Onko tänä päivänä vielä siis naisia jotka ei tankkaa itse?

bensis

Hieraisin silmiäni tänään täällä pohjois-suomessa kun itseni ikäinen nainen (alle 30v) istui kuskin paikalla ja autoa tankkasi mies. Tankkauksen jälkeen mies meni toiseen autoon. Minua kyllä naisena hävettää jos nuori nainen ei osaa autoaan tankata. Itseä ei kyllä haittaa vaikka ajan vanhalla autolla, ainakin tankkaan sen itse.

8

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on, on...

Kyllä heitä on , ja vanhemmissa naisissa paljonkin, jotka ei osaa edes tankata tai ladata auton akkua, vaan mies tekee kaiken. Samoin läheskään kaikki keski-ikäiset naiset eivät omista ajokorttia, koska eivät uskalla ajaa autoa.
      Moni iäkkämpi työkaverini tulee töihin , niin että mies kuskaa autolla portaiden eteen ja hakee taas vuoron loputtua!

• näin menee

Kyllä sen salarakkaan auto täytyy tietenkin tankata. Voihan jäädä seuraavan kerran tulematta.

• bensis

Eipä tullu mieleen tuo salarakas homma, saattoi olla tietty näin myös. Nykyään näyttää, että naiset ovat tottuneet miehen apuun kaikissa auto asioissa. Ei tiedetä mihin se lasinpesuneste kaadetaan puhumattakaan ilmanpaineen tarkistamista renkaista. Mulla ollu auto 19 vuotiaasta ja ei ole ollut edes "isiä" auttamassa. Hyvä puoli tässä itsenäisessä auton huolehtimessa on kun tutustuu välillä kivoihinkin miehiin korjaamolla. Parhaimpia keskusteluja miesten kans ollu juuri korjaamolla:)

• naisia autettava

Siinä herrasmies sai pisteet kotiin ja ehkä mukavan illan neidin luona.

• nainenpulassako

Vois joku minunkin auton tankata niin maksan sitten pullakahvilla:)

• tottakait

Työsuhdeauton kortilla..

• jfoiwejgioroiggjio

jotkut akat on semmosia hienostelevia kuningattaria etteivät voi liata kätösiään edes auton tankkaamiseksi. Ei välttämättä ole osaamisesta kiinni vaan turhamaisuudesta.
      Eräs ei saanut edes bensaluukkua auki kysymättä viereistä autoa tankkaavalta mieheltä apua. Luukku aukesi vivulla sisältä.
      Jos vielä joudun käytetyn auton ostamaan, pidän huolen etten osta naisen entistä kotteroa, siitä ei enää autoa tule...

• dieselällö

95E10 vielä menettelee, mutta naftan tankkaaminen on aika sottasta puuhaa. Sitä kun roiskuu, niin haisee monta päivää miehekkäältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe