Heips,
olen 39-vuotias nainen keski-uudeltamaalta. Kärsin mm. sosiaalisesta pelosta/ahdistuneisuudesta sekä masennuksesta.
Tällä hetkellä elämääni olen työelämänvalmennuksessa, eli suunta on kohti työelämää vaikeuksista huolimatta. Olen muuttanut juuri uudelle paikkakunnalle ja olen yksinäinen, tutustuminen uusiin ihmisiin on vaikeaa omien ahdistusten ja sosiaalisen pelon vuoksi. Muutoin olen luonteeltani rehellinen, keskustelutaitoinen sekä ystävällinen. Olen avoliitossa.
Kaipaisin uusia ystäviä elämääni - naisenergiaa :), ihmistä jonka kanssa jakaa elämän ilot ja surut, keskustella mistä vain luottamuksellisesti ja avoimesti, jos tunnet samankaltaisuutta ja toivot ystävää rinnallesi miksipä et ottaisi yhteyttä niin voitaisiin vaihdella ajatuksia ja myöhemmin tavata vaikkapa kahvin merkeissä.
Laitapa e-mailia tulemaan niin tutustutaan! :)
[email protected]
Ystävää/keskustelukumppania etsitään
Yksinyksinäinen73
1
86
Vastaukset
- Yksinyksinäinen73
korjaus e-mailini on siis: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550