Kuka seuraavaksi vankilaan?

87k

Nythän sarjaan on lavastettu vankilasta muutama huonetta, ja myös nämä lavasteet (kuten lääkärin ja majatalon yms) pitää saada kovaan käyttöön.

Niimpä miettikäämme kuka menee seuraavaksi Vankilaan?

Heidi, Isbaella, Seppo, Liisa, Joonatan, Matleenan isä, tai kenties joku aivan muu?

20

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ___Pöllö___

      Isbaella? Kuka se on?

    • dwqwdas

      Miksi vankila isolla V:llä????
      Niimpä???? Niinpä.

    • ei tarvi näyttää

      Toivottavasti se iljettävä homppeli laitetaan vankilaan, ettei ole enempää väkisin pussailemassa normaaleja terveitä heteroita.

      • 87k

        Joonatanko terve hetero.

        Aika innolla oli Joonatankin mukana siinä nuoleskelussa eliaksen kanssa hänen muistelmissaan...


    • janne haukkala

      Toivoisin et cindyn faija ja liisa laitettais vankilaan ne molemmat kuuluu vankilaan.

    • Isa.

      Isabella kun se ajo Marian päälle.

    • hohohohh

      Heidi varmaankin :DDDDDD

    • selis

      Liisan sais heittää sinne vähäks aikaa, se kun on ärsyttävin hahmo.....

    • an789

      nytku se johannes tuli cindylle ja ossille ja yllätti
      koko porukan siellä nii toivottavasti Anttiki tulis paikalle et se vois pidättää ton saamarin Johanneksen

    • Helena dnuf

      Helena taitaa olla seuraavan vuorossa, koska Korpin murhahan on edelleen selvittämättä....

    • luulisin näin

      Mikael.

    • jk

      isabella

    • Lissa JA Mikael

      Lissa JA Mikael

    • Luulisin näinf renfu

      No kyllähän tuo yliajojuttu selviää ajan myötä, mutta eihän isabellaa tuomita, jakso loppuu taas siihen kun tuomari alkaa lukemaan päätöstä.

      Samaten tuskin Liisakaan on menossa vankilaan, koska eihän se hahmo mitään lopettamassa ole todellakaan...

      No mutta Korppin murhahan on ollut avoinna jo aika pitkään (yleensä juonet/salaisuudet kestää sen 3-6kk) niin kyllä siitä ruvetaan kohta tuomioita jakamaan, eli varmaankin seuraavaksi vankilaan pääsee Helena

    • fwrwew ttrete

      Isabella, sillä Marian kuolemantuottamushan on edelleen selvittämättä

      • Enpä tiiä

        Mariahan tuli yllättäen tielle, eikä Isabella olisi voinut estää onnettomuutta. Ja ehkä psykoosipaperit lieventävät edesvastuuta heitteillejätöstä.


      • Enpä tiiä
        Enpä tiiä kirjoitti:

        Mariahan tuli yllättäen tielle, eikä Isabella olisi voinut estää onnettomuutta. Ja ehkä psykoosipaperit lieventävät edesvastuuta heitteillejätöstä.

        Ja Isabellan huolimattomuushan aiheutti Marian kooman, ei kuolemaa. Jos tai kun tuollaista tapahtuu tosielämässä, niin se on tietysti aivan hirveää, mutta en vain olisi varma että tässä saippuasarjassa Isabellaa tuomitaan oikeudessa tuosta asiasta.


      • 87k
        Enpä tiiä kirjoitti:

        Ja Isabellan huolimattomuushan aiheutti Marian kooman, ei kuolemaa. Jos tai kun tuollaista tapahtuu tosielämässä, niin se on tietysti aivan hirveää, mutta en vain olisi varma että tässä saippuasarjassa Isabellaa tuomitaan oikeudessa tuosta asiasta.

        Niin, sanoinkin KUOLEMANTUOTTAMUS, en murha.

        Eli vahingossa/epäsuorasti aiehutettu kuolema


    • näin on

      Vareshan lipsautti julkisuuteen tiedon, ettei Liisa jotunut vankilaan.

      Joten ilmeisestikin seuraava vankilaan menijä tulee olemaan isabella.

      Herää muuten kysymys mihin ihmeeseen Miika Mäkelä katosi???

    • Kautto

      Mäkelän Miksa joutui samaan vankilaan, jossa Kivirannan Laura on ollut jo ties kuinka kauan.

      Mutta kukapa Latea kaipaisi? Oona on jossain, Sauli Australiassa ja Aaro kuollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe