Siitä on vuosia kun viimeksi olen ollut sairaana, onneksi.
Nyt kuitenkin lentsu yllätti ihan kesken päivän ja piti pieluksilla puolihorroksissa usean vuorokauden. Kipu sen verran herätti että lääkkeen ottoon, mutta ei ollut edes vuorokaudenajasta tietoa.
Kaikki loppuu aikanaan ja heräsinkin aurinkoiseen päivään ilman kuumetta ja kipua. Nyt siitä osaakin nauttia!
Sorrun välillä natisemaan ihan tyhjänpäiväisistä asioista ja niissähän menee aika ihan hukkaan. Tässä maatessani mietin, että jätän tummat pilvet taakse ja nautin jäljellä olevista päivistä, sillä tämä hetki on aina se paras hetki. Se että nyt paistaa aurinko, antaa voimia tämän heikon olon selättämiseen.
Tämä hetki
10
267
Vastaukset
- soleiloo
hieno homma!!
- Unnah Anumemah
ja paljonko on tullut sitä viinaa ja läskisoosia vedettyä menneinä vuosikymmeninä? ei sitä verisuonisto kestä.
- hannuhame
Unnah on varmaan ihana ihminen, vai?
- Hmmmmm........
Sä oot transu nimen perusteella.
- Hmmmmm.......
Hmmmmm........ kirjoitti:
Sä oot transu nimen perusteella.
Viesti oli tarkoitettu Unnah Anumemahille.
- = 18
Kemiläistä yksin keskustelua?
- ei äree
Eläkää hyvät ihmiset ruvetko mollaamaan toisianne. Minkä kuvan se ihmisistä antaa, että aina pitää piikitellä. Voisihan sitä olla edes vähän positiivisempi.
Aurinko paistaa ja kevät on tulossa, eikö sen jo pitäisi poistaa tuota tyhjänpäiväistä äreyttä? - Unnah Anumemah
asiasta toiseen tietääkö kukaan mitä tarkoittaa esinahan juuressa olevat parikymmentä ontelosyylää ? ei oo mulla VIELÄ mutta mun s.kumppani valvottaa mua öisin tuskan huudollaan...
- Unnah Anumemah
auttakaa joku, raavas mies itkee kuin lapsi...:(
- unnaunna
Täällä on joku nettiriippuvainen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701