Rakennustyöt uusimaa!

uusimaa-pk-seutu

Kaikki rakennustyöt uudellamaalla edullisesti talvi hintaan. Pyydä tarjous!

[email protected]

8

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.,-,

      Laatusaneeraus????Ja osoite luukku.com...Tuppaa vähän hymyilyttään.
      Toivottavasti kukaan ei haksahda.

    • En tilaa

      Perseestä koko firma

    • -.,-,

      Ja varmaan saa kotitalous vähennyksen????Vai kuuluuko se pimeseen hintaan???

    • -

      pimee firma kuulemma

      • dfjikgsfuds

        mitä väliä jos on pimee firma kotitalous vähennys on muutenkin täysin naurettava systeemi ja toden näkösesti eu lakien vastanen.


      • pimeen hyvä laatu
        dfjikgsfuds kirjoitti:

        mitä väliä jos on pimee firma kotitalous vähennys on muutenkin täysin naurettava systeemi ja toden näkösesti eu lakien vastanen.

        On se sitten kiva kun tälläiset pilaa rehellisen yrittäjän maineen.
        Meitä laatusaneerauksia kun on kaupparekisterissä aika monta.
        Eniten tuossa kyrpii se, että kun minä olen se rekisteröity
        UUDENMAAN LAATUSANEERAUS. Niin tuosta ilmoittelusta
        ei pitkä matka rikosilmoitukseen ole. Tosin mistäs ilmoitat, kun
        kavereilla on varmaan vain luukku, prepaid ja tyhjä pääkoppa. Mutta kyllä
        sieltä rekisteristä äkkiä vilkasee, kuka oikeasti toimii ja kuka ei.
        Mitä väliä pimeellä firmalla? No sillä ei ole vakuutuksia, vastuuta,
        aikataulua ... Toisaalta pimeät äijät lisää minunkin töitä kun niiden
        jälkiä saa aina korjailla :)


      • bgxxhlöjöjjvx
        pimeen hyvä laatu kirjoitti:

        On se sitten kiva kun tälläiset pilaa rehellisen yrittäjän maineen.
        Meitä laatusaneerauksia kun on kaupparekisterissä aika monta.
        Eniten tuossa kyrpii se, että kun minä olen se rekisteröity
        UUDENMAAN LAATUSANEERAUS. Niin tuosta ilmoittelusta
        ei pitkä matka rikosilmoitukseen ole. Tosin mistäs ilmoitat, kun
        kavereilla on varmaan vain luukku, prepaid ja tyhjä pääkoppa. Mutta kyllä
        sieltä rekisteristä äkkiä vilkasee, kuka oikeasti toimii ja kuka ei.
        Mitä väliä pimeellä firmalla? No sillä ei ole vakuutuksia, vastuuta,
        aikataulua ... Toisaalta pimeät äijät lisää minunkin töitä kun niiden
        jälkiä saa aina korjailla :)

        parasta laatua olen saanut maksaessani pimeesti kai se työmiestäkin raha motivoi sä voit satuilla vaikka maailman tappiin vastuu vakuutuksista ja moraaleista mutta mulla aina onnistunut rakennus ja remontti hommat hienosti pimeesti.


    • laaduttominajatuksin

      Tuo mursi kaiken. Kuinkas minä en tuollaista elämän totuutta ole koskaan tajunnut. Taidanpa olla tyhmä, ellen vajakki. Tee kuule himmeliä tai teetä ihan niin paljon kun sielu halajaa. Kunhan ketään muuta ei tommoisiin yhdistetä.
      Minähän en edes satuile-kun on sitä vakuutusta ja moraaliakin. No, yksi asia Ranea ja minua ei yhdistä ainakaan; Rane mainostelee hämäävillä, ellen sanoisi
      ikävän tutunkuuloisilla osotteilla. Minun taasen ei ole koskaan tarvinnut mainostaa.
      Tossa on pari puhelua tullut, joissa on kyselty ´laatusaneerauksen´ perään...
      Ikävä oli kertoa, etten ollutkaan se kaivattu laaduntekijä. Luulis jo tossa vaiheessa ottavan onkeensa ja vaihtavansa vaikka mailia ja ehkä uuden prepaidin.
      Polttaisko maa? Ehkäpä eniten vituttaa käyttää aikaa jonkun säätösepon möhliä selvittelevien ihmisten kuuntelemiseen. Kun ei vaan kuulu eikä kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe