Tällainen lisäys "ihmisen luku" järjellisesti pääteltynä paljastaa meille salaisuuden, sillä sanat "ihmisen luku", ei voi trkoittaa vain yksilöllistä ihmistä, - vaan myös me voimme ottaa ne aivan sanallisesti ja siten ymmärtää, että 666 on kaikkien ihmisten luku.
Muistakaamme, että tallainen luku aivan luonnonmukaisesti ymmärretään kbbalisesti. Ilme.13:10-18. Matt.26:52. Että pedon luku on 666, eli siis joka on ihmisen luku. Tämä lisäyksineen "Ihmisen luku", itseasiassa paljastaa tuon salaisuuden, sillä sanat "ihmisen lukui" ei suinkaan voi tarkoittaa yksilöllistä ihmistä, vaan myös, me voimme ottaa ne sanallisesti ja siten ymmärtää, että 666 on kaikkien ihmisten luku.
Eli se on siis kabbalistinen luku: Mutta se on kappalistinen luku kreikan ja hebrean kielen mukaan, tai sanokaamme kreikan kielen numeroarvon mukaan.
On toinenkin nimi joka esiintyy hyvin suuresti etenkin Uuden Testamentin , eli Uudessa Testamentissa ja yleensä kristinuskossa, ja myös Ilmestyskirjassa, kja se on "Jeesus" Jeesus sanan kabbalistinen numeroarvo on 888: Eli siis tuon "ihmispdon" luku arvo on sitä vastoin 666. Mikä luku on sitten keskivälillä? No se on tiewtysti 777. Mikä kreikkalainen sana on sitten tämän luvun arvoinen? Se taas sana ("Stauros"), eli risti, jota se nimi merkitsee.
Eli, siis me saamme aivan näin: Vapahtaja 888, ja risti 777, ja "ihmispeto" 666. Kun otamme nämä kabbalistiset numeroarvot "ihmispeto, risti ja Vapahtaja, niin meidän ymmärryksessämme alkaa liikkua jotakin aavistuksia näiden vertauskuvien merkityksewstä, eli Vapahtaja on tullut ristiin naulituksi. Siis Vapahtaja ristillä lunastaa petoihmisen, siis vapahtaja on trullut ristiinnaulituksi, sen tähden, että peto on etualalla, eli vallassa.
Mutta jos petoihminen voitetaan, jos se siis ristiinnaulitaan, niin silloin Vapahtaja nousee ristiltä ylös. Luku 666 vastaa myös kreikkalaista sanaa ("Hee phreen"). Eli alempi ymmärrys, siis alempi minä on ristiin naulittu.
Pedon luku ja sen merkitys! Pedon luku 666. Joka on ihmisen luku
8
239
Vastaukset
- ilmiantaja
Adventismia voidaan luonnehtia petomaiseksi kultiksi.
Tuleehan heidän lahkonsa perustajan nimestä kiistatta pedon luku laskettuna adventistien itsensä hyväksymällä laskentamenetelmällä:
E=0
L=50
L=50
E=0
N=0 (100)
G=0
O=0
U=5
L=50
D=500 (555)
W=5 5
H=0
I=1
T=0
E=0 (11)
100 555 11=666- pyh!
Ei pidä paikkaansa.
Ellen Whiten nimi ei ole latinaa, joten et voi laskea noin.
Adventismi ei kehittänyt ajatusta, että LATINAN vicarius filii dei = 666. Sen kehittivät ihan muut paljon ennen adventisteja.
Mutta sinä oletkin panteistina pakana. Mitäpä muuta voi sinulta siis odottaa kuin soopaa.
Kyse on numerologiasta. Siihen aikaan numerologia oli käytössä ja tuo "salaisuus" ilmaistu sillä tavalla.
On paljon vertauskuvallista raamatun kielessä mitä ei tavallinen lukija heti voi tietää. Vaatii asiaan vihkiytymistä kaikki raamatun vertauskuvallinen ilmaisu mitä merkitsevät.
Aivan todennäköistä nimen lukuarvo numeroissa/ numerologia mitä siihen aikaan harrastettiin.
t. jari- pyh!
Täyttä potaskaa nuo jaarittelusi.
Kun Raamatun annetaan selittää itse itseään niin 666 -> Salomo. - Laskentaa
Sanoista "seitsemännen päivän adventisti" saadaan myös pedon luku 666.
Ihan latinaksi käännettynä.- eremith33
Sellaiset henkilöt, jotka näkevät asian ytimeen", kuten esim: Bushman' - Anteeksi Bushmanettä lainaan nimimerkkiäsi? - Koska haluan sinut lukea noiden joukkoon jotka ovat saavuttaneet hyvin korkean arvon siinä inhimillisen mahdollisuuden elämän ymmärryksessä, jossa pyritään tieteellisen tutkimuksen kautta saavuttamaan se, usko joka erottaa aineen materian ja minä tarkkailijan jolla ei sen syvimmässä merkityksessä ole kohdetta? - Eli erillästä minä olentoa ei ole olemassa! Eli on vain korkeimman täydellisyys, eli elämän henki, jossa kaikki täyttyy lopullisesti.
Tallaiset henkilöt ovat saavuttaneet korkeimman täydellisyyttä. Ja siksi he pystyvät näkemään Jumalallisuus luonnon kasvun kurkoittavan hänen täydellisyyteensä kosmiseen täydellisyyteensä "voimana" jota emme ihan vielä käsitä; tuota täydellisyyden lopullista määräää?
Mutta me tiedämme jotain kosmisen voiman menneisyydestä, kuin nykysyidyydestäkin ja siksi aavistamme tulevaisuudenkin, sillä tutkimustyöhön antautuneet tiedemiehet - ihmiset näkevät kuinka elämän "Herra" toimii (elämän henki). Sillä ennen pitkää, tallaiset tutkimukseen antautuneet hewnkilöt an-si Bushman, että ne jotka tahtovat löytää omakohtaisen totuuden pystyvät ymmärtämään elämän hengen toimintaa, eli tieteen jo saavutuksia. Sillä se henki asustaa jokaisen ihmisen sydämessä "(sielussa").
He ymmärtävät lähes kaiken, sen minkä jumalainen elämä tulee paljastamaan, sen minkä fyysinen hengen ase vaatii häneltä: Sisäinen valveutuminen toimintaa on johtanut tieteellistä tutkijaa ja johtanut sitä totuutta kohti josta elä alkoi, kutsumme sitä jumalalliseksi taikka kosmiseksi, miksi tahansa, niin sillä ei ole merkitystä. Mutta näitä edellä mainituita periaatteita ihmisen tulee noudattaa omassa sielussaan.
Kaikki muut uskonnot rappeutuva ja häviävät, eliei totuuteen perustuvat opit joita harjoittaa nämä amerikkalaiset uus-uskonnot, on tuomittu tyystin haihtumaan. Nehän käyvät jo tuskallista olemassaolon taisteluaan - rappeutumistaan. Ei tuollainen valheellinen vetoomus enään ajattelevaan ihmiseen vetoa. Totuudella tulee olla tieteellisesti todistettu arvo, jotta sillä olisi merkitystä, ja koska näitä ei uskontoja ole pystytty tieteelliseltä pohjalta pystytty todistamaan, niillä ei ole ihmiselle oikeastaan mitään annettavaa. - pyh!
eremith33 kirjoitti:
Sellaiset henkilöt, jotka näkevät asian ytimeen", kuten esim: Bushman' - Anteeksi Bushmanettä lainaan nimimerkkiäsi? - Koska haluan sinut lukea noiden joukkoon jotka ovat saavuttaneet hyvin korkean arvon siinä inhimillisen mahdollisuuden elämän ymmärryksessä, jossa pyritään tieteellisen tutkimuksen kautta saavuttamaan se, usko joka erottaa aineen materian ja minä tarkkailijan jolla ei sen syvimmässä merkityksessä ole kohdetta? - Eli erillästä minä olentoa ei ole olemassa! Eli on vain korkeimman täydellisyys, eli elämän henki, jossa kaikki täyttyy lopullisesti.
Tallaiset henkilöt ovat saavuttaneet korkeimman täydellisyyttä. Ja siksi he pystyvät näkemään Jumalallisuus luonnon kasvun kurkoittavan hänen täydellisyyteensä kosmiseen täydellisyyteensä "voimana" jota emme ihan vielä käsitä; tuota täydellisyyden lopullista määräää?
Mutta me tiedämme jotain kosmisen voiman menneisyydestä, kuin nykysyidyydestäkin ja siksi aavistamme tulevaisuudenkin, sillä tutkimustyöhön antautuneet tiedemiehet - ihmiset näkevät kuinka elämän "Herra" toimii (elämän henki). Sillä ennen pitkää, tallaiset tutkimukseen antautuneet hewnkilöt an-si Bushman, että ne jotka tahtovat löytää omakohtaisen totuuden pystyvät ymmärtämään elämän hengen toimintaa, eli tieteen jo saavutuksia. Sillä se henki asustaa jokaisen ihmisen sydämessä "(sielussa").
He ymmärtävät lähes kaiken, sen minkä jumalainen elämä tulee paljastamaan, sen minkä fyysinen hengen ase vaatii häneltä: Sisäinen valveutuminen toimintaa on johtanut tieteellistä tutkijaa ja johtanut sitä totuutta kohti josta elä alkoi, kutsumme sitä jumalalliseksi taikka kosmiseksi, miksi tahansa, niin sillä ei ole merkitystä. Mutta näitä edellä mainituita periaatteita ihmisen tulee noudattaa omassa sielussaan.
Kaikki muut uskonnot rappeutuva ja häviävät, eliei totuuteen perustuvat opit joita harjoittaa nämä amerikkalaiset uus-uskonnot, on tuomittu tyystin haihtumaan. Nehän käyvät jo tuskallista olemassaolon taisteluaan - rappeutumistaan. Ei tuollainen valheellinen vetoomus enään ajattelevaan ihmiseen vetoa. Totuudella tulee olla tieteellisesti todistettu arvo, jotta sillä olisi merkitystä, ja koska näitä ei uskontoja ole pystytty tieteelliseltä pohjalta pystytty todistamaan, niillä ei ole ihmiselle oikeastaan mitään annettavaa.Jäkäti jäkäti. Vie tuo jumalaton panteismisi sinne minne se kuuluu, hornan tuuttiin.
- Tammi2
pyh! kirjoitti:
Jäkäti jäkäti. Vie tuo jumalaton panteismisi sinne minne se kuuluu, hornan tuuttiin.
Ihmisen luku
Pedon luvun on usein tulkittu viittaavan profeetallisesti johonkuhun myöhemmin eläneeseen henkilöön. Aikojen kuluessa kristityissä maissa monet ovat poliittisten tai uskonnollisten kiistojen yhteydessä yrittäneet leimata vastustajansa Antikristukseksi selittämällä, että hänen nimestään saadaan tavalla tai toisella pedon luku 666.
Esimerkiksi 1500-luvulla muuan katolinen kirjailija väitti Martti Lutherin olevan Antikristus, koska hänen nimestään saatiin latinalaisessa systeemissä luku 666. Tähän eräät luterilaiset vastasivat, että sama luku saatiin myös paavin tiaarassa muka esiintyneestä arvonimestä vicarius filii dei (Jumalan pojan sijainen) laskemalla yhteen niiden kirjainten arvot, jotka olivat samalla roomalaisia numeroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701