Vippi firma lähettää maksullisia viestejä

mikä lie.....

Tuli viesti kännykkään....14008 numero eli palveluesto on estänyt viestin numerosta 16350. Yrittääkö joku vippifirma lähettää maksullisia viestejä, mutta kun on estot päällä, niin ei onnistunut huijaus.

4

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+20

      http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/numerointi/smsnumerointi/smsnumerot.html

      Tuolta voi katsoa kenelle kuuluu maksulliset numerot.

      16350
      Kuulalaakeri Oy
      Myönnetty 13.3.2007

      Tuo firma tuntuu tekevän tuota ihan yleisesti. Muistan kun x-tyttöystävällekkin oli tullut yksi viesti tuolta, maksoi jotain kymmeniä senttejä. Ihmeteltiin yhdessä silloin että mikä ihmeen viesti tuollainen on voinut olla. Eli heidän toimintansa jatkuu, lähettelevät summissa viestejä ja laskuttavat pieniä summia ettei asiakkaat huomaa, jollei ole laskunerittelyä.

      • 11+16

        Onnittelut teille kummallekin. Teille pitäisi myöntää salapoliiseuran vuoden urpojenurpo palkinto. Viestien vastaanottaminen kun on mistä tahansa numerosta ilmaista. Se on jo teknisestikin mahdotonta minkään firman velottaa viestin vastaanottajaa.


      • 14+2
        11+16 kirjoitti:

        Onnittelut teille kummallekin. Teille pitäisi myöntää salapoliiseuran vuoden urpojenurpo palkinto. Viestien vastaanottaminen kun on mistä tahansa numerosta ilmaista. Se on jo teknisestikin mahdotonta minkään firman velottaa viestin vastaanottajaa.

        Väärin.. tarkista faktasi. Minkä takia ensimmäiseksi olet haukkumassa, se kertoo aika paljon itsestäsi? Ja mitä tulee maksullisten viestien vastaanottamisesta, se on täysin mahdollista että se maksaa, tällaisia palveluja on olemassa paljon. Esimerkiksi muistelen että on joku "tietokilpailu" josta tulee automaattisesti 3viestiä päivässä ja viestin hinta 2,5€.


      • 13+15
        11+16 kirjoitti:

        Onnittelut teille kummallekin. Teille pitäisi myöntää salapoliiseuran vuoden urpojenurpo palkinto. Viestien vastaanottaminen kun on mistä tahansa numerosta ilmaista. Se on jo teknisestikin mahdotonta minkään firman velottaa viestin vastaanottajaa.

        Ja btw. Voisitko edes perustella että miksi se on teknisesti mahdotonta? Ei se riitä että suutaan aukoo, pitää myös pystyä perustelemaan. Viestin lähettäjän ei tarvitse muuta kuin sanoa operaattorille että tämä viesti maksoi näin ja näin paljon, veloittakaa asiakkaalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe