vaalea riikka

risteilyohjus

vei kyl jalat ja kädet sekä järjen tos 7.4.oli kyl niin upee ja mahtava et tekis mieli suudella yms.ja ne silmät sekä hänen äänensä olivat kuin huumetta,en tiedä rakastuinko ehkä

22

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ois kiva tietää

      haluuko ykskään Riikka vastata jos tollanen lempinimi annetaan.
      Voit joutua ehken selittämään heh.

      • Se sama mies

        Eli tol risteily ohjuksel tarkoitin itseäni ja tuol vaalealla riikalla sitä nais kauneutta johon törmäsin ja toivon törmääväni uudelleen.


    • riikka hei

      taidat tarvita aimo annoksen huumoria. Vaikkakin ohjuksella on aina tietyt koordinaatit joilla suunnistaa.

      • Ohjus kymppikannelta

        Hyvä pointti,Huumoria sitä tarvitaan aina


      • ohjus menee
        Ohjus kymppikannelta kirjoitti:

        Hyvä pointti,Huumoria sitä tarvitaan aina

        kenties sinne minne osoitettu mutta komeetta kiertää vain radallaan.
        Katselee kauniita tähtiä eikä kiertorata muutu, oletkohan kuuluisa Halleyn komeetta.


      • Iso T
        ohjus menee kirjoitti:

        kenties sinne minne osoitettu mutta komeetta kiertää vain radallaan.
        Katselee kauniita tähtiä eikä kiertorata muutu, oletkohan kuuluisa Halleyn komeetta.

        Okei toi nimimerkki saattoi olla huono mut vain teidän mielestä:) siinä oli se huumori osuus:) ja jos tällä hetkellä tietäisin minne olen menossa tai jos joku osais neuvoa tietä se auttais kyl kovasti.jos uskaltaisin tulisin aamulla luoksesi


    • koordinaatit

      kehiin, itäistä pituutta läntistä leveyttä.
      Eihän kukaan toinen voi sanoa osoitetta, rohkeutta kyllä aika tekee tehtävänsä.
      Mittarihma tulee täyteen ja sietokyky palaa.
      Luokseni . . . osaisitkohan?

      • Iso T

        Voi riikka riikka riikka,voisin vain toistaa nimeäsi kunnes nukahdan tai joku vie suljetulle:) tunteeni sinuun on jotain mihin en ole tottunut,silti tämä tilanne pelottaa yhtä lailla kuin haluisin sun viereen.ja se johtuu vain ulkopuolisista tekijöistä


      • kun rakastaa
        Iso T kirjoitti:

        Voi riikka riikka riikka,voisin vain toistaa nimeäsi kunnes nukahdan tai joku vie suljetulle:) tunteeni sinuun on jotain mihin en ole tottunut,silti tämä tilanne pelottaa yhtä lailla kuin haluisin sun viereen.ja se johtuu vain ulkopuolisista tekijöistä

        jaksaa toista odottaa ja riikkakin varmasti tekee niin.
        Asiat on vaikeita ja elämä on haasteita täynnä.
        Pikkuhiljaa vähitellen asiat selkiytyvä, miten se on vain katsottava kun eteen tulee.


    • kiinnostaa

      Missä päin törmäsit tähän riikkaan? :)

      • Iso T

        Jämsän himoksella lauantaina 7.4 tavattiin


    • iso T

      hei nyt kun alkaa pää taas pelata niin se nimi tais ollakin RIITTA,joo näin se oli ja muistaakseni ei sanonu ikää mut oli syntyny vuonna -78

      • Iso T

        Vastauksista pystyy jo tällä elämän kokemuksella sanomaan ettei saanut tämä kaunis rakkaus tarina arvoistansa loppua vielä,koska toivon että tarina on vasta alussa:) vaik tossa tota nimi hässillinkiä oli luulen et kyseisen henkilö tietää ettei tämä ollut pelkkä ihastuminen vaan siinä täytyi olla rakkautta:) hulluutta huumaa,kiihkeyttä kuumaa sait mut tuntemaan,nämä laulun sanat(lauri tähkä)sopivat hyvin kuvaamaan tunteita sinuun


    • iso tee

      mikä on oikein ja mikä väärin,onko teko väärin jos se tuntuu oikeelta,pitääkö tehdä väärin jos se on oikein.toisten tunteita ei saa loukata mut omista pitäis pystyä puhumaaan ja oleen rehellinen,jos on rehellinen mut se loukkaa toista kannattaako ollla hiljaa tai jos pitää toisesta ollaanko silloinkin hiljaa.nämä on vain valintoja,ehkä tärkeintä ois pysyä oman valintansa takana ja olla itselleen rehellinen voidakseen miellyttää muita.elämä on ihmisen parasta aikaa(matti nykänen)

      • iso tee

        riitta he hee:) et tunnu kovin helpolla lähtevän mun ajatuksista.


      • iso tee
        iso tee kirjoitti:

        riitta he hee:) et tunnu kovin helpolla lähtevän mun ajatuksista.

        olet niin ajatuksissani edelleen,muistan elävästi kun tulit syliini,katsoit silmiini.
        se hetki oli aivan mahtava.tiedän et mun pitäis antaa asian jo olla vaan vielä en siihen pysty.tekis mieli soittaa mut parempi etten.hauskaa vappua joka tapauksesssa:)


    • T jjhiulh

      millon me voitais nähdä vai voidaanko ollenkaan?uusinta edellisestä ilman alkoholia tai ainakin vähemmässä määrin vois auttaa.on ikävä

    • Riiikka

      Nähdään vaan..

    • 3G

      ja taju lähtee. Hauskaa työpäivää onhan pe.

      • Iso t

        Tässä pitänee vain odotella et tää menee ohi ja jatkaa arkea normaalisti.kaiken piti olla niin harmitonta hauskan pitoo jota se myös oli:) ,todella pitkään aikaan tuntui äärimmäisen hyvältä olla vaan.sit mä dorka ihastuin ja jäin kaipaamaan,en silti tekis mitään toisin.en tiedä luetko enään näitä,oishan tos sun numerokin mut mut,taidan olla hiukan hölmö:-)


      • se oli mahtavuutta
        Iso t kirjoitti:

        Tässä pitänee vain odotella et tää menee ohi ja jatkaa arkea normaalisti.kaiken piti olla niin harmitonta hauskan pitoo jota se myös oli:) ,todella pitkään aikaan tuntui äärimmäisen hyvältä olla vaan.sit mä dorka ihastuin ja jäin kaipaamaan,en silti tekis mitään toisin.en tiedä luetko enään näitä,oishan tos sun numerokin mut mut,taidan olla hiukan hölmö:-)

        vai meneekö tää ohi?en unohda niitä huulia,hänen ääntä,sitä kokonaisuutta.
        upea nainen


      • Iso t
        se oli mahtavuutta kirjoitti:

        vai meneekö tää ohi?en unohda niitä huulia,hänen ääntä,sitä kokonaisuutta.
        upea nainen

        Aika kuluu ja ikävä pysyy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe