Aijai perjaintai ilta käsillä, ja alle 20v tikkaria imevät teini ruipelot menee ryypiskelemään. Halvinta mahdollista shaibaa juovat. Tosin jos minä satun illalla baarin mennessäni tuollaisia humppelissa heiluvia rääväsuu pellejä näkemään niin leivon turpiin. On siinä sitten äipälle selittelemistä.
Ryypiskelyn aika.
12
325
Vastaukset
- hhehevitutaosdoas111
väliäkö sillä iällä on:)? siellä taas yksi katkera forever alone 31v joka ei ole ikinä omistanut kavereita vaan ryyppää yksin kotonansa rikkoutuneen television ja jääkaapin kanssa
- Äijä 31v
Vittuako tommonen pitsanaama mistään mitään tietää. Sulla riukuperseellä taitaa olla lukihäiriö, koska puhuin yllä olevassa viestissä baariin menemisestä, enkä kotona ryyppäämisestä. Taitaa teiniä vituttaa kun ikä ei viellä riitä baariin. Meeppäs kuule pokaamaan niitä 40kg painavia siiderilissuja niin saat piristystä elämääsi.
- NUORTEN palsta
Äijä 31v kirjoitti:
Vittuako tommonen pitsanaama mistään mitään tietää. Sulla riukuperseellä taitaa olla lukihäiriö, koska puhuin yllä olevassa viestissä baariin menemisestä, enkä kotona ryyppäämisestä. Taitaa teiniä vituttaa kun ikä ei viellä riitä baariin. Meeppäs kuule pokaamaan niitä 40kg painavia siiderilissuja niin saat piristystä elämääsi.
mitä vittua 31v äijä tekee edes _nuorten_ palstalla !!? oot varmaa joku pedari joka kyttää oisko täälä pikkutyttöjä kirjottelemassa tuhmia .....
- Jaska78.
Tuskinpa 31v katkera jos verrataan sinuun pikkupoikaan jolle nauretaan baarissa ja joka ei saa pokattua yhtäkään yli 20vee naista mistään :)
Mitätön teini on itse katkera :) - hehehhevitutasosaddo
Niinnoniin, täällä on vaa mukava trollata:D Minä olen mitätön teini joka ei saa naista, SELVÄ:D
- tosimies60v
Haha, sanoit että oot 31v, muhun verrattuna sä oot säälittävä pikkukakara. Noin nuorella kakaralla kuin sä, on vasta elämä eessä. Tuskin oot ees sieltä kotoa vielä lähteny vitun pelle.
Jos näen sun ikäsiä kakaroita baarissa leikkimässä aikuista niin leivon turpaan!- Äijä 31v
Heh heh pikkukakara sinä olet. Ruudun takana hihittelet. "Hih hih, nyt mä sain ton varmaan hiljaseks." Et saanut vituilen tommosille pitsanaamaisille pelleille jatkossakin. Alle 20v vaippaperse sinä olet.
- berabraeb
huhhuh, 30v "äijä" uhoamassa.... internetin anonyymeille?
Varmaan tutti suussa ja vaipat perseessä kirjottelee himassa ;D Ainakin jos elät miten kirjoitat. "Äijä" ei nimittäin tuollaista kirjoita vaan iso vauva. - hehehehe.....
Äijät uhoaa ja sinä pidät turpasi kiinni teenage vaippapylly :D
- n.39
Anteeksi, mutta mitä minä juuri luin?
31-vuotias herra "uhoaa" vetävänsä turpiin alaikäsiä nuoria, jotka sattuvat olemaan juomassa..
En väitä, että alle 18-vuotias saisi olla pitkin kaupunkia muutaman siiderin juoneena huutelemassa kuinka he ovat kännissä.
Mutta en myöskään ymmärrä kuinka 31-vuotias mies "UHOAA" alaikäisiä netissä.
Kyllä JOS minun lastani kävisi joku aikuinen mies hakkaamassa, niin ei se siihen jäisi. - Höhöspede
Joo, niitä spedejä voi vetää pataan ihan kunnolla.
- Pahoinpitelysyyte
Sittenpähän saat pahoinpitely syytteen ja joudut vaikeuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462