Läksin linja-autolla kirkonkylälle lauvantaiostoksille ja arvatkaas, mitä hatara pää aiheuttikaan. Minä jo imehtelin, kun ihmiset minua katsovat ja supattelevat keskenään, että mikä minussa on vikana niin selkisihän se asia.
Kosketin huiviani, kun se tuntui liukuvan taaksepäin ja mitä kummaa! Minulla oli unohtunut tarrapapiljotti yön jäleltä päähän! Äkkiä tempasin sen päästä pois ja tungin käsilaukkuuni. Voi hyvät ihmiset, miten minä olin punanen ja nolo...
Kotiin tullessani paruin jo suoraa huutoa ja ryntäsin mieheni syliin. Hän silitteli minua kovasti ja kuunteli koko kertomukseni. Sitten hän keitti minulle kahvia ja oli oikein ystävällinen. :) Kyllä pittää olla hyvä mies.
Mieheni lohdutti minua!
8
227
Vastaukset
- Hei kun keikuskelen
No jooooo, kyllä osaakin olla Heevetin hyvä mies. Ihan pistää vihaksi, ku mullei oo tuommosta miestä. Mistäs löysit?
Sinä olet onnen pekka... eiku onnen pertta, ku miehes osaa lohduttaa. Minä puolestani olen ihan Älyt-tö-män Huono ystävä. Annas ku selitän. Papiljotista ku tuli mieleen.
Viikko sitten ystäväni alkoi kertomaan, miten häntä HÄVETTI ihan suuren suunnattomasti, kun aamulla meni töihin. Ja häveten sanon, että mitä pitemmälle tää ystäväni pääsi kertomuksessaan, sitä kovempaa meikäläinen nauroi. Joo, aivan hirveää epäkohteliaisuutta, mutta miten pystyt vetämään naururyöpsyt takaasi tai pitämään ne poskien sisällä piilos. Ei onnistu ei ei ei.
-Meehän taas asiaan, ettei kulu puolta päivää
-Ok, jatkan.
Ystäväni oli lähtenyt töihin aamulla (ystäväni asuu Tukholmassa). Liukuportaita mennessään, hän huomasi, että yksi papiljotti iloisesti pomppi portailla. Hän tuumi, että oho tuo on samanlainen, kuin hänellä itsellään.
Kävellessään ihmisvilinässä, hänestä tuntui, kuin ihmiset tuijottaisivat häntä. Matka jatkui, kunnes oli aivan työpaikkansa kohdalla. Silloin eräs nainen tuli sanomaan, että hänellä on takapuolessaan papiljotteja. (Heheeee, täs kohtaa kertomusta, multa meinas tulla pissut housuihin).
Ystäväni oli kotonaan käynyt vielä lähtökiireessään vessan peilistä katsastamassa suloposkiaan ja hiuksiaan ja koska hänellä oli ulkotakki päällään (materiaaliltaan villaista, johon tarttuu jos jotakin helposti). Tarrapapiljotit olivat tarrauttaneet itsensä ystäväni villaiseen takkiin ja niin alkoi ystäväni ja tarrapapiljottien yhteinen työmatka. Tyämatka oli pitkä.
:))))))- emäntäparka
Kiitos kysymästä, me tapasimme mieheni kanssa metsässä. Minä olin marjastamassa ja hän risusavotassa.
Nyt alan laittamaan miehelleni umpeloisia ja kunnon läskisoosia. Nokko puolukkaa siihen kylkeen. :) - Hei kun keikuskelen
emäntäparka kirjoitti:
Kiitos kysymästä, me tapasimme mieheni kanssa metsässä. Minä olin marjastamassa ja hän risusavotassa.
Nyt alan laittamaan miehelleni umpeloisia ja kunnon läskisoosia. Nokko puolukkaa siihen kylkeen. :)Vai metsässä:)
Tulipas täs mieleeni, mistä juolahtelevikin, että mitäs jos meikäläinen lähtis mehtälle. Ulkona kyllä sataa vettä, mutta väliäkö sillä.
Puolukka toki antaa mukavan värisäväyksen läskisoosin kupeessa. Vähäkö ku soffatyyny soffan päällä. Minun ystäväni taas kertoi - tästä on jo monta kymmentä vuotta - että opiskeluaikanaan oli ollut illalla vähän viihteellä ja aamulla oli lähtenyt kiirellä kouluun. Kesken tunnin hän oli havainnut housunlahkeestaan pilkistävän jotain ja vaistomaisesti nykäissyt sitä jotain lahkeessaan. Sieltä lahkeesta hän oli sitten vetäissyt sukkahousut kaikkien luokkatovereittensa ihmeteltäviksi. Ystävälläni ei ollut miestä kotona illalla lohduttamassa, mutta meillä muilla oli hauskaa hänen kertoessaan tarinaansa.
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Vai metsässä:)
Tulipas täs mieleeni, mistä juolahtelevikin, että mitäs jos meikäläinen lähtis mehtälle. Ulkona kyllä sataa vettä, mutta väliäkö sillä.
Puolukka toki antaa mukavan värisäväyksen läskisoosin kupeessa. Vähäkö ku soffatyyny soffan päällä.ÄLÄ MENE METSÄÄN! Tule tänne Loviisaan!
Onhan niitä kaikenlaisia hiuskoristeita nykyisin..ei tuo niin hurjan pahalta kuulosta.
Mutta ei sitä voi toisen puolesta ajatella, mitena asian kokee..Nukkuuko joku vielä paplarit päässä? Ja se emäntäparan ikä oli?
Ei tuo kovin paha ollut, naapurin emäntä tuntui nolotellee, mutta vasta kotona.
Ihmiset oli katsoneet, oli miettinyt, mitä ne katsoo.
Kotona mekkoa poisheittäessä oli huomannut, että se oli ollut nurinpäin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462