Combact Disk, kun päästä luodaan pelkkä tavara

Sindermannvm-82

Häviät tai tiput taas coping-keinolle,
-Kuka?
- Poliisilääkäri.
- kysymys on vain pienen hetken mielisairaudesta, ajallisesti about vartti. Ei kokemus ympäristö-opista ilmeineen, eleineen ja liikkeineen on ihan mielenkiintoinen.
- No, niin missä se on?
- NO, jossakin ohjauksessa.
-Niin, pitääkö sitä eritysesti tukea, ja oota mä otan ihan kohta. Sen sun astman kanssa. Eikö näin voikaan?
- Ei voi.
- Mä en saa lähestyä naisia. Et voi käyttää....

Kaikki avioituvat vain seuratakseen, kuka vihkiytyy.
- Mihin sä sitä pohdit?
- Yli-innostunut......

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

      Monet ja jotkut lähtevät menemään, kuka milläkin tavalla....
      Itse katsomme ja arvioimme taas.
      Kuka milläkin tavalla...
      - Yksi lähti synnyttämään ilman narsismia sukupuolelle, ja sukupuolelta.
      - Mä lähdin vedoten avioliittooni ja sukupuolee(ni), sekä sen tuomaan turvaan.
      - Olen mielestäni jo erikoistunut ajat sitten. Sä suljet tällä mielelläsi koulutusta.

      Riippuu vähän siitä poliisilääkäristä.
      - Ei tosiaan lupaa hävitä ja lähteä mihinkään.
      . mulla on, narsismin ollessa ohjautunut sukupuolelle, sukupuolelta, ihan rahasta. (kts. enkelin äänet, moderni)
      - "Ja sut haluan rahasta pois, heti kun se on mahdollista." Doremifasollasido: "000-luvun alkupuoli
      - Jaha, persoona ei muutu miksikään, huom. koulutus ja kohde. Sitä voi samalla arivoida, sekä kouluttautua, mutta en myöskään julkisesti pakkokeino-heijasteiden osalta, kts. pakkokeinolakien poisto, heijasteiden omaksuminen, omaksuttaminen.

      • Henkilövarm:Sinde

        Niin, olen itse se poliisilääkäri, mitä sitten?
        - Kun tämä sopii tähän aiheeseen. Miltä koulutuksen osilta?
        - Ei ole ympäristön asia taas.


      • Sinde vm-82
        Henkilövarm:Sinde kirjoitti:

        Niin, olen itse se poliisilääkäri, mitä sitten?
        - Kun tämä sopii tähän aiheeseen. Miltä koulutuksen osilta?
        - Ei ole ympäristön asia taas.

        Mieti nyt pienen lapsen pimpasta lutkutella jotain sirpistöjä. (kts. koko pakkokeino-lakisarja)
        - Ei se ole ammattini-
        -Tarvitsen varmasti juuri tuollaista tukea, kuului Jarkolta.


      • Sinde vm-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Mieti nyt pienen lapsen pimpasta lutkutella jotain sirpistöjä. (kts. koko pakkokeino-lakisarja)
        - Ei se ole ammattini-
        -Tarvitsen varmasti juuri tuollaista tukea, kuului Jarkolta.

        On pakkokeino-laki heijastepoisto henkilövarmennuksin.
        Ei pakkokeinolaki poistoja varsinaisia heijasteiden takia.
        - joo, etovan inhon huomioiden.


      • Ihmiskunta Sinde
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        On pakkokeino-laki heijastepoisto henkilövarmennuksin.
        Ei pakkokeinolaki poistoja varsinaisia heijasteiden takia.
        - joo, etovan inhon huomioiden.

        Ei trilleri-eleviittomallisille.
        Se te olette pitäneet tällaista sähkö-anette hommaa, kuin coping-keinolla pakkokeinolait.
        - Ja voisitteko lopettaa samantien lisääntymisen, jos ette siihen kykene.
        - Ja siirtyä poliisillääkäriin.


    • tt

      ei kai

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe