Olen maisteri kovien tieteiden alalta. Minulla on ollut aika äärimmäistä sosiaalisten tilanteiden pelkoa, estyneisyyttä ja sitten aika paha romahdus, kun ei ole ollut uskallusta tuoda itseään esille.
Olen kyllä työkunnossa nykyisin. Olenko jo alle kolmikymppisenä pilannut koko elämäni? Työmoraalini on ihan kunnossa ja monet ovat sitä virallisten töiden ulkopuolella (opiskelut, kuntouttava toiminta yms) ihmetelleetkin. Tapananihan on aina tehdä koko päivä putkeen ilman taukoja. Tosin vessassa toki käyn.
Voinko saada koskaan töitä?
toivoton_pelle
2
197
Vastaukset
- aaaaaaaaa23
kyllähän maistereille löytyy töitä, mutta pitää osata markkinoida osaamistaan kun varsinaista tiettyä ammattia ei ole missä sinulla voi siis olla ongelmia. Mutta etköhän selviä :)
- Jalfo
Tilanteesi ei kuulosta kovin huolestuttavalle. Työkykysi ja ikäsi ovat hyviä.
Sosiaalisia taitoja voi aina oppia siinä missä muitakin taitoja. Silmäkontaktin ylläpito tuo luotettavuutta. Pienin erin vain liikkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472