Ma aamulla pitäis mennä hammaslääkäriin. Perjantaina oli pakko soittaa ja varata aika koska viisuri särkee helvetisti. Sen puhelun jälkeen alko lentää jännäkakka ja pää on ihan sekasin. Mitä jos mä kuolen??? Mä en kestä jos se hammas revitään irti! Mä pyörryn veren näkemisestä ja sen maistaminen saa mut oksentamaan!! Mä pelkään et ykään ja tukehdun siihen! Ja sitä kipua!! Ooon paniikissa! Voiko sitä tehdä nukutuksessa?? HUOH!! Auttakaa!!!!
MÄ PELKÄÄÄÄÄÄN!!!!!!
1
135
Vastaukset
- the_road
Onko se viisuri tulehtunut? Ts. näyttääkö ien tulehtuneelta tai onko pahaa makua suussa tai tuleeko verta?
Jos se on pahasti tulehtunut, niin tuskinpa sitä heti poistetaan. Siinä tapauksessa hammaslääkäri vaan katsoo tilanteen ja saat antibiootti-kuurin, särkylääkettä ja uuden ajan poistoa varten.
Et sinä kuole! =) Kerrot vaan heti mennessäsi, että pelottaa ja mitä pelkäät (tukehtumista, pyörtymistä, kipua, jne).
Kipua ei tarvitse pelätä, koska puudutuksen ansiosta poisto ei satu. Pyörtymisiä sattuu aina silloin tällöin, mutta onpa ainakin apu lähellä. ;) Verta et itse juurikaan näe poiston yhteydessä. Ei se veri sentään lennä, niin kuin jossain tv:n lääkärisarjassa. ;) Tietysti jotain verisiä instumentteja tai lääkärin sormet voi näkyä jos oikein katselet.
Tuo veren maistuminen on tietty vähän ongelmallisempi, sitä kun ei voi oikein välttää. Mutta et sinä tukehtuisi, vaikka ykäisitkin...edelleen se apu on lähellä. =) Kannattaa ehkä välttää syömistä juuri ennen, kun menet sinne hammaslääkäriin, mutta tuskinpa pystyt ennen aikaasi kovin paljon syömäänkään. Itse en ainakaan pystynyt aikoinaan, kun pelotti niin sairaasti (ja sama homma vieläkin, jos vieraalle hammaslääkärille joutuisi menemään, niin ruokahalu olisi mennyttä).
Hyvin se menee ja tosiaan tuskin edes poistavat sitä huomenna, jos se on tulehtunut. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462