Silkkaa typeryyttä!

Raivostunut Hoitotät

Pakko nostaa tämä ihan omaan ketjuunsa:

RaivostunutHoitotäti
21.3.2012 13:22
2
Sulje
Hohhoijjaa.. Täällä me nyt saamme lukea, kuinka äidit valittavat omista vartalo-ongelmistaan ja varmaan se kuuluu kotonakin ja ihan lapsille saakka!
Ja sitten ihmetellään että mistä tämä laihuuden ihannointi johtuu? HELV!!! Me itse sen aiheutamme. En minä ole koskaan tavannut miestä, joka olisi koskaan ikinä sanonut naista lihavaksi!!!! EN IKINÄ!

Niinhän se menee "Äiti lukee lehdetä kuinka pitää olla laiha ja mahtua s-koon vaatteisiin. Vain laiha on kaunis. Äiti seisoo peilin edessä ja sanoo huh huh kun on karmeet reidet tai sanoo en mä enää voi ottaa ku oon niin läski.. Tai sanoo tästä miehelleen/ystävällee... Jokatapauksessa tytär/poika seisoo siinä vieressä ja kuulee. Hän automaattisesti matkii äitiään ja lopettaa syömisen ja hankkii huonon itsetunnon.. Lehdet ja muuu laihuuden ihannointi auttaa ongelmien syntymistä, mutta äideillä on suurin vaikutus! Että ottakaa nyt se pää pois sieltä läskienne lomasta ja katsokaa niitä ihania lapsia! Hirveää että voitte vihata vartaloanne, joka kuitenkin juuri teki teille elämääkin arvokkaamman lahjan!

Toki saa olla hoikka, saa haluta olla hoikka! Mutta jotain ihme mehudieettiohjeita jaellaan ja ja... Tämä ei taida olla mikään oikea äitien palsta. Tämä on joku hiivatin "mä oon 15v" palsta... Kamalaa seurata nykyaikana kuinka jo 6VUOTIAS!!!! Aikoo laihduttaa koska äitikin laihduttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kuinka 10vuotias pukeutuu kuin maailman vanhimman ammatin omaava ja laihduttaa... jukoliste!

Ja tässä nyt vuodatukseni vassoguu, menkää itseenne ja ihan oikeasti olkaa äitejä, olkaa lapsianne varten, älkää tukkiko päätänne mihkään läskirakoon.

Ja nyt varmaan moni sanoo "huh huh ja tuollaista tekstiä kirjoittaa" koska kerron omaavani pitkän historian lastenhoidon parissa, mutta minulla tulee viha teidän kanssanne! Kun aloitin työni, ei koskaan kukaan lapsi laihduttanut eikä pukeutunut noin!! Että nyt kommenttia kiitos.

KYLLÄ JUTTU ON NÄIN!

3

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölöölööö

Samaa mieltä, tosin ei noin kiihkomielisesti :)

• mikä itsetunto?

siis faktahan on se, että miehet tykkää jessica alba mallisista naisista enemmän kuin johanna tukiaisen mallisista. ainakin suurin osa. ei kai ne nyt naiselle kehtaa kukaan sanoa että oot lihava..
      kyllä toi laihuuden ihannointi naisilla johtuu siitä, että miehet ihannoi sellasia.
      ja naiset haluaa että miehet tykkää. vaan ikinä ei saa kroppaansa näyttää tarpeeks hyvältä, aina ne miehet katselee muitakin kuin vain omaansa. eli turha ees yrittää, näyttäkää miltä haluatte :)
      itse olen vahvasti sitä mieltä, että media saisi lopettaa sen seksin tunkemista joka tuutista!! vois nykynuoriso tuoda paremman naisihanteen kun nykyään se on ihan väärin. mutta mitenpä ne ihannoin vähän pulleampi reisisiä kun joka paikasta tungetaan langan laihoja, jätti tissisiä muijia?
      voin kun olisin elänyt silloin ennen vanhaan.
      Itse en ole lihava, päin vastoin. Tämä maailma tuhoaa minut, yritän koko ajan näyttää paremmalta ja paremmalta, hyvä kun uskallan mitään syödä ja liikkua pitää koko ajan! Ja aina kun näyttää, että tavoite on saavutettu, näen kun telkkarissa näkyy paljaat rinnat joita mies katsoo, vaivun masennukseen ja laihdutan ja kiinteytän ja meikkaan ja laitan hiuksia ja shoppailen entistä enemmän! Ja tätä varmaan jatkan niin kauan kunnes en enää jaksa ja jätän miehen. Surullista, mutta totta :( tämä nyky naisihanne on tuhonnut itsetuntoni täysin.

• no niihä se on

edellinen puhuu niin täyttä totta... valitettavasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe