Mistä kyseinen ilmiö johtuu?
Miksi narsu syyttää vastapuoltaan hulluksi?
13
351
Vastaukset
- Homopeili
Samasta syystä kuin sinä syytät häntä narsistiksi.
- LK
"Miksi hullu syyttää vastapuolta narsistiksi?"
- MiaFarrow
Edellinen suhde, minä sanoin miehelle että häntä vaivaa hiipivä hulluus ja hän sanoi minulle että olen luonnevikainen. Comsii comsaa.
- 4579åå
Siksi syyttää vastapuolta hulluksi, ettei narsisti itse paljastuisi tekosistaan vaan kaikki menisi vastapuolen hulluuden syyksi.
- Analytico
Kysymäsi ilmiö johtuu - Narsistin oireesta! Juuri se on narsistisuutta, että näkee toisissa vikoja, koska itse uskoo olevansa aina oikeassa ja ainoa järkevä.
Kokemusta on!- LK
Taitaa olla aika yleisinhimillinen piirre.
Varmaan siitäkin että vastapuoli kokee toisen oikeasti hulluksi.
Kysymys voi olla (joskus) ihan subjektiivisesta kokemuksestakin.
Kun kaksi maailmaa ei kohtaa niin ne ei kohtaa. PAM.- LK
Joo, siis oon samaa mieltä että se on varmasti usein ihan rehellinen mielipide. Tietysti se mielipide voi pohjata vähän vääristyneeseen havainnointiin, mutta se voi silti olla ihan vilpitön. Voihan se väite tosin olla ihan aiheellinenkin.
LK kirjoitti:
Joo, siis oon samaa mieltä että se on varmasti usein ihan rehellinen mielipide. Tietysti se mielipide voi pohjata vähän vääristyneeseen havainnointiin, mutta se voi silti olla ihan vilpitön. Voihan se väite tosin olla ihan aiheellinenkin.
Kenen tahansa väite kenen tahansa mistä voi olla vääristynyt. Näin se vain menee. Vaikka kuinka vilpitön olisi. Tai tai tai. What ever.
Kun toinen sanoo toista ja toinen toista, on aika huvittavaakin alkaa arvioimaan kuka tässä nyt muka on absoluuttisesti oikeassa. Muna vai kana ?
- 546576556
Siksi, että voisi milloin ja kenelle tahansa selittää kaiken tapahtuneen johtuvan "hullun" tekosista, houreista jne... Tai sitten siksi kuten joku jo sanoikin, narsku todellakin ajattelee vastapuolta hulluna, koska hän itse on epäinhimillisen täydellinen tuli mitä tuli.
- pitkänenä
Moni käytää liian voimakkaita sanoja ilmaistakseen tunteita.
inhoan / vihaan jotain = en pidä jostain
meinasin pyörtyä = oli jännittävä tilanne
ihan hullu =ei ole järkevä tekemisissään ( Katsojan näkökulmasta )
jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483