Suostut samalla allekirjoittamaan sähköisesti työhakusuunnitelman.
Tee työhakusuunnitelma aina itse kotona (tessin palkka) ja mailaa toimistolle ja kerro siinä
että uusi työhakusuunnitelma korvaa kaikki muut vanhat työhakusuunnitelmat sanatarkalleen. Eli vanhat tiedot poistettava ja korvattava näillä uusilla tiedoilla.
Älä kirjaudu MOLLIIN
27
1478
Vastaukset
- Fooledd
ALLEKIRJOITTAAKO työtön työhakusuunnitelman
aina sähköisesti?
Hyväksyttyään käyttöehdot Työnhakija sitoutuu noudattamaan tunnisteet antaneen tahon kanssa tekemiään sopimuksia ja tunnisteiden käyttöön liittyviä ehtoja. Palvelua voi käyttää vain omilla henkilökohtaisilla tunnisteilla.
- vastaamaan siitä, että hänen palveluun toimittamansa tiedot ovat totuudenmukaisia ja että hän ei palvelua käyttäessään aiheuta häiriötä muille käyttäjille.
Joka sisältää siis mitä luultavammin orjatyön kaikki muodot.- Orjatyökuittaus
Työ- ja elinkeinotoimisto ja työnhakija voivat sopia työnhakuinfon suorittamisesta sähköisesti. Kun työnhakija on perehtynyt työnhakuinfo-tietopakettiin, hän voi sähköisellä kuittauksella ilmoittaa asiasta työ- ja elinkeinotoimistolle. Kuittauksella varmistettu sähköinen työnhakuinfo korvaa tällöin henkilökohtaisen osallistumisen työnhakuinfo-tilaisuuteen.
Työnhakuinfo -tietopaketti löytyy työhallinnon Internet-sivuilta, suora linkki: www.mol.fi/tyonhakuinfo.
Olen lukenut käyttöehdot ja hyväksyn ne.
Olen sopinut työ- ja elinkeinotoimiston kanssa työnhakuinfon suorittamisesta sähköisesti. Vahvistan kuittauksella, että olen perehtynyt Työnhakuinfo –tietopakettiin. Olen saanut tietoa
- työnhakuun liittyvistä asioista
- tarjolla olevista työ- ja elinkeinotoimiston palveluista
- työnhakijan velvollisuudesta pitää työhakemus voimassa
- muutosturvasta ja siihen liittyvästä työllistymisohjelmasta
- työttömän työnhakijan yleisistä oikeuksista ja velvollisuuksista, velvollisuuden laiminlyönnistä aiheutuvista seuraamuksista sekä työttömyyspäivärahan tai työmarkkinatuen saamisen keskeisistä työvoimapoliittisista edellytyksistä - 23
Orjatyökuittaus kirjoitti:
Työ- ja elinkeinotoimisto ja työnhakija voivat sopia työnhakuinfon suorittamisesta sähköisesti. Kun työnhakija on perehtynyt työnhakuinfo-tietopakettiin, hän voi sähköisellä kuittauksella ilmoittaa asiasta työ- ja elinkeinotoimistolle. Kuittauksella varmistettu sähköinen työnhakuinfo korvaa tällöin henkilökohtaisen osallistumisen työnhakuinfo-tilaisuuteen.
Työnhakuinfo -tietopaketti löytyy työhallinnon Internet-sivuilta, suora linkki: www.mol.fi/tyonhakuinfo.
Olen lukenut käyttöehdot ja hyväksyn ne.
Olen sopinut työ- ja elinkeinotoimiston kanssa työnhakuinfon suorittamisesta sähköisesti. Vahvistan kuittauksella, että olen perehtynyt Työnhakuinfo –tietopakettiin. Olen saanut tietoa
- työnhakuun liittyvistä asioista
- tarjolla olevista työ- ja elinkeinotoimiston palveluista
- työnhakijan velvollisuudesta pitää työhakemus voimassa
- muutosturvasta ja siihen liittyvästä työllistymisohjelmasta
- työttömän työnhakijan yleisistä oikeuksista ja velvollisuuksista, velvollisuuden laiminlyönnistä aiheutuvista seuraamuksista sekä työttömyyspäivärahan tai työmarkkinatuen saamisen keskeisistä työvoimapoliittisista edellytyksistäPalveluissa huoltokatko ma 26.3.2012 klo 19.00 - 20.00. Pahoittelemme häiriötä.
- ...
Ei pidä missään nimessä hyväksyä noita käyttöehtoja, kannattaa esittää tyhmää noviisia tietokoneiden suhteen.
- Freedom for all
Aina oma työhakusuunnitelma perään uusimispäivän jälkeen tai pyydät koneelta työhakusuunnitelman tarkistettavaksi, ja vedät yli orjatyön muodot ennen allekirjoitusta. Et voi saada karenssia sen takia ettet allekirjoittanut sopimusta, vaan siksi koska et tehnyt niinkuin olit yhdessä sopinut, eli toisinsanoen sua on huijattu allekirjoittamaan joko sähköisesti tai kirjallisesti, tai täti merkannut ne koneelle allekirjoitetuksi. Eli aina oma työhakusuunnitelman uusimispäivän jälkeen perään, joka kumoaa vanhat.
- Hilut kintuissa
Ette te oikeasti orjia ole, kun pääsette kotoom äiton viereen nukkumaan ilalla.
- Kai Kansalaispalkka
Täti ei halua todistusta siitä että sinä olet käynyt toimistolla, pyydäppä todistus tädin allekirjoituksella (ei mitään kopioita) päivämäärästä ja seuraavasta uusintapäivämäärästä.
He haluavat peittää jälkensä mahdollisia oikeusjuttuja varten, mutta yleensä nauhoitus riittää todisteeksi asiakkaan puolelta, muistaa vaan mainita päivämäärän ja kysyy sitä vaikka tädiltä.
He voivat myös peittää jälkensä, poistamalla tietokannasta käyntisi. - Jahuu!
Ikäviä työvoimavirkailijoita varten kannattaa ottaa matkaan sanelukone, jonka laitat tietysti nauhoittamaan virkailijan pöydälle aina käydessäsi työvoimatoimistolla. Tämä on ainut tapa säilyttää oikeutesi Suomi -nimisessä paikassa.
- 14+3
Jaa a, menee ihan vainoharhaiseksi nämä jutut täällä. Ei tuossa mitään nauhoituksia tai muuta tarvita.
Jos haluaa työkkärissä käynnin jälkeen "mustaa valkoisella" siitä mitä on sovittu, tuo työnhakusuunnitelman tulostaminen ja allekirjoittaminen on ihan selkeä ja hyvä tapa. Työnhakusuunnitelma päivitetään ja sitä muutetaan tarpeen mukaan.
Asiakas voi aina pyytää printin työnhakusuunnitelmasta, uusimispäivästä ja muista sovituista asioista, siihen saat myös allekirjoituksen jos haluat. Saat myös aina nähdä mitä virkailija kirjoittaa koneelle, tai ainakin siellä toimistossa oli tuo tapana missä itse olin töissä.- 14+3 vielä
Tuohan on hyvä, että uusille asiakkaille tarkoitetun työnhakuinfon voi itse lukea sähköisesti. Kun laki velvoittaa, että uusille työvoimatoimiston asiakaille kerrotaan aina nuo perusasiat. Ennen oli aina kaikille pakollinen vähintään tunnin mittainen infotilaisuus järjestettävä, mihin täytyi osallistua henkilökohtaisesti.
Muistelen, että kuulin jostain lakimuutoksesta, että nykyisin voidaan lähettää näitä erään kirjoittajan tituuleeraamia orjatyö ilmoituksia karenssin uhalla, ilman että niitä ei ole kirjoitettu työnhakusuunnitelmaan.
- kingdomOfGod
Huijaus se kirjautuminen on, jotta hyväksyt kaikki orjatyön muodot ja
virkaloiset pesevät kätensä.
1. Nauhoita aina kaikki
2. Vaadi kielto orjatöille, joka kerta kun käyt toimistolla
3. Teet työtä vähintäänkin tessin palkalla
4. Kirjoitat nämä ehdot lappuun ennen allekirjoittamistasi.
Kopio lappu ja lähetä sähköpostilla takaisin toimistolle.
Tämän jälkeen kaikki osoitukset on laittomia, se joka
sanoo vastaan ei pidä siitä, että sinä pidät oikeuksistasi kiinni.
Työturvalaki on laadittu sitä varten, että sinulta saadaan kaikki
oikeudet pois. Sinun oikeudet on määritelty Euroopan ihmisoikeus-sopimuksessa ja Suomen perustuslaissa.- kingdomOfGod
Työttömyysturvalaki siis..
- kingomOfGod
kingdomOfGod kirjoitti:
Työttömyysturvalaki siis..
Pyydä myös tuloste siitä päivästä mitä kirjoitettiin työhakusuunnitelmaan koneelle ja virkailijan allekirjoitus (aito, ei kopio)
- 14+3
Ei osoitukset ole koskaan laittomia. Etkä sinä voi mitään ehtoja kirjoitella. Mutta jos olet epävarma mitä käynnillä sovittiin tai kirjoitettiin, hyvä tapa on pyytää printti suunnitelmasta, siinä on päivämäärä, virkailijan nimi, kirjoitettuna käynnillä puhuttuja asioita ja kirjattuna seuraava uusimispäivä.
- Tsau Sesku
Työkkäreissä eletään Zausescun aikaa. Kaikkea halutaan kirjata, valvoa ja tarkistaa, sitähän ne "suunnitelmat" tarkoittaa. Ei ole tästä maailamsta enää sellainen toiminta.
- Tätitomera
Kyllä ne on laittomia sen jälkeen, kun olet vaatinut muutosta ehtoihin ja sulla on nauhoite siitä todisteena, ja jos täti ei kirjaa muutoksia, niin se on yksipuolisesti laadittu ja laittomasti. Printti on hyvä idea laaditusta työhakusuunnitelmasta, jossa tädin allekirjoitus, joka todistaa myös sen että täti ei niitä muutoksia tehnyt.
Lisäksi jos he poistaa sen sun käyntisi sieltä koneelta ja alkaa väittämään, että etpäs ole käynyt uusimispäivänä ja katkaisee rahasi, niin tuo lappu todistaa, että olet käynyt nauhoite. Nauhoitteeseen tädin ois hyvä vielä mainita tarkka päivämäärä ja oma nimi. - srtucgyk
Voi vaan arvailla mitä tuo kyttääminen maksaa! Asiat voisi kyllä tehdä helpommin ja halvemmalla ja luontevammin.
- Laki laki
Nauhoitus kannattaa ilmoittaa tädille, muuten oikeudessa ei välttämättä kelpaa todisteena.
- jonne...
Laki laki kirjoitti:
Nauhoitus kannattaa ilmoittaa tädille, muuten oikeudessa ei välttämättä kelpaa todisteena.
Jos se on niin h..vetin vaikeeta ja kauheaa asioida siellä natsien miehittämässä te-toimistossa, niin älä asioi. Mikään laki ei pakota siihen. Perusta vaikka oma yritys ja rupee itte elättämään itses, ettei yhteiskunnan tarvii sua ruokkia, vetelä mato...Jos käyttäisit kaiken ton ajan ja tarmon työn hakemiseen, jonka käytät täällä vinkumiseen ja virkamiesten kyttäämiseen ja oikeusprosessien suunnitteluun olisit jo työssä.
- Nauhoittaminen
Laki laki kirjoitti:
Ei tartte ilmoittaa nauhoittamisesta jos olet itse osapuolena keskustelussa jota nauhoitat.
- akaton mies
Nauhoittaminen kirjoitti:
Ei tartte ilmoittaa nauhoittamisesta jos olet itse osapuolena keskustelussa jota nauhoitat.
Ei tarvitse, eikä pidäkään. Akathan käyttäytyvät ihan eri tavalla, jos tietävät keskustelun tallennettavan.
- Ei-peräkamarilainen
jonne... kirjoitti:
Jos se on niin h..vetin vaikeeta ja kauheaa asioida siellä natsien miehittämässä te-toimistossa, niin älä asioi. Mikään laki ei pakota siihen. Perusta vaikka oma yritys ja rupee itte elättämään itses, ettei yhteiskunnan tarvii sua ruokkia, vetelä mato...Jos käyttäisit kaiken ton ajan ja tarmon työn hakemiseen, jonka käytät täällä vinkumiseen ja virkamiesten kyttäämiseen ja oikeusprosessien suunnitteluun olisit jo työssä.
Niinhän sinä itse roikut palstalla vuodesta toiseen: tekisit senkin ajan tuottavaa työtä. Nyt sieltä peräkamaarista on hyvä huudella.
- fgdsfgsdfgd
Laki laki kirjoitti:
Nauhoituksen voi tehdä salaa. Katsopa Suomen laista.
Ja aina kannattaa nauhoittaa kaikki työkkärissä käynnit ja puhelut. Hekin nauhoittavat kaiken. Kysykääpä heiltä siitä.
- Ei ei ei ei ei
Joo laittakaa vaan hakijatiedot julkiseen jakoon niin saatte kaikki pölyimuri puljut riesaksi. Verkostomarkkinoijat etsivät yksinkertaisia uhreja ja sellainen olet jos suostut kusetukseen.
- ewrtewtetw
Täällä ne loispummityöttömät taas inisee...
- ulostemestari haisee
kaaleppi on kaaleppi, vaikka voissa paistaisi, nimittäin
- uloste painuu alas
nostetaan ketjua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571