Häviät tai tiput taas coping-keinolle,
-Kuka?
- Poliisilääkäri.
- kysymys on vain pienen hetken mielisairaudesta, ajallisesti about vartti. Ei kokemus ympäristö-opista ilmeineen, eleineen ja liikkeineen on ihan mielenkiintoinen.
- No, niin missä se on?
- NO, jossakin ohjauksessa.
-Niin, pitääkö sitä eritysesti tukea, ja oota mä otan ihan kohta. Sen sun astman kanssa. Eikö näin voikaan?
- Ei voi.
- Mä en saa lähestyä naisia. Et voi käyttää....
Kaikki avioituvat vain seuratakseen, kuka vihkiytyy.
- Mihin sä sitä pohdit?
- Yli-innostunut......
Combact Disk, kun päästä luodaan pelkkä tavara
6
<50
Vastaukset
- Ihmiskunta Sinde
Monet ja jotkut lähtevät menemään, kuka milläkin tavalla....
Itse katsomme ja arvioimme taas.
Kuka milläkin tavalla...
- Yksi lähti synnyttämään ilman narsismia sukupuolelle, ja sukupuolelta.
- Mä lähdin vedoten avioliittooni ja sukupuolee(ni), sekä sen tuomaan turvaan.
- Olen mielestäni jo erikoistunut ajat sitten. Sä suljet tällä mielelläsi koulutusta.
Riippuu vähän siitä poliisilääkäristä.
- Ei tosiaan lupaa hävitä ja lähteä mihinkään.
. mulla on, narsismin ollessa ohjautunut sukupuolelle, sukupuolelta, ihan rahasta. (kts. enkelin äänet, moderni)
- "Ja sut haluan rahasta pois, heti kun se on mahdollista." Doremifasollasido: "000-luvun alkupuoli
- Jaha, persoona ei muutu miksikään, huom. koulutus ja kohde. Sitä voi samalla arivoida, sekä kouluttautua, mutta en myöskään julkisesti pakkokeino-heijasteiden osalta, kts. pakkokeinolakien poisto, heijasteiden omaksuminen, omaksuttaminen.- Henkilövarm:Sinde
Niin, olen itse se poliisilääkäri, mitä sitten?
- Kun tämä sopii tähän aiheeseen. Miltä koulutuksen osilta?
- Ei ole ympäristön asia taas. - Sinde vm-82
Henkilövarm:Sinde kirjoitti:
Niin, olen itse se poliisilääkäri, mitä sitten?
- Kun tämä sopii tähän aiheeseen. Miltä koulutuksen osilta?
- Ei ole ympäristön asia taas.Mieti nyt pienen lapsen pimpasta lutkutella jotain sirpistöjä. (kts. koko pakkokeino-lakisarja)
- Ei se ole ammattini-
-Tarvitsen varmasti juuri tuollaista tukea, kuului Jarkolta. - Sinde vm-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
Mieti nyt pienen lapsen pimpasta lutkutella jotain sirpistöjä. (kts. koko pakkokeino-lakisarja)
- Ei se ole ammattini-
-Tarvitsen varmasti juuri tuollaista tukea, kuului Jarkolta.On pakkokeino-laki heijastepoisto henkilövarmennuksin.
Ei pakkokeinolaki poistoja varsinaisia heijasteiden takia.
- joo, etovan inhon huomioiden. - Ihmiskunta Sinde
Sinde vm-82 kirjoitti:
On pakkokeino-laki heijastepoisto henkilövarmennuksin.
Ei pakkokeinolaki poistoja varsinaisia heijasteiden takia.
- joo, etovan inhon huomioiden.Ei trilleri-eleviittomallisille.
Se te olette pitäneet tällaista sähkö-anette hommaa, kuin coping-keinolla pakkokeinolait.
- Ja voisitteko lopettaa samantien lisääntymisen, jos ette siihen kykene.
- Ja siirtyä poliisillääkäriin.
- tt
ei kai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483