Semper.Fidelis on tuossa

tekaissut jos ties monennenko aloituksen samasta aiheesta.

Hän sanoo "HUUTAVAN ÄÄNEN" kertoneen joitain asioita, joista Semper.Fidelis on ilmeisesti niin paljon eri mieltä, että on alkanut vainoamaan viesteillään ja jopa viemällä asiaa viranomaisille.

Semper.Fidelis ei kuitenkaan itse löydä ainuttakaan vestiä ja pyytääkin nimimerkki "HUUTAVAN ÄÄNTÄ" itse tuomaan esille viestinsä alla olevin sanoin:
"Jos HUUTAVA ei tuo aineksia keskusteluun - kuten yllä "oman topiikkin" toivoja esittää - niin yritän itse nostaa 'topiikkia' framille. "

Semper kehoittaa samassa avauksessa myös toisten etsimään ja tekemään listaa viesteistä joita ei itse löydä vielä nimitellen alla olevin sanoin:
">>Jos joku voisi ystävällisesti koota oman topiikkin arvoisan Huutajan teksteistä....."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10542028

"HUUTAVAN ÄÄNEN" viestit on (rekisteröitymättömänä) kaikki tallella, joten luulisi Semperin löytävän viestit, joista syyttää toista.

Onkohan mieli tehnyt nyt tepposet ja ollaan loman tarpeessa, kun keksitään syytettty jonka pitää itse etsiä syitä, joista hänet on jo tuomittu.

61

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet huonosti perehtynyt aloitukseen ja sen lähitaustaan.

Sen todistaa esim. se, että laitat minun tiliini tämän ystävällisen toivomuksen: ">>Jos joku voisi ystävällisesti koota oman topiikkin arvoisan Huutajan teksteistä.....".

Tuota ystävällistä toivomusta sinä nimität 'kehotukseksi', vaikka sinun piti tarkkana poikana huomata, että lainaus EI ole lainkaan minun tekstiäni. Tarkistappa asia.

Myös viranomaisväitteesi ovat niin täyttä huuhaata, että saisit hävetä moista halpamaista mustamaalaamista. Eipä sinua turhaan ole mainittu paikallisen valehtelijaklubin sihteeriksi, vai kuinka se titteli olikaan;). Tiedän, että olet huumorimiehiä, et siis pahastu.

Pe.ku,

- lisää tarkkuutta väitteittesi ja syytöstesi tueksi,

- annos rehellisyyttä suhteessa lähimmäisiin,

- ja päällimmäiseksi, kevään iloa rinnuksiin!

Siinä luomulääkkeitä närästykseesi.

PS.
      Et vielä kertonut, tepsikö P.Lipposen vaalimainosvideo..!
      http://www.youtube.com/watch?v=BETLkEyb2yw

• Näin on.

>>Jos HUUTAVA ei tuo aineksia keskusteluun - kuten yllä "oman topiikkin" toivoja esittää - niin yritän itse nostaa 'topiikkia' framille.

• greeeeen

• greeeeen
        greeeeen kirjoitti:

Sielläpä on sinulle nyt toivomiasi keskustelun aineksia, Semper. Sieltä voivat muutkin myöskin lukea muutakin toiminnastasi...

Käykääpä ihmiset lukemassa tuolta esim. Semperin viesti 26.3.2012 22:49 ja vastaukseni siihen. Nähkää itse, mitä Semperin toiminta on...

• greeeeen
        greeeeen kirjoitti:

Käykääpä ihmiset lukemassa tuolta esim. Semperin viesti 26.3.2012 22:49 ja vastaukseni siihen. Nähkää itse, mitä Semperin toiminta on...

Voimme oikeastaan tarkastella noita tässäkin, ja nähdä, miten keskusteluketju, johon Semper muka halusi asiallista keskustelua 'Huutavan äänen' sanomasta, ja jonne muka huhuili kyseistä kirjoittajaa keskustelemaan, päätyi taas Semperin harjoittamaan vääristelyyn ja ivaamiseen ->

>>Semper.Fidelis 26.3.2012 22:49

Ymmärrän, että HUUTAVAN Ä. vahvistaa kaksi (2) asiaa:

1) hän on lain täytettyään (vasta silloin!) syntynyt uudeksi,

2) hän ei synnittömänä tarvitse Jeesuksen uhrikuolemaa.
        _ _ _ _ _ _ _

Mitä se on:

HUUTAVA on saavuttanut uudestisyntymiseen tarvittavan lain täyttämisen tason ja on siten läpäissyt uudestisyntymisseulan.

Tultuaan kypsäksi uudestisyntymiselle hän EI enää tee syntiä,
        joten hän ei myöskään tarvitse Jeesuksen uhrikuolemaa ja on
        siten synnitön, de facto synnitön, vailla puhdistumistarvetta.

Hyvin todistit greeeen Elmo-uskovamme ihmeelliset uroteot.

Ethän pane pahaksesi, kun juhlistin HUUTAVA Ä:n täydellistä
        suoritusta vertaamalla häntä laajalti ihailtuun Elmo-sankariin?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Elmo_(urheilusankari)

>>Täällä ei ole ainuttakaan synnitöntä ihmistä, mutta sen jälkeen, kun Jeesus on kasvattanut omansa kuuliaisuuteen Itselleen, ihminen elää Hänen Tahdossaan, Hänen neuvoissaan, Hänen oikeudenmukaisuudessaan, Hänen lain täyttämisessään, eli on syntynyt Jumalan Sanan siemenestä uudeksi.>Kuten jo aikaisemminkin olen sinulle kertonut, niin ajatuksiin tulee toki houkutusta syntiin, eli lain rikkomiseen, mutta koska valvon saan heti kääntyä Pelastajani puoleen ja Hän vapauttaa minut verellään synnistä, joka minua houkutteli. Jeesuksen sovintoveri pitää minut puhdistuksessa. En ole itse lain täyttäjä, enkä synnitön, vaan Jeesus minussa on lain täyttäjä ja synnitön ja Hän minusta pitää huolen.

• ihan vaan vinkiks

Eikös nimimerkki pe.ku olekin ateisti? Näitähän on joka palstalla provokaattoreina, sotkemassa tarkoituksellisesti uskovien keskusteluja.

Kannattaakohan sun samber uskovana vaivautua tuon nimimerkin takia ollenkaan?

• Rivka
        Näin on. kirjoitti:

>>Jos HUUTAVA ei tuo aineksia keskusteluun - kuten yllä "oman topiikkin" toivoja esittää - niin yritän itse nostaa 'topiikkia' framille.

Minusta SF:n kirjoitukset ovat olleet hengellisiä ja kannustavia. Harhaoppiset eivät tietenkään hänestä pidä, sillä hän harrastaa harhaoppisten paljastelua ja site teen minäkin ja sellainen toiminta on Jumalasta.

Sillä jokainen, joka ei täällä usko Jeesuksen ja Pyhän Hengen Jumaluuteen tai eivät usko heidän olevan olemassakaan ovat aivan karmeasti harhaoppisia ja sa.atanan lähettiläitä ja tällaisten petosten paljastaminen on Jumalan palvelijan työtä.

• Rivka kirjoitti:

Minusta SF:n kirjoitukset ovat olleet hengellisiä ja kannustavia. Harhaoppiset eivät tietenkään hänestä pidä, sillä hän harrastaa harhaoppisten paljastelua ja site teen minäkin ja sellainen toiminta on Jumalasta.

Sillä jokainen, joka ei täällä usko Jeesuksen ja Pyhän Hengen Jumaluuteen tai eivät usko heidän olevan olemassakaan ovat aivan karmeasti harhaoppisia ja sa.atanan lähettiläitä ja tällaisten petosten paljastaminen on Jumalan palvelijan työtä.

Rivka, kiitos luottamuksesta, jota osoitit viestissäsi!

Kuten Paavali meitä kehottaa, olkaamme aina innokkaat Herran työssä, tietäen, että meidän vaivannäkömme ei ole turha Herrassa. 1.Kor.15:58

• Rivka
        Semper.Fidelis kirjoitti:

Rivka, kiitos luottamuksesta, jota osoitit viestissäsi!

Kuten Paavali meitä kehottaa, olkaamme aina innokkaat Herran työssä, tietäen, että meidän vaivannäkömme ei ole turha Herrassa. 1.Kor.15:58

Tottakai S.Fidelis, olen aina sen puolella, joka on Evankeliumin puolella ja olen oikein sihdillä katsellut tekstejäsi, enkä ole niissä mitään Raamatunvastaista nähnyt - Päinvastoin.

Ja sitten jaksat vielä olla näille niin ystävällinenkin, vaikka he kaikessa toista väittävät.

Sitä mieltä olen kuitenkin myös, että älä ota niin vakavasti heidän juttujaan, hellitä välillä ja jätä heidät mölisemään keskenään. :-)

• Hohhoijaa, sinä sekoitat lainaukset jo niin pahasti, ettei minulle jää mahdollisuutta tuon sotkun siivoamiseen. Eikä sillä ole väliäkään.

Onko sinulla toveri joku oletus "minun herrastani", johon viittaat?

Jos sinulla on jäänyt jotakin epäselväksi minun Herrastani, niin lueppa Johanneksen evankeliumi. Siinä evankeliumissa on päähenkilönä minun Herrani. Häneen epäilijä Tuomaskin uskoo:

Joh.20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

Tunnustan Tuomaksen kanssa saman Herran ja Jumalan.

• koleerikko

"Tunnustan Tuomaksen kanssa saman Herran ja Jumalan." Semper.Fidelis tunnustaa. Myös minä tunnustan Jeesuksen Herraksi ja Jumalaksi.

Muuten lapsena ei ollut mitään ristiriitaa uskoa dinosaurukrsiin, joulupukkiin ja elävään Jumalaan. Kun ikää tuli paljastui joulupukki Ruotsissa ollessamme perheen kanssa huijaukseksi. Kaamea pettymys. Dinosauruksia lie ollut jossain muodossa, mutta Jumalaan uskoa ei ole tarvinnut katua. Jeesus on sama joka päivä.

Ollaan siunattuja Semper, vaikka Pe.ku koittaa vesittää. Merkki, että ihminen voi huonosti.

• koleerikko kirjoitti:

"Tunnustan Tuomaksen kanssa saman Herran ja Jumalan." Semper.Fidelis tunnustaa. Myös minä tunnustan Jeesuksen Herraksi ja Jumalaksi.

Muuten lapsena ei ollut mitään ristiriitaa uskoa dinosaurukrsiin, joulupukkiin ja elävään Jumalaan. Kun ikää tuli paljastui joulupukki Ruotsissa ollessamme perheen kanssa huijaukseksi. Kaamea pettymys. Dinosauruksia lie ollut jossain muodossa, mutta Jumalaan uskoa ei ole tarvinnut katua. Jeesus on sama joka päivä.

Ollaan siunattuja Semper, vaikka Pe.ku koittaa vesittää. Merkki, että ihminen voi huonosti.

Kiitän veljellisestä tervehdyksestäsi sinua, koleerikko!

Me uskomme sydämessämme Herraan Jeesukseen.

Hän on se Hyvä Paimen, joka pitää omistaan huolen.

• ...

Minusta on moraalisesti väärin pyörittää tämmöistä showta jonkun ympärillä joka ei itse ole paikalla puolustamassa itseään.

Yleensäkin se on väärin, ei vain huutajan äänen kohdalla. siinä sulle peku samalla palautetta.

• Olen samaa mieltä ja itse tein avaukseni juuri tuosta syystä.

Semper.Fidelis on jauhanut asiaa palstalla pitkään ja nyt uusimmassa avauksessaan vaatii tuomitsemaansa uhria etsimään itse ne viat, josta Semper on hänet tuominnut.

Uhrinhan täytyisi nyt jälestä päin keksiä ne viat ja tuoda vielä julkiseksi, joista Semper.Fidelis on hänet tuominnut.

• ...
        Pe.ku kirjoitti:

Olen samaa mieltä ja itse tein avaukseni juuri tuosta syystä.

Semper.Fidelis on jauhanut asiaa palstalla pitkään ja nyt uusimmassa avauksessaan vaatii tuomitsemaansa uhria etsimään itse ne viat, josta Semper on hänet tuominnut.

Uhrinhan täytyisi nyt jälestä päin keksiä ne viat ja tuoda vielä julkiseksi, joista Semper.Fidelis on hänet tuominnut.

Ajojahti.

Lopputulos ei voi olla mitään hyvää. Ajattelin itse lukea Huutajan Äänen viestejä ja katsoa mikä niissä on kaiken tämän kohun arvoista... mutta ei tuommoinen vuosien mustamaalaaminen ja joka suuntaan repiminen ja mahdottomien asioiden vaatiminen voi olla vaikuttamatta negatiivisesti psyykeeseen.
        Pidemmällä tähtäimellä.

Huutavan ääni on kirjoittanut monella eri nikillä, sekin jo kertoo halusta pysyä piilossa. "Puskassa"niinkuin nettislangilla kuuluu sanoa.

Silti hänet sieltä väkisin revitään, ei hyvä.

• Pe.ku kirjoitti:

Monikohan ottaa vakavasti sinun naurettavia "tuomio-uhri-etc." -sepustuksiasi. Arvostan kyllä kykyjäsi sadunkertojana Peku.

Mutta toivon vilpittömästi, että et valitse mielikuvituksesi ja suvaitsemattoman asenteesi tuottamiin kuvaelmiin enää yhtäkään palstalla kirjoittavaa tunnistettavaa henkilöä.

Käytät Peku ikävällä tavalla hyväksesi niitä palstalaisia, jotka syystä tai toisesta (ehkä he ovat lukeneet vain sinun viestejäsi) ovat sinun harhautettavissasi. Toimintasi on moraalisesti ala-arvoista.

Sinun mielestäsi asia on tietysti päinvastoin: olet Robin Hood, joka pelastaa syyttömiä sorrettuja... Olen täysin valmis alistumaan siihen, etten pysty mustamaalaustasi tekemään tyhjäksi. Huoh.

• ... kirjoitti:

Ajojahti.

Lopputulos ei voi olla mitään hyvää. Ajattelin itse lukea Huutajan Äänen viestejä ja katsoa mikä niissä on kaiken tämän kohun arvoista... mutta ei tuommoinen vuosien mustamaalaaminen ja joka suuntaan repiminen ja mahdottomien asioiden vaatiminen voi olla vaikuttamatta negatiivisesti psyykeeseen.
        Pidemmällä tähtäimellä.

Huutavan ääni on kirjoittanut monella eri nikillä, sekin jo kertoo halusta pysyä piilossa. "Puskassa"niinkuin nettislangilla kuuluu sanoa.

Joskus kirjoitelleella Semperin tapaisella "Eroella" oli vainoojana "Sunis", joka kaiketi oli jo kuollutkin vuosia aiemmin.

Nyt Semperillä on omansa ja sinullakin.

• ...
        Pe.ku kirjoitti:

Joskus kirjoitelleella Semperin tapaisella "Eroella" oli vainoojana "Sunis", joka kaiketi oli jo kuollutkin vuosia aiemmin.

Nyt Semperillä on omansa ja sinullakin.

Niin, ja minullakin.

Olen edelleen sitä mieltä että jos H.A haluaa pysyä siellä puskassa, piilossa, niin sitä ei saisi sieltä väkisin repiä.

En täysin ymmärtänyt viestiä "kummitussuniksesta".. Vieläkö lie kuollut tällä palstalla kummittelee?

Semper on täysin kykenevä puolustamaan itseään.

- sinulla ei taida pahemmin palstalla vainoojia olla. Ellei Mohista lasketa? Olet pelannut korttisi oikein? Olet kuin kissa joka aina putoaa jaloilleen. :)

• greeeeen
        ... kirjoitti:

Ajojahti.

Pidemmällä tähtäimellä.

Mielenkiintoisen pointin toit, kolmipiste, keskusteluun. Nimittäin Semper ja Jonah väittävät jatkuvasti 'Huutavan äänen' korottavan itseään, mutta kiusaavat toisaalta tätä siitä, että on kirjoittanut eri nimimerkeillä. Sinä taas huomaat sen asian, jonka 'Huutavan ääni' on itse todennut, eli ettei hän halua ihmisten kinnittävän huomiota siihen, kuka kirjoittaa, vaan mistä kirjoittaa! Ja 'Huutavan äänihän' kirjoittaa jatkuvasti Jumalan voimasta ihmisen elämässä ja siitä, miten jokainen voi päästä osalliseksi ja saada vapautuksen synnin vallasta Jumalan Pyhän Sanan kautta.

• sut on jo nähty
        Pe.ku kirjoitti:

Kyllä pe.ku tekee avauksia täällä ihan siksi ja ainoastaan siksi koska hän on pirullinen ihminen, - vihaa uskovia ja kadehtii heitä.

• Miro
        greeeeen kirjoitti:

Mielenkiintoisen pointin toit, kolmipiste, keskusteluun. Nimittäin Semper ja Jonah väittävät jatkuvasti 'Huutavan äänen' korottavan itseään, mutta kiusaavat toisaalta tätä siitä, että on kirjoittanut eri nimimerkeillä. Sinä taas huomaat sen asian, jonka 'Huutavan ääni' on itse todennut, eli ettei hän halua ihmisten kinnittävän huomiota siihen, kuka kirjoittaa, vaan mistä kirjoittaa! Ja 'Huutavan äänihän' kirjoittaa jatkuvasti Jumalan voimasta ihmisen elämässä ja siitä, miten jokainen voi päästä osalliseksi ja saada vapautuksen synnin vallasta Jumalan Pyhän Sanan kautta.

Huutavan äänellä Ei ole rakkaudellinen Henki, vaan VIHAN henki.

Hän syyttää uskovia ihmisiä kaikesta ja on jokaista oikeaa uskovaa heittämässä helvettiin.

Itse hän luulee olevansa täysin vailla syntiä ja puhdas kuin lumienkeli.

Huutavan ääni on petetty, hän uskoon siihen väärään, rakkaudettomaan evankeliumiin ja väärään jeesukseen. Sääli.

• Näin on.

Ethän sinä voi sitä tyhjäksi tehdäkkään kun kerran olet niin tehnyt ja viestisi ovat tallella josta asiat voi tarkistaa mitä olet kirjoittanut. Sinä olet täällä tuomari, syyttäjä ja toisten kirjoittajien halventaja. Itse kovasti pidät itseäsi uskovana, mutta uskova ei tuomitse ketään niin kuin sinä teet. Sinulle olisi kaikista parempi nyt kun rehellisesti ja vilpittömästi pyytäisi kaikilta palstalaisilta anteeksi. Sillä lähes jokaista olet tuominnut ja loukannut. Rehellisesti uskossa oleva tekisi niin. Mutta sinun ylpeytesi Semper.Fidelis ei sitä varmaankaan voi tehdä eikä sallia.

>Olen täysin valmis alistumaan siihen, etten pysty mustamaalaustasi tekemään tyhjäksi. Huoh.

• Minä pidän esikuvana Mestariani ja Vapahtajaani Herraa Jeesusta.

Hän ei väärien syyttäjiensä edessä antanut valehtelijoille periksi yhtymällä heidän valheisiinsa. Hän ei pyytänyt totuuden sanaa anteeksi keneltäkään. Mieluummin Hän kärsi ristinkuoleman kuin suostui taipumaan väärien syyttäjien valheitten edessä.

Jeesuksen esikuvaa noudatti myös Stefanus tunnetulla tavallaan.

Nimimerkki "näin on", helpotan tuskaasi sanomalla, että EN ole Jeesus, EN ole myöskään Stefanus.

Mutta olen heidän askelissaan kulkeva Jeesuksen opetuslapsi ja seuraaja. Sille asiaintilalle ja statukselle sinä et voi mitään tehdä.

• Semper.Fidelis kirjoitti:

Minä pidän esikuvana Mestariani ja Vapahtajaani Herraa Jeesusta.

Hän ei väärien syyttäjiensä edessä antanut valehtelijoille periksi yhtymällä heidän valheisiinsa. Hän ei pyytänyt totuuden sanaa anteeksi keneltäkään. Mieluummin Hän kärsi ristinkuoleman kuin suostui taipumaan väärien syyttäjien valheitten edessä.

Jeesuksen esikuvaa noudatti myös Stefanus tunnetulla tavallaan.

Nimimerkki "näin on", helpotan tuskaasi sanomalla, että EN ole Jeesus, EN ole myöskään Stefanus.

Mutta olen heidän askelissaan kulkeva Jeesuksen opetuslapsi ja seuraaja. Sille asiaintilalle ja statukselle sinä et voi mitään tehdä.

Nyt teit sen toisen "viimeisistä virheistä", jotka voi tehdä.

Kun suurelle määrälle syytöksiäsi, et keksinyt perusteita, vertaat itseäsi Jeesukseen ja sanot olevasi marttyyri.

• Pe.ku kirjoitti:

Kun suurelle määrälle syytöksiäsi, et keksinyt perusteita, vertaat itseäsi Jeesukseen ja sanot olevasi marttyyri.

Sinulle ei Peku sovi Pilatuksen rooli, se olisi liian lepsu.

Paremmin sovit ylimmäisen papin rooliin, joka pysyi väärissä todistuksissa ja tappotuomiossaan. Nyt en puhu itsestäni, vaan pääsiäisen tapahtumista.

Mitä muuten sen viimeisen virheen jälkeen tapahtuu syytetylle?

Taitaa käydä inhimillisesti katsoen ns. kalpaten...

Harjoitteletko sinä Kaifaan roolia sikäläiseen Pääsiäisnäytelmään, vai onko sinulla ihan aikuisten oikea ja konkreettinen 'execution' mielessäsi?

Tätä kyselen rauhallisen lauantai-illan tunnelmissa. Toki vähän pyörii mielessä lippu Ruotsin laivalle, ethän asu Turuus? ;))

• Minä en ole

kokenut siten, että Semper olisi loukannut ja siksi hänen
        ei tarvitse minulta ainakaan anteeksipyytää - mitenkäs
        sinä, nimim. Näin on - koetko, että Semper on loukannut
        sinua jollaintavoin ?

• greeeeen
        Pe.ku kirjoitti:

Eipä tuo ollut todellakaan ensimmäinen kerta, kun Semper perusteli omaa toimintaansa 'tekihän Jeesuskin niin' -perusteella! Tuo kertoo hyvin paljon.

• greeeeen
        Minä en ole kirjoitti:

kokenut siten, että Semper olisi loukannut ja siksi hänen
        ei tarvitse minulta ainakaan anteeksipyytää - mitenkäs
        sinä, nimim. Näin on - koetko, että Semper on loukannut
        sinua jollaintavoin ?

Tämä nimimerkistä viestinsä aloittava kirjoittaja on aina täsmälleen samaa mieltä Semperin kanssa. Hän myöskin toistaa Semperin väärinymmärryksiä/valheita jatkuvasti ja kehuu Semperiä. Minusta tuo kirjoittaja on joko niellyt Semperin jutut 'kaikkine karvoineen' tuosta vain, tai sitten on itse Semper. Seuratkaapa.

• greeeeen kirjoitti:

Tämä nimimerkistä viestinsä aloittava kirjoittaja on aina täsmälleen samaa mieltä Semperin kanssa. Hän myöskin toistaa Semperin väärinymmärryksiä/valheita jatkuvasti ja kehuu Semperiä. Minusta tuo kirjoittaja on joko niellyt Semperin jutut 'kaikkine karvoineen' tuosta vain, tai sitten on itse Semper. Seuratkaapa.

Tämä nimimerkillä greeeeen viestinsä aloittava kirjoittaja on aina täsmälleen samaa mieltä HUUTAVAN kanssa. Hän myöskin toistaa HUUTAVAN väärinymmärryksiä/valheita jatkuvasti ja kehuu HUUTAVAA. Minusta tuo kirjoittaja on joko niellyt HUUTAVAN jutut 'kaikkine karvoineen' tuosta vain, tai sitten on HUUTAVAN vaimo. Seuratkaapa.

• Jonah kirjoitti:

Tämä nimimerkillä greeeeen viestinsä aloittava kirjoittaja on aina täsmälleen samaa mieltä HUUTAVAN kanssa. Hän myöskin toistaa HUUTAVAN väärinymmärryksiä/valheita jatkuvasti ja kehuu HUUTAVAA. Minusta tuo kirjoittaja on joko niellyt HUUTAVAN jutut 'kaikkine karvoineen' tuosta vain, tai sitten on HUUTAVAN vaimo. Seuratkaapa.

Kiitos tarkkaavaisuudesta, Jonah.

Greeeen on aina kovasti huolissaan, jos joku palstalla tavalla tai toisella asettuu tukemaan meikäläisen asemaa tai näkemyksiä.

Semperin "juttuja" -kuten greeen viestejäni kutsuu- ei kukaan ole 'kaikkine karvoineen tuosta vain' niellyt. Sellaisesta ei ole pelkoa.

Yhtä vaaraton on se väite, että minä omia kommenttejani puskasta kehuskelisin tai puolustaisin. Sellaisen epäilyksen heittäjä (greeen) saattaa sensijaan hyvinkin olla joku HUUTAVALLE Ä:lle läheinen henkilö -ainakin kuuliaisuutta tuo henkilö osoittaa HUUTAVALLE.

• greeeeen
        Jonah kirjoitti:

Jonah, antanet sitten joitakin esimerkkejä väitteidesi tueksi. Mitä ovat siis ne valheet, joita olen toistanut (tai muuten sanonut)?! Minä olen jo Semperin ja peesaajansa vääristelyjä osoittanut ja voin (ja aion) tehdä sitä lisääkin.

Nuo vaimo-juttusi ovat ainoastaan naurettavia.

• greeeeen

Greeeen on aina kovasti huolissaan, jos joku palstalla tavalla tai toisella asettuu tukemaan meikäläisen asemaa tai näkemyksiä.

Semperin "juttuja" -kuten greeen viestejäni kutsuu- ei kukaan ole 'kaikkine karvoineen tuosta vain' niellyt. Sellaisesta ei ole pelkoa.

Yhtä vaaraton on se väite, että minä omia kommenttejani puskasta kehuskelisin tai puolustaisin. Sellaisen epäilyksen heittäjä (greeen) saattaa sensijaan hyvinkin olla joku HUUTAVALLE Ä:lle läheinen henkilö -ainakin kuuliaisuutta tuo henkilö osoittaa HUUTAVALLE.

Semper, näytäpä, missä olen ollut huolissani siitä, että joku asettuu tukemaan sinua?!

Tämä peesaajasi on toistellut useinkin sinun väärinymmärryksiäsi, jotka on 'Huutavan äänen' omilla viesteillä valheellisiksi osoitettu, ja siksi minusta on joko niin, että asialla olet sinä itse, tai sitten sinun valheesi kaikkine karvoineen niellyt toinen henkilö.

Sinähän jäit jo aiemmin kiinni perusteettomien syytösten kirjoittelusta puskista. Asia paljastui toivoessasi kirjautuneena Jumalan armahtavan sinua, jos olet väärässä tietyissä minua koskevissa syytöksissäsi, jotka olit - hupsista vain - syytänyt niskaani puskista, eri nimimerkeillä!

• greeeeen kirjoitti:

Semper, näytäpä, missä olen ollut huolissani siitä, että joku asettuu tukemaan sinua?!

Tämä peesaajasi on toistellut useinkin sinun väärinymmärryksiäsi, jotka on 'Huutavan äänen' omilla viesteillä valheellisiksi osoitettu, ja siksi minusta on joko niin, että asialla olet sinä itse, tai sitten sinun valheesi kaikkine karvoineen niellyt toinen henkilö.

Sinähän jäit jo aiemmin kiinni perusteettomien syytösten kirjoittelusta puskista. Asia paljastui toivoessasi kirjautuneena Jumalan armahtavan sinua, jos olet väärässä tietyissä minua koskevissa syytöksissäsi, jotka olit - hupsista vain - syytänyt niskaani puskista, eri nimimerkeillä!

Sallinet greeen lyhyen 'työjärjestyspuheenvuoron'.

Esitän puheenvuoroni kysymyksen muodossa:

Oletko sinä fyysiseltä iältäsi yli viisitoistavuotias?

• greeeeen

Et pystynyt siis taaskaan, Semper, vastaamaan siihen, mistä kirjoitettiin, etkä perustelemaan väitteitäsi, vaan joudut käymään kiinni minuun henkilönä (minä kirjoitin sinun teoistasi). Yrität alentaa minua milloin olettamasi ikäni, olettamasi naiseuteni, olettamasi epäuskoisuuteni tai jonkin muun vastaavan olettamasi ominaisuuteni perusteella, mutta jatka vain, jos niin tahdot, asia kun on edelleenkin se tärkeä, ei henkilöt, jotka sen sanovat.

• siitä syystä
        Pe.ku kirjoitti:

Väität jälleen tasan päinvastaista hänen vististään, mistähän syystä?
        Pirun orja on pirullinen.

• greeeeen kirjoitti:

Jonah, antanet sitten joitakin esimerkkejä väitteidesi tueksi. Mitä ovat siis ne valheet, joita olen toistanut (tai muuten sanonut)?! Minä olen jo Semperin ja peesaajansa vääristelyjä osoittanut ja voin (ja aion) tehdä sitä lisääkin.

Nuo vaimo-juttusi ovat ainoastaan naurettavia.

Green, lienet huomannut, että viestini oli kopio omasta viestistäsi, jonka osoitit Semperille.
        Vaihdoin vain käyttämäsi nimimerkit paremmin sopiviin ja muutin pari sanaa sinua koskeviksi.

Valehtelit esimerkiksi sanoessasi, että alennan naisia:
        >>>Sinä kun ensin sanoit kunnioittavasi naisia siinä missä miehiäkin, mutta jo seuraavissa viesteissäsi (ennen kuin ehdin vastata sinulle) aloit alentaa naisia.

• greeeeen kirjoitti:

No voihan..Lopettakaa jo lapsellinen riitanne!
        Green jos on nainen niin olkoon viisaampi,
        ja hiljaa!

On kuin olisi ompeluseurassa,
        ja akkalauman kynsissä,
        sellaiselta keskustelunne näyttää.....

Totean tämän jumalattomana syntisenä......
        Ja eikä teksti ainakaan minnuu lähemmäs jumalaa tuo!

• raitis ja reilu

Semper.Fidelis

En puutu kiistoihinne, mutta tämän haluaisin sinulta tietää:
        Mikä on sinun asemasi palstalla?

Kirjoitit:
        "Greeeen on aina kovasti huolissaan, jos joku palstalla tavalla tai toisella asettuu tukemaan meikäläisen asemaa tai näkemyksiä."

Olen tukenut monia näkemyksiäsi. Aion kuitenkin edelleen elää rauhassa kaikkien kanssa, mikäli se minusta riipuu, ja ottaa kantaa vain asioihin enkä henkilöihin. Siksi en halua osallistua koviin väittelyihin. Tiukan paikan tullen väittelyt näyttävät saavan hyvinkin henkilökohtaisuuksiin menevän luonteen. Pienempiin olen joskus osallistunut, koska väittelyt sinänsä eivät ole pahasta. Tapa keskustella on ratkaiseva tekijä. Itse en kutsuisi osallistumistani keskusteluihin edes väittelyiksi, vaan mielipiteiden vaihdoksi - dialogiksi ilman henkilökohtaisia kaunoja tai kehuja.

Ymmärrän, että kirjoittajilla on erilaisia näkemyksiä. Kaikki eivät voi olla täysin yksimielisiä kaikessa.
        Näkemyserot ovat hyviä sikäli, että ne pakottavat tarkistamaan omia käsityksiä. Asiallisesti argumentoidut eriävät mielipiteet voivat toimia inspiroivina sytykkeinä omille näkemyksille ja avata tietä myös parempaan toisten ymmärtämiseen.

Esitin sinulle yllä olevan kysymyksen siksi, koska minun mielestäni kenelläkään ei ole sen kummempaa asemaa palstalla. Kaikki ovat kirjoittajina tasa-arvoisia.
        Sheriffillä on luonnollisesti enemmän oikeuksia tehtävänsä vuoksi, mutta hänenkään mielipiteensä eivät ole nähdäkseni mitenkään auktorisoituja. Mielestäni hän ei ole pyrkinytkään olemaan keskustelujen ylituomari.

• Keskustelunfunktio

Alat olla fyysiseltä iältäsi n. 65 vuotta? Henkisestä iästäsi en aio lausua arviota. Pitääkö paikkaansa? Siis arvioit, että keskustelukumppanisi olisi 15 v, ja sinä 65, arvio. eli marginaalii olisi 50v. Mikä olikaan keskustelusi funktio?

• ihmettelijä.
        raitis ja reilu kirjoitti:

Semper.Fidelis

Kirjoitit:
        "Greeeen on aina kovasti huolissaan, jos joku palstalla tavalla tai toisella asettuu tukemaan meikäläisen asemaa tai näkemyksiä."

Olen tukenut monia näkemyksiäsi. Aion kuitenkin edelleen elää rauhassa kaikkien kanssa, mikäli se minusta riipuu, ja ottaa kantaa vain asioihin enkä henkilöihin. Siksi en halua osallistua koviin väittelyihin. Tiukan paikan tullen väittelyt näyttävät saavan hyvinkin henkilökohtaisuuksiin menevän luonteen. Pienempiin olen joskus osallistunut, koska väittelyt sinänsä eivät ole pahasta. Tapa keskustella on ratkaiseva tekijä. Itse en kutsuisi osallistumistani keskusteluihin edes väittelyiksi, vaan mielipiteiden vaihdoksi - dialogiksi ilman henkilökohtaisia kaunoja tai kehuja.

Ymmärrän, että kirjoittajilla on erilaisia näkemyksiä. Kaikki eivät voi olla täysin yksimielisiä kaikessa.
        Näkemyserot ovat hyviä sikäli, että ne pakottavat tarkistamaan omia käsityksiä. Asiallisesti argumentoidut eriävät mielipiteet voivat toimia inspiroivina sytykkeinä omille näkemyksille ja avata tietä myös parempaan toisten ymmärtämiseen.

Esitin sinulle yllä olevan kysymyksen siksi, koska minun mielestäni kenelläkään ei ole sen kummempaa asemaa palstalla. Kaikki ovat kirjoittajina tasa-arvoisia.
        Sheriffillä on luonnollisesti enemmän oikeuksia tehtävänsä vuoksi, mutta hänenkään mielipiteensä eivät ole nähdäkseni mitenkään auktorisoituja. Mielestäni hän ei ole pyrkinytkään olemaan keskustelujen ylituomari.

Hyvä kysymys. Tuohon haluaisin vastauksen myös minä. Semperin tuntien hän "kerskuu"oletetulla asemallaan. Hän saa vihamiehensä kanssa pitkiä ketjuja, joissa Semperiä ja hänen sanomisiaan vihataan, ja samoin vastapuoli.

Jos hänellä on jokin asema, se on"kiusattu".

Semperillä on selvästi kuvitelma jossa hän on Jumalan suuri sankari ja siksi häntä ihaillaan. Se ei ole yhtä todellisuuden kanssa. Voin olla väärässäkin.

• ihmettelijä. kirjoitti:

Hyvä kysymys. Tuohon haluaisin vastauksen myös minä. Semperin tuntien hän "kerskuu"oletetulla asemallaan. Hän saa vihamiehensä kanssa pitkiä ketjuja, joissa Semperiä ja hänen sanomisiaan vihataan, ja samoin vastapuoli.

Semperillä on selvästi kuvitelma jossa hän on Jumalan suuri sankari ja siksi häntä ihaillaan. Se ei ole yhtä todellisuuden kanssa. Voin olla väärässäkin.

Eiköhän taustalla ole ylemmyyskompleksi.
        Kun on aiheettomasti pitkään leijunut ja sitten alkaakin tökkiä, niin siinä yrittää tehdä kaikkensa saadakseen takaisin kuvittelemansa ylemmyyden.

• raitis ja reilu kirjoitti:

Semper.Fidelis

Kirjoitit:

Raitis ja reilu kysyy: >>Mikä on sinun asemasi palstalla?

• ihmettelijä. kirjoitti:

Vastasin "palsta-asemaani" koskevaan kysymykseesi 27.3.2012 klo 18:50. Olen pahoillani, jos olet kokenut minun kerskailleen jollain, mikä liittyy oletettuun tai väitettyyn 'asemaani'.

Minun ainoa kerskaukseni on Kristus Jeesus, Jumalan Poika.

Siitä en suostu tinkimään missään olosuhteissa. Amen.

PS.
        Sankari tai surkimus, näkemykset ovat katsojien silmissä.
        Tärkeintä on, että pysymme siinä asemassa, johon Jumala on meidät kutsunut.

1.Kor.7:20 Pysyköön kukin siinä asemassa, missä hänet on kutsuttu.
        7:21 Jos olet kutsuttu orjana, älä siitä murehdi; mutta vaikka voisitkin päästä vapaaksi, niin ole ennemmin siinä osassasi.
        7:22 Sillä joka orjana on kutsuttu Herrassa, on Herran vapaa; samoin vapaana kutsuttu on Kristuksen orja.
        7:23 Te olette kalliisti ostetut; ÄLKÄÄ OLKO ihmisten orjia."

• Keskustelunfunktio kirjoitti:

Alat olla fyysiseltä iältäsi n. 65 vuotta? Henkisestä iästäsi en aio lausua arviota. Pitääkö paikkaansa? Siis arvioit, että keskustelukumppanisi olisi 15 v, ja sinä 65, arvio. eli marginaalii olisi 50v. Mikä olikaan keskustelusi funktio?

Sinun vedätysfunktionaaliset kysymyksenasettelusi ja filosofiset fundeerauksesi eivät kuuluisi lainkaan tällaiselle palstalle.

Ainakaan ne eivät ole vastaamisen arvoisia.

Illanjatkot, ved2!

SF

• Pe.ku kirjoitti:

Eiköhän taustalla ole ylemmyyskompleksi.
        Kun on aiheettomasti pitkään leijunut ja sitten alkaakin tökkiä, niin siinä yrittää tehdä kaikkensa saadakseen takaisin kuvittelemansa ylemmyyden.

Tulipahan sinulta taas tuhti hengentuote, Peku:).

Vaikka jalkani ovat tukevasti maallisessa savessa - tai ehkäpä juuri siitä syystä, riemuitsen köyhässä mielessäni siitä ylevästä vapaudesta, ettei minun tarvitse sinun herjoistasi tuon taivaallista välittää.

• raitis ja reilu

Raitis ja reilu kysyy: >>Mikä on sinun asemasi palstalla?

Semper.Fidelis

Kiitos vastauksestasi.

Sinulla näyttää olevan tapana olettaa, että kanssakeskustelija olisi jotenkin helpotuksen tarpeessa kysyessään sinulta jotakin. Liekö jo muodostunut jonkinlaiseksi maneeriksi.
        Oma oloni ei ole sellainen, että sitä tarvitsisi tarkoittamassasi mielessä helpottaa. Olen täysin rauhallinen. Ole sinäkin.

Kysyin vain siksi, koska itse puhuit asemastasi palstalla.
        Se kiinnitti huomioni ja halusin tarkennusta. Oman näkemykseni kirjoittajien asemasta olen jo kertonutkin. Pidän jokaista itseni kanssa tasavertaisena, vaikka olisin eri mieltä. Toivon itseänikin kohdeltavan samoin.

Helpotan sinun oloasi kertomalla, etten ole täällä ahdistelemassa ketään, vaan käyn vain harvakseltaan keskustelemassa helluntailaisuudesta ja muista uskon kysymyksistä.

Rauha kanssasi!

• raitis ja reilu kirjoitti:

Semper.Fidelis

Kiitos vastauksestasi.

Sinulla näyttää olevan tapana olettaa, että kanssakeskustelija olisi jotenkin helpotuksen tarpeessa kysyessään sinulta jotakin. Liekö jo muodostunut jonkinlaiseksi maneeriksi.
        Oma oloni ei ole sellainen, että sitä tarvitsisi tarkoittamassasi mielessä helpottaa. Olen täysin rauhallinen. Ole sinäkin.

Kysyin vain siksi, koska itse puhuit asemastasi palstalla.
        Se kiinnitti huomioni ja halusin tarkennusta. Oman näkemykseni kirjoittajien asemasta olen jo kertonutkin. Pidän jokaista itseni kanssa tasavertaisena, vaikka olisin eri mieltä. Toivon itseänikin kohdeltavan samoin.

Helpotan sinun oloasi kertomalla, etten ole täällä ahdistelemassa ketään, vaan käyn vain harvakseltaan keskustelemassa helluntailaisuudesta ja muista uskon kysymyksistä.

Rauha kanssasi!

Niin tuo Samperin ainoa kysymys keskustelijalle ">>Mikä on sinun asemasi palstalla?

• Pe.ku kirjoitti:

Niin tuo Samperin ainoa kysymys keskustelijalle ">>Mikä on sinun asemasi palstalla?

Mitäpä sinun väännelmiisi Peku kannattaisi vastata!

Teeskentelet taas ilmeisen harkitusti niin ymmärtämätöntä, ettet muka olisi huomannut, KUKA tässä kysyi ja keneltä ">>Mikä on sinun asemasi palstalla?

• Semper.Fidelis kirjoitti:

Mitäpä sinun väännelmiisi Peku kannattaisi vastata!

Teeskentelet taas ilmeisen harkitusti niin ymmärtämätöntä, ettet muka olisi huomannut, KUKA tässä kysyi ja keneltä ">>Mikä on sinun asemasi palstalla?

Myönnä nyt vaan rehellisesti että sinä kysyit toisen keskustelijan asemaa palstalla :)

Itsehän teit vastaavasta tepposestasi uusia aloituksiaki, joissa vaadit syytöntä keksimään itselleen syyt, joista olet hänet jo ennalta tuominnut.

Jos minäkin tekisin tuosta tempustani muutaman aloituksen ja satoja viestejä, niin kasvonihan siinä menettäisin, kuten sinä menetit.

• Pe.ku kirjoitti:

Myönnä nyt vaan rehellisesti että sinä kysyit toisen keskustelijan asemaa palstalla :)

Itsehän teit vastaavasta tepposestasi uusia aloituksiaki, joissa vaadit syytöntä keksimään itselleen syyt, joista olet hänet jo ennalta tuominnut.

Jos minäkin tekisin tuosta tempustani muutaman aloituksen ja satoja viestejä, niin kasvonihan siinä menettäisin, kuten sinä menetit.

Joko sinä Peku todella olet tai sitten vain tökerösti näyttelet sitä; nimittäin patologista valehtelijaa.

Historiassa on murheellisia esimerkkejä Peku sinua paljon paljon isommista vaikuttajista, joilla on ollut sama patentti käytössään: toistettu-toistettu-toistettu karkea valhe. Sillä konstilla on saatu aikaan hyvinkin traagisia tapahtumaketjuja.

Minun vaatimattomaan henkilööni tuo kikka EI tepsi.
        Sydämessäni on Totuus, joka ei ole valheitten vietävissä.

• aloittelevauskis.
        leahimn kirjoitti:

No voihan..Lopettakaa jo lapsellinen riitanne!
        Green jos on nainen niin olkoon viisaampi,
        ja hiljaa!

On kuin olisi ompeluseurassa,
        ja akkalauman kynsissä,
        sellaiselta keskustelunne näyttää.....

Totean tämän jumalattomana syntisenä......
        Ja eikä teksti ainakaan minnuu lähemmäs jumalaa tuo!

Jumalattomana syntisenä?

Olet etsinyt palstalta Jumalaa, niinkuin minäkin. Auttaisiko tämä sinua eteenpäin?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jumala

"Sanaa ateismi eli jumalattomuus käytetään joko viittaamaan eri näkemyksiin, joiden mukaan Jumalaa tai jumalia ei ole olemassa."

Nikki Pe.ku on väittänyt että minä olen uskovainen, vaikka olen jumalaton yhtä lailla kuin sinäkin.

Uskonnollista menneisyyttä minullakin on ja siksi voisin yhtä lailla käyttää sanontaa"jumalaton syntinen".

Oikeasti olen ehkä vähän kuin Tuomas, joka ei usko ilman todisteita, mutta ei kiistäkkään. Elikkä agnostikko. Niin taitaa leahimikin olla.

• Höpö nyt

Palstalla ei ole kuin kaksi tunnistettavaa henkilöä jotka ovat ilmoittaneet nimensä, osoitteensa ja puhelinnumeronsakin. Muut ovat kasvottomia puskanikkejä kuka milläkin rekatulla tai rekkamattomalla nimmarilla.

• Jatkaja

Arvoisa Pe.ku
      Se olin minä, joka pyysi, jos mahdollista saada tietoa Huutajan sanomisista...
      Joten pyydän, referoi oikein

• Kas kun Semper.Fidelis ei sitä kertonut.

Sittenhän teitä on kaksi, jotka vaativat HUUTAVAA ÄÄNTÄ keksimään itsellensä vikoja, joista Semper.Fidelis on hänet tuominnut.

• Mitä sinä, Pe.ku
        Pe.ku kirjoitti:

Kas kun Semper.Fidelis ei sitä kertonut.

Sittenhän teitä on kaksi, jotka vaativat HUUTAVAA ÄÄNTÄ keksimään itsellensä vikoja, joista Semper.Fidelis on hänet tuominnut.

luulet ateistina ymmärtäväsi uskovien keskusteluista ?!
        Muutenkin tuntuu hölmöltä se, että olet leiriytynyt tänne
        uskovien keskuuteen ja kommentoit asioihin, joista et
        ymmärrä hölläsenpölähtämää !

• Jatkaja
        Pe.ku kirjoitti:

Kas kun Semper.Fidelis ei sitä kertonut.

...ja taas isket huteja Pe.ku...
        "Se olin minä, joka pyysi, jos mahdollista saada tietoa Huutajan sanomisista..."

Jos tämä lause on vaikea sinulle Pe.ku, niin voin yrittää selventää...

En ole ollut palstalla pitkään ja ihan mielenkiinnosta kysyin, josko saisin lisäinfoa, arvoisan Huutajan oppirakennelmasta...
        Oletit siis ettei saa tutustua, tutkia opetuksia, sillä näin olen käsittänyt että arvoisa Huutaja esiintyy opettajana...
        Tutkitaan ja sen jälkeen hutkitaan, mikäli aihetta ilmenee...
        Noo, ei sinun Pe.ku kannata, ainakaan vielä repiä pelihousujasi,,,

• Jatkaja kirjoitti:

...ja taas isket huteja Pe.ku...
        "Se olin minä, joka pyysi, jos mahdollista saada tietoa Huutajan sanomisista..."

Jos tämä lause on vaikea sinulle Pe.ku, niin voin yrittää selventää...

En ole ollut palstalla pitkään ja ihan mielenkiinnosta kysyin, josko saisin lisäinfoa, arvoisan Huutajan oppirakennelmasta...
        Oletit siis ettei saa tutustua, tutkia opetuksia, sillä näin olen käsittänyt että arvoisa Huutaja esiintyy opettajana...
        Tutkitaan ja sen jälkeen hutkitaan, mikäli aihetta ilmenee...
        Noo, ei sinun Pe.ku kannata, ainakaan vielä repiä pelihousujasi,,,

Niinpä
        Kuten jo sanoinkin:

Semper myös avauksessaan vaati samaa asiaa.

• Semper.Fidelis

Kiitos kun jaksat noin kärsivällisesti valistaa toveri Pekua.

Kuten huomaat olen tehnyt avauksen, jossa pyydän HUUTAVAA ÄÄNTÄ tuomaan esille opillisia näkemyksiään.

Toistaiseksi HUUTAVA ei ole siihen suostunut. Toivottavasti saamme häneltä edes kommentin siihen, mitä olen omasta puolestani kirjoittanut ko. aiheista mainitussa aloituksessa.

• Ex Krist

En voi ymmärtää että Peku alentuu samalle tasolle muiden palstalaisten tavoin. Se siitä Pekun älykkyydestä.Piste.

• hahahaa.........
        Nyt kääntyi kelkka pe.kua kohti,
        ja onko nämä uskovaisten asioita nämä riidat?
        Mie en ainakaan tällaiseen uskoon halua,
        jos jumala panee ihmiset riitaan keskenään....

• Miro
        leahimn kirjoitti:

hahahaa.........
        Nyt kääntyi kelkka pe.kua kohti,
        ja onko nämä uskovaisten asioita nämä riidat?
        Mie en ainakaan tällaiseen uskoon halua,
        jos jumala panee ihmiset riitaan keskenään....

Leahimn, tarkoitatko sinä tuota Ex Kristiä, kun kirjoitit tuossa, että hän olisi riitelevä uskovainen?

Minä käsittäisin, että tuo hänen nikkinsä tarkoittaisi että "entinen uskovainen" ja pe.kukin on ateisti, niin että keitä riiteleviä uskovaisia sinä tarkoitit? Heitäkö, vaikka eivät uskovia ollekaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      145
      4043
    2. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      55
      3464
    3. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      213
      2815
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      38
      2712
    5. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      28
      2552
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      49
      2156
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      128
      1677
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1666
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1619
    10. Mikä vimma on Suomeen saada datakeskuksia?

Eihän se tuo suomalaisille montaa työpaikkaa, tuskin edes rakennusvaiheessa rakentajat kaikki suomalaisia. Miksi tänne e
      Maailman menoa
      105
      1300
    Aihe