Sattuuko kukaan täällä käviöistä tietämään jotain Lahden Kärpäsen koulusta?
Tarkoitukseni olisi tulla Kärpäsen kouluun ½ -1v opiskelemaan.
Olen aika epätietoinen siitä milaista siellä on: kiusaamista? ilmapiiri? opettajat? luokat/kurssit?
Kuinka helppoa saada uusia kavereita/ tutustua?
Kuinka helposti hyväksytään mukaan?
Vaikuttaako siihen ikä/sukupuoli ?
Tai osaisitko vastata millaista Lahden kouluissa on yleensä?
Kiitos asiallisista vastauksista....
Lahti, Koulut, Kärpänen?
15
3384
Vastaukset
- 12v
Kaveri on Kärpäsen koulussa ja pari opettajaa iha perseestä kuulemma. Kiusaamista ei oo paljoo ja kavereita on helppo saada ja hyväksytään mukaan niin kuin muissa kouluissa. En tiedä. Suosittelen Tiirismaata jos ylä-asteelle olet menossa.
- Kysyjä
Kiitos vastauksesta :) Kyllä, yläasteelainen tyttö olen..
Onhan tässä aikaa noihin kouluihin onneksi tutustua. - Hömm
Joo tipalan henki!mäki suosittelen tiirismaata iha vaa bc oon kuullu paljo hyvää :))
- kokemuksia...
älä tuu ihan saatanasta koko koulu!!!!!!
huonossa kunnossa kun ei oo viel korjattu, osa maikoista on sen niin sadistisia et oksettaa....
ilmapiiri on huono ja kaikkia vähänki erilaisia kiusataa tosi rankasti ja osa maikoista on kiusaamisessa mukana.
tästä on itelläki kokemuksia....
en suosittele varmaaki lahen paskin koulu!!
siel on hometta.... - tyttö97
Tiirismaata suosittelen.
Kärpänen on aika vitun perseestä :D:D:D - Soks
Kärpänen on ok. Siellä pian remontti, mutta niinhän kaikkii lahden kouluja on rempattu tai rempataan. Kiusaamista ei mun mielestä kärpäsessä ei sen enempää kuin muuallakaa...
- plopp
Aika paska koulu, huonoja muistoja riittää. Kiitos kiusaajille!
- vittu1
:(
- 8v kärpäsenkoulussa
älä helvetisssä tule ! oon just kärpäsen koulun koneella! voin sanoo ku tää on remontoitu kaikki hajottaaa tääl paikkoja tääl on huume myyntiä ja kaikkee paskaa!
- Lossutq
Tämä video kertoo Kärpäsen koulusta:
https://www.youtube.com/watch?v=8wQZJxG5Z5c - maine_meni
????
voi, miten kurjaa! - Anonyymi
Aivan ahdistava koulu ja henkilökunta.
- Anonyymi
Lol tiiän et vanha ketju mut pakko ny jotai laittaa. Itellä reippaat 200 tuntia poissaoloja. Kerran oon luokalle jääny ja 8lk käyn. Mulla on nyt viime syksyltä 2 osastojaksoo takana itsetuhoisuuden, ahdistuneisuuden ja masennuksen vuoksi. En ole hirveästi sairaana mutta jään kotiin usein ahdistuksen tai masennuksen takia... Luokanvalvoja jankuttaa poissaoloista jatkuvasti. Nyt jo tiedossa ainakin yksi hoitojakso vielä keväälle että jee
- Anonyymi
Kärpäsen koulua en suosittele kenellekään.
- Anonyymi00015
En suosittele kenellekkään. Huono ilmapiiri ja monet opettajat ovat hirveitä. Tulee heti päänsärky ja huono olo ku tänne astuu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701