Lääke narkolepsiaan

Lääkepiikille

12

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dvfsdfv

      Nythän sitä kannattaa ryhtyä markkinoimaan ku on saatu kehitetttyä vähän lisää asiakkaita. Ei suomalaisistakaan tosin ois kenenkään tarvinnu siihen sikatikkunarkkikseen sairastua

    • hohhoijaa

      pakko jotain tuoda markkinoille kun sikapiikin myynti loppu lyhyeen... kyllä ne markkinamiehet osaa!

    • asdcsf

      No tuohan on vaan jälkiehkäisyä, jos edes sitä. Etukäteisehkäisyäkin olisi ollut tarjolla, vaikkapa rokotepaasto, tai etes dis-informaatiopaasto

    • Etukäteisehkäisyä

      Näyttää siltä, että tämä oli juuri etukäteisehkäisyä. Narkolepsiarokotteen patenttihakemus jätettiin jo vuonna 2006, kun varsinainen rokotehakemus jätettiin vasta pari vuotta nyöhemmin!

    • Kakkalepsia

      Sairasta.

      • asdfcsf

        Karhun poika sai rastaa, kun kävi Jamaikalla. Joo
        Nyt on muuten alettu muistutella punkkirokotuksista niitä jokka aikoo ens kesänä jonnekkin Saaristomeren ruohikoihin lähteä makoilemaan. Jaksaa ne...


    • On "lääke" narkolep-

      siaan, MUTTA se ei ole synteettistä myrkkyä, vaan se on luontaiset bakteerit 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif limakalvoille!
      ________________________________________________________

      .........jatkuu. A. Probiootti=hyödyllinen/tarpeellinen bakteeri (mhb):
      >>>>Meidän kaikkien yksimahaisten immuunipuolustuksen perusta on kolme tärkeintä; 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif bakteeria – oli sitten kyseessä aikuinen tai lapsi, mies tai nainen, kissa tai koira:
      1.Lactobacillus acidophilus,
      2.Lactobacillus bulgaricus ja
      3.Bifidobacterium.

      >>>>Mystinen yhtälö:
      Kun limakalvot eivät ole kunnossa (ei löydy tärkeimmät Probiootti bakteerit), niin 1.0.immuunipuolustus ei ole kunnossa ja sekä 1.1.hermostollinen-, että 1.2.hormonaalinen-järjestelmä eivät ole kunnossa.
      Ja kääntäen-
      Kun limakalvot ovat kunnossa (löytyy tärkeimmät Probiootti bakteerit), niin 1.0.immuunipuolustus on kunnossa ja sekä 1.1.hermostollinen-, että 1.2.hormonaalinen-järjestelmä on kunnossa. Jatkuu............................
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/


      Tähän johtaa kun elimistöä tarpeeksi myrkytetään. Surullista:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/kvht-altistus-pahimmillaan-johtaa-tahan-videolla-surullista-katsottavaa-laakarit-eivat-osaa-auttaa/

    • svdfgb

      Ku imppaa kylliksi Nassoliinia (johtuen ehkä siitä ettei uskalla niistää reilusti koska terveilyväki on valistanu että sillaan voi tulla poskionkalotulehus) niin sitten on nenäkuorikkojen limakalvot ihan helisemässä ja kuivuudesta ratisemassa ja sillon pääsee perille vaikka minkäniminen koodinuha. Varokaa siis NASSOLIINIÄ.

    • Lady Gaga

      Te ootte sairaita.
      GSK hyvää hyvyttään jakaa lääkkeitä kouralliselle ihmisiä.
      Ei kukaan tee miljardivoittoa kourallisella potilaita.
      katsoitteku ku eilen sen maailman pisimmän miehen kanssa joka saa kasvuhormonin lääketehtaalta ilmaiseksi.

      Ainakaan teistä ei ole apua. Ilkutte vaan auttajia päivästä päivään.
      Hävetkää !

    • Kolme kärpästä yhdel

      Ainahan voisi tehdä rokotteen rokotteiden haittojen ehkäisyksi, sitten varsinainen rokote ja sitten vielä rokote haitoihin. Näinhän se kyllä meneekin, paitsi, että osa on antibiootteja ja muita lääkkeitä.

    • elämä pilalla

      http://arhikuittinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/138530-thl-narkolepsia-ja-aivovammat

      Suomi vielä maksoi näistä rokotteista! Viranomaisille maksettiin jotta tekisivät tällä sikainfluenssa kauhulla rahaa ja aikomuksensa oli aiheuttaa juurikin narkolepsiaa! Lääkefirma tiesi sen jo etukäteen. Ja Suomi fiksuna meni pistämään nimen alle jotta lääkefirmalla ei olisi mitään vastuuta aiheutuneista haitoista.

    • Hmm...

      Tehokkuus varmaankin samaa tasoa kuin Tamiflulla. Lääkärikoulutuksessa tulisi jo vakavassa mielessä valmentaa tulevia ammatinharjoittajia todellisuuteen. Jo se että lääkkeiden yhteisvaikutuksista kukaan ei ymmärrä mitään, eikä haluakaan ymmärtää, on surullinen lähtökohta tieteelliselle ajattelulle.

      Rokotteista tulee monia hyvin syvälle johtavia pitkäaikaisia lääkevaikutuksia. Mikään rokote ei siis pelkästään vaikuta yksin yksisuuntaisesti, vaan yhdessä jo saatujen muiden rokotteiden kanssa. Rokotehaittojen korjaaminen on myös varsin moniulotteinen tapahtumasarja. Sairastunut tulisi saattaa sellaiseen tilaan, missä hän pikku hiljaa alkaa elpymään, immunologia vahvistumaan ja elimistö korjaamaan itse itseään. Koska sairastunut reagoi lääkeaineisiin juuri hänelle omintakeisella toisista samaan sairauteen sairastuneista jopa hyvinkin poikkeavalla tavalla, parantavan lääkeaineen valinnassa tultaneen etenemään yrityksen ja erehdyksen kautta ellei hoitaja omaa jotain aivan käsittämätöntä lahjakkuutta.

      Rokotteet samoin kuin niiden haittojen korjaamiseksi tarkoitetut lääketeollisuuden valmisteet ovat massatuotteita, kaikille sopiviksi tarkoitettuja. Ongelma on siinä, että ihmiset eivät kykene reagoimaan lääketeollisuuden toiveiden mukaisesti yhdensuuntaisesti. Ihmisen hienoimpia ominaisuuksia on juuri tuo, ettei hänestä saa teollisuustuotetta edes tiedeuskolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe