Tapasin kadulla miehen, hän oli ikäiseni ja hyvännäköinen, mutta häntä odottikin vankila-tuomio. Hän oli kohdussa koskettelija, aivan kuten kaikki muutkin suomenruotsalaiset miehet. Kun heräsin kohdussa ensimmäisen kerran, hän oli ihan selkeästi läsnä, ja näytti ympäristöä, että millaista täällä on. Hän oli myös isäni, liitto-perusteisesta yhteisestä näöstä, kun niitä isiä kerran piti jakaa. Voi olla, että kysymyksessä oli ihan normaali herääminen, että aivoni ovat jo vähän kehittyneet. Jonkinlainen ilmoitus ultrasta, myös K*** oli läsnä. Hän taisi olla tämän kaverin, isäni Hustler-I-terapeutti.
Mä toivoisin tällä hetkellä, että mulla olisi sosiaaliympäristö, ja vähän parempi.... Työ-ympäristön sijaan. Sitten kun he olivat tarkistaneet tilanteen, että elin kohdussa, tuli se toinen iskä, sieltä tienpäästä, joka on se piironki-hallusinaatio-poika, jonka nimi on kai N:::las. Hän koski vasemmalle puolelle päätäni, ja sanoi *unssi. Se oli kauhea ongelma, jopa mielenterveys-ongelman kaltainen. Tästä kosketuksesta nukahdin uudelleen. Köllöttelemään painovoimattomaan ja kai reagoimattomaan tilaan.
- Kaikki olivat niin sosiaalisia, raportoi isäni Purkki.
- Kai me pois tästä saadaan mennä, kun me ollaan oltu tässä näin kauan?
Voiko tämä olla pyhimys-ruletti suomenruotsalaisten miesten nimistä?
Nukahdin mielenterveys-ongelmaan uudestaan. Siihen satumaiseen oloon ja unelmaan, kun vasemmalle puolelle päätäni koskettiin. Oli pimeää, rauhaisaa, ja pidin vain olostani, kuin köllöttelystä. Vaadin jo vähän silmiä auki, koska tiedostin ne... Ne olivat päässäni. Unssi-sana vain väreili painolla, aivan kuten salamat lyövät taivaalla. Purkin äiti on sairaanhoitaja, ja isä kai lääkäri, neurologi. Purkki on mun isä liitto-perusteisesta yhteisestä näöstä, mä olen kommuuni-lapsi.
- Peileiltä voi varmaan herätä tällä tavoin, pohdimme.... Meidän mielesämme ympäristössä oli jotain vikaa
- Niin, vauvalle, sikiölle voidaan ilmoittaa tuollaisia neuvola-asioita.
Purkilta ja niiltä kysytään millaisista peileistä oli kysymys. Sellaisista kuutiota muistuttavista, mm. lattialle sijoitetuista. Tänään siitä tulee ehkä päivälleen 30-vuotta, kun olen ollut sikiönä.
- Jos sulla on sellainen tila, sikiö, älä käytä huumeita, vaan käytä rengastusta, ja siirrä aksenttia, koska se on parempi asia, meille ja muille, ja sukupuolelle, joka on meidän kaikkien yhteinen.
En ehkä ole sikiökään näihin hoitoihin, jota tarvitisi kosketella vasemmalta puolelta kalloa, ohimoilta. Näin ulkonäköpiirre-vamman aiheuttamista pidetään rikoksena.
- Vähänkö on huvittavaa, kun hän esittää sitä välillä, vaikka olen hänen ikäisensä. Näin oli kuvattu mm. kirjaa Ninnan musta pilvi.
- Joo, mutta haluan mä ainakin nähdä sen lapsen, vastasi Purkki. ¨
-Joo, jos sillä hänellä on joku hätänä.
- Vastaus oli mua pissattaa.....
- Ei sua voi vielä pissattaa, kun sä et ole vielä syntynyt.. Tämä oli sairain juttu, mihin mä huumepsykooseissa pääsin. Mä menin juuri Purkille yöks, ajattelin mennä sänkyyn.
- Et sää voi vielä herätä.
Hän kysyi:
- Saisinko olla jonkun muun kanssa, koska olen isäsi, ja olen ollut kanssasi jo. maaliskuusta 1982, huom. maaliskuusta 1982, ei maaliskuusta 1983.
Purkki: "Mun pitää vielä kysyä saako tuosta tehdä sellaisen jutun? Ei mää tarkistan, siitä pitää tehdä. Ne peilit voivat olla vaarallisia...."
- Voi se saada jotain neuvola-tietoja, se vauva, vastasin.
Kauhea pettymys
5
995
Vastaukset
- S.E:/Sinde vm-82
Vammaisilla ei ole enää ollenkaan aivoja. Ne reaktiot on jotenkin sekoittuneet näin, ja on ihan turha yrittään löytää ajallista virikettä.
- Ei sieltä maaseudulta tarvitse välttämättä ihan fyysiseen ja psyykkiseen kidutukseen pyrkiä pyrkimään.
- En mä yleensä muista, että hän on isäni. Kaikki muut isät jo muistan melkon hyvin.
- Voiko sanasta kommuuni saada lapsia, jos asuu kommuunissa ja isä on diakonin poika frustraatio? Mä en siis ole äpärä....
Doremifasollasido: * "Saisinko olla jonkun muun kanssa, koska olen isäsi ja ollut kanssasi jo keväästä 1982, kun olit sikiö?" Hän kysyi... Aihe: "Olen käynyt armeijan.."
- Olen tutustumassa väärään 'iskään. Vid..... katu se ja se....
-Voiko tämä olla huumepsykoosissa? Hän on väärä iskä, liitto-perusteisestä näöstä, äidin puolelta. Miten hän on päässyt tähän mukaan? Voiko tämä olla huumepsykoosi?
-Mikä tila se sitten on?
- Joku tarvitsee apua, sellaisessa inhimillisessä asiassa, joka on koko luomakunnalla, kuin lastenteko.
Pitäisi olla auto-iskä johon tutustun, tai N...... -iskä. Hänkin on ihan kiva, narsistinen ja floristinen.....
-Miksi armeija tekee pojista miehiä,miksi armeija pilaa miehiä?
- No, on se vähän niin, mutta kun on tällaista ollut.... vastasi toinen isäni, isän puolelta selkeästi N::::: , joka ei ollut taaskaan tehnyt mitään hektistä.
- Onko tämä ryhmänohjaus? On joo, nyt kun se piironkin meni rikki.
Purkin mielestä täällä on liian sosiaalista. Hän haluaa sikiöllä tutustua ihmisiin ja ympäristöönsä. Tämä on sosiaalinen verkosto, turvallinen, jossa yritetään todellakin auttaa ihmisiä sukupuolen ja inhimillisyyden huomioiden, lapsilla, gynekologialla seksillä ja lapsentekemisellä, ilman kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää.
- Iskäkin on iso, se vanhentaa, iso-kokoisuus.
- Ei hän yleensä painosta, se on hänen mielestään inhottavaa iskä-käyttäytymistä. Jotenkin painostavaa ja pakottavaa, vaikka hänen ilmeissään on jonkinlainen painostava hektisyys, joskus....
- Tietääkö se kaikki sun tekemiset?
- Joo, tietää.... Entä onko tämä teidän mielestänne sairasta?
Liittoperusteiset yhteiset näöt ja siihen perustuvat persoonat korostavat läheisyyttä, johon kaikki ihmiskäsitykset perustuvat.
- Oikeutta ei saa ruveta käymään näin vauva-aikana, vauvanhahmoterapiana.
Progressus-singneerauslapset ja siihen perustuvat persoonat korostavat seksin ja seksuaalisuuden merkitystä egoismillä ja egoistisuudella.
-Joo, jompaakumpaa näistä pitää vastata keholtaan, eikä olla koko aikaa psykoosin vallassa.
Johan tarjoaa vaihto-opiskelija paikkaa, koska hänen nimensä ei tarjoa kieltävän keskustelun ja kyseenalaistavan keskustelumenetelmän takia, näimmä edes seurustelukumppania.
- Ei saan kolmikymppiseksi iskän kanssa. Mikä kansanparannus-lause tämä on?
- Te olette littäneet vauvan hahmoterapeutteja ympäristönä ihmiseen.
Purkin kannalta on tärkeää, että huomataan, ettei myöskään Ötökkä-LSD:n lapsien, tai aikuisten kanssa voi seurustella, vaikka he ovatkin aikuisen sosiaalisen vuorovaikutuksen ja sosiaalisen kanssakäymisen perusta.
- Entä miksi te haluatte esittää Ötökkä-LSD:n ihmisiä, tutustuen ja egosimillä? Sami tykkää tästä keskustelusta. Siis, ihan persoonallisuudelta.
Absurdi virheellinen sosiaalinen kanssakäyminen on todellakin sairaus. Moni jää lapsettomaksi siitä, mutta heitä voi auttaa fokusaatiolla ja fiktiolla, yhdistysrekisterin kautta.
-Kirkko ei ole edes menossa tässä vielä. Ei moni baptisti on jäänyt lapsettomaksi, mutta he eivät saa ottaa ainakaan vankeja, mutta se ei ollut se pääasia ympäristölle, vaan se impulsiivisuus ja hektisyys, joka luo absurdia ja lukitsee vainoharhaisesti ja vainomielisesti ympäristöä.
Niin, Pilvikin tietää, että mä olen heräänyt. Kun hänen jostakin kumman syystä pitää tietää tämä, nk. ajallinen herääminen, että kehitys jatkuu.- Ihmiskunta Sinde
Samiin on herätty helmikuussa 1983, ehkä tie on musta ja mutkainen, taivaalla on tähtiä. On jo myöhä, sekin on taivaiden tehtaat
- MIkä tämä Sami asia on ja progressus-singneeraukset? ihmettelin.
- MIkä tämä Sami on?
Äitikin kysyy."Mikä tämä Sami on lapsella päässä?"
-Onko se suomenkielinen?
-Äskön oli ruotsinkielinen....
- Hän on maaseudulta.
N..... Sopiiko hän terapiaasi?
- Ei sovi, vastasin. Tämä ei sillä tavalla egoistinen, huomoin jo autossa. Hän lahjoo vasta isolla asia- sanalla.
- Joka kohta muodostaa koko ympäristön.
- "Ei, se on oikeus, joku turva- ja vaarallinen, *unssi ja kiemurainen, mutkainen, ehkä kuoppainen."
.-- Se on joku tekeminen, se Sami... Siihenkin otetaan ÄO:n takia erityisluusto. - Eioo: Sindevm-82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Samiin on herätty helmikuussa 1983, ehkä tie on musta ja mutkainen, taivaalla on tähtiä. On jo myöhä, sekin on taivaiden tehtaat
- MIkä tämä Sami asia on ja progressus-singneeraukset? ihmettelin.
- MIkä tämä Sami on?
Äitikin kysyy."Mikä tämä Sami on lapsella päässä?"
-Onko se suomenkielinen?
-Äskön oli ruotsinkielinen....
- Hän on maaseudulta.
N..... Sopiiko hän terapiaasi?
- Ei sovi, vastasin. Tämä ei sillä tavalla egoistinen, huomoin jo autossa. Hän lahjoo vasta isolla asia- sanalla.
- Joka kohta muodostaa koko ympäristön.
- "Ei, se on oikeus, joku turva- ja vaarallinen, *unssi ja kiemurainen, mutkainen, ehkä kuoppainen."
.-- Se on joku tekeminen, se Sami... Siihenkin otetaan ÄO:n takia erityisluusto.Liittoperusteinen yhteinen näkö on coping-keino, ei progressus-singneeraus, vaan ihan vain läheisyys.
- Voihan signeerata sanoilla mitä huvittaa. Minnesota- hoidot eivät huomioi singneerauksia ympäristökeskittymänä, joka toimii sanalla ja nimellä taivaidentehtaat ja vieläpä ilman kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää sukupuolesta huolehtien.
- Mutta tämä ei ole S*****lle tilana vaarallinen, tämä on hänelle sillä tavalla täysin tuttu, normaali ja arkipäiväinen, hoidollinen, koulutettu tila ja tilanne, normaali mielenterveys. Eikä lainkaan absurdi, kuten ehkä novelli sinulle kuvaa, joka luet sitä
Niin kun hän on taas karannut....
- Oletko vaarallinen? Oletko asehullu? Oletko ollut tässä tilassa? Ihan epistä, jos siitä ruvetaan jo sikiölle soittelemaan. - wild wild westvm-82
Eioo: Sindevm-82 kirjoitti:
Liittoperusteinen yhteinen näkö on coping-keino, ei progressus-singneeraus, vaan ihan vain läheisyys.
- Voihan signeerata sanoilla mitä huvittaa. Minnesota- hoidot eivät huomioi singneerauksia ympäristökeskittymänä, joka toimii sanalla ja nimellä taivaidentehtaat ja vieläpä ilman kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää sukupuolesta huolehtien.
- Mutta tämä ei ole S*****lle tilana vaarallinen, tämä on hänelle sillä tavalla täysin tuttu, normaali ja arkipäiväinen, hoidollinen, koulutettu tila ja tilanne, normaali mielenterveys. Eikä lainkaan absurdi, kuten ehkä novelli sinulle kuvaa, joka luet sitä
Niin kun hän on taas karannut....
- Oletko vaarallinen? Oletko asehullu? Oletko ollut tässä tilassa? Ihan epistä, jos siitä ruvetaan jo sikiölle soittelemaan.Iskällä on oikeus huolehtia musta tuloilla tällä hetkellä.
Miksi toinen isäni, se vähän nuorempi tekee tästä niin absurdin vaarallista, se piironki-hallusinaation poika?
- Niin, olisinhan mä voinut olla ihan kokonaan sun isäsi, jos olisin tiennyt, että koko sosiaaliympäristö on käytettävissä.
- Mitä väärää teen tällä hetkellä?
- Onnea lapsesta! Samille.....
Pitäisi rauhoittua ja huolehtia ihmisistä taas fiktiolla ja fokusaatiolla. Ei huolta, vaikka jotain luentaa....
- Ei sellaista sun ei tarvitse tehdä enää ikinä, vastaa Purkki. Välttämättä, en tiedä...
- No, että koko ajan on kuolemassa.
- No, höh, siitä olisi pitänyt keskustella.
- No,höh, ei oikein voi absurdin, persoonan, ja trilleri-eleviittoman takia.
- No, hön siihenkö sä tarvit Purkin taas?
-No, höh, ei siteeraten saa leikata.
-No, höh olen itse ehkä raahannut lähimuistille.
-No, höh, niitä lapsia rupeaa jotenkin tarvitsemaan ja kaipaamaan, vastasin.
- No, höh, ei ole tarkoitettu tuollaiseen hyväksikäyttöön, selitti Purkki,
"Aikomukseni ei ole hyväksikäyttää. "
Ulla: Mitä te teette?
- Tää on aika kolkko kohta siitä kirjasta Mary Higgins Clark, "MIissä lapset ovat?"ja hoidetaan sitä progressus-singneeraus-lasta ja persoonaa.
- Onkohan kirjailija ylipainoinen?
- Progressus-singneeraus persoona helpottaa tällaisessa pesemistraumassa, se kohta oli hirvittävän pelottava, olla lasten murhaajan kanssa kylvyssä, keltaisten kumilelujen, kuten ankkojen kanssa.
- Kiitti Sami... Miten nämä pelkotilat toimivat kehosta? Tässä kuumassa vedessä.... Mikä neurologinen elementti niitä kuvastaa.
. Kukaan muu ei ole suostunut testaamaan....
-Nyt mä olen narsisti, terveisin Purkki, ja haluan ottaa jonkun asian esiin.
- Miltä vuodelta tämä doremifasollasido on? Se on kai vuodelta 1983
Oma arvio. Tarvitset ehkä jotenkin kohtuuttomasti apua lääkärinlapsena. Joakim-häiriö, mt-halvaantuneisiin ja sosiaaliseen vuorovaikutukseen, ei - kanssakäymiseen.
- En halua näin...
Joakim-häiriö: liittoperusteista yhteisestä näöstä.
- Jaa eikä mitään näistä.
- Ei, ei ole olemassa.
Teillä on erottamatta tämä työ ja sosiaalisuus kokonaan. Innostutte koko ajan vain enemmän ja enemmän sosiaalisuudesta.
- Aina ei ole sisarta taivaiden tehtaista. - Eioo:Sindevm-82
wild wild westvm-82 kirjoitti:
Iskällä on oikeus huolehtia musta tuloilla tällä hetkellä.
Miksi toinen isäni, se vähän nuorempi tekee tästä niin absurdin vaarallista, se piironki-hallusinaation poika?
- Niin, olisinhan mä voinut olla ihan kokonaan sun isäsi, jos olisin tiennyt, että koko sosiaaliympäristö on käytettävissä.
- Mitä väärää teen tällä hetkellä?
- Onnea lapsesta! Samille.....
Pitäisi rauhoittua ja huolehtia ihmisistä taas fiktiolla ja fokusaatiolla. Ei huolta, vaikka jotain luentaa....
- Ei sellaista sun ei tarvitse tehdä enää ikinä, vastaa Purkki. Välttämättä, en tiedä...
- No, että koko ajan on kuolemassa.
- No, höh, siitä olisi pitänyt keskustella.
- No,höh, ei oikein voi absurdin, persoonan, ja trilleri-eleviittoman takia.
- No, hön siihenkö sä tarvit Purkin taas?
-No, höh, ei siteeraten saa leikata.
-No, höh olen itse ehkä raahannut lähimuistille.
-No, höh, niitä lapsia rupeaa jotenkin tarvitsemaan ja kaipaamaan, vastasin.
- No, höh, ei ole tarkoitettu tuollaiseen hyväksikäyttöön, selitti Purkki,
"Aikomukseni ei ole hyväksikäyttää. "
Ulla: Mitä te teette?
- Tää on aika kolkko kohta siitä kirjasta Mary Higgins Clark, "MIissä lapset ovat?"ja hoidetaan sitä progressus-singneeraus-lasta ja persoonaa.
- Onkohan kirjailija ylipainoinen?
- Progressus-singneeraus persoona helpottaa tällaisessa pesemistraumassa, se kohta oli hirvittävän pelottava, olla lasten murhaajan kanssa kylvyssä, keltaisten kumilelujen, kuten ankkojen kanssa.
- Kiitti Sami... Miten nämä pelkotilat toimivat kehosta? Tässä kuumassa vedessä.... Mikä neurologinen elementti niitä kuvastaa.
. Kukaan muu ei ole suostunut testaamaan....
-Nyt mä olen narsisti, terveisin Purkki, ja haluan ottaa jonkun asian esiin.
- Miltä vuodelta tämä doremifasollasido on? Se on kai vuodelta 1983
Oma arvio. Tarvitset ehkä jotenkin kohtuuttomasti apua lääkärinlapsena. Joakim-häiriö, mt-halvaantuneisiin ja sosiaaliseen vuorovaikutukseen, ei - kanssakäymiseen.
- En halua näin...
Joakim-häiriö: liittoperusteista yhteisestä näöstä.
- Jaa eikä mitään näistä.
- Ei, ei ole olemassa.
Teillä on erottamatta tämä työ ja sosiaalisuus kokonaan. Innostutte koko ajan vain enemmän ja enemmän sosiaalisuudesta.
- Aina ei ole sisarta taivaiden tehtaista."Mä en edes voi keskustella julkisesti." Te otitte väärän ihmisen tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462