kumpi?
etu vai taka?
10
122
Vastaukset
- 3+8=21
Tietysti etu ja uusi.
- ei kiire mihinkään
Talviautoilun iloa takapotkulla
http://www.youtube.com/watch?v=Fg9W0dwcnx8&feature=related - Nettikaravaanari.
Minä pidän takaa ja vanhasta. Siitä saa enemmän nautintoa kun on oman kullan takamuksissa kiinni.
- *****
Uusi takavetoinen on sopivin, etuvetoiselta katoaa pito vetäviltä pyöriltä kun aisakuormaa vedetään perässä.
Etuvetoisella tuntuma liukkaaseen ajokeliin on heikompi, näinollen ajonopeus saattaa nousta huonossa kelissä sellaiseksi jossa tulee yllätyksenä ettei ajotaidot enään riitä.
Takavetoisella tätä yllättävää liukkautta ei tule koska sen aistii jo liikkeelle lähtiessä
Toki etuvetoinen auto käyttäytyy kokemattoman käsissä liukkaalla turvallisemmin, mutta nykyiset ajonvakautusjärjestelmät auttavat takavetoisen kuljettajaa niin ettei normaaliajossa juuri huomaa onko alla etu vai takavetoinen.. - ..Auto-Antero
Tykkään vanhempien setien etumuksista ja annan itse takapuolta.
- valelääkäri
Homosteleva autoantero olet mielialalääkkeiden tarpeessa, masennuksesi on saanut yliotteen sinusta.
- mersumies!
Takaveto tietenkin, en tiedä sitten tarkoititko tätä mutta olettaisin. Vanhat takapotkut ovat niitä oikeita autoja, Volvot, BMW:t, mersut.
- 4wd 332hp
yhdistelmä eli neliveto paras, jos on enemmän tehoa niin nelivedolla löytyy myös pitoa tilanteessa kuin tilanteessa.
- Sitähän sää
Ensin eestä ja sitten takaa, eikä liian vanhaa.
- valelääkäri
Sairautesi vain pahenee etkö ole vielä aloittanut lääkitystä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701