Lahti, Koulut, Kärpänen?

Hmmm.....?

Sattuuko kukaan täällä käviöistä tietämään jotain Lahden Kärpäsen koulusta?
Tarkoitukseni olisi tulla Kärpäsen kouluun ½ -1v opiskelemaan.
Olen aika epätietoinen siitä milaista siellä on: kiusaamista? ilmapiiri? opettajat? luokat/kurssit?
Kuinka helppoa saada uusia kavereita/ tutustua?
Kuinka helposti hyväksytään mukaan?
Vaikuttaako siihen ikä/sukupuoli ?

Tai osaisitko vastata millaista Lahden kouluissa on yleensä?

Kiitos asiallisista vastauksista....

15

3384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12v

      Kaveri on Kärpäsen koulussa ja pari opettajaa iha perseestä kuulemma. Kiusaamista ei oo paljoo ja kavereita on helppo saada ja hyväksytään mukaan niin kuin muissa kouluissa. En tiedä. Suosittelen Tiirismaata jos ylä-asteelle olet menossa.

      • Kysyjä

        Kiitos vastauksesta :) Kyllä, yläasteelainen tyttö olen..
        Onhan tässä aikaa noihin kouluihin onneksi tutustua.


      • Hömm

        Joo tipalan henki!mäki suosittelen tiirismaata iha vaa bc oon kuullu paljo hyvää :))


    • kokemuksia...

      älä tuu ihan saatanasta koko koulu!!!!!!
      huonossa kunnossa kun ei oo viel korjattu, osa maikoista on sen niin sadistisia et oksettaa....
      ilmapiiri on huono ja kaikkia vähänki erilaisia kiusataa tosi rankasti ja osa maikoista on kiusaamisessa mukana.
      tästä on itelläki kokemuksia....
      en suosittele varmaaki lahen paskin koulu!!
      siel on hometta....

    • tyttö97

      Tiirismaata suosittelen.
      Kärpänen on aika vitun perseestä :D:D:D

    • Soks

      Kärpänen on ok. Siellä pian remontti, mutta niinhän kaikkii lahden kouluja on rempattu tai rempataan. Kiusaamista ei mun mielestä kärpäsessä ei sen enempää kuin muuallakaa...

    • plopp

      Aika paska koulu, huonoja muistoja riittää. Kiitos kiusaajille!

      • vittu1

        :(


    • 8v kärpäsenkoulussa

      älä helvetisssä tule ! oon just kärpäsen koulun koneella! voin sanoo ku tää on remontoitu kaikki hajottaaa tääl paikkoja tääl on huume myyntiä ja kaikkee paskaa!

    • Lossutq
    • maine_meni

      ????
      voi, miten kurjaa!

    • Anonyymi

      Aivan ahdistava koulu ja henkilökunta.

    • Anonyymi

      Lol tiiän et vanha ketju mut pakko ny jotai laittaa. Itellä reippaat 200 tuntia poissaoloja. Kerran oon luokalle jääny ja 8lk käyn. Mulla on nyt viime syksyltä 2 osastojaksoo takana itsetuhoisuuden, ahdistuneisuuden ja masennuksen vuoksi. En ole hirveästi sairaana mutta jään kotiin usein ahdistuksen tai masennuksen takia... Luokanvalvoja jankuttaa poissaoloista jatkuvasti. Nyt jo tiedossa ainakin yksi hoitojakso vielä keväälle että jee

    • Anonyymi

      Kärpäsen koulua en suosittele kenellekään.

    • Anonyymi00015

      En suosittele kenellekkään. Huono ilmapiiri ja monet opettajat ovat hirveitä. Tulee heti päänsärky ja huono olo ku tänne astuu :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe