Mielipiteitä?

Ihastunut(:

Olen ihastunut itseäni vuoden vanhempaan poikaan. Mulla on koko ajan hinku soittaa sille ja jutella sille. Se ei tunne mua eikä varmaan oo koskaa huomannukkaa, mut silti mä haluaisin nähä josko siitä vaikka voi joskus tulla jotain.. Tässäkin asiassa kiva, että ollaan samassa yläkoulussa kummatki... Se on tosi ihana eikä ollenkaa sellane "kovis" tyyppiä.. Mut kysymys on et voinko mä soittaa sille ja jutella ja vaikka kertoa et tykkään siitä, vai pitäskö se sanoa suoraan? Tässäki se vielä et koulussa on niin vaikea kertoa ja sitte seki vielä et se asuu n.6km. päässä täältä.. Oon myös ajatellu kirjottaa sille jonkin sortin kirjeen ja antaa sille, josko se olisi helpompaa. Kaverit kannustaa tekemään sitä ja tätä, mutta ihan läpällä varmaan...
Mut mä haluaisin jonkun ulkopuolisten henkilöiden mielipiteitä?
Kiitos jos viitsit vastata :)

3

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatan :)!!!

Kerro ihmeessä! Mutta voi olla et toi puhelin soitto vois tulla aika puun takaa varsinkaan jos ei ole sinua edes nähnyt.. Mut kerro ihmeessä, siitä saattaa jotain vaik tullakin :) Onnea yritykselle :)

• kannatan myös!

Samaa mieltä, eli face to face voisi toimia paljon paremmin juurikin noista syistä. Sehän saattaa vielä ajatella että se soitto on vain joku läppä kavereiden taholta eikä ota edes tosissaan koko juttua.

• Ihastunut
        kannatan myös! kirjoitti:

Samaa mieltä, eli face to face voisi toimia paljon paremmin juurikin noista syistä. Sehän saattaa vielä ajatella että se soitto on vain joku läppä kavereiden taholta eikä ota edes tosissaan koko juttua.

Kokeilin soittaa sille, luuli tietenkin pilasoittajaksi mutta lähetin sitten viestin jossa yritin selittää etten ollut pilasoittaja... Pitää joku kerta sanoa kasvokkain, miten asiat todellisuudessa on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2252
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      77
      2200
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2079
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      55
      1458
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1376
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      903
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      64
      901
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      791
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      763
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      34
      760
    Aihe