Papeista vähäsen

Ma-ria

En usko että papeille voi jutella luottamuksellisesti.
En usko että papit uskovat oikeasti mitä uudet tulokkaat kertovat vaan uskovat vanhoja jäseniä vaikka ne oikeastiolisivat mielisairaalan kynnyksellä olevia ihmisraunioita.Eivätkä näistä usko mitään egatiivista vaikka sitä olisi kasapäin nenän edessä.
Miksi kertoa mitään papeille ei se heille kuulu eivätkä he niillä tiedoilla mitään tee.Itsensä vain nolaa ja saa päällensä ennakkoluuloja joitten perusteella sitten toimivat kanssasi.

Nyt saa seurakunta huokaista samoin papit en aio vaivata arvon ihmisiä yhtään millään huolella enkä vitsillä kun siitä saa syyt omaan niskaansa.
Ei kirkko ole sielujen sairaala vaan se muistuttaa enemmän mielisairaalaan otuksineen.Ei kannata koskaan kertoa kenellekkään jos lähimmäisellä näyttää olevan ongelmia tai jos sillä on hieman kummalliset puheet.Syylliseksi joudut sinä ja se olet vain ja ainoastaan sinä josta kuvitellaan niitä asioita josta puhuit.
Ei edes hengellisyyttä voi rauhassa harjoittaa.Kirkko näyttää olevan markkinapaikka ja mielenterveystoimiston keskipiste.
Hyvää pääsiäistä.

7

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ktprls

Papeille onkin tarkoitus synnintunnustuksella kertoa omista ongelmistaan eikä lähimmäistensä (usein luulotelluista) ongelmista. Jos kertoo lähimmäisten ongelmista tulee harrastaneeksi juoruilua.

• ----X

Mistä tiedät tuonkin? Meillä taas on diili: minä kerron papille ystävättäreni onkelmat ja tämä taas minun onkelmani. Ulkopuolinen näkee synnit paremmin kuin itse.

Hyvää Pääsiäistä!

• vesiperä

Pappi ei ole psykologi eikä lääkäri vaan pappi.Mikseivät he huomattuaan ohjaa pipipäitä omiin instansseihin hoitoon?

• oles hyvä

Ai jaa sinä siis ottaisin jonkun sekopään juoruiluista vastuun itsellesi.Antaisit muitten olettaa että haluat jotain muutakin pappien kanssa kuin rippisuhteen tai että pappi haluaa sellaisen.vastoin totuutta.

Minä en ainakan halua vaan siitä huolimatta itse sain sen leiman.Joten kiitos keski-ikäisin sekaisin olevan elleunkanan joka on kateellinen ja haluaa muillekkin kasapäin kaikkea huonoa ja pyrkii puheillaan satuttamaan ja suututtamaan.

Inhottaa moinen ämmä.

• belsebuub2000

Aina kannattaa luulotelluista jutuista ottaa tallenteet talteen niin loppupeleissä voi ihan todistaa asian olevan näin kuten on sanottu.
        Minä ainakin teen niin seliteltköön haukkujaosapuoli mitä hyvänsä minulla on todiste siitä mitä hän on sotkenut.

• Pieni neuvo ystäväl.

Sinulla on ongelmia omien juttujesi kanssa.
      Olet aika usein täällä huolinesi.
      Ehkä sinun kannattaisi mennä juttelemaan jonkun psykologin kanssa? - Huom. Huom. En missään nimessä kehoita tätä loukatakseni sinua!! - Vaan siksi, että jos on ongelmia oman elämän kanssa, niin järkevintä on puhua ammattilaisen kanssa, joka selvittää mistä kaikki johtuu ja mitä voisi tehdä jatkossa.

Kyllä ne asiat siitä selviävät.
      Papit eivät ole psykologeja, vaan pappeja.
      Psykologit eivät ole pappeja, vaan psykologeja.
      Kaikkia tarvitaan.

• kysyn vaan

Ja mikä ongelma minulla on elämäni kanssa?Kerro ihmeessä olen utelias.

Minä voin valottaa minä en käsitä mielenterveyspotilaita jotka rienaavat muita kirkossa.

Mikä on sinun elämäsi ongelma?

Haluatko tiirailla minihameita?

Oletko vailla vähän rakoa?

Haluatko panetella muita ja haukkua papistoa, kuule se on hyvin yleinen vaiva olen huomannut sellaisen ilmiön ympäristössä.

Mitä helvettiä tervejärkisen on tarvetta mennä psykologille jos häntä vaivaavat asioillaan mieleltään sairastuneet?

Ei kirkon ulkopuolinen niitä voi hoitoon toimittaa kirkosta.Kaikilla on kirkkorauha.Tehkööt seurakunta tämän työn kun kirkon omistaakin ja huoltaa ja pitää järjestystä yllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe