Mistään ei oikein löydä papinniemen historiikkiä ja aluejakoa pitäisi saada tietää mikä oli Papinniemi1 vuonna 1843.Esi-isäni on syntynyt silloin siellä.Liekö ollut kartanon tilallisia tai torppareita?
Toisaalta googlella mappi löytää erillisen pienen pellolla olevan tiensilmukan jolla on nimi Papinniemi.Nykyisen maanjaon mukaan taas Papinniemi 1 on luostarimme.
Papinniemen historia
2
802
Vastaukset
- jj
http://kirjasto.mikkeli.fi/etela-savon-kartanot/index.php?page=heinavesi
Tässä linkissä pikkuisen tieto Papinniemen historiasta, kartano ollut ennen
(Saastamoisen kartano). Siellä on siis ollut 30 torppaakin kuten viesitissä mainitsetkin. Maakunta-arkistosta varmaan tarkempaa tietoa löytyy.- mittarimönkijä
No joo Pakarinen kuulostaisi tutulta mutta hänen syntymäpaikaksi on merkitty Papinniemi 1 tuossahan on eri nimi ja numero kuitenkin vai liekkö merkitsemistapa ollut siihenaikaan tuo että päätilan alle on syntyneetkin merkitty.Täytyykin mennä ensikesänä koluamaan mantuja luostarireissun ohella toinen esi-isä on Juurikkasalmesta joku löytynee sydänmaaltakin.
Kiitos sinulle olen soitellut maakunta-arkistoon tuntipalkka on hirmuinen kun Mikkelissä pitäisi käydä koluamassa ja sinne ei itse pääse ja taksaa ei viitsi maksaa.Toinen mahdollisuus on Jyväskylän maanmittauslaitoksen historialliset kartat ja sekin yllätys yllätys maksaa,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462