Seuraa hakusessa

Höhnö

Haetaa sit seuraa. Oon 30v eläkeläinen, velkaa paljon. Näpistystuomioita, vartalo on tasoa naurettava, laiha läski. Kulli on pieni. Siinähän ne, Eiku mulla on pelihimo ja alkoholiongelma myös. Tohon sit viestitulvaa [email protected].

7

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thanks

Kerrotko viel et mistäpäin oot?

• Höhnö

En kerro.

• Höhnö

No ei jaksa näpistää enää. Toki pitää nussia parit kuulokkeet taas, mutta ei muuta. Ei jaksa vartijoiden ja poliisien kanssa olla tekemissä enää. Toki ostan 20e kuulokkeita mitä pölliny 20 ainakin. Hajoo perkeleet nii helposti. Ei olis pitäny runkata väkisin hönös, Särkee vehjettä ny. Miks tää elämä on täyttä vitsiä?

• Höhnö

Meen itkeen elämää puoleks tuntia lämpimän suihkun alle.

• Höhnö
        Höhnö kirjoitti:

Meen itkeen elämää puoleks tuntia lämpimän suihkun alle.

Eihän siä suihkus puoltatuntia jaksa löhötä. Pitäs ottaa saunavuoro itelle. Siä saa hyvällä omallatunnolla laskee sitä vettä. Koen syyllisyyttä ku löhöön suihkus. En toki tässä kunnossa mutta muuten pesen ruhon aina 5 minuutis. Sen pari kertaa viikos, mitä väliä ku konee ääres haisee iteksee aina. Kissa haisee taas pian vaikka sen eilen pesi. En siivoo sitä lootaa tarpeeks usein ni paska ja kusikökköö aina täynnä. Sit haluan kissanpennun, tuplata urakka tuosta. Mun kissan nimi on Hörhö tai tää Höhnö. Höhnö jotenkin mukavampi.

• Höhnö
        Höhnö kirjoitti:

Eihän siä suihkus puoltatuntia jaksa löhötä. Pitäs ottaa saunavuoro itelle. Siä saa hyvällä omallatunnolla laskee sitä vettä. Koen syyllisyyttä ku löhöön suihkus. En toki tässä kunnossa mutta muuten pesen ruhon aina 5 minuutis. Sen pari kertaa viikos, mitä väliä ku konee ääres haisee iteksee aina. Kissa haisee taas pian vaikka sen eilen pesi. En siivoo sitä lootaa tarpeeks usein ni paska ja kusikökköö aina täynnä. Sit haluan kissanpennun, tuplata urakka tuosta. Mun kissan nimi on Hörhö tai tää Höhnö. Höhnö jotenkin mukavampi.

Nää on aina tätä typerää hommaa. Johonkin pitää ne ajatukset pukata aina hönös. Mietin usein miksei oikeesti hae sitä seuraa ku tekstiä tulee. Sen kaiken turhan nettipelaamisajan kun keskittäs seuranhakuun. Ja kuntoiluun tietty. Jos ens kuus...

• ihmeddeliä

Miten olet päässyt eläkkeelle 30 vuotiaana??????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2284
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      171
      1874
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1426
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      240
      882
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      779
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      774
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      682
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe