Ihastuminen kuvaan ja kirjoituksiin

..pks..

Voiko ihminen ihastua valokuvaan ja kirjoittelun merkeissä.?Jotenkin tuntuu että olen ahdasmielinen tässä asiassa ja uskon ettei näin voi tapahtua. Olen saanut paljon huomiota kyseiseltä henkilöltä kirjoituksen välityksellä..hän sanoo haluavansa kanssani vaikka mitä esim. mennä saunaan, olla vieressä,halailla tms ja kuinka rakastaa minua..itselleni nämä asiat menivät yli ja olenkin jo hetken vältellyt kontaktin ottamista ja sanonut suoraan että on vähän outoa käytöstä. On myös mahdollista nähdä kyseinen henkilö mutta pelkään että tunteellisuus tulee esille vieläkin enemmän sen jälkeen, ja haluan olla ystävällinen ja olla tuottamatta pettymästä kenellekään. En ole todellakaan samalla aaltopituudella ja en myöskään sano mitään tunteellista vastakaiuksi tms..tuntuu todella oudolta ja asia vaivaa minua jonkinverran...vähän jopa käy sääliksi kyseistä henkilöä.Miten minun tulisi toimia jotta pääsisin tilaneesta huomaamatta ohitse niin etten loukkaa tätä tunteellista reppanaa, joka jopa oman baari illan päättettksi ilmoittaa kaiken olevan hyvin jne..en ole antanut ymmärtää että olisin kiinnostunut.

11

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

Jos vastapuoli on tuollainen kuin kuvailet, ei tilanteesta varmaankaan pääse ohi ilman jonkin asteista toisen loukkaantumista, jos tosiaan haluat tehdä hänelle selväksi, ettet ole kiinnostunut. Parempi varmaan sanoa se aika lailla suoraan, kirpaisee kyllä mutta pääsette molemmat eteenpäin.

Itse ilmoitin eräälle, joka lähetteli mulle jatkuvasti sähköpostia, että hän on kyllä mukava tyyppi, mutta että olen kiinnostunut hänestä vain kaverina. Siihen loppui kirjoittelut ja muu yhteydenpito, ei halunnut sitten olla kaverikaan ja helpompi varmaan molemmille niin. Aikanaan löysi sitten kivan naisen ja on nykyään naimisissa tämän kanssa, toivon mukaan onnellisesti.

• ..pks..

Niin olen ajatellut,sanoa suoraan kun siihen tulee mahdollisuus tehdä se vähiten loukkaamalla, tulee vaan kaikesta mieleen jotenkin ei niin rohkea mies joka puhuu paljon mutta teot kertookin sitten toista..mutta arvostan samalla sitä miten on ollut rohkeutta sanoa suoraan ihastuneensa minuun, vaikka itse en ole antanut aihetta mielestäni ollenkaaan. On vaan niin outo tilanne..kun toinen kehuu jatkuvasti ja samalla lähettelee mitä romanttisempia viestejä, Ehkä tilanne rauhoittuu kun pääsen sanomaan kunnolla ettei hän kiinnosta minua romanttisessa mielessä vaan kaverina. En vain ymmärrä että valokuva ja viestit voivat saada jonkun niin "hekumaan"..mutta meitä on monenlaisia ja ehkä opin tästäkin jotain, ainakin ymmärrystä ihmisten erilaisuudesta.

• 1+1
        ..pks.. kirjoitti:

Niin olen ajatellut,sanoa suoraan kun siihen tulee mahdollisuus tehdä se vähiten loukkaamalla, tulee vaan kaikesta mieleen jotenkin ei niin rohkea mies joka puhuu paljon mutta teot kertookin sitten toista..mutta arvostan samalla sitä miten on ollut rohkeutta sanoa suoraan ihastuneensa minuun, vaikka itse en ole antanut aihetta mielestäni ollenkaaan. On vaan niin outo tilanne..kun toinen kehuu jatkuvasti ja samalla lähettelee mitä romanttisempia viestejä, Ehkä tilanne rauhoittuu kun pääsen sanomaan kunnolla ettei hän kiinnosta minua romanttisessa mielessä vaan kaverina. En vain ymmärrä että valokuva ja viestit voivat saada jonkun niin "hekumaan"..mutta meitä on monenlaisia ja ehkä opin tästäkin jotain, ainakin ymmärrystä ihmisten erilaisuudesta.

Jos tosiaan pääset puhumaan suoraan, niin kerro hänelle myös tuo arvostus-asia. Itsestäni ainakin olisi mukava kuulla sekin, vaikka pakit tulisi. Suomalaiset niin harvoin muutenkin kehuu toisiaan, vaikka olis aihettakin.

• pakkaslumia
        ..pks.. kirjoitti:

Mä olen samaa mieltä, että voisit kyllä mainita tuon arvostus asian. Ehkä hänkin voisi sitten sanoa, mitkä kaikki tekijät juuri sinussa sai aikaan mitä kummallisempia ajatuksia.

Olen melko varma siitä että hän on jo tarpeeksi saanut kylmää vettä niskaansa, joten kaveri suhde ehdotus voi sun puolelta olla tässä kohtaa ihan järkevä veto.

Tavallisesti se tuppaa olemaan niin että ihmiset pelkäävät tunteidensa kertomista juuri siitä syystä että pelkäävät menettävänsä tuon ihailemansa kaverin jos paljastavat tunteensa.

• thinking about it

Sääli on sairautta. Pettymykset kuuluu elämään joten jos vastapuoli ei sen kanssa voi sitten elää, niin se on hänen ongelma. Ei sinun vastuulla voi jokaisen ihmisen hyvinvointi ja onnellisuus olla.

• 014

Neuvoisin vittuilemaan mahdollisimman paljon. Ota muutama kaveri mukaan ja korosta lämpimiä välejäsi heidän kanssaan. Liehakoi hänen edessään ja puhu kovaäänisesti kuinka onnellinen olet. Vihjaile rohkeasti, että tiedät hänen huomaavan käytöksesi.

Tämän kaiken lisäksi varmista että viesti menee perille kuvittelemalla vaikka täällä erilaisia tilanteita joita hän mahdollisesti saattaa kuvitella viettävänsä kanssasi ja tee siitä satiirinen, sarkastinen ja ironinen viimeiset mehut pikkuhiljaa heruttava farssi, jonka voit viimeistellä iskemällä kuolettavan iskun sydämeen kun viimeisen kerran tapaatte. Varmista, että hän tulee tietoiseksi tekstien olemassaolosta.

• 014

Tämä edellä kuvattu oli minun suhteeni häneen.

• 014
        014 kirjoitti:

Tämä edellä kuvattu oli minun suhteeni häneen.

Niin hän teki tuon. JA mä luulen että hän on ap _taas kerran_

• Helppo hoito

"tunteellista reppana"

Vittu, mitä ihmisiä oikeasti on.

Jos joku on tunteellinen ja ihastuu helposti miehenä niin on "tunteellinen reppana".

Sinä olet pelkkä pinnallinen pikkuhoro.

Kasva aikuiseksi ja mieti sen jälkeen miten nuo asiat hoidetaan puolin ja toisin malliikkaasti jonka jälkeen täältä ei tarvitse kysellä typeriä.

Muutenhan sinusta ei ole edes parisuhteeseen.

• ..pks..

Harmi että otit noin kirjaimellisesti kommentin tunteellisesta reppanasta,taisi kolahtaa tosiaan, mutta joskus on katsottava asoita niinkuin ne ovat, ja ei siinä pahaa ole jos sille päälle ryhtyy mutta rajansa kaikella ja jokaisen toiminnalla 0: olisi eri asia jos haluaisi piristää päivää muutamalla kivalla sanomisella mutta kun tätä nyt on jatkunut kuukausia ja olen myös ehdottanut näkemistä, mutta aina jostain syystä mies ei pääse tulemaan, on töitä tai väsyttää tms, niin mielelläni hoitaisin asian kasvotusten ja uskon että siihen tulee jossain vaiheessa mahdollisuuskin.Tottakai huomio tuntuu hyvältä,kenestä ei? Eiköhän tämä asia hoidu mallikkaasti ilman turhia kyselyitäkin,on vain mukava kuulla muidenkin mielipide,miten tälläisissä tilanteissa on toimittu jne..

• 014
        ..pks.. kirjoitti:

Harmi että otit noin kirjaimellisesti kommentin tunteellisesta reppanasta,taisi kolahtaa tosiaan, mutta joskus on katsottava asoita niinkuin ne ovat, ja ei siinä pahaa ole jos sille päälle ryhtyy mutta rajansa kaikella ja jokaisen toiminnalla 0: olisi eri asia jos haluaisi piristää päivää muutamalla kivalla sanomisella mutta kun tätä nyt on jatkunut kuukausia ja olen myös ehdottanut näkemistä, mutta aina jostain syystä mies ei pääse tulemaan, on töitä tai väsyttää tms, niin mielelläni hoitaisin asian kasvotusten ja uskon että siihen tulee jossain vaiheessa mahdollisuuskin.Tottakai huomio tuntuu hyvältä,kenestä ei? Eiköhän tämä asia hoidu mallikkaasti ilman turhia kyselyitäkin,on vain mukava kuulla muidenkin mielipide,miten tälläisissä tilanteissa on toimittu jne..

Olen varma että sun ehdotukset on luettavissa täältä. Tää on taas tätä lue ja tulkitse käänteisesti osastoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2242
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      76
      2195
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2069
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      52
      1438
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1366
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      63
      892
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      781
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      753
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      744
    Aihe