Tuli viesti kännykkään....14008 numero eli palveluesto on estänyt viestin numerosta 16350. Yrittääkö joku vippifirma lähettää maksullisia viestejä, mutta kun on estot päällä, niin ei onnistunut huijaus.
Vippi firma lähettää maksullisia viestejä
4
979
Vastaukset
- 9+20
http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/numerointi/smsnumerointi/smsnumerot.html
Tuolta voi katsoa kenelle kuuluu maksulliset numerot.
16350
Kuulalaakeri Oy
Myönnetty 13.3.2007
Tuo firma tuntuu tekevän tuota ihan yleisesti. Muistan kun x-tyttöystävällekkin oli tullut yksi viesti tuolta, maksoi jotain kymmeniä senttejä. Ihmeteltiin yhdessä silloin että mikä ihmeen viesti tuollainen on voinut olla. Eli heidän toimintansa jatkuu, lähettelevät summissa viestejä ja laskuttavat pieniä summia ettei asiakkaat huomaa, jollei ole laskunerittelyä.- 11+16
Onnittelut teille kummallekin. Teille pitäisi myöntää salapoliiseuran vuoden urpojenurpo palkinto. Viestien vastaanottaminen kun on mistä tahansa numerosta ilmaista. Se on jo teknisestikin mahdotonta minkään firman velottaa viestin vastaanottajaa.
- 14+2
11+16 kirjoitti:
Onnittelut teille kummallekin. Teille pitäisi myöntää salapoliiseuran vuoden urpojenurpo palkinto. Viestien vastaanottaminen kun on mistä tahansa numerosta ilmaista. Se on jo teknisestikin mahdotonta minkään firman velottaa viestin vastaanottajaa.
Väärin.. tarkista faktasi. Minkä takia ensimmäiseksi olet haukkumassa, se kertoo aika paljon itsestäsi? Ja mitä tulee maksullisten viestien vastaanottamisesta, se on täysin mahdollista että se maksaa, tällaisia palveluja on olemassa paljon. Esimerkiksi muistelen että on joku "tietokilpailu" josta tulee automaattisesti 3viestiä päivässä ja viestin hinta 2,5€.
- 13+15
11+16 kirjoitti:
Onnittelut teille kummallekin. Teille pitäisi myöntää salapoliiseuran vuoden urpojenurpo palkinto. Viestien vastaanottaminen kun on mistä tahansa numerosta ilmaista. Se on jo teknisestikin mahdotonta minkään firman velottaa viestin vastaanottajaa.
Ja btw. Voisitko edes perustella että miksi se on teknisesti mahdotonta? Ei se riitä että suutaan aukoo, pitää myös pystyä perustelemaan. Viestin lähettäjän ei tarvitse muuta kuin sanoa operaattorille että tämä viesti maksoi näin ja näin paljon, veloittakaa asiakkaalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483