Värilliset piilolinssit ilman vahvuuksia

en ymmärrä

Voisiko joku selittää minulle, miksi kukaan käyttäisi värillisiä piilolinssejä ilman vahvuuksia?
Minä en käyttäisi piilolinssejä edes vahvuuksilla, koska vihaan kaikkea ylinmääräistä elimistössäni ja näköhän on ihmiselle kaikkein tärkein aistinelin. Mitä, jos ne linssit putoavat silmämunan taakse ja jäävät sinne pään sisään!?
Mitä, jos silmiin tulee joku tauti näistä linsseistä? Mitä, jos ne linssit tarttuvat silmään kiinni eivätkä lähde pois!!!?

Minkä takia lapsille edes myydään silmälasiliikkeissä näitä piilolinssejä? Eiväthän lapset saa lävistyksiä ja tatuointejakaan ilman vanhemman lupaa!
Simapulloakin myyjä syynäsi pitkään ennen, kuin myi lapselle.

14

1881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o,,,0

      Ei vittu. Kyllähän se osaa hoitaa niitä jos se hommaa sellaset? :D

      • en ymmärrä

        Eivät lapset hoida edes hampaitaan, joten miksi pitää hankkia lisää hoidettavaa? Piilolinssit sopivat jollekin yltiöhygieeniselle ihmiselle, mutta ei perusnuorelle, joka pesee hampaatkin tyyliin kerran viikossa.

        Kuka mielenvikainen keksii näitä ylimääräisiä härpäkkeitä ihmisille?


      • girlllll
        en ymmärrä kirjoitti:

        Eivät lapset hoida edes hampaitaan, joten miksi pitää hankkia lisää hoidettavaa? Piilolinssit sopivat jollekin yltiöhygieeniselle ihmiselle, mutta ei perusnuorelle, joka pesee hampaatkin tyyliin kerran viikossa.

        Kuka mielenvikainen keksii näitä ylimääräisiä härpäkkeitä ihmisille?

        jep ihan turha keksintö >:P


      • en ymmärrä
        girlllll kirjoitti:

        jep ihan turha keksintö >:P

        Hyvä, että joku ymmärtää asian. Äitisi on varmasti ylpeä sinusta.


      • girlllll
        en ymmärrä kirjoitti:

        Hyvä, että joku ymmärtää asian. Äitisi on varmasti ylpeä sinusta.

        Kyllä, erittäin ylpeä.


      • C'mon
        en ymmärrä kirjoitti:

        Eivät lapset hoida edes hampaitaan, joten miksi pitää hankkia lisää hoidettavaa? Piilolinssit sopivat jollekin yltiöhygieeniselle ihmiselle, mutta ei perusnuorelle, joka pesee hampaatkin tyyliin kerran viikossa.

        Kuka mielenvikainen keksii näitä ylimääräisiä härpäkkeitä ihmisille?

        Ei nyt oikeasti, tämä menee liian pitkälle. Kaikki tuntemani nuoret pesevät hampaansa kaksi kertaa päivässä, eikä kukaan heistä edes käytä piilolinssejä. Mistä ihmeestä oikeen repäiset näitä juttuja?!


      • Anonyymi
        en ymmärrä kirjoitti:

        Eivät lapset hoida edes hampaitaan, joten miksi pitää hankkia lisää hoidettavaa? Piilolinssit sopivat jollekin yltiöhygieeniselle ihmiselle, mutta ei perusnuorelle, joka pesee hampaatkin tyyliin kerran viikossa.

        Kuka mielenvikainen keksii näitä ylimääräisiä härpäkkeitä ihmisille?

        Lapset hoitaa hampaat


    • htshtrsdhteshtr

      Piilareita ei suositella lapsille sillä heidän silmät eivät ole vielä keittyneet.
      Eihän siinä oikein muuta syytä ole käyttää värillisiä linssejä iman vahvuuksia muutakuin se että saa eriväriset silmät kuin oikeasti on.
      Piilarit ei noin vaan mene silmämunan taakse eikä niistä hyvä ihminen mitään tauteja saa jos niistä pitää huolta, puhdistaa ja vaihtaa uudet silloin kun vanhat menee huonoksi.

      Itselläni kyllä kerran jäi vähän silmään kiinni kun en ollut huomannut ottaa pois ennen kuin pesin naamani joten linsseihin meni vettä mitä niihin EI saisi mennä. Oli pieni työ saada pois.

      Ja itse käytän piilolinssejä vahvuuksilla ihan vain ulkonäön vuoksi, sillä en pidä silmälaseista.
      Ja tulehtuneisiin silmiin ei kyllä kannata mennä tunkemaan piilareita, voi vaan pahentaa asiaa.

      • htshtrsdhteshtr

        kehittyneet*


      • ??????
        htshtrsdhteshtr kirjoitti:

        kehittyneet*

        noni nyt sitten taas puhutaan ihan paskaa täälläkin... Luulekkos todella että ne piilo linssit menee silmän taakse? No ei vitussa mene ja kuule näkö aisti ei ole ihmisen tärkein aisti. Tärkein on ehkä tasapaino aisti sillä ilman sitä et voi määritellä maan kalteviuutta tai makaatko vai seisotko jos sinulla on silmät sidotut.


      • -5,75 ja -6,25
        ?????? kirjoitti:

        noni nyt sitten taas puhutaan ihan paskaa täälläkin... Luulekkos todella että ne piilo linssit menee silmän taakse? No ei vitussa mene ja kuule näkö aisti ei ole ihmisen tärkein aisti. Tärkein on ehkä tasapaino aisti sillä ilman sitä et voi määritellä maan kalteviuutta tai makaatko vai seisotko jos sinulla on silmät sidotut.

        Mäkin käytän piilolinssejä vahvuuksilla mut ihan värittömiä kyllä.

        1. Voi mennä silmän taakse, mulla meni kerran kun olin uimassa. Seuraavana aamuna oli luiskahtanu takas oikeelle paikalle.

        2. Vittuakos se haittaa jos vettä sinne menee. AINA pesen kasvot ennen kun otan piilarit pois eikä kyllä mitään oo poissaamiseen vaikuttanu. Samoin uimassa oon ollu monet kerrat ja vettä menny silmiin eikä mitään oo haitannu..


    • Anonyymi

      Jos sun silmät olisi vaurioituneet erikokoisiksi ihan muusta syystä koko loppuelämäs ajaks niin käyttäisit sinäkin.

    • Anonyymi

      Siksi koska ruskeat silmät ovat rumat.

    • Anonyymi

      ylireagoitko nyt vähän. Jos niitä ei myytäisi nuorille niin ne saisivat niitä kumminkin. Esim tupakka ja muut huumeet.
      En tajua kyllä miksi he eivät saisi niitä pitää. Pitäisin itse ihan vaan jos vitsailisin kavereille tai muuta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe