Jos kannatetaan autoilua ja ydinvoimaa niin meille jää vaan homot ja per..jen haukkuminen, mitä neuvox ?
Kuntavaalit tulee
5
<50
Vastaukset
- samma här på swenska
Kuntavaaliin saatava uusia teemoja homot ei toimi enää, eikä Perussuomalaisten mollaaminen, ja nyt ei ole sitä ydinvoimaakaan eikä yksityisautoilua, niin Talvivaara on hyvä ja tuulivoima, ja joku orava jossain, siinä eväitä.
- Persu puhukoon
Jätetään paskanjauhanta persuille, niin ihan hyvin menee.
Kun persu aukaisee suunsa, äänestäjä äänestääkin vihreitä. - perus Harri savosta
Ilmoittakaa kansalaisille, että Suomeen on nyt rakennettu kaikki ydynvoimalat mitä tähän maahan mahtuu siis luvat on rakentaa , nyt ei voi muuta kun ruveta vaatimaan ydinvoimaloiden sulkemista. Ja yksityisautoilu on tullut pakolliseksi maaseudulla, kun sieltä on joukkoliikenne poistettu ja ei siellä enää ketään olekkaan karhujen syötävänä. Vaaliteema voisi olla: ORAVAT .
- kuntaviher
Perussuomalaisten lisääntyminen ehkäistävä Soini vero, ja ydinvoimavero joka käyttää ydinvoimaa lisä vero vihree sähkö halvemmaksi, ja tietysti kunnallinen ja yksityinen terveyden hoito, siitä ei kansalaiset tiedä mitään.
- viherpipertäjä fox
Nyt paras keino SDP otti Soinikortin ( maassa maan tavalla...) hyvin meni eduskuntavaalit, Väyrynen otti Soinikortin ( markka takas ym...) hyvin meni pressanvaalit, Osmo Soininvaara otti kaksi Soinikorttia ( ydinvoiman ja yksityisautoilun ) nyt tulee nousu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701