Kumpi ois järkevämpi? uutta autoa ajattelin.. CupraR ois kiva mutta se on aivan järkyttävissä hinnoissa, 20VT lastu = samat tehot...
Civic TypeR vai Leon 20VT+Lastu
16
8478
Vastaukset
- Jukkis
auton ulkonäkö sulle merkkaa yhtään mitään niin ehdottomasti MUN mielestä Seat.
- MieS
Jopa seattikin mieluummin kuin civicci!
- -R-
haet niin CTR, tokihan seat lastu ajaa saman asian.. koeaja molemmat, kyllä sen sitten huomaa mikä on se "mun auto"...
- Type-R
Tollasiin mopoturboihin kyllästyy äkkiä, Typeen ei kyllästy... ja onhan se CTR paljon paremman näköinenkin!
- ostaisin
Ma ostaisin Seatin, siinä on paljon enemmän ruuvaamista.
Mökäöljy kamppeet tarvitsee ensimmäisenä huoltoa, täytyyhän ilmamääräanturi vaihtaa ennen ekaa satkua, jos lastulla pääsee niin pitkään.
Ehtottomasti Espanjan fiiu. Sanoohan sen jo järkikin. - jussi
Käsittääkseni tuo typerän kone on luonteeltaan lelu, joten ota se seat niin pääset liikkumaankin. En ainakaan itse jaksaisi hämmentää vaihteita jatkuvasti. Seat on muutenkin varmaan kelpo peli. Vääntävällä moottorilla pääsee vaikkei osaisikaan. Jos virittelyä haluaa tehdä niin type-r ei varmaan ole paras vaihtoehto sillä se on jo tehtaalta ulos tullessa viritetty "pilalle"...ei se teho vaan se vääntö! Sorry viestin tyyli, mutta tämä on mielipiteeni. Hondalla on muita hyviä malleja, mutta type-r on mielestäni epäonnistunut tekele ja jopa älytön vaihtoehto tehoja etsivälle.
- minä
PARAS vaihtoehto tehoja etsivälle ( 200hv/29700€) ja kulkupuolessa hakkaa turbolliset 180-210hv kilpailijansa mennen tullen...
- kehiin
minä kirjoitti:
PARAS vaihtoehto tehoja etsivälle ( 200hv/29700€) ja kulkupuolessa hakkaa turbolliset 180-210hv kilpailijansa mennen tullen...
No laitas näkyviin lastutetun Leon 20VT:n kulkupuolen arvoja niin nähdään mikä jää.
- minä
kehiin kirjoitti:
No laitas näkyviin lastutetun Leon 20VT:n kulkupuolen arvoja niin nähdään mikä jää.
http://www.toyotaownersclub.com/forums/show.php/act/Print/client/printer/f/15/t/1428 Cupra R kiihtyy Typeä huonommin 0-100 ja 0-160 siinä sentäs 30hv enemmän kuin VT:ssä siis vanha Cupra, uusi 225hv versio päässyt Typen kanssa samoihin lukuihin...
- kehiin
minä kirjoitti:
http://www.toyotaownersclub.com/forums/show.php/act/Print/client/printer/f/15/t/1428 Cupra R kiihtyy Typeä huonommin 0-100 ja 0-160 siinä sentäs 30hv enemmän kuin VT:ssä siis vanha Cupra, uusi 225hv versio päässyt Typen kanssa samoihin lukuihin...
Eli et siis tiedä.
- pertip
minä kirjoitti:
;) kivik
- civicciiiiii
pertip kirjoitti:
;) kivik
osta type-r. -> hienompi,yksilöllisempi,nopeampi. ja 187481426417614 hienommat äänet ku laitat cai kiinni ;)ja ilmanki jo. vtech se olla pitää
- rtype
ahdin hondaan niin 430 hv ai pilot
- ctr:rät paaliin thx
onneksi näitä epäkäytännöllisiä lelu ctr ei tuoda enään suomeen.
eivät osanneet pudottaa päästöjä alaspäin. eivät myöskään osaa tehdä alavääntöä ja puhumattakaan kivikautisesta laiskasta vtec moottorita.- aina laiskan
Takavaloja tihruut.. vtec lähtee, kuin kuppa töölöstä, jos halua on! Leluturbut vain vinkuu tuskasaan!
- Pahwi
Höpö herää jo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k743787On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382393Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712348Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä612238Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.332004Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711594- 761497
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581071Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?691024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40939