Kristuksen Henki puhuu Psalmissa 22 seuraavaa

Hallelujaa Jeesus

Pre eksistenttinen Kristus siis:

Ps. 22:12-27

Älä ole minusta kaukana, sillä ahdistus on läsnä, eikä auttajaa ole.
Minua saartavat väkevät sonnit, Baasanin härät piirittävät minut,
avaavat kitansa minua vastaan, niinkuin raatelevat, kiljuvat leijonat.

Niinkuin vesi minä olen maahan vuodatettu; kaikki minun luuni ovat irti toisistansa; minun sydämeni on niinkuin vaha, se on sulanut minun rinnassani.

Minun voimani on kuivettunut kuin saviastian siru, ja kieleni tarttuu suuni lakeen, ja sinä lasket minut alas kuoleman tomuun.
Sillä koirat minua piirittävät, pahain parvi saartaa minut, minun käteni ja jalkani, niinkuin jalopeurat.

Minä voin lukea kaikki luuni; he katselevat minua ilkkuen; he jakavat keskenänsä minun vaatteeni ja heittävät minun puvustani arpaa.

Mutta sinä, Herra, älä ole kaukana, sinä, minun väkevyyteni, riennä avukseni. Vapahda minun sieluni miekasta, minun ainokaiseni koirain kynsistä. Pelasta minut jalopeuran kidasta, villihärkäin sarvista - vastaa minulle.

Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä. Te, jotka pelkäätte Herraa, ylistäkää häntä. Kunnioittakaa häntä, kaikki Jaakobin siemen, kaikki Israelin siemen, peljätkää häntä.
Sillä hän ei halveksi kurjan kärsimystä, ei katso sitä ylen, eikä kätke häneltä kasvojansa, vaan kuulee hänen avuksihuutonsa.

Sinusta on minun ylistyslauluni suuressa seurakunnassa; minä täytän lupaukseni häntä pelkääväisten edessä. Nöyrät saavat syödä ja tulevat ravituiksi; ne, jotka etsivät Herraa, ylistävät häntä. Teidän sydämenne on elävä iankaikkisesti.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hallelujaa Jeesus

Kristus kuvaa tuossa tuntojaan ristillä riippuessaan, vaikka tuohon tapahtumaan on psalmin kirjoittamisen hekellä vielä aikaa noin 800
      vuotta. Ei sitä tekstiä voi kukaan Jumalassa elävä kyynelittä lukea!

Jotkut luulevat Jeesuksen syntyneen neitsyt Mariasta. Jeesus on kuitenkin itse iankaikkinen Jumala, maan ja taivaan luoja. Jeesus on lunastajamme ja pyhittäjämme, hän on Herramme ja kuninkaamme hallelujaa kiitos Jeesus.

Syntyi neitsyt Mariasta, mitä tämä sitten tarkoittaa? Raamattu ei valehtele. Jeesuksessas Kristuksessa Jumala inkarnoitui ihmisen lihaan, otti siis ihmisen muodon.

Jumala hedelmöitti neitsyt marian munasolun, näin syntyi Jumala/ihminen Jeesus. Mieshenkilön spemalla ei ole tämän asian kanssa siis mitään tekemistä. Siksi Maria oli netsyt synnyttäessään Jumala/ihminen Jeesuksen.

Katoliset palvovat neitsyt Mariaa edelleen, Raamatun vastaisella tavalla.

Jeesuksen synnytettyään Marian neitsyys päättyi, Jeesuksella on useita velipuolia Joosefin spermasta hedelmöittyneitä. Tunnetuin heistä linee Jaakob.

Jumala/ihminen Jeesus eli synnittömän elämän, - päin vastoin kun kaikki muut ihmiset. Jumalalle ei kelpaa syntien sovitukseksi viallinen uhri, siksi Jumala inkarnoitui ihmiseksi kärsi syntiemme rangaistuksen, kuoli ristillä, vuodatti pyhän verensä syntiemme sovitukseksi. Kuoltuaan Jeesus haudattiin rikkaan miehen hautaan.

Pyhä ei kuole, kun kaikken meidän syntimme päälleen ottanut Jeesus kuoli, - silloin synnin ote kirposi, (joka on kuollut on vanhurskautunut pois synnistä), kuolema ei voinut häntä enää pitää otteessaan, vaan Jeesus nousi ylös kuolleista. Näin kuoleman (joka on synnin palkka) ote kirposi. Hallelujaa kiitos Jeesus

Jokainen joka puetaan uskon ja kasteen kautta Kristuksen täydellisellä vanhurskaudella, - EI ikinä KUOLE!!!

• Hallelujaa Jeesus

Rakas veljemme Herran apostoli Paavali kirjoittaa samasta aiheesta mm seuraavaa:

1. Kor. 15:53-58

Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.

Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu."
        "Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?"

Mutta kuoleman ota on synti, ja synnin voima on laki.

Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta! Sentähden, rakkaat veljeni, olkaa lujat, järkähtämättömät, aina innokkaat Herran työssä, ...

... tietäen, että teidän vaivannäkönne ei ole turha Herrassa.

Aameen!

• Hallelujaa Jeesus
        Hallelujaa Jeesus kirjoitti:

Rakas veljemme Herran apostoli Paavali kirjoittaa samasta aiheesta mm seuraavaa:

1. Kor. 15:53-58

Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.

Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu."
        "Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?"

Mutta kuoleman ota on synti, ja synnin voima on laki.

Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta! Sentähden, rakkaat veljeni, olkaa lujat, järkähtämättömät, aina innokkaat Herran työssä, ...

... tietäen, että teidän vaivannäkönne ei ole turha Herrassa.

Aameen!

Joh. 11:2526 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. ...

... Uskotko sen?"

Joh. 11:27 Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."

Ninä uskon, aamen!!!!

• Jumala ompi linnamme
        Hallelujaa Jeesus kirjoitti:

Joh. 11:2526 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. ...

... Uskotko sen?"

Joh. 11:27 Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."

Ninä uskon, aamen!!!!

Lohduttavaa ja kallista Jumalan Sanaa!
        Minä uskon!
        Jeesuksen Henki minulle antaa tämän kalliin Jeesuksen uskon todistuksen!

Ikuinen ylistys Jeesuksen kalliin veren voimalle ja Kolmiyhteiselle Jumalallemme!

Veren suojaan lepäämään....
        Jumalan Rauhaan...rukouksiin...Herra tulee pian! Amen!

• Hallelujaa Jeesus
        Jumala ompi linnamme kirjoitti:

Lohduttavaa ja kallista Jumalan Sanaa!
        Minä uskon!
        Jeesuksen Henki minulle antaa tämän kalliin Jeesuksen uskon todistuksen!

Ikuinen ylistys Jeesuksen kalliin veren voimalle ja Kolmiyhteiselle Jumalallemme!

Veren suojaan lepäämään....
        Jumalan Rauhaan...rukouksiin...Herra tulee pian! Amen!

Aameen! Kiitos Jeesus hallelujaa!

2. Tess. 2:3-15

Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?

Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
        Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saat|anan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen. Siihen hän on myös kutsunut teidät meidän evankeliumimme kautta, omistamaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden.

Niin seisokaa siis, veljet, lujina ja pitäkää kiinni niistä opetuksista, joita olette oppineet ...

***) ... joko meidän puheestamme tai kirjeestämme.

xxxx

Vihollinen on erittäin voimakkaasti hyökkäillyt palstallamme noin kolmen vuoden ajan Matti Simonahon kehon ja hengen kautta apostoli Paavalin kimppuun, pilkaten ja valehdellen hänestä ennen näkemättömällä tavalla.

Sillä miehellä on todella kuumat paikat kadotuksessa, jos parannusta ei tule. Tuosta tilasta ei ole helppo kääntyä. Nimittäin kun on Jumalaksi itsensä korottaen pilkannut harvinaisen röyhkeällä tavalla Jumalan palvelijoita ja Pyhää Henkeä.

Näin nämä ihmisparat umpisokeina seuraavat valheen oppeja ja julistautuvat Jumalaa ja hänen apostoleitaan viisaammiksi, palaen lopulta kadotuksen liekeissä, - iankaikkisesti.

SEkin on Jumalan pohjatonta rakkautta, että paha saa palkkansa ja vuohet erotetaan lampaista iankaikkisesti.

• .,nu,uk

Jeesuksen ylistäminen luciferia palvelevien on jakomielisyyttä kun samaan aikaan keräävät rahaa murhaaja lähetystyö rikollisuudelle.

• voi ihmisparkaa

Lähetystyö on Jeesuksen käsky. Ristiriita onkin siis sinun lankeemuksessasi, (olet ateisti oikeasti), ei Kristus-uskossa.

Onko herra Somonaho koskaan tullut ajatelleeksi miksi hän vastustaa henkeen ja vereen asti kaikessa Jeesuksen käskyjä?
      - Kastekäskyä.
      - Käskyä julistaa evankeliumia Kristuksesta kaikialle maailmaan.
      - pillkkaat Jeesuksen sovintoverta
      - pilkkaat pelastavaa uskoa Kristukseen
      - kieltädyt syömästä Kristuksen ruumista
      - kieltäydyt juomasta Jeesuksen verta

Jokaisesta mainitusta teosta seuraa sinulle kadotustuomio, jo yhdestäsikin saati monista.

Minä kerron sinulle miksi vastustat häntä ainoata joka voisi sinut pelastaa nimensä ja verensä kautta Jeesusta Kristusta.

Tuo vaikuttava voima sinussa on juuri tuo Licifer josta päivittän meille todistat, langennut enkeli jota perkel|eeksi ja saat|anaksi kutsutaan.

Harmi vaan että elämäsi ei päätykään kuolemaan (kuten luulit) vaan jatkuu ikuisessa vaivassa kadotuksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      92
      1066
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe