Liliuksen eläke

KOTOPERÄLTÄ OLLAAN

ONKO OIKEUDENMUKAISTA, ETTÄ HERRA LILIUS NOSTAA TUHANNEN INSINÖÖRIN ELÄKETTÄ. EI HÄN OLE SEN ARVOINEN, PÄINVASTOIN, PIAN TULEVAT LILIUKSEN AIKANA ALOITETUT HANKKEET VENÄJÄLLÄ. TAPPIOTA TULEE. TULI TAPPIOTA TAI VOITTOA JOHTAJIEN BONUKSET VAIN NOUSEVAT.MINISTERIEN VASTUULLA OLEVAT SEKTORIT KUITATAAN SANONNALLA, EN OLE TIETÄNYT. MIKSI KAIKKI SUOMEN MINISTERIT OVAT KAIKKI TIETÄMÄTTÖMIÄ, EIVÄTKÄ HE OTA EDES SELVÄÄ, MISSÄ MENNÄÄN. KUN TULEE TEKOJEN AIKA, ASIAA PYÖRITELLÄÄN JA MIELUUMMIN SIIRRETÄÄN TOISEN MINISTERIN VASTUULLE. TÄMÄKÖ ON SITÄ KATAISEN VASTUULLISTA POLITIIKKAA.HÄN ON VARMAAN JO LOPPUUNHOKENNUT TÄTÄ VASTUULLISTA POLITIIKKAA, LOPETTAISI JO,KEKSISI UUSIA SUOMENKIELISIÄ ILMAISUA POLITIIKOT OVAT KAIKKI OMAN EDUN TAVOITTELIJOITA,TODELLISET MOTIIVIT OVAT OMAT EDUT, PUHUMATTAKAAN YRITYSJOHTAJISTA,JOTKA KYLLÄ OSAAVAT KOPLATA. TÖRKEÄÄ LILIUKSEN ELÄKE ON 175.000 EUROA, KUUKAUDESSA, HALOSEN 11.000,LILIUS ON SIIS 16 KERTAA ARVOOKKAMPI SUOMELLE, MITÄ HALONEN. NYT OLAAN JO NIIN PALJON SIVURAITEILLA. JOSTA HERRATKAAN EIVÄT HALUA PÄÄSTÄ POIS..

22

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xdfmes

      Olet vain kateteellinen.Lilius on tehnyt niin paljon Suomen hyväksi,että olikeudenmukainen eläke Liliukselle olisi 10 miljoonaa euroa kuukaudessa.

      • djmks,5msr5m

        Lilius on ns. suomenruotsalainen,eli on niinsanottua bättre folkia. Mikään Suomen hurreille ei ole liikaa.Oikeastaan tämä hurri on eläkekuopassa.Tuhatkertaitakoon hurrin eläke heti,ja nyt.


      • cfgcrtnfm
        djmks,5msr5m kirjoitti:

        Lilius on ns. suomenruotsalainen,eli on niinsanottua bättre folkia. Mikään Suomen hurreille ei ole liikaa.Oikeastaan tämä hurri on eläkekuopassa.Tuhatkertaitakoon hurrin eläke heti,ja nyt.

        Liliukselle sopiva eläke:1000000000000000000000000 miljoonaa euroa/päivä


      • dtrnss4nnws46
        cfgcrtnfm kirjoitti:

        Liliukselle sopiva eläke:1000000000000000000000000 miljoonaa euroa/päivä

        Lilius on jo vanha ukko,fyysisiä ja henkisiä vaivoja on huolimatta miljoonaeläkkeestään.Jokainen nuori oli sitten vaikkapa työtön on paremmassa asemassa.Lilius on lähellä kuolemaa.Eikä Liliuksen luita kukaan ei pysty erottamaan vaikkapa puliukon luista.Paras olisi kuitenkin polttaa tän kusipään ruumis.


      • efthrtrt
        dtrnss4nnws46 kirjoitti:

        Lilius on jo vanha ukko,fyysisiä ja henkisiä vaivoja on huolimatta miljoonaeläkkeestään.Jokainen nuori oli sitten vaikkapa työtön on paremmassa asemassa.Lilius on lähellä kuolemaa.Eikä Liliuksen luita kukaan ei pysty erottamaan vaikkapa puliukon luista.Paras olisi kuitenkin polttaa tän kusipään ruumis.

        joo,ei Liliuksen kulli enää ota eteen.Ainakaan kovin kovana.Siinä on sitten ihan sama saako vaikkapa 1000000000000000000000000000000 euroa eläkettä tunnissa.Hauta kutsuu Liliusta.Elämä on eletty.


    • g ,,uvgvy,ft

      täytyyhän tuppikullille korvata tuppikullius.Lilius-tuppikullius

    • xdff

      Liliukselle ei mikään ole liikaa.Ehkä 10 miljoonaa euroa/päivä olisi sopiva eläke.Tai eihän se riitä elämiseen.Sovittaisko sitten vaikkapa puolet Suomen valtion budjetista.Kyllä Lilius on sen ansainnut.

    • xcgjfmguyv

      100 miljardia/kk heti Liliukselle.Ja toivotaan lyhyttä ikää ,muuten Suomi menee konkurssiin.

    • eres45hse54

      Lilius on kovaruokainen mies,syö yhtä paljon kuin 10000 opisto/ammattikorkeakouluinsinööriä.Tai vaihtoehtoisesti 5000 diplomi-insinööriä.Suomessa ei edes Liliusta saa tappaa nälkään.

      • voi meitä hölmöjä

        Lilius ei ole tehnyt puoliakaan siitä mitä perusinsinööri 2000 eläkettä saavan 50 vuoden työn jälkeen. Ja sitten nämä polittiset pellet syö vielä tätäkin eläkettä 10 % vuodessa ostovoima laskee. Kun eivät edes valehtelisi että eläke nousee ei ainakaan normaali kansalaisella.
        Laittakaa hyvät ihmiset muistiin politikot jotka vastustivat eläkeleikausten poistoa onneksi Katainen on Eu: ssa konkurssikypsä systeemi voi olla ettei paljon eläkettä heru. lopettaisivat ainakin valehtelemisen.


    • 20+13

      Vaikea olla maksamatta, jos kerran vakuutusmaksut on maksettu tuollaisen eläkkeen edestä.
      Elämmehän kuitenkin länsimaisessa yhteiskunnassa eikä toisen omaisuutta sosialisoida noin vain. Kukin saa säästää ja sijoittaa rahojaan miten haluaa. Vaikka sitten eläkevakuutukseen.
      Ei ihmisen hyvyyttä tms asioita huomioida, kun laillisesti sijoitettuista rahoista saa tuottoja. Kateuskaan ei riitä omaisuuden poisottoon.
      Jos sitten kyse on laittomista, niin nopeasti tekemään rikosilmoitusta...

      Eli vastaus: on oikeudenmukaista.

    • erszbt

      Liliukselle heti 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 miljoonan euron eläke.On se hurrisika sen ansainnut.

    • ydmt6fr6m

      On.Oikeastaan Liliukselle pitäisi maksaa eläkettä koko Suomen vuosibudjetin verran,ja sekin olisi liian vähän tälle hurrille.

    • qwer18

      Eläkkeisiin voitaisiin laittaa joku katto, esim. 5000€/kk, joka sekin on aika paljon.

      • nyt on jo v 2013

        No johan nyt. Millaista yhteiskuntaa oikein kaipaat, jossa valtio määrää ihmisten tulotason?
        Jos joku maksaa eläkevakuutuksensa vakuutusmaksuja niin runsaasti, että saa aikanaan kovan eläkkeen, niin mikäs siinä on väärin? Voihan ne rahat tietysti johonkin muuhunkin sijoittaa ja saada sitä kautta kovat osingot, mutta mikä erityisesti eläkevakuutuksessa ja sen tuotoissa on niin väärin, että sitä pitäisi rajoittaa?

        Vastaavasti siis haluat myös palkkakaton eli paljonko palkkaa saa maksaa? Tai ylipäänsä katon, paljonko ihmisillä saa olla rahaa ja omaisuutta?


    • tytyxtyjut

      Sääliksi käy Percy raukkaa.

    • Ei huolta huomisesta

      Jos kyseiseen eläkkeeseen johtavia maksuja ei olisi maksettu, sossuille olisi vähemmän jaettavaa rahaa valtiolla.

      Onkohan yhteiskunnassa tapahtuvat asiat jotenkin ymmärtämättä ??

    • hukttyjk

      Percy-Perse-Liliukselle heti 999999999999999999999999999999999999999999999999999 euron eläke.Ja tämä summa päiväeläkkeenä

      • Percy on köyhä

        Percylle 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999112 euron eläke .


    • kelhbm

      Käykö Percy paskalla.Kuoleeko Percy.Onko Percy komea.Ottaako Percyllä eteen.Onko Percy kova nussimaan.Percy on vain turhaa biomassaa.

      • frvbvbvbbfv

        Valitettavasti Percyn eläke on liian pieni. Ehkä 100 miljardia per.päivä olisi sopiva eläke tälle syrjäytellylle eläkeukolle.Hauta kutsuu onneksi tätä Percyä.


    • kldodjut

      Percylle maksetaan liian vähän.Ehkä 75 prosenttia Suomen kansantulosta olisi tarpeeksi.Nythän Percy joutuu turvautumaan köyhien soppajonoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe