Ohjausakselissa on pakko olla magneettijarru(niin vahva että ohjausakselin voi vääntää poikki), jos joku yrittää vääntää voimalla auton ojaan päin??
Tarkoitan sellaisia autoja jotka kulkee itsestään paikasta toiseen napin painalluksella.
Tulevaisuuden auto??
4
50
Vastaukset
- Lukneettimakko
Okei. Niiq magneettilukko?
- 87k
Sellaisia autoja EI ole tulossa, jotka kulkee paiksta toiseen itsestään.
Taasen sellainen auto voi tulla muutamssa vuosikymmensessä, että auto ajetaan isolle tielle, ja seuraavan kerran ohjataan itse, kun pitäää kääntyä pois isolta tieltä.
Ei ne lentokoneetkaan itsestään lennä, ne pitää myös ajaa maata pitkin sinne kiitotien päähän, ja kytkeä automaattiohjaus päälle, samaten laskeutuessa pitää sitten ruveta ohjaamaan konetta mallaa nopeuden ollessa noin 80km/h.
Mutta miksi autossa pitäisi edes olla mitään ohjausakselia, miksi ei lähtivi vain johtonippua ratin takaa- dfgr445
Säännöt määrää että vaikka olisi sähköinen ohjaus, niinkuin monessa autossa on, niin lisäksi pitää olla mekaaninen yhteys ratista pyöriin.
- 87k
dfgr445 kirjoitti:
Säännöt määrää että vaikka olisi sähköinen ohjaus, niinkuin monessa autossa on, niin lisäksi pitää olla mekaaninen yhteys ratista pyöriin.
Mistäs tämä "sääntö" löytyy.
Varmaan samasta paikasta, mistä löytyy sääntö joka kieltää urakkanupin käytön yms...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701