onko mitään kevyttä meikkiä, jota voisi pistää kylpylään/uimahalliin?
minulla on tosi kalpea iho, tummat silmänaluset, ja vaaleat huomaamattomat ripset&kulmat. En haluaisi näyttää uimahallissa ihan haamulta.
Kannattaisiko hommata ripsien ja kulmien kestovärjäykset. Rusketus olis tietty kiva juttu, mutta mihinkään solariumiin en halua.
Täytyy kai sit panostaa iloisiin ja värikkäihin bikineihin, jos ne vähän piristäisi haalean kalpeaa naamaa.
meikki kylpylään
4
2713
Vastaukset
- 8fvdkjsn
Voi olla kevyt meikkij os et päätä kastele. Laita hiukset kivasti ylös ja muista tasoittaa meikkivoide hyvin että ei näy rajoja, bikineissä sen huomaa parhaiten.
- meikitön haamu
Eiks kylpylöissä pidä kumminkin pestä hiukset?
Ei siellä kukaan tämän näköisenä ole, vai onko?
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2010/05/940509.jpg
Kai siellä kaikki meikittöminä kulkee, vai olenko ihan väärässä.. - mymmmmmmeli
Kuvailustasi päätellen voisit olla mun kaksoissisko. :) Mulla on vielä tumma tukka, niin näyttää vähän hassulle kun ripsiä ja kulmia ei naamasta erota. Silmänaluset on tummat ihan rakenteellisista syistä, iho kun on niin ohut että verisuonet kuultaa läpi.
Mua tämä ei ole haitannut. Uimahalliin menen uimaan eli kuntoilemaan, enkä silloin muuallakaan käytä meikkiä. Kylpylässäkään en tullut ajatelleeksi koko asiaa.
Mutta toki jos se sua häiritsee, niin laittaisin ne kestovärit. Kylpylässä ei yleensä sukellella vaan lillutaan rauhallisesti, sinne voisi laittaa ihan pienen pisaran meikkivoidetta tms. silmien alle. Ei siis niin että peittäisi tummat renkaat kokonaan, vaan vähän hälventäen niitä. Silloin ei näytä meikatulle, mutta kuitenkin vähän paremmalle kuin ilman.
Kylpylöissä missä olen käynyt on myös kosmetologin palveluita tarjolla, eli kulmat ja ripset voi värjäyttää sielläkin. - ennekin käynyt..
Kulmiin ja rispiin kestoväri ja osta Grimasin(halvempi) tai Joe Blascon meikkivoidetta,,,kestää uimisen ja hikoilun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383555On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342325Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802253Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452121Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.211548Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561494- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?49956Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823