Kaikki rakennustyöt uudellamaalla edullisesti talvi hintaan. Pyydä tarjous!
[email protected]
Rakennustyöt uusimaa!
8
322
Vastaukset
- -.,-,
Laatusaneeraus????Ja osoite luukku.com...Tuppaa vähän hymyilyttään.
Toivottavasti kukaan ei haksahda. - En tilaa
Perseestä koko firma
- -.,-,
Ja varmaan saa kotitalous vähennyksen????Vai kuuluuko se pimeseen hintaan???
- -
pimee firma kuulemma
- dfjikgsfuds
mitä väliä jos on pimee firma kotitalous vähennys on muutenkin täysin naurettava systeemi ja toden näkösesti eu lakien vastanen.
- pimeen hyvä laatu
dfjikgsfuds kirjoitti:
mitä väliä jos on pimee firma kotitalous vähennys on muutenkin täysin naurettava systeemi ja toden näkösesti eu lakien vastanen.
On se sitten kiva kun tälläiset pilaa rehellisen yrittäjän maineen.
Meitä laatusaneerauksia kun on kaupparekisterissä aika monta.
Eniten tuossa kyrpii se, että kun minä olen se rekisteröity
UUDENMAAN LAATUSANEERAUS. Niin tuosta ilmoittelusta
ei pitkä matka rikosilmoitukseen ole. Tosin mistäs ilmoitat, kun
kavereilla on varmaan vain luukku, prepaid ja tyhjä pääkoppa. Mutta kyllä
sieltä rekisteristä äkkiä vilkasee, kuka oikeasti toimii ja kuka ei.
Mitä väliä pimeellä firmalla? No sillä ei ole vakuutuksia, vastuuta,
aikataulua ... Toisaalta pimeät äijät lisää minunkin töitä kun niiden
jälkiä saa aina korjailla :) - bgxxhlöjöjjvx
pimeen hyvä laatu kirjoitti:
On se sitten kiva kun tälläiset pilaa rehellisen yrittäjän maineen.
Meitä laatusaneerauksia kun on kaupparekisterissä aika monta.
Eniten tuossa kyrpii se, että kun minä olen se rekisteröity
UUDENMAAN LAATUSANEERAUS. Niin tuosta ilmoittelusta
ei pitkä matka rikosilmoitukseen ole. Tosin mistäs ilmoitat, kun
kavereilla on varmaan vain luukku, prepaid ja tyhjä pääkoppa. Mutta kyllä
sieltä rekisteristä äkkiä vilkasee, kuka oikeasti toimii ja kuka ei.
Mitä väliä pimeellä firmalla? No sillä ei ole vakuutuksia, vastuuta,
aikataulua ... Toisaalta pimeät äijät lisää minunkin töitä kun niiden
jälkiä saa aina korjailla :)parasta laatua olen saanut maksaessani pimeesti kai se työmiestäkin raha motivoi sä voit satuilla vaikka maailman tappiin vastuu vakuutuksista ja moraaleista mutta mulla aina onnistunut rakennus ja remontti hommat hienosti pimeesti.
- laaduttominajatuksin
Tuo mursi kaiken. Kuinkas minä en tuollaista elämän totuutta ole koskaan tajunnut. Taidanpa olla tyhmä, ellen vajakki. Tee kuule himmeliä tai teetä ihan niin paljon kun sielu halajaa. Kunhan ketään muuta ei tommoisiin yhdistetä.
Minähän en edes satuile-kun on sitä vakuutusta ja moraaliakin. No, yksi asia Ranea ja minua ei yhdistä ainakaan; Rane mainostelee hämäävillä, ellen sanoisi
ikävän tutunkuuloisilla osotteilla. Minun taasen ei ole koskaan tarvinnut mainostaa.
Tossa on pari puhelua tullut, joissa on kyselty ´laatusaneerauksen´ perään...
Ikävä oli kertoa, etten ollutkaan se kaivattu laaduntekijä. Luulis jo tossa vaiheessa ottavan onkeensa ja vaihtavansa vaikka mailia ja ehkä uuden prepaidin.
Polttaisko maa? Ehkäpä eniten vituttaa käyttää aikaa jonkun säätösepon möhliä selvittelevien ihmisten kuuntelemiseen. Kun ei vaan kuulu eikä kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483