Viimeisen 24 tunnin aikana on eri kristinuskon palstoilla käyty keskustelua seuraavasti (jos nyt on edes käyty kun nolliakin on).
Lestodiolaisuus: 338
Helluntailaisuus: 240
Raamattu: 32
Ortodoksisuus: 19
Katolisuus: 16
Luterilaisuus: 12
Jumala: 10
Adventismi: 9
Kaste: 8
Herätysliikkeet: 7
Jeesus: 2
Gospel musiikki: 1
Pyhä Henki: 0
Seurakunnat: 0
TV7: 0
Virret: 0
Yleistä kristinuskosta: 0
Mikä kristinuskossa kiinnostaa?
7
60
Vastaukset
- Rauhoitu hyvä mies
Onko pyh!-miehellä ennakkoluuloja muita keskustelijoita kohtaan? Eihän tuossa sanottu mitään sen enempää oikeasta kuin väärästä.
- ei hätiä mitiä
Näköjään poistettu tuosta väliltä se viesti, johon pyh! vastasi.
- pyh!
Heppu jankuttaa joka viikko samaa asiaansa ja se jo tiedetään mikä se asiansa on.
- pyh!
On. On nähty mitä nämä "keskustelijat" ovat.
- . ... tilastoista .
Minua kristinuskossa kiinnostsaa evankeliumi.
Jeesus kehoitti OMIAAN julistamaan evankeliumia kaikkialla.
Nyt olen kauan odottanut sitä evankeliumia, mikä on Sanaan sisältynyt aivan paratiisista lähtien, niin tänne palstoille.
Eritoten olen yrittänyt herkällä korvalla kuunnella sitä evankeliumia,
Bushmannilta,
Valon taikaa,
ym. .... mutta ....
vielä en ole sitä suullista todistusta kuullut..
Sydämen kyllyydestä suu puhuu ja todistusten kuulovuorossa mielellään
odottaa, mitä herraa tahi Herraa kukin palvelee ja missä alttarilla on tuli
....... syttynyt .....
että voisi tämän evankeliumin julistaa kaikkeen maailmaan..
tilastotiede, se ei kerro kirjoittajasta vielä mitään, mutta suun todistus omasta sydämen tilastosta jo paljon..
jäädään kuulolle!- pyh!
No hyvä. Jeesus on ylösnoussut Herra!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701