oh. 14:26-28
Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne.' Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi.
Jumalan lapset tunnetaan Jumalan lahjoittamasta rauhasta. JUmalan rauhasta käsin me saamme myös voiman, sotia kaikki vihollisen hyökkäyksiä vastaan.
On ikävä huomata että kaikkien mielenterveys ei ole kestänyt täällä. Tämä vaatii paljon psyyken voimia, sillä vihollinen on toimissaan säälimätön, eikä mitään rahjaa löydy kun se panee orjansa valehtelemaan ja hyökkäilemäänJeesuksen omia vastaan.
Ellei ihmisen mielenteterveys ole vakaa, silloin on parasta suojella itseään ja pysyä poissa. Myös perusteeton hyökkäily toisia kristittyjä vastaan joka perustuu selvästi loppuun palaneen harhaisuuteen on raskasta. Kenenkään kärsimys ei ole kivaa katsella.
Näillä uskoville tarkoiteuilla palstoilla ei valitettavasti päästä asialliseen keskusteluun, ATEISTIEN JA MUIDEN HARHAOPPISTEN JATKUVAN KIUSANTEON VUOKSI. Tätä on jatkunut jo yli kome vuotta yhteen menoon, tauotta. Kristityt ovat monet hyvin herkkiä ja hienovaraisia ihmisiä, kuten pitääkin, täällä eivät toimi kristilliselle elämälle tyypilliset lait edellä mainituista syistä ollenkaan. Siksi herkkien ihmiste ei parane tulla ollenkaan tänne vahingoittamaan terveyttään. Piru on erittäin raaka ja julma sanoin ovat hänen orjansa.
Ainoa konsti tällaisista asiattomista häiriköistä eroon pääsemiseksi on varmennettu rekisteröityminen ehtona kirjoittamiselle.
Toistaiseksi se ei ole onnistunut. Mitä näitä muitakin palstoja olen seurannut, niin samanlaisia mieleltään vakavasti sairaita pääkköjä on muillakin kun uskovien palstoilla. Siinä mielessä olisi hyvä saada koko keskustelupalsta toimituksen hallintaan, sillin toistuvasti häiriköivät voisi poistaa loppuiäkseen.
Rikkinäet kodit, hylätyt lapset, huimasti lisääntyneet akoholi ja huumeongelmat, en yhtään ihmettele ettei siitä kohtelusta tervettä ihmistä voikaan tulla. Ja mitä vielä saammekaan nähdä, hirvittää jo pelkkä ajatuskin!!!
Minun rauhani minä annan teille
17
87
Vastaukset
- Jumala ompi linnamme
Niinpä sellaisten rienaajien ja selkäänpuukottajien olisi hyvä pysyä poissa!
Tee sinäkin parannusta käytöksestäsi ja nöyrry Jumalan väkevän käden alla...niin tässä jokainen on joutunut tekemään.
Olisi hyvä pyytää anteeksi niiltä, joita vastaaan on rikkonut...
Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Jumala on voimallinen Jeesuksen nimessä eheyttämään ja parantamaan sinuakin!
Niin kuin meitä kaikkia ihmisiä, jotka Häneen turvaamme!
Voimia ja jaksamista eteenpäin...- rauhotuppa jo
Voi pyhä sylvi! Kylläpä nainen muuttui äkkiä oudon koppavaksi!
Koita nyt jo ymmärtää, että sinä olet vastuussa ainoastaan omista tekemisistäsi.
Uskomatonta! - lopeta
rauhotuppa jo kirjoitti:
Voi pyhä sylvi! Kylläpä nainen muuttui äkkiä oudon koppavaksi!
Koita nyt jo ymmärtää, että sinä olet vastuussa ainoastaan omista tekemisistäsi.
Uskomatonta!MItä ihmeen hourimista tuo "selkään taputtaminen" on?
Minä olen aina suora ja viestini selvä, armahdettu syntinen Jumalan lapsi en taputtele ketään selkään täällä. Jeesus on tie taivaaseen, eikä toista tule.
- Jumala ompi linnamme
No...
En minä ole ollut koppava vaan sinähän sitä täällä olet ollut,
älä nyt taas osoita sormella lähimmäistäsi, vaan katso itseäsi peiliin ja näe omatkin vikasi.
Et voi kasvaa ihmisenä etkä kristittynä, jos et kohtaa itseäsi ja omia vikojasi rehellisesti!
Kaikki olemme viallisia ja keskeneräisiä...ei siinä hävettävää ole.
Emme kuitenkaan voi piiloutua raamatunlauseiden taa muita sormella osoittelemaan.
Parannus lähtee aina itsestä! Oman syntisyyden ja huonouden tunnustamisesta Jumalan ja lähimmäisten edessä.
Uskomatonta, mutta totta...
JUMALALLE ON KAIKKI MAHDOLLISTA!
Voimia ja jaksamista eteenpäin...- Hämmästynyt
Sinulla on selvästi havaittavissa vaikea pyyken sairaus! Yht`äkkiä koit nimimerkin Jeesus on tie kirjoituket itseesi kohdistuvaksi nuhteluksi: taitaa olla perää ja sana on käynyt kohti!!!
Valittelet aina vaikeaa elämääsi täällä. Oletko ajatellut että suurena syynä vaikeuksiisi on tuo mielesi sairaus? Tosin sairaalla harvemmin on sairaudentuntoa!
On hyvin läpinäkyvää tuo joukkovoiman kerääminen taaksesi. Mielistelet teutaa ja savon ukkoa. Savon ukon törkeää kielenkäyttöä et tuomitsekaan vaan siunaat!
Jos kuvittelet että sinulle (omien sanojesi mukaan) ilmoitetaan taivaasta asioita, voin sanoa että kuulemasi "äänet" eivät tule Pyhältä Hengeltä! Sen huomaa hallitsemattomasta kiukustasi ja neuroottisesta, pakkomielteenomaisesta kirjoittelustasi jokaisen nimimerkki Jeesus on tie kirjoituksen perässä.
Kehoitan sinua ottamaan lääkkeesi. Monet sairaat kuvittelevat parantuneensa ja jättävät lääkkeensä, jolloin tapahtuu romahdus. Olisi hyvä jos tajuaisit ottaa yhteyttä lääkäriisi!
Jeesus on tie kirjoittaa oikein siinä että mieleltään liian herkkien on viisainta pysyä poissa tällaisilta palstoilta. Sairaskin osaa taitavasti aikansa huijata toisia ja itseään, mutta romahdus tulee kuitenkin jossain vaiheessa ja täydellinen persoonallisuuden muutos, kuten sinulle on nyt käynyt. Ei varmaan ensimmäistä kertaa elämässäsi?
Kirjoituksiasi on kenenkään vaikea enää ottaa vakavasti! Ja jos viisas olet, pysytkin poissa täältä!. Olen myöskin huolissani voinnistasi. Jos sinulla on ketään läheisiä ympärilläsi, näytä heille nämä tekstit ja pyydä heitä arvioimaan ne. On jokaiselle tervejärkiselle selvää, että pyykkeesi on rikkinäinen ja nyt harhojen vallassa, tarvitset ammattiapua!
Rukoilkaa palstalaiset tuon tyttöraukan puolesta! - kukkaisseppele
Hämmästynyt kirjoitti:
Sinulla on selvästi havaittavissa vaikea pyyken sairaus! Yht`äkkiä koit nimimerkin Jeesus on tie kirjoituket itseesi kohdistuvaksi nuhteluksi: taitaa olla perää ja sana on käynyt kohti!!!
Valittelet aina vaikeaa elämääsi täällä. Oletko ajatellut että suurena syynä vaikeuksiisi on tuo mielesi sairaus? Tosin sairaalla harvemmin on sairaudentuntoa!
On hyvin läpinäkyvää tuo joukkovoiman kerääminen taaksesi. Mielistelet teutaa ja savon ukkoa. Savon ukon törkeää kielenkäyttöä et tuomitsekaan vaan siunaat!
Jos kuvittelet että sinulle (omien sanojesi mukaan) ilmoitetaan taivaasta asioita, voin sanoa että kuulemasi "äänet" eivät tule Pyhältä Hengeltä! Sen huomaa hallitsemattomasta kiukustasi ja neuroottisesta, pakkomielteenomaisesta kirjoittelustasi jokaisen nimimerkki Jeesus on tie kirjoituksen perässä.
Kehoitan sinua ottamaan lääkkeesi. Monet sairaat kuvittelevat parantuneensa ja jättävät lääkkeensä, jolloin tapahtuu romahdus. Olisi hyvä jos tajuaisit ottaa yhteyttä lääkäriisi!
Jeesus on tie kirjoittaa oikein siinä että mieleltään liian herkkien on viisainta pysyä poissa tällaisilta palstoilta. Sairaskin osaa taitavasti aikansa huijata toisia ja itseään, mutta romahdus tulee kuitenkin jossain vaiheessa ja täydellinen persoonallisuuden muutos, kuten sinulle on nyt käynyt. Ei varmaan ensimmäistä kertaa elämässäsi?
Kirjoituksiasi on kenenkään vaikea enää ottaa vakavasti! Ja jos viisas olet, pysytkin poissa täältä!. Olen myöskin huolissani voinnistasi. Jos sinulla on ketään läheisiä ympärilläsi, näytä heille nämä tekstit ja pyydä heitä arvioimaan ne. On jokaiselle tervejärkiselle selvää, että pyykkeesi on rikkinäinen ja nyt harhojen vallassa, tarvitset ammattiapua!
Rukoilkaa palstalaiset tuon tyttöraukan puolesta!Minäkin hämmästyin koska "Jumala ompi linnamme" oli alkuun hyvin paljon vastaan kirjoituksiani ja haukkui joka käänteessä. Nyt yhtäkkiä oli samaa mieltä vaikka itse en ole muuttanut kantaani. Hän näkyy haukkuvan nyt kaikkia ja kaikkea.
- ?
kukkaisseppele kirjoitti:
Minäkin hämmästyin koska "Jumala ompi linnamme" oli alkuun hyvin paljon vastaan kirjoituksiani ja haukkui joka käänteessä. Nyt yhtäkkiä oli samaa mieltä vaikka itse en ole muuttanut kantaani. Hän näkyy haukkuvan nyt kaikkia ja kaikkea.
Oletko "kukkaisseppele" savon ukko?
- su
? kirjoitti:
Savon ukko ei kukkaseppeleitä tarvii. Sinä helvetin hevosmies, sinä olet täällä se riitaa rakastava tuomioillasi. Nyt hyökkäät linnarouvan päälle, kun hän uskaltaa sanoa mieleipiteesi käytöksestäsi. Hän on niitä "tosiuskovia" mutta sinun harmiksesi nainen, joita et kunnioita.
Sinun kaksinaamaisuutesi, vastuuttomuutesi ja epärehellisyytesi paistaa läpi jo kun muuntelet nimimerkkiäsi. Olet todella reppana uskosi kanssa.
Näet vain pahuutta ympärilläsi. Et huomaa, tai et halua huomata sitä itsessäsi. Et ole se apostoli, joksi itseäsi tuossa aikaisemmin nimitit. - Jumala ompi linnamme
su kirjoitti:
Savon ukko ei kukkaseppeleitä tarvii. Sinä helvetin hevosmies, sinä olet täällä se riitaa rakastava tuomioillasi. Nyt hyökkäät linnarouvan päälle, kun hän uskaltaa sanoa mieleipiteesi käytöksestäsi. Hän on niitä "tosiuskovia" mutta sinun harmiksesi nainen, joita et kunnioita.
Sinun kaksinaamaisuutesi, vastuuttomuutesi ja epärehellisyytesi paistaa läpi jo kun muuntelet nimimerkkiäsi. Olet todella reppana uskosi kanssa.
Näet vain pahuutta ympärilläsi. Et huomaa, tai et halua huomata sitä itsessäsi. Et ole se apostoli, joksi itseäsi tuossa aikaisemmin nimitit.Sanopa muuta..
Henkilö, joka on panetellut ja puskista eri nimimerkkien takaa hyökkäillyt minunkin kimppuun on itse jollain lailla...sanoisinko häiriintynyt...suhteessaan itseensä ja lähimmäisiinsä.
Hänellä ei ole perspektiiviä nähdä laajemmin, hän kun näkee vain oman napansa, on kärkäs kunnian ja vallan perään ja haluaa alistaa jostain syystä kristittyä naista...
Kaikki kuultaa läpi, sitä on turha yrittää peitellä nimimerkki Jeesus on tiellä tai pitkillä raamatunlauseilla...
Nöyrä olen ollut aluksi häntäkin kohtaan, mutta totuus ei anna sijaa mielistelylle..
Pahaa en tahdo hänelle pelkkää hyvää, vaikka onkin minua mielisairaaksi tituleeraamassa...
No olenhan ns. Jumalan hullu...enkä häpeä sitä, hullun papereita ei tosin ole kirjoitettu, enkä minkäänlaisia lääkkeitä syö.
Myönnän kyllä sen, että kiukuissani olen kovillakin sanoilla häntä kohdannut, puolustukseni olkoon hänen jatkuva aliarvioimisensa jokaiseen kommenttiin ja neuvoja tyrkyttävä asenteensa.
Hän kun itse miehenä ei ole kovin rehellisen oloinen eikä kielenkäyttökään ilahduta.....
Pyydän nyt kuitenkin häneltä kovia sanojani anteeksi kaiken kansan edessä ja uskon, että kun Jumala näkee kaiken, antaisi voimaa hänelle antaa anteeksi.
Jos vaikka sovitaan, että mielisairas tyttöparka pyytää anteeksi niin tulee hänelle parempi mieli, niinhän hän kutsui minua...ei kovin imartelevaa...no olen tottunut näihin parjauksiin.
Mitä tulee joukkovoiman keräämiseen, en koskaan ole tarvinnut sellaista kerätä, kyllä Herra on aina huolta pitänyt ja kun omistaa Jeesuksen Rauhan se on yli ymmärryksen käyvää, ei tarvitse hosua ilmaan eikä muita mollata.
Lopuksi vielä ystävät kalliit on hyvä olla herkkänä Pyhän Hengen äänelle ja lähimmäistemme kunnioittamiselle.
Kiitos ja runsasta Jumalan Rauhaa savon papalle ja kaikille palstalaisille..
ps. sisar ja veli Herrassa asuvat ihan lähellä...kyllä huolehtivat, kun tarve vaatii..
Kiitos... - ?
su kirjoitti:
Näet vain pahuutta ympärilläsi. Et huomaa, tai et halua huomata sitä itsessäsi. Et ole se apostoli, joksi itseäsi tuossa aikaisemmin nimitit.Huom! arvoisa savon ukko!
Minä "?" kysyin, oletko "kukkaisseppele" -nimimerkki eikä kukaan muu.
Olivat kirjoitukset samannäköisiä, anteeksi erehdykseni. - su
? kirjoitti:
Huom! arvoisa savon ukko!
Minä "?" kysyin, oletko "kukkaisseppele" -nimimerkki eikä kukaan muu.
Olivat kirjoitukset samannäköisiä, anteeksi erehdykseni.Hyvä että pyysit anteeksi! toki, sattuuhan sitä paremmissakin perheissä, sanotaan. Se on nyt sinulle 10 pistettä ja papukaijamerkki. Olet toinen anteeksipyytäjä linnanroouvan jälkeen...ai nii teutakin on pyydellyt joskus hmm.
- kukkaisseppele
? kirjoitti:
Kukkaisseppele on kukkaisseppele. Tulossa on uusi tutkimustulos amerikkalaisilta raamatuntutkijoilta ja arkeologeilta että Jeesuksen jumaluus pyyhkäistään kerralla romukoppaan. Mutta ootellaan ja katellaan.
- kukkaisseppele
kukkaisseppele kirjoitti:
Kukkaisseppele on kukkaisseppele. Tulossa on uusi tutkimustulos amerikkalaisilta raamatuntutkijoilta ja arkeologeilta että Jeesuksen jumaluus pyyhkäistään kerralla romukoppaan. Mutta ootellaan ja katellaan.
Kerron sitten tarkemmin tuota kukkaisseppeleen merkitystä.
- c,d.e3
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä." - ville.
jOS SINÄ JATKAT TUOTA JANKUTUSTA U7USI JAOIKAISE TEKSTIS
Nimittäin ei siina ,alkuperäisessä kirjoiteta lukuja noin vaan siinä
on yhden kerran tuhat ....Loppu on örvelön omaa ,- v.,d,we.-
herrasi kutsuu sinua pilkkaamaan Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä!
"teuta 18.12.2010 09:59
Pyhä Augustus on vähän toinen kuin Jumala , mutta ei tee minusta pikkaajaa , vaan tekee sinusta pilkkaajan , et ole uskossa , etkä ole luvannutkaan tulla uskoon ."
- kalle.
On se kumma juttu , että örvelö ei voi myöntää , vaan kieltää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192136Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352016Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161899Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461347- 731277
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46853Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?51721Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8711- 49661
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32658