Onhan tavoitteemme ehyesti ehyinä kokosydämisesti kaikesta sydämestämme ja sielustamme ja ruumiistamme palvella Herraa ?
1. Tess. 5:23
Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa,
ja säilyköön koko teidän henkenne
ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana
meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.
KÄSKYT
5. Moos. 6:5
Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi
ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.
5. Moos. 30:2
ja palajat Herran, sinun Jumalasi, tykö ja kuulet hänen ääntänsä kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, sinä itse ja sinun lapsesi, kaikessa, niinkuin minä tänä päivänä sinua käsken,
Matt. 22:37
Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi'.
Miten tämä on mahdollista, tämä että koko olemuksellaan noudattaa Herran käskyjä? Näin se on . . .
5. Moos. 30:6
Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit.
antti
KOKONAISINA Herran työhön, niinhän!?
9
80
Vastaukset
MOOSES ON KUOLLUT JA JO YLÖSNOUSSUT ?!
5.Ms.34:4b Minä olen antanut sinun nähdä sen, mutta sinä et pääse sinne.
Joosua 1:
1 Herran palvelijan Mooseksen KUOLTUA sanoi Herra Joosualle, Nuunin pojalle, Mooseksen palvelijalle, näin:
2 "Minun palvelijani Mooses ON kuollut; ...
Juud. 1:9
Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen RUUMIISTA, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
ENNAKKOON HERÄTETTYJÄ, ENNEN ENSIMMÄISTÄ YLÖSNOUSEMUSTA !
Luuk. 9:29
Hänen rukoillessaan hänen kasvonsa muuttuivat ja hänen vaatteensa sädehtivät kirkkaan valkoisina.
30 Samassa siinä oli kaksi miestä, Mooses ja Elia, keskustelemassa hänen kanssaan.
31 He ilmestyivät taivaallisessa kirkkaudessa ja puhuivat Jeesuksen poislähdöstä, joka oli toteutuva Jerusalemissa.
- - -
33 Kun nämä olivat lähtemässä Jeesuksen luota, Pietari sanoi: "Opettaja, on hyvä, että me olemme täällä. Me teemme kolme majaa: sinulle ja Moosekselle ja Elialle."
Moni muukin sai todistaa ylösnousemisesta förskottiin. Niin, enpä usko että he jäivät tänne harhailemaan . . .
Matt. 27:51
Ja katso, temppelin esirippu repesi kahtia ylhäältä alas asti, ja maa järisi,
ja kalliot halkesivat,
52 ja haudat aukenivat, ja monta nukkuneiden pyhien ruumista nousi ylös.
53 Ja he lähtivät haudoistaan ja tulivat hänen ylösnousemisensa jälkeen pyhään kaupunkiin ja ilmestyivät monelle.
Halleluja! Meidän henkemme ja sielumme ja ruumiimme säilyköön . . .
1. Tess. 5:23
Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.
Kokonaisina Herran työssä ja kokonaisina Kotiin kerran!
anttiPAAVI 0N 666 VAI ?
Jos tosiaan on, niin sitten täytyisi saada paavi herjaamaan Jumalaa ja Jeesusta ja Mariaa ja Taivasta, eikö vain? Sillä se 666 . . .
Ilm. 13:6
Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa.
Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä,
jotka asuvat taivaassa.
Olen ilmeisesti kirjoitellut liian vastaansanomattomasti, kun kukaan ei ole rohjennut viime aikoina esittää vastineeksi jotain muuta. Tässä viestiektjussa korostan teille, rakkaat lukijat, sitä että Jumala ei tarkoita lopunajoilla vanhan liiton aikoja tahi keskiaikaa, vaan lopunaikoja!
Ja mitä paaviin tulee, tiedämme, ettei katolilaisuudella ole juurikaan mitään poliittista valtaa enää, eikä vaikutusvalta yksilöihinkään ole paljon muuta enää kuin vain juhlallista uskonnollisuutta. Abortti- ja avioero- sekä kondomikielto ovat pikkuasioita, kun petovallasta on kyse. ne eivät ole leimaa-antavia, eivätkä varsinkaan ole varmastikaan Jumalalle kovin vastenmielisiä kieltoja, nuo paavinvallan asettamat moraaliset kiellot!
Sitä en mene vannomaan, etteikö paavinvalta tai joku tuleva paavi voisi toimia vääränä profeettana, pedonvallan ja pedon oikeana kätenä tai provokaatiojohtajana.
Ilm. 19:20
Mutta peto otettiin kiinni, samoin väärä profeetta, joka pedon nimissä oli tehnyt tunnustekoja ja johtanut harhaan sen merkin ottaneet ja sen kuvaa kumartaneet ihmiset. Ne molemmat heitettiin elävinä tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle.
[Ilm. 13:13 | Jes. 30:33; Dan. 7:11]
Ilm. 20:10
Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti.
[Ilm. 13:11, Ilm. 14:10,11, Ilm. 19:20]
antti,
maallikko-opettaja Herran armostaKOKO NAISINA HERRAN TYÖHÖN !
- rahoittamaan, juhlistamaan, rauhoittamaan, julisamaan . . .
Luuk. 8:3 Johanna,
jonka aviomies Kuusas oli Herodeksen korkeita virkamiehiä,
sekä Susanna.
Lisäksi oli monia muita naisia, ja kaikki nämä
avustivat heitä omilla varoillaan.
Luuk. 7:44
Ja naiseen kääntyen hän sanoi Simonille: "Näetkö tämän naisen?
Minä tulin sinun taloosi; et sinä antanut vettä minun jaloilleni,
mutta tämä kasteli kyynelillään minun jalkani ja kuivasi ne hiuksillaan.
45
Et sinä antanut minulle suudelmaa, mutta tämä
ei ole lakannut suutelemasta minun jalkojani siitä asti, kuin tulin sisään.
46
Et sinä voidellut öljyllä minun päätäni, mutta tämä
voiteli hajuvoiteella minun jalkani.
Matt. 26:13
Totisesti: kaikkialla maailmassa, missä ikinä evankeliumin sanoma julistetaan, tullaan muistamaan myös tämä nainen ja kertomaan, mitä hän teki.
Luuk. 10:41
Herra vastasi ja sanoi hänelle: "Martta, Martta, moninaisista sinä huolehdit ja hätäilet,
42 mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."
Gal. 3:28
Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata,
ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa.- Hmm,, panee miettiin
Onk naisel mittää virkaa muut ku antaa pizzaa ja pi . .
Meinaten jos ei tota kristinuskon torellisuut ookkaan?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10601798Niinpä niin - jos kristinusko ja Jumala (JHVH) olisi todellisuutta, ei millään olisi todellakaan mitään väliä, vaan turhan turha olisi pikku hetkemme täällä mm. satoja vuosia elävien puiden seassa.
IKUINEN LAKI JA IKUINEN EVANKELIUMI
Ja jos ei Jumalan lakia olisi, niin moraali ja omatunto saisivat jäädä unholaan.
Mutt5a nytpä laki on ikuinen, niinkuin mm. alex ja minä täällä olemme korostaneet.
Miksi lain pitää olla ikuinen vaikka armokin on ja on ikuinen tietysti?
No, siksi että rangaistuksen paikka on iankaikkisuudenpuolella!
Jos laki poistettaisiin niin rangaistus päättyisi tietenkin. Elinkautisvankikin vapautuu, jos maan laki kumoutuu vaikkapa vallankumouksen seurauksena.
- pastorska
Sadun ja tarinoiden kertojia on ollut aina.
Juutalaiset ovat yleensä kunnostautuneet hyvinä kauppamiehinä.
Onhan heilläkin oma kalevalansa; Raamattu.
1000 ja 1 yön tarinat ovat myöskin kiehtoneet monia.
Aina löytyy niitä herkkäuskoisia höyrähtäneitä, jotka sitten vielä pitävät taruja ihan totena ja uskovat keijukaisiin.- pastorskalle.
Jos pastorska ei ymmärrä Hengellisiä asioita, niin kuuntelee tässä pöyräs hiljaa, ehkä Jumala pääsee herättämään nukkuvan.
- usko tai älä
todellisuus on tarua ihmeellisempi
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10601798
nainen on enemmän kuin vain kokki ja tupsu . . TOIVONLINNA 80 vuotta JA PEKKA SIMOJOKI
" Juhlaviikonlopun ohjelma alkaa Pekka Simojoen konsertilla,
Perjantaina 25.5. klo 18.00. "
http://www.skyk.fi/events/10771
Herran Siunausta, toivottaa Antti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481159- 131073
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10106981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723