Millaisen mahdottoman

impossible ones

ihmisen olet tavannut ortodoksikirkon piirissä?
Miten suhtaudut tähän henkilöön ja oletko saanut hänet aisoihin?

5

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Oma isäni kuoli -83 ,Mamman hermot oli ihan risana.Hänen lohdutuksensa oli:Vielä maataan ..... vierekkäisissä hauvoissa ,yritä sitten halventaa.Muutamaa kuukautta vaille 50 vuotta oli yhteistä taivalta.Siellä pötköttelevät rinnakkain.Nurmi tuomas ja arkunlaudat.Kaikkiin kiusaajiin se on tehonnut.

• impossible ones

Mikä tekee/ teki ihmisestä mahdottoman?Luonteenpiirre vaiko toimintatapa?Toinen tietenkin ohjaa toiseen.

• .
        impossible ones kirjoitti:

Mikä tekee/ teki ihmisestä mahdottoman?Luonteenpiirre vaiko toimintatapa?Toinen tietenkin ohjaa toiseen.

Tåssä tapauksessa isän oma rankka lapsuus,hengellinen herätys ilman järkevää hengellistä ohjausta(hän ei luottanut ihmisiin) .Lapsuudessa nähty kotiväkivalta,mummoni alisteinen suhtautuminen pahoinpitelyihin.Toisaalta venäläisiin naisiin tutustuminen rintamaolosuhteissa.Toveritar venäläinen ase kädessä oli pelottomanpi kokemus kuin miehet.Tutut pintamamiehet muistelivat:Kun venäläinen ,iso sellainen naisosasto lähti hyökkäykseen,huusivat uraa uraa,eivät keskittyneet sellaisiin lillukan varsiin kuin juoksuhautojen vyörytyksiin,vaan jatkoivat manttelinhelmat heiluen teenpäin.Suomalaiset ovat 57 vuotta katsoneet mielenylennykseksi Tuntematonta Sotilasta;sota jo silloin oli raakempaa kuin elokuvissa.Vertaisin ihmisiä hevosiin:Suhteessa vähän on syntymähulluja ,kasvatus ja muistiin jäävä kohtelu sen varsan pilaa?

• Anna&Vasili

Miksi hänet pitäisi saada aisoihin? Uskovaiset ja kristityt mielellään alistavat muita mieleisekseen.

• --------------------

Ei ole kivaa jos joku käyttää 24/7 terapeuttinaan miettimättä mitä toinen jaksaa ja kuitenkaan tekemättä mitään itse omalle tilanteelleen.Mikään neuvo eikä puhe ole tilannetta muuttanut vuoteen joten sanouduin irti tilanteeseen turhautuneena en jaksa kuunnella hänen ongelmiaan rankkaa elämää jossa ei kuitenkaan itse etsi ratkaisua vaan kieltää avun ulkopuolelta mutta silti valitus ja vaikerrus käy.On rasittavaa katsoa sivusta ja kuunnella pitkiä tilityksiä ja vaikerrusta asioitten tilasta ja negatiivisuutta ympäristössä.Omakin elämä on jokaisella ja jos se alkaa olla kunnossa ei jaksa kantaa tuttujen eikä tuntemattomien ihmisten taakkaa.

Eikö sitä varten ole ammattiauttajat?Luulen että ammattiauttajatkaan eivät hyväksy jumahtanutta tilannetta vaan ajavat johonkin itsetutkiskeluun ja ratkaisuun lopulta ja sekun ei hänelle sovi.Siksi ystävien loputon tuki on varmaankin tärkeää mutta se intensiivisyys viikoittais sivutolkulla ihmisten määrä mitä analysoidaan väsyttää toiset kun lopputulokseen ei koskaan päästä ja mikään apu ei kelpaa tai ole sopivaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe