Ongelmanani on siis se, että haluaisin tutustua enemmän poikiin, niin kuin kaveri mielessä, mutta jokainen kontaktini otetaan iskuyrityksenä? Miksi ihmiset ovat niin ahdasmielisiä, ettei poika ja tyttö voi olla kavereita? Asia erikseen on sitten lissut, joiden ympärillä pyörii vain pinnallisia jonneja, joihin en ainakaan halua tutustua. Kukaan ei halua edes yrittää tutustua minuun kaverina. Pienempänä henlgailin vain poikien kanssa, koska en pitänyt tyttöjen leikeistä, vaan leikin sotaa koulun pihoilla jne. Miksi nyt kuitenkin vanhempana minua pidetään vain huomion tavoittelijana? Luokallammekin olisi ihan mukavia poikia, mutta kaikki litkivät ES:sää tai eivät vain uskalla tutustua. Minun mielestäni tyttö ja poika voi olla kavereita, muutenhan minullakin olisi lopulta enään tyttökavereita. Mikä siinä siis mättää että tällainen ihan hyvän näköinen tyttö ei vain voi saada poikia kavereiksi, oletteko liian ujoja?
Vältelläänkö minua?
10
486
Vastaukset
- vilderness
on se es vaan niin hyväääH
Syy löytyy iästä.
- pentuoooooooooot
ehkäpä siksi että oot vittu 98
- umppalumppahippi
Tule tänne sanomaan vitu 2000-luvun Es-Jonne, saatana! Pärinöissäs mennyt koneelle kirjoittelemaan!
- 5+5
umppalumppahippi kirjoitti:
Tule tänne sanomaan vitu 2000-luvun Es-Jonne, saatana! Pärinöissäs mennyt koneelle kirjoittelemaan!
Aloittaja on näköjään henkisesti sairas avohoitopotilas ja kirjoittelee noita samantapaisia juttujaan sinne tänne.Parempi olla vaan kommentoimatta ja noteeraamatta mitenkään...
- 33333333333333333333
mrfrasier vittu sää olet randomi
- asdfasdf
Joo, niinhän se taitaa olla että typyt ovat pari vuotta henkisesti "kehittyneempiä" kuin pojat. Tuntuu että suurin osa näistä "seukkaamisistakin" tapahtuu vanhemman pojan kanssa. Mene siis vaikka puhumaan jollekkin hieman varttuneemmalle.
Ongelma minun kohdallani on se, että jotkut esim. 14v pojat EIVÄT ole ES lipittäviä riehujia, vaan suoraan sanottuna älykkäämpiä kuten minä. Kuulostaahan tämä aika hirveästi itsekehulta, mutta se on vain fakta. Kyllähän minäkin aika äänekäs olen, mutta osaan ajatella asioita monelta eri kannalta ja en käyttäydy yhtä "tunnusomaisesti" kuin kaverini. Esim. jos löisin jotakin, hän löisi takaisin 5 kertaa. Jos minua lyödään niin lyököön ja jos se jatkuu liikaa ja ei lopeta jos sanon niin sitten annan turpaan. Tai sitten jos opettaja antaa merkinnän en ajattele että "Ihan homo opettaja täys kusipää". Omapahan on vikani.
Olisi se kiva jos joku ikäiseni typy tulisi ja yrittäisi tutustua kaverina. Minulla on ihastus, joka on oikeastaan melkeimpä jo paras (ja ainoa) toista sukupuolta oleva "kaveri". Olisi kiva saada lisää. - ninup
Se on vaa toi ikä. No mulla kyllä on poikia ihan vaa frendein ja oon samaa ikäluokkaa sunkanssas.Riippuu tietysti miten yrität näihin poikiin tutustuu (:
- tyttööööo.o.oxd
No öö.. Mulla on 4v mua vanhempi poika mun kaverina ja se on mun melkee paras kamu.. itehän oon ala asteel ja se on yläasteel. Mulla on ollu aina enemmän poikia kun tyttöjä kaverina, ja veikkaan että tulee olemaan. Ihan ollaan tutustuttu mm. Mineraft pelin kautta, ja vähän muullakin tavalla ;D Se vähä riippuu mitä tyttö tekee. Itse tykkään pelata mm. counter strikeä jne, yleensähän tytöt eivät pelaa mitään sotapelejä.. En sano että olen ainoa joka pelaa mutta harvoin pelaavat :D
- Lord Emostab
Siks ku muut sunluokkalaiset tytöt on kateellisii ku kuvittelee et sul on muuta mielessä ku lähestyt poikii. Mun koulus on yks samanlainen tyttö ketä kaikki haukkuu huoraks ku lähestyy poikii. Saatat olla sinä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä211926Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56772Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 53691
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32688