Oon käyny useamman kerran paikkaamassa hampaita yksityisellä hammaslääkärillä. Nyt kun paikkoja on kertyny useita, on todellisuus alkanu valkenemaan hammaslääkärin työn jäljestä. Oon joka kerran joutunu pyytämään hammaslääkäriä hiomaan paikkoja, kun on jäänyt homma puolitiehen. Menin viimeksi sillä periaatteella että uusia ei tehä, ennenkuin vanhat on saatu viimesiä silauksia myöten valmiiksi. Homma meni sitten niin, että se varmaan 15 min hioi ja kiillotteli paikkoja ja ajattelin että sana meni vihdoin perille. Siinä vaiheessa oli jo paikkausta varten puudutus voimissaan enkä siinä vaiheessa enää pystynyt tunnustelemaan kielellä hampaita. Nyt sitten kotiin tultua huomasin että hammaslääkäri oli "korjaillut" vanhoja muiden lääkäreiden tekemiä paikkoja, jotka on palvellu suussa hyvin. Hammasvälejä on suurenneltu ihan liikaa poraamalla paikkoja niiden välissä ja kahden hampaan väli on niin säröillä että juuri sain hammaslankaimen sinne väliin, mutta en enää pois kun jäi johonkin paikan rosoiseen reunaan jumiin. Tätä ongelmaa ei aiemmin ollut, muuta kun kyseisen hammaslääkärin tekemien paikkojen kanssa. Tarkoituksena siis oli että se kiillottas omatekemiä paikkoja koska ovat tosi karheita ja nimenomaan hammasvälit kävis läpi ettei hammaslanka ois aina ihan rispaantunu. Niihin omiin paikkoihin ei ollut koskenutkaan. Esim. sitä "hiontanauhaa" jolla silotetaan hammasvälit, ei hammaslääkäri oo missään tilanteessa käyttänyt. Mulla on tosi paska mieli kun pelkään hammaslääkäriä ja nyt kun vihdoin oon jollain uskaltanu alkaa käymään, niin se sohii miten sattuu. Ei se että sen tekemät paikat on rosoisia ja keskeneräsiä, mutta piti vielä muidenkin tekemiin mennä koskemaan. On paikannut parhaillaan 3 hammasta puolessa tunnissa ja miten musta tuntuu ettei niin nopeesti saa hyvää aikaan? Pari hammasväliä se on jättäny niin isoksi että kaikki ruoka jää sinne, ja siihenkin se vaan totes että joskus se on vaan vaikeeta saada kontaktia kunnolla. Tietääkö kukaan onko mulla mahollista päästä saman paikan toiselle hammaslääkärille korjailemaan noita paikkoja ilman että tulee lisää laskua? Musta kun tuntuu ettei tuo hammaslääkäri vaan tajua mitä ajan takaa... En niin millään haluais mennä sen luo takas ettei saa enää enempää tuhoa aikaan.
Pieni purkautuminen, eikä ees helpottanu :(
Tyytymätön hammaslääkäriin
4
498
Vastaukset
- palvelua
Tottakai sinulla on oikeus mennä saman paikan toiselle hammaslääkärille, jos muuten olet ollut paikkaan tyytyväinen. Sinua ei sido mikään velvoite käymään samalla hammaslääkärillä. Kannattaa aikaa varatessa selvittää tilanne miksi haluat toiselle hammaslääkärille, sillä tod. näk. koittavat varata ajan alkuperäisen työn tehneen lääkärin vastaanotolle. Kannattaa myös jo aikaa varatessa kysäistä takuusta tai hakea korvauksia potilasvahinkokeskuksen kautta, jos hammaslääkäriasema ei ole valmis tulemaan hinnoissa vastaan tai kokevat että eivät ole velvollisia korvaamaan jatkohoitoja.
- Tutulta kuulostaa
Eipä nuo sinun kokemuksesi lainkaan yllätä. Vastaavista tuloksista sitä on itsekukin saanut "nauttia". Mielenkiintoiseksi asian tekee vielä se, kun menet sinne toiselle lääkärille, niin eipä se ole ollenkaan varmaa, että se havaitsee mitään vikaa kollegan tekemisissä. Helposti toteaa kollegan aikaansaannoksen ihan hyvin tehdyksi, ja sinun valituksesi turhiksi. Jopa hankalan potilaan imagokin voi vielä olla sinulle tarjolla. Toivottavasti toisenlaisiakin hoitoja löytyy!
- höhheli
Kiitos kommenteista! :) Ite jo alkanut miettimään että onko sitä oikeesti "hankala potilas", kun ei lääkäri ymmärrä missä vika. En vaan muista että aiemmin paikkojen kanssa ois ollu mitään ongelmia. Pitää nyt vaihtaa hammaslääkäriä ja toivoa että seuraava ois parempi... Mistä ne ihmiset oikein löytää niitä hammaslääkäreitä, jotka on mukavia ja ammattitaitoisia, joiden luo haluaa vuodesta toiseen palata?
- *TheRoad*
Taitaa vaan olla sattumasta kiinni, että löytää sellaisen hammaslääkärin, että sen luo haluaa vuodesta toiseen palata.
Itselleni kävi näin, mutta ennen sitä olin kiertänyt lukemattoman määrän hammaslääkäreiden vastaanottoja läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942274Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1641866- 1761403
- 238869
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55672
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601