niin karenssia pukkaa?
Jos minut irtisanotaan työvoimapoliittisesta koulutuksesta,
4
167
Vastaukset
- deeku vaan
Takuulla pukkaa, ja lisäksi saatetaan periä takaisin koulutuksen aikana maksetut etuudet.
- Prekariaatti9900
Näin on itselläni on 3000€ edestä työvoimakouluksen aikana maksettuja etuuksia perinnässä.
Eivät tosin voi periä mitään jos tulot ovat alle Suojaosuuden eli 660€ kuussa jos siihen ei itse vain mene antamaan lupaa. KELA yrittää saada allekirjoittamaan lappun, joka oikeuttaa perintään suojaosuuden alittavista tuloista. Jos ei suostu on suojassa.
Jos ei ikinä aio omistaa mitään eikä tienata yli suojaosuuden ei siitä mitään voi periä voi huoletta jättää kaikki turhat menot maksamatta. Sakot tosin joutuu joissakin tapauksissa istumaan vankilaan, mutta sekin on säätöä ruokamenoihin. Lisäksi työkkärin virkailijalle kun kertoo juuri päässeensä vankilasta alkaa asiat hoitua ja turha kyykyttäminen vähentyä. - ...
Prekariaatti9900 kirjoitti:
Näin on itselläni on 3000€ edestä työvoimakouluksen aikana maksettuja etuuksia perinnässä.
Eivät tosin voi periä mitään jos tulot ovat alle Suojaosuuden eli 660€ kuussa jos siihen ei itse vain mene antamaan lupaa. KELA yrittää saada allekirjoittamaan lappun, joka oikeuttaa perintään suojaosuuden alittavista tuloista. Jos ei suostu on suojassa.
Jos ei ikinä aio omistaa mitään eikä tienata yli suojaosuuden ei siitä mitään voi periä voi huoletta jättää kaikki turhat menot maksamatta. Sakot tosin joutuu joissakin tapauksissa istumaan vankilaan, mutta sekin on säätöä ruokamenoihin. Lisäksi työkkärin virkailijalle kun kertoo juuri päässeensä vankilasta alkaa asiat hoitua ja turha kyykyttäminen vähentyä.perhana että ärsyttävä sääntö. No senkö takia työllisyyssuunnitelmaan virkailija laittoi että oltaisiin puhuttu työvoimakoulutuksesta vaikka ei olla! V I T T U. Haluaisin kouluun mut en uskalla mennä jos joutuuu takas rahat maksamaan jos ei suoriudukaan siitä!
- lfhlfhlaw
ei kai kela voi ottaa rahoista perintään mitään jos alle suojaosuus?eli ulosottoon menee ja siellä todetaan varattomaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483