Pitäiskö meidän kaikkien tehdä sellanen tempaus >:D

badideakaimuttasilti

mitä jos kaikki me täällä palstalla roikkuvat otettais itteemme niskasta kiinni?

ne, joilla on joku ihastus niin menisivät juttelemaan sille ihastuksen kohteelle tai ottaisivat kontaktia vaikka fbssä. ja ne, jotka on kavereita ihastuksensa kans vois kysyä että tuleeko tästä koskaan mitään.

ja vielä jos ulkona tai kaupassa tai missä vaan näkyis joku kiinnostavalta vaikuttava tyyppi, voitas mennä juttelemaan ihan rohkeesti.

aikaa ois vaikka tästä viikko eteenpäin, tulisitte sitten tänne kertomaan että miten onnistu :D onhan tämä juu vähän tyhmä idea, mutta täällä ja muuallakin on jatkuvasti ihmisillä ongelmana se, että ei uskalleta mennä puhumaan ihastukselle. menkää nyt vaan, ei siinä mitään menetä :-) ois myös oikeesti tosi kiva jos joku lähestyis jossain julkisella paikalla, eikö?

53

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika joka try

Vitun hyvä idea! Katsotaas jos sais seuraavalla viikolla turpansa auki MA-PE. Onnea kaikille!! ;)

• ujo

muuten joo mutta oon itte ehkä turhan ujo nii yritetään kuiteski

• raeezzgftesgft

Meen lauantaina toiselle paikkakunnalle ni vois nolata ittesä iha vapaasti, tai ehkä pelastaa elämänsä :D

• elamanviisaus

Ei kannata.

• idea h

miks vitussa EI? just hyvä idea.

• elamanviisaus
        idea h kirjoitti:

miks vitussa EI? just hyvä idea.

No, voihan itsensä nolata, jos haluaa. Mä taidan jättää tällä kertaa väliin.

• baarilintu

Kertokaapa mulle miten helvetissä nolaisitte ittenne jos meette puhumaan random tytölle? Vittu me miehet ollaan ennen metsästetty karhuja jollain saatanan kivisysteemeillä, ja nykyään pelätään mennä puhumaan naisille?

Ite olen menny puhumaan yhteensä 3 kertaa kaupassa naiselle, enkä kertaakaan ole nolannut itseäni. Ketään ympärillä ei oikeasti kiinnosta teidän tekemisenne, kunhan ette sillä häiritte muita ja niin edespäin.

• James-95

Oho oho.... Kolme kertaa... oot varmaan oikea konkari...

• SayWhat?

ai hittolainen kun en itse ole tajunnut laskea, nyt harmittaa

• 050u5h54fgpou

kunpa olis noin helppoa. mutta asiaa puhut.

• 3r34f4f4

diilatkaa sen kanssa, ettette uskalla. näin minä tein ja ei vituta ihan niin paljoa

• narukäsi

Kaikille ketjuun osallistuneille tiedotus: hankkikaa se vi*un elämä!

• ...

samaa mieltä... ja huomaa että osallistut itsekin ketjuun...

• muuten ihan kiva, mut eipä oo ollu ihastusta pitkään aikaan :(

• badidea.. alottaja:D

sitten vaan johonkin hakemaan uutta ihastusta ;)

itsekin rohkaistuin ja kerroin eksälle joka on haikaillut mun perään että haluan takas yhteen ja että se on mulle ainut oikee täällä :)

• ChaosMaster

Jospa vaikka alottaisit kysymällä: "Otatko poskeen?"

• hahah...?

wääh... minu ei kannata ees koittaa.. =_= ainut kest tykkään tykkää toisesta, enkä oo menos muualle nyt... D= xD

• bliiblöö

Joo vois itekki ottaa niskasta kiinni. Eksän kanssa ollu pientä säätöö jtn pari kuukautta ja ei tätä enää jaksa --> toimintaa:D

• Challenge accepted.

• maxipad

Tried... and failed.

• et näi

muute iha hyvä idis, mut.. mua hävettää et oon nii ruma näköne, nii et en tod viitti mennä juttelee ihastukselle tai jollekki randomille. mitä ne aattelis? "hyi vitsi mikä hevosenpersenaama! se tulee ... taianpä häippästä... " mmm

ja tiiän et se mun ihastus ei tykkää musta. se melkeinpä vihaa mua!

• luuseri

Aivan sama mulla, ei sitä tällä naamalla paljo kehtaa mennä puhumaan. Luulen kans että munkin ihastus vihaa mua... Ainakin se vaikuttaa tosi ahdistuneelta jos ollaan vaan vaikkapa näköetäisyydellä.

• agads

Joo voisihan sitä kun uskaltaisi.

• Rakastunut 14-v :)

Puhuminen ei minulle ole ongelma, mutta tunteista kertominen onkin eri asia. Vanhempamme ovat huomanneet läheisyytemme, emme vain itse mainitse tunteitamme.. Tai ainakaan minulla ei rohkeus tähän riitä. :(

• Us

Tuota minäkin olen yrittänyt sanoa ja aina tulee monta epätoivoista jonnea itkemään.

• alottaja:)

noooh, ootteko saaneet mitään kivaa aikaan?

• houselover94

torstaina ku loma alko nii oli yhet bileet heti, siellä sitte oltiin ja juotiin ja sit yks vanha peruskoulukaveri sieltä mukaan lähti ;) ja onhan mulla ihan oikea ihastuskin mutta sen kanssa oon vaan jutellu, eri kaveriporukat on nii ei samoissa bileissä käydä jne.. :( mutta eihän se pettämistä ole, kun tässä käväisin torstai-perjantai yönä muualla? ja sitten lauantaina oli myös yhdet bileet, niissä tuli sitten nuoltua yhden toisen kanssa.. mutta vapaahan mä oon ja eikö se oo ihan normaalia, ja et joskus sit onnistaa useemmin..? 18 täyttämässä ja tykkään bilettää, en niinkää sitoutuu :)

• potari
        houselover94 kirjoitti:

torstaina ku loma alko nii oli yhet bileet heti, siellä sitte oltiin ja juotiin ja sit yks vanha peruskoulukaveri sieltä mukaan lähti ;) ja onhan mulla ihan oikea ihastuskin mutta sen kanssa oon vaan jutellu, eri kaveriporukat on nii ei samoissa bileissä käydä jne.. :( mutta eihän se pettämistä ole, kun tässä käväisin torstai-perjantai yönä muualla? ja sitten lauantaina oli myös yhdet bileet, niissä tuli sitten nuoltua yhden toisen kanssa.. mutta vapaahan mä oon ja eikö se oo ihan normaalia, ja et joskus sit onnistaa useemmin..? 18 täyttämässä ja tykkään bilettää, en niinkää sitoutuu :)

Panet vaan ja alistat. Se on miehen velvollisuus. Eikä todellakaan kannata huolehtia minkään pillun tunteista.

• girlllll
        potari kirjoitti:

Panet vaan ja alistat. Se on miehen velvollisuus. Eikä todellakaan kannata huolehtia minkään pillun tunteista.

joo ei naiset kyllä tuntis huolta sun munastas vaikka sidottaisiin kattoon roikkumaan.

• potari
        girlllll kirjoitti:

joo ei naiset kyllä tuntis huolta sun munastas vaikka sidottaisiin kattoon roikkumaan.

Noh noh noh. Eikös pikkuliisan pitäisi olla nukkumassa, eikä kerjäämässä munaa?

• girlllll
        potari kirjoitti:

eikös pikkupottapään pitäisi olla äidin kainalossa eikä esitellä pientä munaansa??

• houselover94
        potari kirjoitti:

haha :D sota syttyy ja pillu nukkumaan nyt siitä.. potari puhuu asiaa

• girlllll
        houselover94 kirjoitti:

haha :D sota syttyy ja pillu nukkumaan nyt siitä.. potari puhuu asiaa

prkl mä tässä asiaa puhun ja osaan sotia kyllä

• houselover94
        girlllll kirjoitti:

prkl mä tässä asiaa puhun ja osaan sotia kyllä

aivan sama mulle osaatko sotia, peleissä ainakin mitä nyt tämän illan ajan oon näit kommenttei lukenu sun kohaltas, trolli ja nörtti, sosiaalinen elämä nolla ja tähän ei voi muuta laittaa kun tämän http://www.iltalehti.fi/mieli/2012040615422722_md.shtml

• girlllll
        houselover94 kirjoitti:

aivan sama mulle osaatko sotia, peleissä ainakin mitä nyt tämän illan ajan oon näit kommenttei lukenu sun kohaltas, trolli ja nörtti, sosiaalinen elämä nolla ja tähän ei voi muuta laittaa kun tämän http://www.iltalehti.fi/mieli/2012040615422722_md.shtml

jep samaa mieltä ja hyvää yötä

• potari
        girlllll kirjoitti:

jep samaa mieltä ja hyvää yötä

Pillu, turpa kiinni. Kyllä sinustakin kouluttamalla vielä hyvä saadaan, vaikkakin tällä hetkellä näyttää todella huonolta. Mutta kyllä tämmöinen ammattimies hoitaa homman.

• girlllll
        potari kirjoitti:

Pillu, turpa kiinni. Kyllä sinustakin kouluttamalla vielä hyvä saadaan, vaikkakin tällä hetkellä näyttää todella huonolta. Mutta kyllä tämmöinen ammattimies hoitaa homman.

todellakin, vaan mitä jos hyväksyt tosi asian että olet vaan nolife nörtti ja sulla ei edes mitään lihaksia ole. miten muka ehdit treenaaman kun päivystät täällä 24/7? vastaus; et mitenkään ja se selittää kaiken:)

• potari
        girlllll kirjoitti:

todellakin, vaan mitä jos hyväksyt tosi asian että olet vaan nolife nörtti ja sulla ei edes mitään lihaksia ole. miten muka ehdit treenaaman kun päivystät täällä 24/7? vastaus; et mitenkään ja se selittää kaiken:)

Yhyyy =((((

• Ahaa olen siis friendzonetettu. Noh ainakin yritin.

• aaaawwww

Siis ihan mahtava idea!
      Mulla ja meidän kaveriporukalla oli kanssa tollanen "tempaus" että pääsiäisloman jälkeen ollaan yhteydessä ihastuksen kanssa, ja oikeesti mennään puhuun sen kanssa, ja kerrotaan tunteista.

• potari

Taidat olla lissu?

• girlllll
        potari kirjoitti:

Taidat olla lissu?

taidat olla nörtti?

• potari
        girlllll kirjoitti:

taidat olla nörtti?

En vaan potari.

PS. Olet lissu.

• girlllll
        potari kirjoitti:

En vaan potari.

PS. Olet lissu.

eli olet läski nörtti etkä mikään podari::DDDD

• Ikuinen Sinkku?
        girlllll kirjoitti:

eli olet läski nörtti etkä mikään podari::DDDD

hyvin sanottu!

• potari
        Ikuinen Sinkku? kirjoitti:

hyvin sanottu!

Kiristääkö vanne? Yrittäkää saada sitä munaa lissut. Mutta ette te kyllä noilla naamoilla ja laudoilla sitä saa.

• Säälittävä
        potari kirjoitti:

Kiristääkö vanne? Yrittäkää saada sitä munaa lissut. Mutta ette te kyllä noilla naamoilla ja laudoilla sitä saa.

Potari... Ulkonäkö ei oo se mikä ratkasee ja et voi tietää minkä näkösiä noi on ja minkälaiset luonteet. Sen verra mitä girllin kommentteja oon nähny se vaikuttaa sympaattiselta ja mukavalta ihmiseltä joka myös ees yrittää auttaa. Mitä sä teet? Yrität dissata kaikkia. Tää sivusto ei oo tehty sitä varte

• potari
        Säälittävä kirjoitti:

Potari... Ulkonäkö ei oo se mikä ratkasee ja et voi tietää minkä näkösiä noi on ja minkälaiset luonteet. Sen verra mitä girllin kommentteja oon nähny se vaikuttaa sympaattiselta ja mukavalta ihmiseltä joka myös ees yrittää auttaa. Mitä sä teet? Yrität dissata kaikkia. Tää sivusto ei oo tehty sitä varte

Ihan rakentavaa kritiikkiä yritän antaa, mutta eihän se tommosille ylimielisille lissuille mee jakeluun, ku nyrkeillä...

• moi kaikki

kaiken laisii tempauksii keksitään myös hyviä

• JOkurandomi

helppoa... mun ihastus suunnillee vihaa mua.

• 17+19

Juuri tälläisestä ketjusta sain rohkeutta lähettää sen yhden viestin! Sanotaan näin että perjantaina 3 kk

• blää blää blää

jakelen viestei joka päivä.

• awws;)

:D:D:D:DDD:D:D:D:D uskaltaisimpa vaan ...:DD ja oon ajois !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3998
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      834
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe