KLE NOX 50

monster 010

Ostin KLE NOX 50 mopon WestMac Heinolasta, kaikki meni ok. Mutta miten tämä Derbin moottori on niin erillainen kuin itse Derbissä. Kle mopossani kone on kuin "kisa" kone verrattuna Derbien tukittuihin malleihin. Laadullisesti on ok mutta kulkupuoli on super hyvä ja vetää vaikka 2 päällä mäkeen. Katsotaan miten kestää ajoa mutta suosittelen eikä hintakaan paha 2590,-

148

4375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirka 666

      juu kaverini osti viime kesänä kle sm mallin samasta putiikista, se vain kulki vähän liikaa vakiona 57 kmh ja on muuten toiminut ihan ok. jotain jarrupaloja ja ketjut osti. eihän vakio derbi edes toimi nimim. kokemusta on. kle vetää 2 päällä samal kun vakio derbi 1 päällä . viime kesänä oli muuten hinta 2490,-

    • Fakta

      Täytyy sano tuosta derbin vääntämisestä se että kyllä se vääntää 2 päällä mäkeen ilman ongelmii, vakionakin löytyy se 4,2kw ja menee sen saman 57.

      KLE on taas yksi derbin kopio.

      • DRDRAC

        Apua kuka kukkakeppi ajaa vakio Derbillä pikkumäen päälle kakspäällä vakiona kun ei edes mee alamäkeen 45 kmh. Kaverilla KLE ja mulla Derbi 2011 DRD Racing malli niin ei mee mihinkään jollei porattu ja suttimia vaihdettu.
        Se on fakta et Derbi ei kule mihinkään vakiona ja sit ku "virität" niin sit lähti takuu
        Mis Derbissä on 4,2 kw höpö höpö mul rek ote ihan muut numerot ja jos on niin ne on ollut ennen suppiloita ja kureja, KLE on varmaan noi 4,2 kw vakiona vähintään kulkee kadehdittavan hyvin mutta kohta lähtee kurit munkin Derbistä.
        Paremmat sähköt ja jarrut tos KLE mopossa näkee jo sokeakin


      • TosiFakta

        KLE on parannettu DERBI ja kulkee ja sähköt pelaa, sorry.
        Edellinen oli Derbi ja ei tule lisää , nyt KLE ja pelittää paremmin kuin kavereiden Derbit.
        Eikä ole tarvetta virittää kun kulkee jo vakiona ja vähän viritetyt Derbit näkyy vain tausta peilissä :)


      • huino kokemus
        TosiFakta kirjoitti:

        KLE on parannettu DERBI ja kulkee ja sähköt pelaa, sorry.
        Edellinen oli Derbi ja ei tule lisää , nyt KLE ja pelittää paremmin kuin kavereiden Derbit.
        Eikä ole tarvetta virittää kun kulkee jo vakiona ja vähän viritetyt Derbit näkyy vain tausta peilissä :)

        West Macilla ei takuu pelaa varokaa ostamasta mitään kyseisestä puljusta!


      • Shitmac
        huino kokemus kirjoitti:

        West Macilla ei takuu pelaa varokaa ostamasta mitään kyseisestä puljusta!

        Jep. Varokaa West. Macia. Kaikki pelaa kunnes tulee saada varaosa tai huolto niin sitten levittelevät käsiään ja vetäytyvät vastuusta. Paska liike.


      • matrix
        Shitmac kirjoitti:

        Jep. Varokaa West. Macia. Kaikki pelaa kunnes tulee saada varaosa tai huolto niin sitten levittelevät käsiään ja vetäytyvät vastuusta. Paska liike.

        Mulla KLE vakio en oo viritelly niin takuu asiat hoitunu huippu hyvin ehkä oot viritelly niin ei varmaa saa takuu palvelua ainakaan ilmaseks.
        Älkää valittako jos virittelette ite
        Tuntuu tyhmältä valittaa jos ite tuunaa ja sit valittaa omista tuunauksista


      • lopiko
        DRDRAC kirjoitti:

        Apua kuka kukkakeppi ajaa vakio Derbillä pikkumäen päälle kakspäällä vakiona kun ei edes mee alamäkeen 45 kmh. Kaverilla KLE ja mulla Derbi 2011 DRD Racing malli niin ei mee mihinkään jollei porattu ja suttimia vaihdettu.
        Se on fakta et Derbi ei kule mihinkään vakiona ja sit ku "virität" niin sit lähti takuu
        Mis Derbissä on 4,2 kw höpö höpö mul rek ote ihan muut numerot ja jos on niin ne on ollut ennen suppiloita ja kureja, KLE on varmaan noi 4,2 kw vakiona vähintään kulkee kadehdittavan hyvin mutta kohta lähtee kurit munkin Derbistä.
        Paremmat sähköt ja jarrut tos KLE mopossa näkee jo sokeakin

        Derbissä on vakiona 4.2 kw vittu se on silti sama kone. Rajottettu nopeutta vaan sähkösellä rajottimella ainakin mulla


    • Jeze_-

      'DRDRAC' Onnea vain paisarin leikkaamiseen ja hitsaamiseen.. Alkukäyrästä et kuria löydä.

      Netistä KLE:N infoa.. 'Vakiona noin 50 km/h'

      • Hahahaaaa

        ette oikeesti oo noin jonneja.


    • KLEFUN

      Tänään tuli uus Kle mullekin ja kulkee, sorry derbi kaverit mut tääl seudulla olevat lähes vakiot derbit ja apit ei vaan pysy perässä , miksiköhän vaikka olis 4,2 kw niin missä vika :::
      Tää ei ole mikää derbi kopio vaan parannettu versio derbistä ku niis niitä teho-ongelmia ja sähköt renaa heti , ainakin kavereiden kaikissa jotain heti alusta lakaen
      Välitykset tosin tässä lyhyet, eli isompaa ratasta derbi koneeseen tilaukseen, äänetkin on huippumakeet eikä mitkään bubbuli päpätykset, tehoputki äänet.
      derbit näkyy taustapeilissä, sorry

      • asdawer

        Jossain on pihistelty kun hinta on alempi, niin se vain on.


      • asdfghjl
        asdawer kirjoitti:

        Jossain on pihistelty kun hinta on alempi, niin se vain on.

        derbin meriihän siinä maksaa...


      • merja99
        asdawer kirjoitti:

        Jossain on pihistelty kun hinta on alempi, niin se vain on.

        Taitaa olla vaan suoraan maahantuoja joka myy eikä elätä välikäsiä niinku muut huijarit, palvelu hyvää ja homma hoitu ja huolto toimi hyvin ja edullinen, suosittelen jatkossakin


      • husqvarna

        Ei pysy kollit mun hussen peräs ;D


    • KLE fun 3789

      HInta varmaan halvempi kun maahantuoja myy suoraan, ostin itse ja laulaa hienosti.
      Vanha piristetty DRD Racing jää vakio KLe jalkoihin "mopo" . Taitaa olla muilla isot bonukset hinnoissa, on tyhmää maksaa liikaa ,,, jossain olen kuullu ???
      Oikeesti tää on huippu jude kun peli vetää jo vakiona hyvin eikä mikään nuhis.
      Omat kokemukset OK . suosittelen Westmack Heinolaa
      Joutuu vaan tilaan isomman eturattaan kun huiput ei tarpeeksi, eturatas 11´ja tilasin suuremman ja sitten moro vaan

    • mirkaKLE

      Jeees, KLE rules sorry Derbi Beibit nyt on meinaan kone oikeasti vetävä. Siin on muut peilistä näkyviä ku sain ton KLE justiinsa ja kulkee ja vetää. Kavereiden viritetyt ei kiihdy samaan ja kaks pääl ei mäkeen pysyperässä muut pelit. Täysteho Derbin kone ja tehoputki vakiona, jees cool poweria. Nyt on hyvä peli alla just tuli viime viikolla kotipihaan ja kortti taskussa. Sorry vaan mut KLE RULES

      • derbi2

        ei siinä kyl mitää teharia ole


      • tosi tietoa
        derbi2 kirjoitti:

        ei siinä kyl mitää teharia ole

        Väärin kollissa on vakiona big one merkkinen tielaillinentehari. Moottori on derbin ja sama 17,5mm kaasutin kun derbissä rajoittamaton cdi boxi eli ei kierrostenrajoitinta. Välitykset ovat kollissa 11/78 kuntaas derbissä välitykset ovat 11/53. Derbissä on tietysti kierrostenrajoitin, hukkaputki ja putken sisäinen kuri.


    • haha...

      ^:DDDDDDD

    • arttu69

      Lähteekö takuu jos vaihtaa etu tai takarattaan.

      • mirko 666

        Takuu ehkä vex mutta kun ei tarvee viritellä muuten kun välityksiä jos siis haluuu oikee kulkuja siin yli 70 ???
        Olen ajellu jo tällä 3500km ja ei mitään muutakuin bensaa ja 2t lisätty, ja noi äänet puhuu puolestaan siis toi BIG ONE tehoputki vakiona


    • ;;;;

      isi voi suuttua.

    • ukkomies3

      Onko tämä kyseinen Kle jokin moottoripyörä?

    • seppo2459w757

      Paljon KLE huiput vakiona olen nimittäin itsekkin ostamassa sitä?

      • Qwertyuiopa

        Jaa, en muute tiedä ku en oo ajanu, mutta moni sanoo että 57 km/h


    • arttu69

      Olisko jollain myynnissä kl:ä

    • asdfreb

      en usko, sen verran hyvä mopo on

    • korvajorma

      Itse meinasin hankkia tuon kannattaako ostaa ja onko putkessa kuria.

    • mopojonne59305803045

      Ei ole kuria välityksillä rajoitettu, isompi ratas ja sitten menoks :D

    • derbionparasklhuono

      derbi ownaa, koiettii makenkaa bviivoil ja salee voitin sen derbil mis on iso tehari lol!! te kaikki ketkä sanotte derbii huonoks tuutte kuolee!!

      • retu2012

        Ostettii keväällä tuolta noxi ja sanoivat että takuut toimii hyvin. Ja vitut. Tuolla on henkilökunta ihan ammattitaidotonta paskaa. Mulla ei töötti toiminu ja takavalosta tippu ekoilla metreillä pultit. Menin käymää paikan päällä ja sanoivat että täytyy katoo et meneeks ne takuusee. VITTU EN SUOSITTELE KELLEKÄÄ TUOTA LIIKETTÄ. JA KATOINKU SE "huolti" jonku HONDAA. NII EI SAATANA NIITÄ MILLÄÄ VITU VALOHOIDOLLA SAA KUNTOO . SE VAA ISTU JA KATTELI SITÄ TYYTYVÄISENÄ........ VITTU HANKKIS TYÖNTEKIÖITÄ KETKÄ OSAA. ois sen töötin ja takavalon helpostikki korjannu ite mutta periaatteessakaan en.


      • mikcox
        retu2012 kirjoitti:

        Ostettii keväällä tuolta noxi ja sanoivat että takuut toimii hyvin. Ja vitut. Tuolla on henkilökunta ihan ammattitaidotonta paskaa. Mulla ei töötti toiminu ja takavalosta tippu ekoilla metreillä pultit. Menin käymää paikan päällä ja sanoivat että täytyy katoo et meneeks ne takuusee. VITTU EN SUOSITTELE KELLEKÄÄ TUOTA LIIKETTÄ. JA KATOINKU SE "huolti" jonku HONDAA. NII EI SAATANA NIITÄ MILLÄÄ VITU VALOHOIDOLLA SAA KUNTOO . SE VAA ISTU JA KATTELI SITÄ TYYTYVÄISENÄ........ VITTU HANKKIS TYÖNTEKIÖITÄ KETKÄ OSAA. ois sen töötin ja takavalon helpostikki korjannu ite mutta periaatteessakaan en.

        retu 2012 älä pelle sit osta mitä et pysty hoitamaan. mulla apista tippu ruuvi ja hoidin ite. Mul ainakin lukee takuu lapuissa et ite tarkasta pulttien kireys, mut pellet vaan ajaa ja valittaa. On tää menny pelleilyx
        Omat kokemukset tosta Heinolan pisteestä on huippu hyvät ja kaveri käyny Lahdessa asialla ja homma toimii ja asia linjalla. tietysti nuijille nuija hoitoa pelle


    • homo1231

      moi2

    • jonnepanee

      vähä ihmettelen ku ei myydä käytettyjä, kaikki leiponu?

      • esrtdyfuiop

        k.


    • ibrahim1

      keuliiks se hyvi???????

    • kulkee kyllä

      Ei kyllä pidä paikkaansa tuo huippunopeus ku painan ~100kg ja menee sen 62km/h :)

    • Husqvarna WR 40HP

      Husse voittaa kaikki!! ostakaa kevari eikä mitää mummojen hyssyttely ajoneuvoa saatana!

      • maikki222

        Tais loppua toi tarina, haudattu merkki ja KLE rules sorry


    • Husqvarna WR 40HP

      Mutsis on senioriskootteri

    • KLE1

      Itselläni on kyseine mopo mutt tarvis vähä lisää vauhtia
      Millä välityksillä mopon sais kulkee sen 60-65 kmh?

    • jooo2

      http://soliferia.parasiitti.org/laskurit.php katteleppas tuolla, mitkä välitykset tarvihet saavuttaakses tuon nopeuden!

    • Zamgu

      Kulkeehan tuo KLE ihan mukavasti, mutta huomaahan sen jo hinnastakin, että laadusta on jossain tingitty. Testasin tuossa kaverin aivan uutta KLE:tä jokusen aikaa sitten ja heti tuli ongelmia, kun tyhjäkäynnin säädin ei pelitä ja mittaristo heittelee 10-50 km/h välillä mitä sattuu. Nämä viat menevät kuitenkin takuuseen ja pienellä fixauksella tästä saa loisto pelin. Tehoiltaan oli kyllä ihan kiitettävästä päästä, jos ei jaksa itse räpeltää mitään virityksiä. Myös ulkonäkö oli plussaa.

      Toki onhan kaikissa mopoissa omat huonot puolensa. Itse olen aikoinaan ajellut semmoisella mopolla, kuin Derbi Drd Pro, enkä kyllä katunut yhtään ostostani, vaikka niissä sähkövikoja olikin paljon. Nehän olivat vain hauskaa puuhaa tylsille päiville. Miinuksena tähän tietysti KLE:hen verrattuna, että vakiona mukaan ei tule ledi vilkkuja yms. muita härpäkkeitä. Tämä asia on tietysti korjattu, kun panostaa hinnassa vähän enemmän ja käy kaupan hyllyiltä hakemassa vähän hienosäätöä.

      Mitä tämä Derbi sitten oli tehoiltaan? Vakiona ei ehkä parhaimmasta päästä, mutta jos et ole syntynyt peukalo keskellä kämmentä niin ei kyllä kauheasti vaivaa vaadi, että tästä pelistä saat tehot irti. Ihanne nopeuden saa helposti virittämällä täysitehoiseksi ja vaihtamalla eteen pinemmän rattaan ja taakse suuremman, jolloin myös vääntö oli kiitettävästä ja kiihtyminen parhaimmasta päästä.

      Nämä ovat minun näkemykseni ja haluaisin vielä painottaa, että minkä päätöksen ikinä teettekään niin kannattaa muistaa, että jokaisessa mopossa on ja tulee aina olemaan vikoja ja huonoja puolija. Itse satuin vain valitsemaan ratsukseni Derbin ja olen ollut tyytyväinen.

      Kiittäen ja kumartaen,
      ~Zamgu

      • honaz1

        Ei se mittaristo mitää heitä ja niinku sanoitki ni se tyhjäkäynninsäädin menee takuusee :) Suosittelen, vakiona sain ite kulkemaan 64km/h


    • Wicces

      Klen omistajat voi kertoa plussia ja miinuksia moposta ? mitä kaikkee huonoa mopossa sitten on kun hinta on nuin matala ?

    • peter pan69

      Kela aseis efjdc hosd fief sjote skrr? aksd! sperpfs eregryont ale ajeple ahalöd :D psarfösdfrgo bofne joog sjjee asrre fhiii kdkrooo.... paape mnjunh ksaw jfiee mkaa msääd ee dfdf aa??? ÄRW RIUAA !! XDDDDD lol

    • Klenox

      Kle on halpa siksi että siinä on derbin moottori, mutta muut osat tulevat kiinasta ja koko setti sitten kasataan italiassa siksi ei saa 2 v takuutakaan

      • plas4

        mistäs sitten DERBIN osat tulevat?


      • 5/5derbi
        plas4 kirjoitti:

        mistäs sitten DERBIN osat tulevat?

        Derbin osat tulevat espanjasta


      • lölklederbi

        Eikös derbin saa west macista samalla hinnalla joten kumman ostaisin ????


    • 5/5jonneman

      On paskaa jauhettu taas täällä kle on ihan paska vakiona tosin hyvin helppo virii vaihtaa vaan ratasta kaverin noxi ei menny vakiona tasasella 52km/h mittariin ja konetta piti huudattaa vitusti

      • tosi juttu

        Ookko varma ettei mittari paskana :D


    • kertokaas höbönassud

      Mitkä Välit siinä on vakiona paljon ootte sillä ajellu ilman että se on läsähtäny, Onko ollu paljo vikoja ja kulkeeko tuo mittariin sen 57 vai kepsiin ? ja nyt iha rehellisesti eikä tarvi teidän terpi uskovaisten tulla siihen märrää :P

      • Joku juku

        11,65


    • Malossi MHR 80CC

      Näin puolueettomasti sanoen ennemmin ostaisin kyllä Derbin tai Aprilian kuin tuollaisen "noxin". Tästä kun katto niin samaa luokkaa kuin Hyena evo ... eli LELU!
      Kaipa tuo voisi kestää, mutta lukemieni perusteella välitykset niin lyhyet että konee huutaa kokoajan(?) SAIRASTA! Ennemmin vakio Derbi 11-53 välityksillä kuin kuriton tappoväleillä.

    • Eiolejärkeä

      Joo tollaset välit raiskaa koneen ku joudut huudattaa mielummin derbil 55km/h ku noxil 57km/h

      • vastauksia kiitos

        Minkäs kokosta ratasta tähän kun haluun siin alle 65 kulkuja.


      • rissalaskuri

    • vastauksia mullekki!

      voiko joku sano mitä noi merkkivalot tarkottaa (N ja P) mittarissa on ja onko tossa bensavalo ja jos on niin missä. voisko joku kertoo sen nopeesti. kiitos jo etukäteen!

      • Jooh2

        N taitaapi tarkottaa vapaata ja P:stä en sitte tiiä.


      • pikaisia vastauksia
        Jooh2 kirjoitti:

        N taitaapi tarkottaa vapaata ja P:stä en sitte tiiä.

        Lähen maanantina ostaan tota klllää ja mietin ett kummasta mopon hankkisin heinolasta vai lahdesta kun kumminkin ovat aika lähellä toisiaan.


      • Jooh2
        pikaisia vastauksia kirjoitti:

        Lähen maanantina ostaan tota klllää ja mietin ett kummasta mopon hankkisin heinolasta vai lahdesta kun kumminkin ovat aika lähellä toisiaan.

        Ei taida paljoo olla väliä kummasta hakee. Mene vaikka sinne kumpi on lähempänä, jos jotain pieniä eroja kilometreissä on. Tietysti sinä sen päätät mistä haet.


      • uli
        Jooh2 kirjoitti:

        Ei taida paljoo olla väliä kummasta hakee. Mene vaikka sinne kumpi on lähempänä, jos jotain pieniä eroja kilometreissä on. Tietysti sinä sen päätät mistä haet.

        Hei! Nyt rehellisii vastauksia kannattaako mun hommaa tää kle vai joku normi derbi tai beta uutena aattelin kummiskin ostaa ja viriä en mopoon tekisi (: tai jonkun rattaan vois vaihtaa pikaisia vastauksia kiitos kun alkaa olla nyajan kohtasta


      • Jooh2
        uli kirjoitti:

        Hei! Nyt rehellisii vastauksia kannattaako mun hommaa tää kle vai joku normi derbi tai beta uutena aattelin kummiskin ostaa ja viriä en mopoon tekisi (: tai jonkun rattaan vois vaihtaa pikaisia vastauksia kiitos kun alkaa olla nyajan kohtasta

        Beta on mun mielestä laadukkain noista mopoista ja myös kallein(?) en muista juuri nyt hintoja, mutta minun valintani olisi beta. Sinä teet lopullisen päätkösen =)


      • Jooh2
        Jooh2 kirjoitti:

        Beta on mun mielestä laadukkain noista mopoista ja myös kallein(?) en muista juuri nyt hintoja, mutta minun valintani olisi beta. Sinä teet lopullisen päätkösen =)

        Päätöksen* :D


      • täskle
        Jooh2 kirjoitti:

        Beta on mun mielestä laadukkain noista mopoista ja myös kallein(?) en muista juuri nyt hintoja, mutta minun valintani olisi beta. Sinä teet lopullisen päätkösen =)

        Onkos tässä mitään kureja ?(:


      • Jooh2
        täskle kirjoitti:

        Onkos tässä mitään kureja ?(:

        Ei ole kureja. Rattaat vain "kuristavat", eli ei kule kovaa.


      • Plo
        Jooh2 kirjoitti:

        Ei ole kureja. Rattaat vain "kuristavat", eli ei kule kovaa.

        Onko täss äänekäs putki?


      • jooh2
        Plo kirjoitti:

        Onko täss äänekäs putki?

        Tuskin on paljoa äänekkäämpi kuin esim. derbin vakio putki.


      • honaz1

        N: vapaa, mutta kle:ssä ei ole anturia niin se ei toimi
        P: tarkoittaa että painaa jarrua ( siis ihan turha)
        ei ole bensavaloa
        kle:ssä on vakiona piikin mittaristo ni sen takia siinä on kaikellaista turhaa mukana :D


      • oho010
        Jooh2 kirjoitti:

        N taitaapi tarkottaa vapaata ja P:stä en sitte tiiä.

        N = nonniin
        P=paskana
        Ei ne merkkaa mitään, kysyin ja kun mittari on 125 mallista jossa käytössä jotain vapaa valoja
        Kyllä palvelusta jäi mulle ja faijalle hyvä fiilis tussa Westmakilla, hommatoimi. Suosittelen ja ostimme siskolle tänä kesänä skootterin samasta puljusta ja toimiiiiii
        Älkää neidit valittako jos omat viritykset ei toimi, ei se ole myyjän vika . Katso peiliin
        OHO


    • Beta for sure

      Betan ostaisin todellakin ite jos pitäisi valita sen ja derbin väliltä. Se sentään on aito italialainen itellä olis nyt myynnissä omani ;) 2012vm

      • täskle

        Eli siis ei ole cdi boksii tai vastaavaa? kaasuttimes varmaan on jonkin lainen kuri ja onko todella tehari vaiko vaan joku äänekkäämpin putki jossa ei ole kuria


    • kleeekekekek

      ei ole rajoitettua cdi:tä, ei ole kaasuttimessakaan minkäänlaista kuria vaan 11-65 välit niin ei kulje liia kovaa. ite oon saanu gps 59 tasasellaja painan ~55kg. ja kyllähän tuo iha oikea tehari on :)

    • kle 123455?!!!!!!!!!

      Aattelin kertoa hieman omista kokemuksistani kle on omasta mielestäni aivan perseetä niinkuin on westmacki !!!!! Vittu mitä paskaa ! Omasta kle:stä hajonnu kaasuvaijeri ei menny takuuseen ja maksoin sit itse niin lähettivät vääränlaisen !! Nyt sitten kummakki etustefat vuotaa ja odottelen uusia kohat 3viikoo ja ei siinä vielä kaikki nimittäin vilkut lakkasivat toimimasta ja takavalo palaa ihan vitun heikosti sitten eräänä kauniina päivänä mopo ei lähtenyt käyntiin eikä toimi vieläkään vika on sähköissä... Joitten piti olla paremmat kuin derbissa vittu niin justiisa... Takuusta on turha pyytää mitään koska huollot tehty itse . Ja ei oikeen muutenkaa toimi tuo macin palvelu eivät osaa mitään . Mielen kiinnolla odotan tulevia etustefoja ja huoltoa saadaanko mopoani toimimaan:-/

      • vastauksia kiitos

        Läheekö takuut jos tekee huollot derbin merkki huollossa :D^_^?


      • summa

        eipä ne tiivisteet /stefat menny hesassa sumekollakaan derbissä takuuseen, nyt ostin KLE ja homma toimii kuin buikki
        kaitse kaasuvaijeri on kuluva osa ei varmaan mene muillakaan merkeillä ei ainakaan sumekon


      • jep jep

        tai sit vaa et osaa pitää mopoa kunnossa, vaan raiskaat sen ihan paskaks ;)


    • juustomies3

      mul on kle nox kulkee tutkaa 98kmh alamäes 127kmh ajoin summanjokee

      • Joku juku

        mitä virejä?


    • jaskajoku1

      tietääkö joku mistä sais kle:hen rataat ja ketjut KIITOS ja mieluusti linkki

      • martin333

        Itse ostin WestMaciltä ja edulliset
        homma toimi hyvin


    • faktat kuntoon

      Jooo siis mulla on kle nox ja kulkee joku n.55 koska se on vielä sisäänajossa joten en ole huuattanyt ihän täysillä. ja kaikille tiedoksi että kle:ssä ei ole kuristuksia joten se on "kuristettu" välityksillä... kle on hyvä ostos semmoiselle ihmiselle joka haluaa hyvän mopon joka kulkee vakiona hyvin(ettei tarvitse kureja poistella ja porailla niitä vitun pokseja)! miinukset: MISSÄ vitussa on bensavalo?! muuten hyvä mopo ja hintaa kertyy huikeat 2590e?! hyvää päivänjatkoa!

      • PETTYNYT NOXILAINEN

        Sen pensavalon saa kun vaihtaa merkkiä. Meidän kle noxissa oli heti uutena valot irti. töötti ei toiminut ja takajousi oli niin surkeat että kakspäällä äänenvaimennin kului melkein puhki vaikka mopon kantavuus on melkein 150 kg.Takuuasiat ovat täysin luokatonta tuolla westmäkissä eikä ne osaa korjata mitään. Mutta muistakaa että liike on velvollinen hommaamaan jäykemmän jousen taakse jos se on liian löysä, Isäntä itse olevinaan kaikkitietävä mutta eihän se näin ole. Jos käytätte mopojanne siellä huollossa niin viekää sen jälkeen ne ammattikorjaamolle tarkastukseen, jättävä huollon vai valohoitoasteen tasalle. EN SUOSITTELE KYSEISTÄ LIIKETTÄ KENELLEKÄÄN!!!!


      • Mopedi
        PETTYNYT NOXILAINEN kirjoitti:

        Sen pensavalon saa kun vaihtaa merkkiä. Meidän kle noxissa oli heti uutena valot irti. töötti ei toiminut ja takajousi oli niin surkeat että kakspäällä äänenvaimennin kului melkein puhki vaikka mopon kantavuus on melkein 150 kg.Takuuasiat ovat täysin luokatonta tuolla westmäkissä eikä ne osaa korjata mitään. Mutta muistakaa että liike on velvollinen hommaamaan jäykemmän jousen taakse jos se on liian löysä, Isäntä itse olevinaan kaikkitietävä mutta eihän se näin ole. Jos käytätte mopojanne siellä huollossa niin viekää sen jälkeen ne ammattikorjaamolle tarkastukseen, jättävä huollon vai valohoitoasteen tasalle. EN SUOSITTELE KYSEISTÄ LIIKETTÄ KENELLEKÄÄN!!!!

        Mistäs,luitmettä kantavuus on 150kg? Itse en löydä mistään.


      • jokilo
        Mopedi kirjoitti:

        Mistäs,luitmettä kantavuus on 150kg? Itse en löydä mistään.

        Ehkäpä rekisteri todistuksesta :D


      • monters
        PETTYNYT NOXILAINEN kirjoitti:

        Sen pensavalon saa kun vaihtaa merkkiä. Meidän kle noxissa oli heti uutena valot irti. töötti ei toiminut ja takajousi oli niin surkeat että kakspäällä äänenvaimennin kului melkein puhki vaikka mopon kantavuus on melkein 150 kg.Takuuasiat ovat täysin luokatonta tuolla westmäkissä eikä ne osaa korjata mitään. Mutta muistakaa että liike on velvollinen hommaamaan jäykemmän jousen taakse jos se on liian löysä, Isäntä itse olevinaan kaikkitietävä mutta eihän se näin ole. Jos käytätte mopojanne siellä huollossa niin viekää sen jälkeen ne ammattikorjaamolle tarkastukseen, jättävä huollon vai valohoitoasteen tasalle. EN SUOSITTELE KYSEISTÄ LIIKETTÄ KENELLEKÄÄN!!!!

        Oletkos vittuilu liikaa kun mulla ainakin tuli homma kuntoon
        Suosittelen myös huoltoa, toimii ja edullinen


    • kle3

      VITTU MITÄ PASKAA !!!! KLE SM ITSE OMISTAN JA PUTKESTA LÖYTYIN KUIN LÖYTYIKIN KURI ! PS.MITEN TÄNNE LAITETN kuvA!?!?!?!

      • martin88

        mulla samanlainen se ei oo kuri vaan "katti" ja pitää 2t moottorissa olla vastapaine törö
        Mulla huolto toimi Lahes ok mulla jo 11.000 km ajettu ja kaikki toimii ok ja palvelu ok
        Älkää valittako kun ite rakentelette ja sit menee rikki, ei se takuu ongelma ole mäkin pesisin käteni toisten tuunauksista sorry


    • ****tettu

      ****tu*** eihän siellä voi käyttää mitään takuuhuollossa kun ei siinä ole kuin semmoinen takuu että jos käytät mopoa niin takuu ei kata mitään. Ja jos haluaa pitää mopon turvallisena niin westin porukan ei parane antaa koskea siihen. VÄLTTÄKÄÄ KYSEISTÄ LIIKETTÄ NIIN SÄÄSTYTTE ISOILTA HARMEILTA!!!

      • Markku1945

        Taitaa olla naapurin paskoja juttuja, itse huollatan heiltä ostamani ajoneuvoni kyseisessä liikkeessä ja normaalit viat korjaavat ja jos valmistevika niin normaalit takuu jutut hoidettu hyvin.
        Olin kerran paikalla kun joku höyrypää yritti kusettaa myyjää että takuu juttu kun mopossa vakiota oli ehkä penkki ja vikaa oli ja takuuseen pitäis mennä, siinä sai myyjä raukka kuulla kunniansa ja isännälle soittelivat ja haukkuivat mutta mopo oli "pikkase" omien käsien tekemä viritelmä ja ei ainakaan vakio.
        Sen verran Kiinalaisista, että jos valmistenumero jos Z alkuinen niin Italiasta ja jos L alkuinen niin Kiinasta.
        Uskallan suositella kyseistä liikettä kaikessa toiminassaan
        Olen kuitenkin jo maailmaa nähnyt ja palvelua kokenut, enkä mikään valittava teini kuten tuntuu jotkut olevan näissä jutuista.


      • Mito910
        Markku1945 kirjoitti:

        Taitaa olla naapurin paskoja juttuja, itse huollatan heiltä ostamani ajoneuvoni kyseisessä liikkeessä ja normaalit viat korjaavat ja jos valmistevika niin normaalit takuu jutut hoidettu hyvin.
        Olin kerran paikalla kun joku höyrypää yritti kusettaa myyjää että takuu juttu kun mopossa vakiota oli ehkä penkki ja vikaa oli ja takuuseen pitäis mennä, siinä sai myyjä raukka kuulla kunniansa ja isännälle soittelivat ja haukkuivat mutta mopo oli "pikkase" omien käsien tekemä viritelmä ja ei ainakaan vakio.
        Sen verran Kiinalaisista, että jos valmistenumero jos Z alkuinen niin Italiasta ja jos L alkuinen niin Kiinasta.
        Uskallan suositella kyseistä liikettä kaikessa toiminassaan
        Olen kuitenkin jo maailmaa nähnyt ja palvelua kokenut, enkä mikään valittava teini kuten tuntuu jotkut olevan näissä jutuista.

        Vittu mitä sontaa täällä lukee, mulla Vakio Kle vm 2013 / 6 ostettu kulkee 63 kmh ja ei mitään vikaa. Älkää vittu valittako jos räpläätte niitä ite. Kaikissa mopoissa vikoja, mulla oli ennen uusi Derbi X-Treme Sm ja mikä paska kasa oli, nyt KLE ja mittarissa jo 5600 km ja ei pienintäkään vikaa ja Lahden WestMac huolto huippua ja palvelu hyvä. Paremmat jarrut, valot, sähköt, jäykkyys säädettävä takaiskari, yms. Suosittelen ja kaverillani on sama endurona ja toimii ja huolto ok kokemus myös Petellä.
        Jos haluatte huippu pelin noin 2600€ hintatasossa osta KLE jos parhaan haluat osta HM Racing Derabage RR mutta hinta vain yli 4000 ecua mutta ei tarvi valittaa


    • PASKA KAUPPA

      PASKA KAUPPA! ostin kesän alussa kyseisen KL mopon. mopo kulki vakiona 58kmh ja ehdin ajaa sillä kolme päivää kunnes lähti kilvet! no otimme liikkeeseen yhteyttä ja he väitivät että asia ei ole mahdollista poika on virittänyt mopoa.veimme mopon liikkeeseen kunnes se oli ollut siellä 3viikkoa. soitimme westmaciin ja he rupesivat puhumaan paskaa kaikesta virityksestä mitä olisimme muka tehnyt. asia oli niin että mopoa ei oltu ollenkaan viritetty,vaan se kulki vakiona liian kovaa.he lupasivat tilata "palat" jotka moposta oli poistettu :D no odotin saatana kahdeksan viikkoa ja soitin liikkeeseen vähintään 20 kertaa aina saman vastauksen saaneena,se tulee tälläviikolla.no 8 viikonjälkeen haimme mopon ja veimmme sen katsastukseen.mopolle ei oltu 2 kuukauden aikana tehty mitään!! ei edes koskettu.no mopohan ei katsastuksesta menny läpi joten otimme uudestaan yhteyttä ja siitä se soppa vasta syntyi... mopo takaisin liikkeeseen odotin taas 2viikkoa jotta sain mopon.no nytten se oli vakio ja kulki 36kmh ja kaasari koottu väärin ja kone melkein räjähti!.vein huoltoon,sain mopon kuntoon ja maksoin 250e korjauksesta ja odotin kolmatta kkukautta koko kesän mopoa! KIITOS WESTMAC HEINOLA! AIVAN HELVETIN HIENOA DUUNIA! ps.älkää koskaan ostako mitään siitä liikkeestä jos ette halua vaikeuksiin.

      • PASKAN KAUPPA

        lisäys äsköseen. olen ajanut nyt kl mopolla 1000 km .takavilkut eivät toimi,sähköt,näyttö pimeäne pitkät valot eivät toimi eikö töötti toimi. muka paremmat sähköt. pah! paskan möivät:D


      • jooh2
        PASKAN KAUPPA kirjoitti:

        lisäys äsköseen. olen ajanut nyt kl mopolla 1000 km .takavilkut eivät toimi,sähköt,näyttö pimeäne pitkät valot eivät toimi eikö töötti toimi. muka paremmat sähköt. pah! paskan möivät:D

        Tuo mopohan pitäs olla täystehonen, eli rattailla vaan kuristettu. Jos ne siellä väitti, että mopoa on viritetty, niin miten se on mahdollista, jos se on jo "vakiona" kuriton. Vaikuttaa aika paskalta paikalta, kun noin paskaa puhutaan. Ja kilvethän moposta voi viedä, vaikka se kulkis 50km/h.


      • ronderl
        jooh2 kirjoitti:

        Tuo mopohan pitäs olla täystehonen, eli rattailla vaan kuristettu. Jos ne siellä väitti, että mopoa on viritetty, niin miten se on mahdollista, jos se on jo "vakiona" kuriton. Vaikuttaa aika paskalta paikalta, kun noin paskaa puhutaan. Ja kilvethän moposta voi viedä, vaikka se kulkis 50km/h.

        Se on aivan paskan jauhantaa että mopo olisi muka kuriton. Itellä meni vakiona sen alle 50 ja kun avasin putken niin siellä oli aivan helvetin kokonen katalysaattori joka tukki koko putken. Siinä piti sitten sahata putki putki poikki ja poraa se katalysaattori pois niin kyllä lähti sen jälkeen kulkemaan sen 70 vakioväleillä.


      • jooh2
        ronderl kirjoitti:

        Se on aivan paskan jauhantaa että mopo olisi muka kuriton. Itellä meni vakiona sen alle 50 ja kun avasin putken niin siellä oli aivan helvetin kokonen katalysaattori joka tukki koko putken. Siinä piti sitten sahata putki putki poikki ja poraa se katalysaattori pois niin kyllä lähti sen jälkeen kulkemaan sen 70 vakioväleillä.

        Ei katalysaattori oo varsinaisesti mikään kuri.


      • mage5

        Älä viritä ja valita sit siitä
        Kaikki sanoo et ei viritetty mutta kuitenkin viritys tehty omassa tallissa ja myyjän vika kun ei toimi


      • neitien itkupalsta
        PASKAN KAUPPA kirjoitti:

        lisäys äsköseen. olen ajanut nyt kl mopolla 1000 km .takavilkut eivät toimi,sähköt,näyttö pimeäne pitkät valot eivät toimi eikö töötti toimi. muka paremmat sähköt. pah! paskan möivät:D

        Mulla kans toimii hyvin ajettu jo 17.000 km ja viritin itse ja en valita jos ongelma tulee, tää taitaa olla oikea neitien itkupalsta kun äipän pullapojan mopo ei mee takuuseen kun ei viritys onnistunutkaan kun iskä ei osannutkaan


      • mervix93

        Neiti ei ole osannut näköjään virittää kuin itkut itselleen
        On teillä ongelmat ensin viritetään ja sitten itketään, miten liittyy myyjään
        Mulla toimii 2 vuotta sitten ostettu KLE enduro hyvin ite viritelty ja ite vastaan enkä itke itkupalstalla


      • Ei voi olla totta
        PASKAN KAUPPA kirjoitti:

        lisäys äsköseen. olen ajanut nyt kl mopolla 1000 km .takavilkut eivät toimi,sähköt,näyttö pimeäne pitkät valot eivät toimi eikö töötti toimi. muka paremmat sähköt. pah! paskan möivät:D

        Joo klenox enduro ostettu 15.5-13 50km nesteet pihalle syy klemmari jätetty löysälle syyttivät italiaa isäntä kyllä myönsi että heidän moka.500km huollon jälkeen ketjut lentivät rattailta syyttivät poikaa että ei osaa käyttää kytkintä oikein ja ei saa ajaa epätasaisella tiellä hahaa mopo on enduro ilmeisesti aivan uusi katu-enduro malli laitoivat ketjut paikoilleen 50 km ja taas ketjut rullalla nyt isäntä myönsi että pojat eivät huollossa olleet linjanneet ketjuja sitten meni käynnistyspoljin kuulemma poika polkee liian lujaa kaskummaa tarkemmin asiaa tutkittua poljin olikin valuviallinen mittaristo jo kertaalleen vaihdettu ja taas pätkii ajettu 1600km takapyörä osuu pakopukeen olivat viime huollossa yrittäneet asiaa korjata niin että taas ketjut ei linjassa toinen huoltoliike totesi asian että taka fillari ei linjassa mutta ketjut oltava linjassa muuten rattaat ja ketjut kuluu ennen aikojaan jouduttin vaihdattamaan koko takavalosetti kun ledit tippu ja lopulta jarruvalo ja vilkku ei enää toiminut sitten tippu takajalka tappi ei kuulu takuuseen on kuulemma normaalia että osia tippuu kesken ajon ymmärtäisin kyllä jos mopolla olisi ajettu tuhansia kilometrejä mutta vaan 1600km vasta varmaan kohta tippuu moottori oireita on jo jouduttiin hitsauttamaan pakari eestä kun tullut hiusmurtuma sanoivat ei westmacilla vaan oikein siellä moottoripyörä liikkeessä että joko jousi jäykemmäksi tai pakoputki olisi nuokattava niin ettei osu takapyörään mutta jos jousta jäykistää niin ajo ominaisuudet muuttuu oleellisesti ainiin mutta taisin unohtaa että kyseinen pyörähän olikin se ns.katuenduromalli hehhe EN TODELLAKAAN VOI SUOSITELLA KYSEISTÄ LIIKETTÄ SIIS WESTMAC LAHTEA AINAKAAN täysin luokatonta huoltoa ja jos vikoja tulee niin syytetään heti jotain muuta kun pitäisi mennä peilin etteen ja todeta että vika on itsessä siis ihan oikeesti poikaa ajatettin ympäri lahtea etsimään sitä käynnistyspoljintakin kun eivät voineet selvittää asiaa että poljin olikin viallinen että näin meillä sanoivat muuten kuluttaja-asimiehellä jos sama vika toistuu takuu aikana enemmän kuin kaksi kertaa niin se on kohtuutonta ja oikeus olisi saada joko uusi tuote tilalle tai sitten kaupan purku ja kyseisessä mopossa on muillakin ollut ongelmia mittariston ja taka valojen kanssa joten kyseessä ei ole yksittäinen maanatai kappale vaan taitaa kiinan poika tainnut toimittaa niitä maanaatai osia vähän enemmänkin tuohon malliin Mutta siis miettikää kaksi kertaa ennenkuin sekaannutte Westmac liikkeeseen mieluumin miettikää vaikka pari vuotta jotta tulee autokortti-ikään tai ostakaa moponnne jostain muualta


      • Ehkä ostaja
        neitien itkupalsta kirjoitti:

        Mulla kans toimii hyvin ajettu jo 17.000 km ja viritin itse ja en valita jos ongelma tulee, tää taitaa olla oikea neitien itkupalsta kun äipän pullapojan mopo ei mee takuuseen kun ei viritys onnistunutkaan kun iskä ei osannutkaan

        Kuinka luotettava mopo on? Onko ollut vikoja?


      • toisellatöissänyt
        Ei voi olla totta kirjoitti:

        Joo klenox enduro ostettu 15.5-13 50km nesteet pihalle syy klemmari jätetty löysälle syyttivät italiaa isäntä kyllä myönsi että heidän moka.500km huollon jälkeen ketjut lentivät rattailta syyttivät poikaa että ei osaa käyttää kytkintä oikein ja ei saa ajaa epätasaisella tiellä hahaa mopo on enduro ilmeisesti aivan uusi katu-enduro malli laitoivat ketjut paikoilleen 50 km ja taas ketjut rullalla nyt isäntä myönsi että pojat eivät huollossa olleet linjanneet ketjuja sitten meni käynnistyspoljin kuulemma poika polkee liian lujaa kaskummaa tarkemmin asiaa tutkittua poljin olikin valuviallinen mittaristo jo kertaalleen vaihdettu ja taas pätkii ajettu 1600km takapyörä osuu pakopukeen olivat viime huollossa yrittäneet asiaa korjata niin että taas ketjut ei linjassa toinen huoltoliike totesi asian että taka fillari ei linjassa mutta ketjut oltava linjassa muuten rattaat ja ketjut kuluu ennen aikojaan jouduttin vaihdattamaan koko takavalosetti kun ledit tippu ja lopulta jarruvalo ja vilkku ei enää toiminut sitten tippu takajalka tappi ei kuulu takuuseen on kuulemma normaalia että osia tippuu kesken ajon ymmärtäisin kyllä jos mopolla olisi ajettu tuhansia kilometrejä mutta vaan 1600km vasta varmaan kohta tippuu moottori oireita on jo jouduttiin hitsauttamaan pakari eestä kun tullut hiusmurtuma sanoivat ei westmacilla vaan oikein siellä moottoripyörä liikkeessä että joko jousi jäykemmäksi tai pakoputki olisi nuokattava niin ettei osu takapyörään mutta jos jousta jäykistää niin ajo ominaisuudet muuttuu oleellisesti ainiin mutta taisin unohtaa että kyseinen pyörähän olikin se ns.katuenduromalli hehhe EN TODELLAKAAN VOI SUOSITELLA KYSEISTÄ LIIKETTÄ SIIS WESTMAC LAHTEA AINAKAAN täysin luokatonta huoltoa ja jos vikoja tulee niin syytetään heti jotain muuta kun pitäisi mennä peilin etteen ja todeta että vika on itsessä siis ihan oikeesti poikaa ajatettin ympäri lahtea etsimään sitä käynnistyspoljintakin kun eivät voineet selvittää asiaa että poljin olikin viallinen että näin meillä sanoivat muuten kuluttaja-asimiehellä jos sama vika toistuu takuu aikana enemmän kuin kaksi kertaa niin se on kohtuutonta ja oikeus olisi saada joko uusi tuote tilalle tai sitten kaupan purku ja kyseisessä mopossa on muillakin ollut ongelmia mittariston ja taka valojen kanssa joten kyseessä ei ole yksittäinen maanatai kappale vaan taitaa kiinan poika tainnut toimittaa niitä maanaatai osia vähän enemmänkin tuohon malliin Mutta siis miettikää kaksi kertaa ennenkuin sekaannutte Westmac liikkeeseen mieluumin miettikää vaikka pari vuotta jotta tulee autokortti-ikään tai ostakaa moponnne jostain muualta

        Entisenä tuon yrityksen työntekijänä kirjoitan teille kaikille. Olin yrityksen palveluksessa ja toimin myös myynti tehtävissä ja huolloissa
        Mopoja on monenlaisia ja laatuisia. KLE merkki kuuluu keskitasoa parempiin laadultaan ja ennen kaikkea hinnaltaan. Yritys tuo maahan myös Derbi, Aprilia, Vespa, Gilera, AGM yms merkkejä. vuonna 2011 joka neljäs Aprilia joka myyty Suomessa oli meiltä. Takuu asioiden hoito olikin sitten haasteellista, nuoriso virittelee ja purkaa ja kasailee miten sattuu mopot ja sitten vika on myyjässä.
        Vastaankin "Ei voi olla totta" kirjoitukseen, miksi kaikki ongelmat johtuivat moposta ja myyjästä. Itse näin kyseisen mopon ja 95% vioista oli syystä että junnu oli itse "rakennellut". En ole enää työssä tuossa yrityksessä mutta asialliset asiat ja ongelmat hoituivat mutta itse aiheutetut tietysti eivät mene takuuseen. Ei pahalla kellekään mutta takuu on tehtaan valmistusvikaa varten ei oppirahojen takia junnuille.


    • Lololollololooo

      Ihan jees kuulostaa juu mulla vähän viritetty gilera smt menee sen 60km/h ja poliisit testas ni meni 58km/h tuli vaan sakot ku sanoin et mopo on täysin vakio:DDD

    • noxin ehk ostaja

      öö tota kaikki dissaa westmacii mut tota olisko jottai toist firmaa miltä ostaa kl nox ??? kiitos jo etukätee

      • ---

        ei kai


      • kim8

        Uskaltaa ostaa ei mikään ongelma, mulla kokemuset ok
        Taitaa vaan itkijät valittaa omista virityksistään kun ei onnistuneita ????


    • Nobemmillä

      Ite ostin tunturi hopperin tolta westmacilta ja se leipo mut vietii se sinne mun muiijjan kaa ja muija löi tissit tiskiin ja saatii tilalle työnytekijän auto.

    • klen omistaja

      Jooo...elikkäs itsellänikin on KLE ja pelittänyt kyseinen mopo loistavasti!:)
      Mopo kulkee 2päälläkin sen 60km/h,ei huuda sitten ollenkaan toisin kuin kavereiden vakiot jotka jää toiseksi viivoilla ;) Aina on hyvin lähtenyt käyntiin eikä oo kertaakaan jättäny tielle viellä!Mopo ostettu uutena ja ajettu on sellaset 1183km nyt tälläsillä paskoilla maaseudun teillä,
      Itellä on takavalot hieman löysät,kytkin yllättävän "löysä" verrattuna vaikka gileraan ja pakoputku montuissa ottanu muutaman kerran kiinni renkaaseen(tällänen 50kg painava 155cm pitkä tyttö ajelee) ja siittä tullu pienet jäljet putkeen sekä öljyvalo välkkyy hetken punaisena pesun/sateessa seisomisen jälkeen(en tiedä kyllä miksi mutta valo sammuu kyllä aika nopeasti hetken ajon jälkeen/käynnissä olon jälkeen).
      Mitään muuta "vikaa" ei ole ollut mopossa ja hienosti jaksanut rullata eteen hiemma haastavillakin teillä ;) Syö erittäin vähän öljyä sekä bensaa muihin mopoihin verrattuna..suosittelen!ja kaikkihan nää nykyset mopot on kamalia "vempuloita" ja vikaa löytyy jokasesta varmasti ;)

      • Säätänä

        Paskan jauhantaa nyky mopon pitäis ainakin 10 000 viedä ilman vikoja. Jos ei niin huonon mopon on ostanut ja kyllä mopo on helppo laittaa kulkemaan tuon 60 pelkästään rattaan vaihdolla.


    • Kovaakulmaa

      Oikeasti hyvä mopo on fantic motor caballero siinä vasta vehje ostettiin uutena ja suoraan kaupasta kulkee sisäänajon jälkeen 87km/h mittariin taisivat unohtaa laittaa myyjäliikkeessä kurit :DDD kle nox on samaa laatua kunnderbit jne

    • kohta nousee

      peussi ftw!

    • Katteet

      Tietääkö joku mitkä katteet sopii Kle:hen?

      • Kolmannet katteet..

        Kaikki katteet sopii kunhan sovittelee. Klen omat menee helpoimmin. Derbin omat sen jälkeen.


    • Kle kuski

      KLE on hyvä mopo jos sitä osaa käyttää. Itsellä ajeltu sillä se 3000km ja hyvin toimii, kunhan käyttää takuukirjan mukaisesti huollossa. Moposta poistin kaasarin kurin, vaihdoin välit 11/60 ja otin katin pois. Nyt kulkee yli 70km/h gps. Ehdottomasti paras hinta/laatu suhde!

      Westmacin kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, eikä vikoja. Suurin osa näistä "paskoista kaupoista" jutuista johtuu kyllä yleensä mopon omistajan onnettomuudesta.

      Nyt on mopoikä ohi ja myyn oman pärräni pois. Nettimotosta löytyy :D

    • homot ajaa hondalla

      Maahantuomme Italiasta huippu laadukasta ja Derbin täysteho moottorilla varustettua KLE NOX 50 mopoja.

      Moottorin valmistaa Derbi ja se tulee täysi tehoisena, nopeus rajattu välityksillä ei suppiloilla tai CDI boxilla.

      Esim. etujarru kaksimäntäinen, BigOne tehoputki, Led-vilkut, Led takavalo, endurossa käsisuojat, endurossa Michelin renkaat, paremmat sähköt kuin Derbin vastaavissa malleissa. siinä derbin ja kle:n erot

      • krossipimu

        Saisinko omaan derbiini lisää hevosvoimia jos ottaisin pakoputken pois kokonaan, koska eikös äänien kovan lisääntymisen myötä pitäisi tulla? Tällainen ~130kg pihakrossityttö vaan kyselee. :)


      • paskaa

        Ei kyl se pakoputki ole mikään tehari vain joku kiinasta ostettu paska. Itel on toi kle ja kadun sitä että ostin sen. Vein sen yhteen toiseen mopo liikeeseen niin kaskummaa johdot hapettunut ledit pudonut vilkuista ja takavalosta. Gg makso vain 300e


      • joopajoo2
        krossipimu kirjoitti:

        Saisinko omaan derbiini lisää hevosvoimia jos ottaisin pakoputken pois kokonaan, koska eikös äänien kovan lisääntymisen myötä pitäisi tulla? Tällainen ~130kg pihakrossityttö vaan kyselee. :)

        kyllä aika paljonkin


      • madmax50
        paskaa kirjoitti:

        Ei kyl se pakoputki ole mikään tehari vain joku kiinasta ostettu paska. Itel on toi kle ja kadun sitä että ostin sen. Vein sen yhteen toiseen mopo liikeeseen niin kaskummaa johdot hapettunut ledit pudonut vilkuista ja takavalosta. Gg makso vain 300e

        Onpa paljon kädettömiä valittajia,
        mulla ei valittamista kun olen virittänyt sen kulkemaan 117kmh ja toimii
        Jos näitä on jo Suomessa 500 kpl ? niin aika vähän on itkijöitä kuitenkin
        Mull tuli ainakin kaikki osat matkikseen kahes päiväs ja palvelu pelas
        Älkää tytöt itkekö ajakaa polkupyörillä jos ei kyyti kelpaa


    • ----

      olisiko tällainen kl parempi kuin derbi drd pro sm?

    • Derbi o paras

      Hehheh vitun paskat kyllä se mun -08 derbi vetää vittu vaikka 3 päällä ylämäkee 80 ku antaa kaasuu nimittäi huippui kerää 115kmh ja kaasusta keulii ja airsal on paras vitun homot heittäkää vittuun tommoset vitun "parannellut derbit"

    • joopajoo2

      Sopiiko derbin sylinteri noxiin ? Saako noxiin mistään varaosia ????????

      • kyllä käy

        derbin sylinteri sopii ja derbin kaikki varaosat käy


      • Marvini

        Mää kyrsin ja kaikki kate osat löyty hyllystä heti ja peli toiminut hyvin ja palvelu kans sekä takuu. Tosin ei paljon ole ollut asiaa


    • Stefat hakusessa

      Tietäisikö joku mistä saisi kle:eehen etuhaarukan stefat tai tietäisikö kukaan edes niiden sisä ja ulko mittoja olisin kiitollinen vastauksesta.

    • Katteet

      Sattusko joku tietämään minkälainen homma olis laittaa kle:eehen derbin katteet ????????????????

      • Asdfghjklöä

        Kertokaa joku miten tämä kle on pelittänyt? Onko ollut vikoja? Paljon olette ajanut?


      • kle1
        Asdfghjklöä kirjoitti:

        Kertokaa joku miten tämä kle on pelittänyt? Onko ollut vikoja? Paljon olette ajanut?

        itse olen ajanut kle:eellä noin 5000km ja ilman ainuttakaan vikaa mielestäni oli loistava ostos ja kulkee aika mukavasti kun ottaa pakoputkesta katalysaattorin pois


      • Kollin omistaja
        Asdfghjklöä kirjoitti:

        Kertokaa joku miten tämä kle on pelittänyt? Onko ollut vikoja? Paljon olette ajanut?

        Olen nyt omistanu kle:n vähän yli vuoden ja ongelmia on ollu enemmän kuin tarpeeksi.... 200km jälkeen potkasukampi meni poikki joo sain uuden ku tarpeeks kauan jakso pyytää... Sitten ohjekirjassa/huolto opasssa on että mäntä ja pytty vaihdettava 10 000km jälkeen mulla kesti 4800km ja sit leipo vaikka en anna täyttä kaasua noh soitto liikeeseen ja vastaus oli ett se tarkoittaa viimeistään vaidettava sillon 10 000km kohtaalla XD noh sit se saatiin kuntoon ja matka jatku kunnes meni taas mäntä... Menin huoltoon ja ne sano ett pitäs laittaa kisa mäntä XD ei se kisa mäntäkään kestäny niitä kierroksia eli vuoden sisään on jo kolme mäntää menny ku ei vaan kestä viimeksi meni viikko sitten.... Etu pumpput vuotaa mutta takuu ei korvaa kun on "ajettu metässä" vaikka on vaan tiellä .... Eli ÄLKÄÄ OSTAKO KLe:tä vaikka on niin halpa kun se lahoo käsiin tekee mitä vaan ja rahaa menee nytt pn menny jo 800€ ja viellä ei ole hyvässä kunnossa


      • kollii
        Kollin omistaja kirjoitti:

        Olen nyt omistanu kle:n vähän yli vuoden ja ongelmia on ollu enemmän kuin tarpeeksi.... 200km jälkeen potkasukampi meni poikki joo sain uuden ku tarpeeks kauan jakso pyytää... Sitten ohjekirjassa/huolto opasssa on että mäntä ja pytty vaihdettava 10 000km jälkeen mulla kesti 4800km ja sit leipo vaikka en anna täyttä kaasua noh soitto liikeeseen ja vastaus oli ett se tarkoittaa viimeistään vaidettava sillon 10 000km kohtaalla XD noh sit se saatiin kuntoon ja matka jatku kunnes meni taas mäntä... Menin huoltoon ja ne sano ett pitäs laittaa kisa mäntä XD ei se kisa mäntäkään kestäny niitä kierroksia eli vuoden sisään on jo kolme mäntää menny ku ei vaan kestä viimeksi meni viikko sitten.... Etu pumpput vuotaa mutta takuu ei korvaa kun on "ajettu metässä" vaikka on vaan tiellä .... Eli ÄLKÄÄ OSTAKO KLe:tä vaikka on niin halpa kun se lahoo käsiin tekee mitä vaan ja rahaa menee nytt pn menny jo 800€ ja viellä ei ole hyvässä kunnossa

        ootko varma ettei leiponu sen takia että kävi kone kävi laihalla ootko ottanu kaasarista reikälevyn pois ja vaihtanu isomman suuttimen? ja etupumppujen vuoto on tavallista missä tahansa mopossa koska ne altistuvat niin helposti kaikelle lialle ja paskalle


      • rabasalla ajava
        Kollin omistaja kirjoitti:

        Olen nyt omistanu kle:n vähän yli vuoden ja ongelmia on ollu enemmän kuin tarpeeksi.... 200km jälkeen potkasukampi meni poikki joo sain uuden ku tarpeeks kauan jakso pyytää... Sitten ohjekirjassa/huolto opasssa on että mäntä ja pytty vaihdettava 10 000km jälkeen mulla kesti 4800km ja sit leipo vaikka en anna täyttä kaasua noh soitto liikeeseen ja vastaus oli ett se tarkoittaa viimeistään vaidettava sillon 10 000km kohtaalla XD noh sit se saatiin kuntoon ja matka jatku kunnes meni taas mäntä... Menin huoltoon ja ne sano ett pitäs laittaa kisa mäntä XD ei se kisa mäntäkään kestäny niitä kierroksia eli vuoden sisään on jo kolme mäntää menny ku ei vaan kestä viimeksi meni viikko sitten.... Etu pumpput vuotaa mutta takuu ei korvaa kun on "ajettu metässä" vaikka on vaan tiellä .... Eli ÄLKÄÄ OSTAKO KLe:tä vaikka on niin halpa kun se lahoo käsiin tekee mitä vaan ja rahaa menee nytt pn menny jo 800€ ja viellä ei ole hyvässä kunnossa

        ei varsin johdu merkistä tuo että on leiponu koska on siinä kuitenkin sama kone kuin derbissä ja itselläni ei ole derbi leiponu kertaakaan ja mittarissa on 9347km taitaa syy olla itse kuskissa, luultavasti sinulla käy kone liian laihalla ja olet ajanu pitempää matkaa täysillä kierroksilla tasa kaasulla


      • Kollin omistaja
        Kollin omistaja kirjoitti:

        Olen nyt omistanu kle:n vähän yli vuoden ja ongelmia on ollu enemmän kuin tarpeeksi.... 200km jälkeen potkasukampi meni poikki joo sain uuden ku tarpeeks kauan jakso pyytää... Sitten ohjekirjassa/huolto opasssa on että mäntä ja pytty vaihdettava 10 000km jälkeen mulla kesti 4800km ja sit leipo vaikka en anna täyttä kaasua noh soitto liikeeseen ja vastaus oli ett se tarkoittaa viimeistään vaidettava sillon 10 000km kohtaalla XD noh sit se saatiin kuntoon ja matka jatku kunnes meni taas mäntä... Menin huoltoon ja ne sano ett pitäs laittaa kisa mäntä XD ei se kisa mäntäkään kestäny niitä kierroksia eli vuoden sisään on jo kolme mäntää menny ku ei vaan kestä viimeksi meni viikko sitten.... Etu pumpput vuotaa mutta takuu ei korvaa kun on "ajettu metässä" vaikka on vaan tiellä .... Eli ÄLKÄÄ OSTAKO KLe:tä vaikka on niin halpa kun se lahoo käsiin tekee mitä vaan ja rahaa menee nytt pn menny jo 800€ ja viellä ei ole hyvässä kunnossa

        Siis ei käy laihalla voin jopa sanoo ett käy rikkaalla .... Ja nytt on takuuseen saatu pitkän taistelun jälkeen uudet stefat mutt kyll se muuten on hyvä ajaa mitä olen ny ajanut 10400km ... Mutt muille kle ostajille niin kannattaa vaihtaa petarit koneeseen koska toi ottaa aika hereesti kierroksia niin ne menee nopeesti joss on perus laakerit ... On vertailtu kaverin kans millä on derbi niin kyll kle ottaa helpommin kierroksia ja enemmän eli ihan perus mopo mitä ny rahaa menee mutt kyll kulkee ny hyvin ku on 11/60 välitys niin menee sen 68km/h


      • KLE:n tuleva omistaja
        Kollin omistaja kirjoitti:

        Siis ei käy laihalla voin jopa sanoo ett käy rikkaalla .... Ja nytt on takuuseen saatu pitkän taistelun jälkeen uudet stefat mutt kyll se muuten on hyvä ajaa mitä olen ny ajanut 10400km ... Mutt muille kle ostajille niin kannattaa vaihtaa petarit koneeseen koska toi ottaa aika hereesti kierroksia niin ne menee nopeesti joss on perus laakerit ... On vertailtu kaverin kans millä on derbi niin kyll kle ottaa helpommin kierroksia ja enemmän eli ihan perus mopo mitä ny rahaa menee mutt kyll kulkee ny hyvin ku on 11/60 välitys niin menee sen 68km/h

        Paljo tämmöne kle sm 50 juo menovettä satasel, ja mistä saa rattaita kyseiseen vehkeeseen?


      • vastaussss
        KLE:n tuleva omistaja kirjoitti:

        Paljo tämmöne kle sm 50 juo menovettä satasel, ja mistä saa rattaita kyseiseen vehkeeseen?

        derbin gileran ja uudenmallin aprilian rattaat käyvät kle:eehen ja bensaa vie saman verran kuin muutkin 50 kuutioiset 2 tahti mopot


    • ostakaa
    • tiëtämätön

      Onko kellää mitää käryä minkä kokoset laakerit kälässä on takana, mulla meni 1500km kohalla :/

      • laakereita

        en nyt satu muistamaan mutta käy paikallisessa laakeri/varaosa liikkeessä ja ota mukaan vanhat laakerit niin pitäis löytyä uudet


      • mopomesyari
        laakereita kirjoitti:

        en nyt satu muistamaan mutta käy paikallisessa laakeri/varaosa liikkeessä ja ota mukaan vanhat laakerit niin pitäis löytyä uudet

        Ihanmitkävaa öaakerit käy koooällää? Iha vaaa tiedoks toellele.:))


    • cheezuz

      Käykä toi liia laihalla jos on ottanu sen reikälevyn kaasarista? :O ja minkä kokone on vakio suutin!?

      • kooälee

        vakio suutin oli itselläni kokoa 90 ja itse vaihdoin isomman suuttimen koska alkoi booaamaan reikälevyn poiston jälkeen


    • Kollle

      Moroo ite omistan kle noxin 2013 ja otin kurin pois putkesta ja nyt muuten vääntää ku tehopiikillä. Mietin vain että mistä saa kyseiseen mopoon varaosia ketjuja rattaita yms. 2017

    • virittelijä

      sanokees mitä mun pitäs tehä tälle kollille että se kulkis 80? eli mitä kuristimii siin on. ite oon vaihtanu välityksii ja ottanu reikälevyn pois ja kulkee n. 70 kmh.

    • Anonyymi

      kumpi on parempi kle nox vai duel nox

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe