Hieraisin silmiäni tänään täällä pohjois-suomessa kun itseni ikäinen nainen (alle 30v) istui kuskin paikalla ja autoa tankkasi mies. Tankkauksen jälkeen mies meni toiseen autoon. Minua kyllä naisena hävettää jos nuori nainen ei osaa autoaan tankata. Itseä ei kyllä haittaa vaikka ajan vanhalla autolla, ainakin tankkaan sen itse.
Onko tänä päivänä vielä siis naisia jotka ei tankkaa itse?
8
302
Vastaukset
- on, on...
Kyllä heitä on , ja vanhemmissa naisissa paljonkin, jotka ei osaa edes tankata tai ladata auton akkua, vaan mies tekee kaiken. Samoin läheskään kaikki keski-ikäiset naiset eivät omista ajokorttia, koska eivät uskalla ajaa autoa.
Moni iäkkämpi työkaverini tulee töihin , niin että mies kuskaa autolla portaiden eteen ja hakee taas vuoron loputtua! - näin menee
Kyllä sen salarakkaan auto täytyy tietenkin tankata. Voihan jäädä seuraavan kerran tulematta.
- bensis
Eipä tullu mieleen tuo salarakas homma, saattoi olla tietty näin myös. Nykyään näyttää, että naiset ovat tottuneet miehen apuun kaikissa auto asioissa. Ei tiedetä mihin se lasinpesuneste kaadetaan puhumattakaan ilmanpaineen tarkistamista renkaista. Mulla ollu auto 19 vuotiaasta ja ei ole ollut edes "isiä" auttamassa. Hyvä puoli tässä itsenäisessä auton huolehtimessa on kun tutustuu välillä kivoihinkin miehiin korjaamolla. Parhaimpia keskusteluja miesten kans ollu juuri korjaamolla:)
- naisia autettava
Siinä herrasmies sai pisteet kotiin ja ehkä mukavan illan neidin luona.
- nainenpulassako
Vois joku minunkin auton tankata niin maksan sitten pullakahvilla:)
- tottakait
Työsuhdeauton kortilla..
- jfoiwejgioroiggjio
jotkut akat on semmosia hienostelevia kuningattaria etteivät voi liata kätösiään edes auton tankkaamiseksi. Ei välttämättä ole osaamisesta kiinni vaan turhamaisuudesta.
Eräs ei saanut edes bensaluukkua auki kysymättä viereistä autoa tankkaavalta mieheltä apua. Luukku aukesi vivulla sisältä.
Jos vielä joudun käytetyn auton ostamaan, pidän huolen etten osta naisen entistä kotteroa, siitä ei enää autoa tule... - dieselällö
95E10 vielä menettelee, mutta naftan tankkaaminen on aika sottasta puuhaa. Sitä kun roiskuu, niin haisee monta päivää miehekkäältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462