Hei!
Minun pitäisi kirjoitaa huomiseksi kouluun adressi fysiikan opetusta vastaan. Opettaja nimittäin opettaa meille sellaista mikä ei miedän koulutukseen kuulu. Mitenkä saisin adressista järkevän ja uskottavan. Opiskenlen nimittäin kodinhuoltajaksi ja fysiikassa opetetaan jotain säteilyä, otsoniastalämpösäteilystä ja ajan laskemisesta mitkä eivät todellakaan kuulu meidän opiskeluun ja alaan.... Voisitteko autaa että saan luokkamme tahdon selville? Kiitos jos autoitte!
Adressin kirjoittaminen??
napero3
3
454
Vastaukset
- vanhahuonoopettaja
Eläkkeelle siirtymistä, onhan tuo jo tutkittukin että älykkyys vähenee ihmisillä 40-ikävuoden jälkeen, todistettua asiaa.
- huoh..
Oletko edes täysi-ikäinen? -_- 18v ens kuussa? khewl.
- napero3
Miten ikäni kuuluu tähän? Opettaja on jo vanhahko...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701