Sen tuomat hedelmät nautittuna, tuo saajalle ja antajalle oman kärsimyksensä.
Myös kohde, mistä nautinta riistetään, vie ihmisarvon monen elämästä.
Kun tämä tiedetään, niin mikä ihmisen lihassa on niin mätäpäistä, että siitä ongelmasta pidetään kiinni loppuun asti ja vielä luullaan siinä sisällä olevan onnellisuuden autuutta mielekkääksi, sekä elämän syvimmäksi tavoitteeksi.
Sitten kaikki se, millä perustellaan sitä uskoa ja uskontoa, on suurta harhaväistöliikettä totuuden edessä.
Ateismi on suurin ongelma maanpäällä.
24
111
Vastaukset
- näin on näreet
Uskonto taitaa olla taustalla kaikissa suurissa sodissa ja ateisimi ei ensimmäisessäkään...
- näreille.
Sodankäynnin historiaa lukien, niin puheesi on puppua. Juuri ateismi on sotimisen siemen, jossa sankarit ratsastaa renikat rinnassa maan äärestä toiseen.
Tosin, jos Islamin jihadia katsoo uskonnoksi, niin sovitaan sitten niin.
Mutta sotimisen syvin olemus on epäuskossa, ateismissa ja sen perustalle ei rakennu Jumalan valtakunta.
Kun luodaan Uusi taivas ja maa, niin luuletko, että siellä soditaan?
Ei sodita ja ei siellä ole edes ateismia. - näreitten leikkausta
Sota on helvettiä.
Heimolaisuus oli viety brittiarmeijassa äärimmäisyyksiin, eli puhutaan 1600- luvulle yltävästä historiasta. Feodaaliherrojen sotajoukot, olivat kehittyneet läntisen Euroopasa Rooman imperiumin raunioille.Heimolaisuus löydetään ranskalaisissa upseereissa, ateisteissa. Saksalaisissa, myös Intialaisissa upseereissa, myös amerikkalaisissa upseereissa. Se on lihan saannosta ja ateismia. Sitä löytyy Vietnamissa, Libanonissa, siellä on urhoollisuus ja velvollisuusnormiston edustajia. Ateisteja. Sotilainen oppi on tappaminen.
Niin meillä, kuin muuallakin. Kaikkien sivilisaatioiden juuret palautuvat sotureihin ja kulttuurit muodostavat kasvualustan niitä puolustaville sotureille.
Siitä voidaan lähteä katselemaan soturiperinnettä, alkaa sodankäynnin historia.
Ihmisen ateismin historia. - näin on näreet
näreille. kirjoitti:
Sodankäynnin historiaa lukien, niin puheesi on puppua. Juuri ateismi on sotimisen siemen, jossa sankarit ratsastaa renikat rinnassa maan äärestä toiseen.
Mutta sotimisen syvin olemus on epäuskossa, ateismissa ja sen perustalle ei rakennu Jumalan valtakunta.
Ei sodita ja ei siellä ole edes ateismia.Kyllä se kuule kenttäpastorit meilläkin siunasi miehet kuolemaan silloin kun täällä oli isommat kahinat. Ateisimi on ainoa tie pysyvään rauhaan.
- näreitten leikkausta
näin on näreet kirjoitti:
Kyllä se kuule kenttäpastorit meilläkin siunasi miehet kuolemaan silloin kun täällä oli isommat kahinat. Ateisimi on ainoa tie pysyvään rauhaan.
Ei kenttäpastorin liperit tee raamatullisesta uskosta autuasuskoa ja kenttäpapin sanat Jumalan sanoja.
Siellä on pappi heilunut tappaen etunenässä pyssyllään vihollisia.
Olisiko näin, jos ateismi olisi kuollut jo Kainin jälkeen, kysynpä vain.
ps. Olen itsekin ollut yli 4 vuotta SA.ssa. Jos katson uskonnoissa jotain oikeammaksi valinnaksi, niin Jehovan todistajat olkoon tässä asiassa oikeammassa, mutta eihän ateisti istu heidän joukossaan.
Ateismi kantaa miekkaa siinä kuin kenttäpappi ja sivaltelee korvia, keltä nyt sivaltelee.
Sanotaanko vaikka ihmiskaupassa tänään, siinä ateismi eritoten toimii ja polkee ihmisarvoja. Tappavat uhrinsa, elleivät alistu toisen ateistin astinlaudaksi. - tästä läheltä näyttö
näreitten leikkausta kirjoitti:
Ei kenttäpastorin liperit tee raamatullisesta uskosta autuasuskoa ja kenttäpapin sanat Jumalan sanoja.
Siellä on pappi heilunut tappaen etunenässä pyssyllään vihollisia.
Olisiko näin, jos ateismi olisi kuollut jo Kainin jälkeen, kysynpä vain.
ps. Olen itsekin ollut yli 4 vuotta SA.ssa. Jos katson uskonnoissa jotain oikeammaksi valinnaksi, niin Jehovan todistajat olkoon tässä asiassa oikeammassa, mutta eihän ateisti istu heidän joukossaan.
Ateismi kantaa miekkaa siinä kuin kenttäpappi ja sivaltelee korvia, keltä nyt sivaltelee.
Sanotaanko vaikka ihmiskaupassa tänään, siinä ateismi eritoten toimii ja polkee ihmisarvoja. Tappavat uhrinsa, elleivät alistu toisen ateistin astinlaudaksi.Jäi vain mainitsematta, että vaikka tässä kotimaassa tahi Eu.n alueella, rehottaa tämä ihmiskauppa.
Oikein ateismin mätäpaise. Yksi paha on Kreikka. Poliisit pitävät yhtä ihmiskauppiaiden kanssa. - ateismin hedelmä
Jos ateismi olisi rakkauden lähettiläs, niin maailma olisi aivan toisennäköinen.
Mutta sitä hallitsee ihmisen liha, niin kaikki se, mitä sanotaan pahaksi sikiää heidän ajatuskannoista. - näin on näreet
tästä läheltä näyttö kirjoitti:
Jäi vain mainitsematta, että vaikka tässä kotimaassa tahi Eu.n alueella, rehottaa tämä ihmiskauppa.
Oikein ateismin mätäpaise. Yksi paha on Kreikka. Poliisit pitävät yhtä ihmiskauppiaiden kanssa.Raamatussahan se teidän jumalanne tappaa enemmän kuin paholainen. Käskee naisetkin raiskaamaan. Kaipa se tappamisen meininki sieltä tarttuu jos sitä kirjaa liikaa lukee. Mahtaako sillä olla samanlainen vaikutus kuin väkivaltaelokuvilla tiettyihin ihmisiin?
- silpomisleikit.
ateismin hedelmä kirjoitti:
Jos ateismi olisi rakkauden lähettiläs, niin maailma olisi aivan toisennäköinen.
Mutta sitä hallitsee ihmisen liha, niin kaikki se, mitä sanotaan pahaksi sikiää heidän ajatuskannoista.Ateismin illuusio on myös silpomiset.
Sen hedelmänä ihmiset muuttavat luotua olemustaan valheellisen markkinatalouden muodonmuutoksiin.
Sitä on aivan turha kieltää. Luodaan mukamas kuva, jonka mukaisesti pitäisi kuvastaa tätä harhaista näköalaa.
Siinä oli kiinni naiset, nyt valitettavasti myös miesedustajat.
Voi voi.
Saati sitten huumeet, kaikennäköiset, joilla ateismi tyydyttää autuusjanoaan. - näin on näreet
Raamatussahan se teidän jumalanne tappaa enemmän kuin paholainen. Käskee naisetkin raiskaamaan. Kaipa se tappamisen meininki sieltä tarttuu jos sitä kirjaa liikaa lukee. Mahtaako sillä olla samanlainen vaikutus kuin väkivaltaelokuvilla tiettyihin ihmisiin?
Efes. (Paavali) 5:22-24 Vaimojen on antauduttava miehilleen kaikessa kuin nämä olisivat jumalia.
5. Moos. 22:23-24 Jos raiskauksen uhri ei ole huutanut tarpeeksi kovaa, kivitä hänet kuoliaaksi.
Muistin väärin, se teittin jumala käskee tapaan raiskauksen uhrin jos tuo ei ole tarpeeksi kovaa huutanut. Se oli Paavali jonka mielestä vaimon pitää "antaa" aina kun miestä sattuu haluttamaan. - oppia sinullekin.
Efes. (Paavali) 5:22-24 Vaimojen on antauduttava miehilleen kaikessa kuin nämä olisivat jumalia.
5. Moos. 22:23-24 Jos raiskauksen uhri ei ole huutanut tarpeeksi kovaa, kivitä hänet kuoliaaksi.
Muistin väärin, se teittin jumala käskee tapaan raiskauksen uhrin jos tuo ei ole tarpeeksi kovaa huutanut. Se oli Paavali jonka mielestä vaimon pitää "antaa" aina kun miestä sattuu haluttamaan.Ef. 5:21-33
21. Vaimot ja aviomiehet
Alistukaa toistenne tahtoon, Kristusta totellen. 22. Vaimot, suostukaa miehenne tahtoon niin kuin Herran tahtoon, 23. sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää; onhan hän seurakunnan, oman ruumiinsa, pelastaja. 24. Niin kuin seurakunta alistuu Kristuksen tahtoon, niin myös vaimon tulee kaikessa alistua miehensä tahtoon.
25. Miehet, rakastakaa vaimoanne niin kuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi henkensä sen puolesta 26. pyhittääkseen sen. Hän pesi sen puhtaaksi vedellä ja sanalla 27. voidakseen asettaa sen eteensä kirkkaana, pyhänä ja moitteettomana, vailla tahraa, ryppyä tai virhettä. 28. Samoin aviomiehenkin velvollisuus on rakastaa vaimoaan niin kuin omaa ruumistaan. Joka rakastaa vaimoaan, rakastaa itseään. 29. Eihän kukaan vihaa omaa ruumistaan, vaan jokainen ravitsee ja vaalii sitä. Juuri niin hoitaa Kristuskin seurakuntaansa, 30. omaa ruumistaan, jonka jäseniä me olemme. 31. "Siksi mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi." 32. Tämä on suuri salaisuus; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa. 33. Mutta se koskee myös kaikkia teitä: jokaisen tulee rakastaa vaimoaan niin kuin itseään, ja vaimon tulee kunnioittaa miestään.
Mitä tämä 5. Mooseksen kirjaan tulee, niin ateismin kohdalla he makaavat toisten vaimoja ja raiskaavat naiset sekä pitävä pordelleja.
Sitäkö ei pidä estää? Kumpi parempi, sekö, kun ateisti pakottaa ja tappaa uhrinsa.
Älä eksy - näreitten leikkausta
Muistin väärin, se teittin jumala käskee tapaan raiskauksen uhrin jos tuo ei ole tarpeeksi kovaa huutanut. Se oli Paavali jonka mielestä vaimon pitää "antaa" aina kun miestä sattuu haluttamaan.Dok: Naiskaupan tiet 08.03.2012
22:00 - 23:14 YLE FEM
Ihmiskauppa ja seksuaalinen riisto ovat monen naisen arkea. Joku harva onnistuu pakenemaan ja kertoo tarinansa. Seksibisneksen lonkerot ulottuvat Itä-Euroopasta Lähi-itään ja Länsi-Eurooppaan. O: Mimi Chakarova, 2011. Ohjelman kesto: 1h 14min
Tässä ohjelmassa nämä uhrit kertovat, että jos he eivät alistu, heidät heitetään 15 kerroksesta alas, tahi hukutetaan mereen, tai vaihtoehtona hiekkaa suu täyteen, kun haudataan.
Naiset sanovat, että heidät raiskataan, raiskataan niin monta kertaa, että he alistuvat uhrina tekemään työnsä.
Meidänkin maassa, nyt kiinnijäänyt hieromapaikat. 1 euro tunnilta, työlle
ATEISMIN HEDELMÄÄ.. ELÄÄ JATKUVASTI JA
isät siellä käy. ... sille ei ateismi pane loppua ollenkaan vaan ovat hyväksikäyttäjiä. - näin on näreet
näreitten leikkausta kirjoitti:
Dok: Naiskaupan tiet 08.03.2012
22:00 - 23:14 YLE FEM
Ihmiskauppa ja seksuaalinen riisto ovat monen naisen arkea. Joku harva onnistuu pakenemaan ja kertoo tarinansa. Seksibisneksen lonkerot ulottuvat Itä-Euroopasta Lähi-itään ja Länsi-Eurooppaan. O: Mimi Chakarova, 2011. Ohjelman kesto: 1h 14min
Tässä ohjelmassa nämä uhrit kertovat, että jos he eivät alistu, heidät heitetään 15 kerroksesta alas, tahi hukutetaan mereen, tai vaihtoehtona hiekkaa suu täyteen, kun haudataan.
Naiset sanovat, että heidät raiskataan, raiskataan niin monta kertaa, että he alistuvat uhrina tekemään työnsä.
Meidänkin maassa, nyt kiinnijäänyt hieromapaikat. 1 euro tunnilta, työlle
ATEISMIN HEDELMÄÄ.. ELÄÄ JATKUVASTI JA
isät siellä käy. ... sille ei ateismi pane loppua ollenkaan vaan ovat hyväksikäyttäjiä.Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois." 2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään jasurmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."
1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."
Psa. 7:12-14 "Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hänteroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi."
5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, äläjätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."
Tuom. 14:19 "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä."
4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oliMoosekselle käskyn antanut."
Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."
2. Moos. 15:3 "Herra on sotasankari, Herra on hänen nimensä."
Jooel 3:9-10 (Herra puhuu) "... Alkakaa pyhä sota, innostakaa sankareita, lähestykööt, hyökätkööt kaikki soturit.Takokaa vantaanne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi."
Jes. 42:13-15 "Herra lähtee sotaan niinkuin sankari, niinkuin soturi hän kiihoittaa kiivautensa; hän nostaa sotahuudonja karjuu, uhittelee vihollisiansa. 'Minä olen ollut vaiti ikiajoista asti, olen ollut hiljaa ja pidättänyt itseni. Mutta nytminä huudan kuin lapsensynnyttäjä, puhallan ja puuskun. Minä teen autioiksi vuoret ja kukkulat, ja kuihdutan niiltäkaiken ruohon; minä muutan virrat saariksi ja kuivaan vesilammikot.'"
Heb. 12:29 "Sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli."
2. Moos. 17:16 "... Herra sotii amalekilaisia vastaan sukupolvesta sukupolveen."
ETTEI VAAN OLISI KRISTINUSKON HEDELMÄÄ??? - silvon salvon
silpomisleikit. kirjoitti:
Ateismin illuusio on myös silpomiset.
Sen hedelmänä ihmiset muuttavat luotua olemustaan valheellisen markkinatalouden muodonmuutoksiin.
Sitä on aivan turha kieltää. Luodaan mukamas kuva, jonka mukaisesti pitäisi kuvastaa tätä harhaista näköalaa.
Siinä oli kiinni naiset, nyt valitettavasti myös miesedustajat.
Voi voi.
Saati sitten huumeet, kaikennäköiset, joilla ateismi tyydyttää autuusjanoaan.Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
Näkyy olevan silpomisleikitkin raamatusta peräisin... - näreenleikkaus..
Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois." 2. Moos. 32:27 "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisinleirin halki portista porttiin ja tappakaa jokainen, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään jasurmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
4. Moos. 25:4 "Ja Herra sanoi Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vastenaurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."
1. Sam. 6:19 "... ja kansa suri sitä, että Herra oli surmannut niin paljon kansaa."
Psa. 7:12-14 "Jumala on vanhurskas tuomari ja Jumala, joka vihastuu joka päivä. Jos kääntymystä ei tule, niin hänteroittaa miekkansa, jännittää jousensa ja tähtää sillä; hän valmistaa surma-aseet ja tekee nuolensa palaviksi."
5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, äläjätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt."
Tuom. 14:19 "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin, löi siellä kuoliaaksi kolmekymmentä miestä."
4. Moos. 15:36 "Silloin koko seurakunta vei hänet leirin ulkopuolelle, ja he kivittivät hänet kuoliaaksi, niinkuin Herra oliMoosekselle käskyn antanut."
Hoos. 14:1 "... he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."
2. Moos. 15:3 "Herra on sotasankari, Herra on hänen nimensä."
Jooel 3:9-10 (Herra puhuu) "... Alkakaa pyhä sota, innostakaa sankareita, lähestykööt, hyökätkööt kaikki soturit.Takokaa vantaanne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi."
Jes. 42:13-15 "Herra lähtee sotaan niinkuin sankari, niinkuin soturi hän kiihoittaa kiivautensa; hän nostaa sotahuudonja karjuu, uhittelee vihollisiansa. 'Minä olen ollut vaiti ikiajoista asti, olen ollut hiljaa ja pidättänyt itseni. Mutta nytminä huudan kuin lapsensynnyttäjä, puhallan ja puuskun. Minä teen autioiksi vuoret ja kukkulat, ja kuihdutan niiltäkaiken ruohon; minä muutan virrat saariksi ja kuivaan vesilammikot.'"
Heb. 12:29 "Sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli."
2. Moos. 17:16 "... Herra sotii amalekilaisia vastaan sukupolvesta sukupolveen."
ETTEI VAAN OLISI KRISTINUSKON HEDELMÄÄ???Niin, aivan sinulle hyvä kirjoitus. Jos ateismina jatkat, sinun hedelmäsi on niin pahat, että vähempää osaa eivät uhrit sinun kohdalla odota.
Helvetin tuli tulee hävittämään ateismin maan päältä.
Jätän tältäillalta sinun märehtimään osaasi ja myös kättesi tekoja, johon aamennat lihasi iloissa.
Jumala on tälle mädälle kuluttava tuli ja se varmasti kuluttaa, siitä ette pääse irti, sillä niin paha tämä maailman ateismisuushedelmä on.
Kehtaatkin rinnastaa hedelmäsi ja kysyä vääränhedelmälle armopaloja, jos se ei käänny, tahi ole kääntynyt. - pyh!
Luepa historiasta, niin asia on toisin. Ateismi se on syy esim. Pol-Potin hirmutekoihin. Samoin Stalinin.
- Häpeä itseäsi
näreenleikkaus.. kirjoitti:
Niin, aivan sinulle hyvä kirjoitus. Jos ateismina jatkat, sinun hedelmäsi on niin pahat, että vähempää osaa eivät uhrit sinun kohdalla odota.
Helvetin tuli tulee hävittämään ateismin maan päältä.
Jätän tältäillalta sinun märehtimään osaasi ja myös kättesi tekoja, johon aamennat lihasi iloissa.
Jumala on tälle mädälle kuluttava tuli ja se varmasti kuluttaa, siitä ette pääse irti, sillä niin paha tämä maailman ateismisuushedelmä on.
Kehtaatkin rinnastaa hedelmäsi ja kysyä vääränhedelmälle armopaloja, jos se ei käänny, tahi ole kääntynyt.Taidat olla "pikku-jumala" Oletko saanut kirkolta oikein tuomarin oikeudet?
Eikö raamatussa ole ihan omat ohjeet kaltaisiesi leikkijeesusten hoitamiseksi?
Häpeä. Tunge ne uskosi hedelmät omaan hanuriisi ja anna muiden ihmisten olla! - ymmärrä se häpeässäs
Häpeä itseäsi kirjoitti:
Taidat olla "pikku-jumala" Oletko saanut kirkolta oikein tuomarin oikeudet?
Eikö raamatussa ole ihan omat ohjeet kaltaisiesi leikkijeesusten hoitamiseksi?
Häpeä. Tunge ne uskosi hedelmät omaan hanuriisi ja anna muiden ihmisten olla!Ei kirkolta vaan raamatun sanasta. Se tuomitsee kaiken
ATEISMIN.
Etkö sitä tiedä, mitä sinä jotain kirkkoa tuomitset, vaan tutki sanaa ja ymmärrä, että ateismi on Sanan tuomion alla
ja synnin palkkan
ON
K.U.O.L.E.M.A..
Kaikki maahanpoljetut ihmispoloiset ihmiskauppiaitten uhrit, näkevät sen ateismin saaman tuomion, kun HELVE tIN TULI polttaa heidät POROKSI.
Hirvittävän tuskan kautta.
SE ON ATEISMIN LOPPU. - älä ole typerä.
silvon salvon kirjoitti:
Näkyy olevan silpomisleikitkin raamatusta peräisin...Häpeä juttujas silvon salvon. Repäiset jakeen irti asiayhteydestä.
MUTTA..
Ketkä tuossa on helvettinsä joutumassa on juuri niitä tämänpäivän ihmiskauppiaita, ateisteja.
Hehän joutavat tekemisiensä tähden kapinansa tähden juuri siihen myllyyn, mitä he ovat itse pyörittäneet.
Ateismi on silponut naiset, että he myyvät ateismin alttarilla itseensä pakosta.
Ateismi on murskannut ihmisiä, ampunut, hakannut, rääkännyt, kiduttanut, ja he joutuvat siihen
SAMAAN HELVETIN MYLLYYN, jota ovat harrastaneet.
Eli luet tuomiosi, äläkä sitä muuksi muuta, irrottamalla se asiayteydestä.
He kuolevat TUOMIOONSA. tekemisiensä jauhinmyllyn tapaan, koko heidän poppoonsa,
ja siitä ei enää
SIKIÄ SE sonta, mitä he kanssasi edustavat. - Uusi maa ja taivas?
näreille. kirjoitti:
Ei sodita ja ei siellä ole edes ateismia.Sinulle, joka lainaat "Näreen" nimimerkkiä? Sillä sellaista uutta taivasta ja uutta maata, ei kongreettisesti koskaan tule, vaan se uusi taivas ja maa on sisäisesti ihmisessä, jos hän niin haluaa. Sillä J"umala on elämän henki" ja, se elävöittää ihmisen Jumalan käyttövälineeksi, eli alistaa ihmisen fysiikan hänen tarkoitusperiänsä noudattamaan, eli Hän luo meissä uutta, niin kauan, että meistä tulee hänen täydellinen kuvansa, sillä sanoohan Jeesuskin evankelimissaan, että Jumala henkinen Isämme ei tule nähtävällä tavalla, vaan Hän on sisäisesti teissä, että "tapahtukoon sinun tahtosi maan päällä, niikuin se tapahtuu taivaissa, eli siis uusi maa on meidän persoonallisuutemme, kun Elämän henki, eli Jumala saa isännöidä sen valtiaana.
- Kalapagos (ei kirj.)
Ateismi on syy sotiin samalla tavalla kuin, minkä muun asian puute tai olemattomuus.
Verrannollisesti voidaan ajatella, että jos ei usko joulupukkiin tai helikeijuihin, Zeukseen tai mihin tahansa yliluonnolliseen höpinään niin se johtaa sotaan. Yhtälailla se, että ei pelaa shakkia johtaa sotaan. Jos ei ole tukkaa niin sekin johtaa sotaan.
Loogista varmaan uskovan mielestä, mutta loogisesti ajatteleva ihminen ei pysty ymmärtämään näitä hihhuleiden juttuja. :)
Miten jokin asia, mikä ei tarkoita mitään voi olla syy johonkin? Ateismi ei tarkoita mitään muuta kuin uskon puutetta se ei siis sisällä uskonkappeleita.
Muutenkin jos tilastoja katsotaan niin uskonto korreloi aina seuraavien asioiden kanssa
-köyhyys
-yhteiskunnan käymien sotien määrä
-uskovat vangit ovat yliedustettuina vankiloissa
-kouluttamattomuus
-naisten ja vähemmistöjen sorto
-teiniraskaudet
Ateismi korreloi mm. seuraavien muuttujien kanssa
-yhteiskunnan vauraus
-pitkät rauhanajat
-koulutus ja sivistys
-tasa-arvoinen yhteiskunta
Kummasti se uskonto tuntuu johtavan kaikenlaiseen taantumukseen.- pyh!
Jep. Olet hihhulija. Ateismi ei tuo mukanaan mitään noista joita väitit, eikä uskonto mitään noista joita väitit. Olet tyypillinen pelle, joka herjaa uskovia.
- Hapan omena3
pyh! kirjoitti:
Jep. Olet hihhulija. Ateismi ei tuo mukanaan mitään noista joita väitit, eikä uskonto mitään noista joita väitit. Olet tyypillinen pelle, joka herjaa uskovia.
Maailmassa ei ole koskaan käyty, niin julmia ja raakoja asellisia sotia, kuin uskontojen miehittämät sodat! Kautta historian löytyy mitä julmempia raakuuksia uskonnon varjolla tehtyjä ihmisjoukko tuhoja, joihin on adventistitkin osallistuneet kannattamalla yhteisönsä johtajien hyväksyntää, puhumattakaan henkisestä alistamisesta ja sodasta, eli ilmavaltojen julmasta hallinnasta, jossa heidän sielunsa viihtyy.
Höpsistä, kaikki edellä mainittu perustuu tilastolliseen tutkimukseen. Ei ole herjausta puhua totta. Syyt johtuvat siitä, että vauraammassa yhteiskunnassa tarve uskonnolle vähenee ja toisaalta alhaisempi uskonnollisuus lisää vaurautta.
Uskonnolisuus vähenee yhteiskunnissa mm. siksi, että tieto lisääntyy. Tiedon lisääntyessä tarve selittää maailmaa haamuilla tai muilla yliluonnollisilla asioilla vähenee. Alla esimerkkejä uskonnollisuuden vaikutuksista. Kunkin yhteydessä linkki lähteisiin.
Teiniraskauksien määrä korreloi uskonnollisuuden kanssa
http://secularist10.hubpages.com/hub/Religion-Atheism-and-Teen-Pregnancy
Kiinteistörikokset korreloivat uskonnollisuuden kanssa
http://secularist10.hubpages.com/hub/Religion-Atheism-and-Crime
Uskonnollisuus on korkeinta maailman köyhimmissä maissa
http://www.gallup.com/poll/142727/Religiosity-Highest-World-Poorest-Nations.aspx
Terveys korreloi alhaisemman uskonnollisuuden kanssa
http://secularist10.hubpages.com/hub/Religion-Atheism-and-Health
Aborttien määrä kasvaa uskonnollisuuden lisääntyessä
http://www.skeptic.com/reading_room/religious-belief-and-societal-health/
Alhaisempi IQ korreloi uskonnollisuuden kanssa
http://hypnosis.home.netcom.com/iq_vs_religiosity.htm
Tuossa muutamia esimerkkejä. Yksi, mikä on varmaan on se, että tekopyhyys korreloi uskonnollisuuden kanssa. Moni uskova väittää seuraavansa Jeesusta, mutta toimii, kuten vanhan testamentin jumala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402