ovat taitavia rikollisia, koska osaavat manipuloida, He saavat todella paljon vahinkoa aikaiseksi ennekuin jäävät kiinni, jos jäävät."Mies pakotti naiset antamaan itselleen rahaa. Normaalis huijarilla on omatunto, jolloin on jotain kontrollia. Tässä tapauksessa huijari on ollut äärimmäisen törkeä.
Hyvin itsekäs eli narsisti."
Aivan varmasti, selvä tapaus. Nasse tai psyko ilman empatian tunteita. Kyllä normaalilla ihmisellä omatunto estäisi moiset teot. - xcch
dizel kirjoitti:
"Narsistit ovat taitavia rikollisia, koska osaavat manipuloida, He saavat todella paljon vahinkoa aikaiseksi ennekuin jäävät kiinni, jos jäävät. "
Eiköhän noille tapakriminaaleille olisi vähän parempikin nimitys, kuin narsisti..."Eiköhän noille tapakriminaaleille olisi vähän parempikin nimitys, kuin narsisti..."
Juu on, mutta tässä olikin luonteen kuvauksesta kyse ja siinä käyttävät myös viranomaiset erillaisia diagnooseja kun käyttävät henkilöitä kallokutistajalla. Mutta henkilöitä ei perinteisesti testata vaikka havaitaan selvästi että kyseessä on nasse tai psyko, jos kyseessä on "vain" omaisuus rikoksista. - LK
Varmaan voisi enemmänkin pitää epäsosiaalisena persoonallisuutena. Noin diagnostisesti. Jos pitää joku persoonallisuushäiriö antaa ihmiselle juuri mitään hänestä tietämättä.
- Juppalepponsa
Sorry vaan teille ikuisille epäilijöille.... ihan tyypillinen narsu kyseessä. Melkein voisin sanoa asuneeni tämänkaltaisen kanssa...... Sairas, mikä sairas.
- Ei ole annettu
Tiedät varmasti kun olet aiheesta narsismi lukenut että diagnoosi äärimmäisen vaikea antaa ammattilaiselle pitkänkin terapian jälkeen. Sinä et tiedä henkilöstä mitään muuta kuin tuomion ja TIEDÄT jo...
vikaa on sinun päässäsi, ymmärrät sen varmasti ihan maalaisjärjellä. - Markku Ahdeoja
Ei ole annettu kirjoitti:
Tiedät varmasti kun olet aiheesta narsismi lukenut että diagnoosi äärimmäisen vaikea antaa ammattilaiselle pitkänkin terapian jälkeen. Sinä et tiedä henkilöstä mitään muuta kuin tuomion ja TIEDÄT jo...
vikaa on sinun päässäsi, ymmärrät sen varmasti ihan maalaisjärjellä.Narsismissa on kyse suuresta itsekkyydestä. Kyvyttömyydestä ottaa toinen ihminen huomioon.
Tekijä halusi rahaa ja valtaa. Hän käytti häikäilemättä hyväkseen naisia.
Normaali ihminen ei toimi näin. Omatunto estää automaattisesti tämänkaltaisen toiminnan.
Narsistilla on riittävät kyvyt eikä omatunto rajoittamssa ahneutta. Kyllä tapaus kertoo vahvasta itsekkyydestä ilman kontrollia.
- vaikeita kysymyksiä
Onko narsismi rangaistava teko? Kuka on diagnosoinut kyseisen miehen narsistiksi? Aihepiiristä narisevien pitäisi joskus katsoa rehellisesti peiliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483