Olen usein nähnyt mopoautilla liikenteessä hurjia tilanteita, tänään viimeeksi nuori tyttö ajeli vilkaassaliikenteessä ihan henkensä kaupalla. Kortittomat pois liikenteestä.
Kortittomat mopoautokuskit
8
142
Vastaukset
- 38
Jaa, mistäs tiesit ettei tytöllä ole korttia. Mopoauton kuljettamiseen vaaditaan Suomessa kortti. Millä lailla ajeli henkensä kaupalla? Rikkoiko liikennesääntöjä vai hirvittikö sinua vain muuten tuo auton pienuus. Kyllä minä ainakin oletan, että jokaisella liikenteessä olevalla on ajokortti ja enhän voi niitä edes kysellä, kun en ole poliisi.
- 7+12
Eihän sitä ajo-oikeutta löydy aina vanhemmiltakaan ihmisiltä, eli kyllä nuo mopoautolijat omat myös joskus kortittomia. Ja vaikka korttikin olisi niin ei se edellytä että hirveän paljon on ajotaitoja, kyllä meno on sen näköistä.
- uyifgiugiughbi
Älä kaahaa kuin Mr. Bean Minillä kolmipyörän edestä :D
- varo aina
Ne tule eteen pihasta, ja minkä merkin takaa hyvänsä.
- osataanyleistää.fi
Joo oon mäkin nähnyt mopoautoja ajamassa holtittomasti liikenteessä ja ajamassa normaalisti myös.... Enempi mulle on koitunut vaaraa siitä kun joku jolla ei ole enään näkökyky tallella päättää lähteä vähän ajelulle ja kiilaa punasten valojen takaa eteen (kiitos vaan mersukuskille), ja kolmion takaa (kiitos myös saab-papalle) ja autokaupan pihasta kolmion takaa (kiitos saab-naiselle) jne... listaa voidaan jatkaa pidemmällekin, eikä tartte edes keksiä päästään. Noh onneksi autossani on hyvin toimiva alusta ja jarrut.
- mooopoooo
näin ne monesti tulee http://www.youtube.com/watch?v=9kbkB3wnKPs&feature=related
- 20
Joo aikas hienosti tuli eteen. No onneksi tulee ajeltua ainakin viisi kertaa tuollaista mopo-autoa painavammalla autolla, niin on ainakin vähän enemmän massaa takana kolarin sattuessa.
- ^^^^^^^^^^
Minä näin Tampereella tiistai aamuna erittäin hienosti ajavan mopoautoilija tytön. Seurasin häntä aamuruuhkassa Pyynikintorilta, Pispalanvaltatietä pitkin, haapalinnan ohi, josta tyttö kääntyi vasemmalle, kohti Kaarilan lukiota.
Huomiota herätti etenkin tytön oikeaoppinen vilkunkäyttö, tasainen ja ennakoiva ajonopeus sekä hyvät ryhmittymiset.
Harvoin näkee edes autokortin omistajilla yhtä hyvää liikennesääntöjen hallintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462