Mielen sairaus vaiko johtaa mielensairauksiin?
Millaisilla hermoilla oikein eletään selibaatissa?
Onko totta ettei se mitenkään vaikuttaisi ihmisen psyykkeeseen ja sitä kautta fyysiseen olotilaan?
Korvaako hengellinen rakkaus täysin fyysisen tuntemuksen ja psyykkis-fyysisen reaktion annin ihmiselle?
Selibaatti
7
161
Vastaukset
- Sinkku-iines
Voisin vielä todeta etten voisi elää ilman pikku-oravia.
- Huh hulinaa sano ...
Taitaa olla joltain mopo hävinny.
- jjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Se on hyvä puhua jos on joku jota polkea ei tule ajatelleeksi elämää ilman seksiä.
- T. Ollo
Kunpa tietäisin. Roope-täti, kysy siis semmoiselta, joka itse elää selibaatissa.
- Siunattu hulluus
Olen puolestasi vilpittömästi onnellinen ettei sinun tarvitse sitä kokea.
Tosin parempi ilman kuin huonon kanssa.
- likuytrewq
Vihaan naisia!
Eteenkin muutamia päällepäsmäri kanttorinaisia, jotka sanelevat työparilleen, -papille mitä tulee tehdä!
Kanttorien liton johtokunnan naiset ja muutamat todellisesti itsensä ylentäneet teologian maisterinaiset ovat .... no, papit voi hyvinkin ymmärtää, mistä on kysymys. - joo en tykkää
Vaikka olenkin itse nainen niin voin sanoa että sruurimmaksi osaksi naistwen kanssa ei onnistu yhtään mikään ei vapaa-aika ei työelämä.he ovat perin kateellisia mustasukkaisia ja kilpailevia luonteita.
Miesten kanssa esimerkiksi työelämässäkin on asiat paljon mutkattomampia ja asiallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472